Azt feltételeztem, hogy azonos módon mérte, ebből a 3 mérésből 2 egyforma lett úgy, hogy az ernyőn értékelhető jel van az utolsón meg nem. Én ebből arra következtetek, hogy az első kettő volt a jó.
Milyen jeladó van ezekben? Mágneses bütyök fordul el egy tekercs előtt? A jeladóban van eleektronika vagy csak a tekercs a vasmaggal? Esetleg HALL cellás?
6 henger. ebbol ketto kifuj az injektor alatti tomitesnel. nem nagyon, de szelel.
Nem is legsimabban jar, javasolva volt, hogy elobb a kifujasokat kell megszuntetni..( de ha mar ott van, akkor a 6 injektor visszafolyasa is meglett nezve.
Egyik injektor visszateronel sem jon levego. csak az egyesnel. sott, az talan meg utemes is. (2 a 3-hoz arany a gazolaj javara )
Honnan johet mashonnan ?
Sztem se menne az a henger a gaz miatt. ,de sott.. 300bar kornyeki az alapjarati nyomas. nehogy mar visszakuldje bumm utemben.
De nem latok ra mas okot.
Fustol az auto, ennyi volt a panasz. (ez barmi lehet, tudom )
nem fog vissza jonni.. roman erdesz. csak az erdekelte mi baja.. a tobbit megoldja okosban. en meg agyalok megfejtes nelkul. :S
"Ill. hogy müködnek ezek a motorok? Mért van állandó 12V és Fel -le 12V is?"
Az állandó a táp, a két kapcsolt meg a motor vezérlőjele. A motorral egybeépítve a motorvezérlő. Azt kell megnézni, hogy a vezérlőből "kijön" a motor felé a +/-, vagy sem. Így eldönthető, hogy a motor, vagy a vezérlője döglött meg.
Nekem úgy tűnik az utolsó kép, nem a szenzor azonos funkciójáról készült az első kettőhöz képest. Mint tegnap írtam, ez egy kettős jeladó, és az egyik jel pont olyannak van leírva mint az utolsó kép, a másik kettőnek meg pont másképpen illene kinézni. Azoknak olyan négyszögjel szerűnek kellene lenni és pozitív irányban. Legalábbis a nagykönyv szerint.
200msec/div. osztással kb. 100mVpp -s jel azzal a frekvenciával ami a képen látszik???? Háááát ha Te már láttál járó motornál ilyen jelet ezzel a beállítással.....
Mert el van tolva a nullpontjuk, valószínűleg a vezérlő ad rájuk valamekkora feszültséget/áramot ami eltolja, de => Tudni kéne , hogy a szkóp bemenete DC-ben vagy AC-ben volt-e! ( A tippem, hogy DC-ben )
Ahogy én látom van benne egy kis nem oda való tüske az imp tetején de csak tipp. Azt nézd meg hogy az árnyékolásába nincs e véletlen szakadás, vagy valahol a pipák környékén nincs-e egy szakadt kábel. Olyan mintha valami bezavarna neki. Mérd meg a gyujtókábeleket, és ha nem találsz semmi hibát akkor /Szakik nem ide figyelni/ csomagold be alufóliába a jeladók kábelét, esetleg az egész trafót-gyertyakábeleket.
Még azt is nézd meg hogy ami az komputárból a gyújtáshoz megy kábel azon jó-e az árnyékolás. Ha nem tér észhez akkor komputár csere.
Az első kettővel mennie kéne. Kellene nézni egy jelet a trafón is.
A második képen több periódus látszik, valamivel nagyobb fordulaton készült/készülhetett, aminek az az eredménye, hogy vízszintesen picit nyomottabb lett a kép "rajzolata", a függőleges erősítő pedig az egyiknél 5V/div. a másiknál 10V/div. állásban van ami a tömötteb rajzolatot még függőlegesen meg is nyújtja, ez okozza a rondább színuszt, ha a rajzoló algoritmust most békén hagyjuk ami periódusonként pár pontból ennyit tud. ( Megj.: Erre a feladatra tökéletesen elég amit látunk a szebb rajzolat nem adna semmi lényeges információt hozzá! )