Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

eddy7759 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 37651

Nekem azt mondta egy karosszériás ismerősöm, hogy ezen már csak a csere segít, mert a szeléről indult a repedés.

Igaza volt vagy sem, most már mindegy. A mohácsi tesco parkolóban nem tudok olyan szakiról aki ilyent javítana.

Majd idővel kiderül hogy mit "rondítottam".

Előzmény: Poc2 (37650)
Poc2 Creative Commons License 2015.10.06 -2 0 37650

Egy szélvédőjavító a tesco parkolóban megcsinálta volna szakszerűen egy ezresért. Mostmár persze drágább lesz hogy belerondítottál.

Előzmény: eddy7759 (37649)
eddy7759 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 37649

A kis Ligieremmel úgy néz ki mindig történik valami. Végre talán szerkezetileg minden helyreállt, hát miért is ne egyik napról a másikra mos meg a szélvédő repedt meg. A repedés meg napról napra feljebb kúszik.

Gondoltam egyet, (lehet hogy hülyeség) hogy a repedés végén megfúrom és talán akkor nem mászik tovább.

Esetleg erről tapasztalat valakinek?

 

Végül is már mindegy, mert megcsináltam. Lesz ami lesz alapon, gondolván rosszabb már úgy sem lehet.

 

Az eljárásról fotókat is készítettem, ha valakit érdekel és talán hozzá szeretne szólni.

 

A repedés ...

A repedés végén lyuk készítése ...

Íme a lyuk, amit csak a második üvegrétegig fúrtam (a repedés is csak az első rétegen van)

Tisztítás után meleg-ragasztóval feltöltöttem a lyukat ...

Tudom nem ez az ide illő anyag, de hát ez volt otthon ...

Száradás után szikepengével síkba vágtam az üveggel.

Hát ez lett a végeredmény. Nagyon bízom benne, hogy nem szalad tovább a repedés.

Ha mégis, legalább megpróbáltam. De ha szerencsém van egy darabig még kihúzom csere nélkül :)

 

HPál.03 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 37648

Köszi!

Előzmény: Bakancs4 (37646)
HPál.03 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 37647

Köszönöm a segítséget Miklós!

Előzmény: Miklós51. (37645)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.05 0 0 37646

hűtővizet hol tudom leengedni az Aixam 400-nál?

 

Tudtommal nincs benne csap , meg kell lazítani az egyik bilincset és széthúzni a gumicsövet .

Miklós51. Creative Commons License 2015.10.05 0 0 37645

Szívesen a segítséget ! Pál ! 

Előzmény: 1980Palika (37644)
1980Palika Creative Commons License 2015.10.05 0 0 37644

hűtővizet hol tudom leengedni az Aixam 400-nál?

 

Mnagy Creative Commons License 2015.10.03 0 0 37643

A régebbi irány váltókba 7 dl olaj kell, a többi ugyan az.A kérdésedre válaszolva 2 liter.

 

Előzmény: 1980Palika (37641)
Mnagy Creative Commons License 2015.10.03 0 0 37642

A bádog kasznis autómata Vespának gyárilag meg van vasalva a primer variátora, igaz ott a szíj a helyén tartja.

Előzmény: WooDoo (37640)
1980Palika Creative Commons License 2015.10.03 0 0 37641

Üdv mindenkinek.Aixam 400-as hűtőrendszerébe mennyi fagyálló szükséges?

WooDoo Creative Commons License 2015.10.03 0 0 37640

Ezzel a módszerrel akarom én is csináltatni a kúpokat, csak még azt nem döntöttem el, hogy ugyan azt a méretet csináltassam-e a primerhez és a szekunderhez.

Mondjuk ha nem csináltatunk merevítő peremet a tárcsák szélénél, akkor lehet nagyobb is az acél lemez kúp, és a ragasztás/szegecselés után le lehet esztergálni a felesleget...

Előzmény: Mnagy (37637)
Mnagy Creative Commons License 2015.10.02 0 0 37639

A variátor bádogozással kapcsolatban tettem be,elgondolkodtatott,lehet mást is.

Előzmény: Bakancs4 (37638)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 37638

Nagyon érdekes ! Miklós barátom is -- aki az edénygyárból ment nyugdíjba -- ezt a görgőzést emlegette folyton .

Előzmény: Mnagy (37637)
Mnagy Creative Commons License 2015.10.02 0 0 37637
Mnagy Creative Commons License 2015.10.02 0 0 37636

Üdvözlöm a hegesztőket:-(( Igaz nem repedést, hanem dörzsölődést amit a törött összekötő lemez okozott, simán meg hegesztettem.Szelepfedélről letört fület is egyszerüen vissza hegesztettem.Ami még fontos nem vagyok profi hegesztő csak ezt is megtanultam és csinálom.

