Ezzel a módszerrel akarom én is csináltatni a kúpokat, csak még azt nem döntöttem el, hogy ugyan azt a méretet csináltassam-e a primerhez és a szekunderhez.
Mondjuk ha nem csináltatunk merevítő peremet a tárcsák szélénél, akkor lehet nagyobb is az acél lemez kúp, és a ragasztás/szegecselés után le lehet esztergálni a felesleget...
Üdvözlöm a hegesztőket:-(( Igaz nem repedést, hanem dörzsölődést amit a törött összekötő lemez okozott, simán meg hegesztettem.Szelepfedélről letört fület is egyszerüen vissza hegesztettem.Ami még fontos nem vagyok profi hegesztő csak ezt is megtanultam és csinálom.
Nem tudom milyen aluminium ötvözetből készült az Aixamom váltó háza de erre hivatkozva több hegesztő sem vállalta a repedés meghegesztését igy ragasztva lett, szétszedéssel összerakással 10.000.- :( reméljük jól megcsinálták.
Egy darabig túlórázhatnak a karosszériások , mire olyan állapotba hozzák, hogy a bakonykörnyéki mopedautó-viszonteladók meghírdethessék jó állapotú járgányként .
Ilyen a fizika , tudomásul kellene venni . Bár nem jellemző az ilyen sebességgel történő betonfalas frontális ütközés , de tudni kell : az az egyik véglet . Főleg az kalkuláljon ilyesmivel , aki szeret-szokott ilyen tempóban közlekedni .
Talán Diana is jobban jár , ha inkább rákerül arra néhány paparazzis fotóra . De ők is túlságosan bíztak a technikában -- az erős autóban -- meg saját magukban .
Az ötödik sebesség címü tv műsor youtubos részletei közt is akad pár durva törés teszt, például smart vagy ez a 120 Mph- val ütközés.Érdekes a riporter arckifejezése az ütközés után.
Nagyin jó dolog ez a fórum , de sajnos aki nem kíséri nap mint nap figyelemmel az nagyon kiesik belőle , és újra kell kérdezze a százszor megírt dolgokat is . Én is többször rakom fel azt a képet amit már párszor betűztem , mert újra előjött a téma . Te gondolom naponta olvasod a fórumot , de ki a fene tudja számon tartani az összes utalást .
Viszont kérdezném : hogyan kell betűzni egyetlen hozzászólásnak a linkjét ?
Információözönben élünk . Egyszer még régebben -- még a rendszámtalan korszakban -- valamelyik mopedautós oldalon találtam egy írást , ami a járgányaink jogi helyzetével foglalkozott. Elkezdtem olvasni , már az első sorokkal is teljesen egyetértettem , mély megelégedettséggel töltött el , hogy ezt mások is így gondolják . Talán a 3-dik sor után lett NAGYON gyanús a dolog >>> lesiklottam a tanulmány végére és megnéztem a szerzőt . Hét büszkén mondhatom : saját magammal értettem egyet ... hja , kicsi a világ ...
Ha újra akar B-s jogsit, akkor a sikeres vizsgát igazoló okmánnyal bemegy az okmányirodába és visz magával orvosi alkalmassági igazolást és kiállítják az új jogosítványt.
Nekem a segédmotor jogosítványom el veszett és megkérdeztem az okmányirodában, hogy mit lehet ilyenkor tenni. Megkérdezték, hogy kb. mikor és hol vizsgáztam és ők lekérték az illetékes helyről az igazolást és kiállították az új jogosítványt.