Előzmény: Berci666 (37635)
Berci666 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 37635

 Nem tudom milyen aluminium ötvözetből készült az Aixamom váltó háza de erre hivatkozva több hegesztő sem vállalta a repedés meghegesztését igy ragasztva lett, szétszedéssel összerakással 10.000.- :( reméljük jól megcsinálták.

tanijani Creative Commons License 2015.09.29 0 0 37634

 

 

Aixam első gátlót javíttattam két éve,akkor hatezer volt darabja

Előzmény: 1980Palika (37633)
1980Palika Creative Commons License 2015.09.28 0 0 37633

Üdv te javíttattál már a lindornál? 

Előzmény: tanijani (37592)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.28 0 0 37632

~ fél év után csak feltűnt 

 

2015.04.07.  

   

 

2015.09.28. 

Kilométer állás is visszaugrott egy ~ 50 ezrest.

  

 

Előzmény: oljeg12 (36853)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.09.28 0 0 37631

Szép történet .

 

 

Egy darabig túlórázhatnak a karosszériások , mire olyan állapotba hozzák, hogy a bakonykörnyéki mopedautó-viszonteladók meghírdethessék jó állapotú járgányként .

 

Ilyen a fizika , tudomásul kellene venni . Bár nem jellemző az ilyen sebességgel történő betonfalas frontális ütközés , de tudni kell : az az egyik véglet . Főleg az kalkuláljon ilyesmivel , aki szeret-szokott ilyen tempóban közlekedni .

Talán Diana is jobban jár , ha inkább rákerül arra néhány paparazzis fotóra . De ők is túlságosan bíztak a technikában -- az erős autóban -- meg saját magukban .

Előzmény: Mnagy (37626)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.09.28 0 0 37630

Köszönöm , megvan .

 

 

Előzmény: somi1955 (37628)
Mnagy Creative Commons License 2015.09.27 -1 0 37629

Ide teszem képen is, amit somi1955 már leírt.Jobb klikkel tudsz választani.

Előzmény: Bakancs4 (37625)
somi1955 Creative Commons License 2015.09.27 -1 0 37628

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136840734&t=9147790

 

A válasz ikon mellett jobbra kínálja fel.

Előzmény: Bakancs4 (37625)
Rózsaromantika Creative Commons License 2015.09.27 0 0 37627
Mnagy Creative Commons License 2015.09.26 0 0 37626

Az ötödik sebesség címü tv műsor youtubos részletei közt is akad pár durva törés teszt, például smart vagy ez a 120 Mph- val ütközés.Érdekes a riporter arckifejezése az ütközés után.

https://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM

Előzmény: Bakancs4 (37624)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 37625

Nagyin jó dolog ez a fórum , de sajnos aki nem kíséri nap mint nap  figyelemmel az nagyon kiesik belőle , és újra kell kérdezze a százszor megírt dolgokat is . Én is többször rakom fel azt a képet amit már párszor betűztem , mert újra előjött a téma . Te gondolom naponta olvasod a fórumot , de ki a fene tudja számon tartani az összes utalást .

 

Viszont kérdezném : hogyan kell betűzni egyetlen hozzászólásnak a linkjét ?

 

 

Előzmény: Mnagy (37623)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 37624

Információözönben élünk . Egyszer még régebben -- még a rendszámtalan korszakban -- valamelyik mopedautós oldalon találtam egy írást , ami a járgányaink jogi helyzetével foglalkozott. Elkezdtem olvasni , már az első sorokkal is teljesen egyetértettem , mély megelégedettséggel töltött el , hogy ezt mások is így gondolják . Talán a 3-dik sor után lett NAGYON gyanús a dolog >>> lesiklottam a tanulmány végére és megnéztem a szerzőt . Hét büszkén mondhatom : saját magammal értettem egyet ... hja , kicsi a világ ...

 

Előzmény: Mnagy (37623)
Mnagy Creative Commons License 2015.09.26 0 0 37623

Igazad van benéztem, pedig akkor én is elolvastam a cikket.Túl sok youtube videót néztem.

Előzmény: Bakancs4 (37622)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 37622

Ugyanezt tűztem be én is aug. 28-án a 37469-es hozzászólásomban .

Hát nem sok marad meg ekkora sebességnél egy nagyon masszív autóból sem .

Előzmény: Mnagy (37621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!