Lehet, sokan nem értenek velem egyet, de Dominika a Karib- térség legolcsóbb helye, s ennek megvan az ódiuma. Magyarul olcsó húsnak híg a leve.
Szépnek szép, de egyre veszélyesebb. Mérlegre kell tenni a dolgokat, dönteni, aztán vagy bejön ,vagy nem.Ennyi. De egy biztos ezeknek a dolgoknak híre megy, és nem lesz ott mindig olyan sok ember, mint mostanában.
Másik: Ha betolok kb 1- 1,5 gurigát egy ilyen nyaralásra, AKKOR HADD NE VIGYEK MÁR MAGAMMAL, itthonról oda minden féle ételeket, meg joghurtot, meg ne azon kelljen már rágódnom, hogy mit kapok el meg mit nem.
Nem azt mondtam, hogy romlott húst vesznek, de pl vehetik olyan helyről, ahol nem hűtik kellőképpen le. Mikor elviszik még jó, de már nem őrzi meg az állagát annyi ideig, mint egy megfelelő helyen tárolt nyersanyag. De a lényeg, hogy olcsóbb volt.
Az áramellátás problémás volta (nem csak a szállodára értem) mindenre adhat magyarázatot.
A 2. részhez már volt részem Kubában, szerencsére a 2. héten lett minden jobb és változatosabb (több fajta főétel és köret, süti, fagyi, hirtelen a cukrozott tojáshab teszínhabbá alakult át, mert megjöttek a kanadai fecskék). Különben minden jó, ha jó a vége :)
A fertőzésre persze ez nem magyarázat, az valami más.
Dominikán még nem tapasztaltam egyiket sem (nem úgy, mint pl. Törökországban), pedig voltam már több régióban, több szállodában, több időpontban.
Nyugi az nem azt jelenti hogy veletek is épp ez fog történni. De ajánlom hogy probiotikumokat mindenkepp mar a kirandulás elott kezdjetek szedni. Remélem hogy ti pozitívabb élményekkel tértek vissza :-) Aztán majd utánna írjatok hogy veletek minden okés-e volt :-)
Úgy értettem, hogy a nagy verseny miatt kell minél lejjebb vinni az árakat, és mivel valamennyi hasznot mégiscsak ki kell termelni, ezért spórolnak pl a nyersanyagokon.
Talán még az is szerepet játszhat a jelenlegi kedvezőtlen összképben, hogy a szezon még csak most kezdődik majd. A több pénzért (ugyanoda) érkező turisták, akik több borravalót adnak, többet költenek, még csak most kezdenek majd el érkezni, az elmúlt 3 hónapban a számukra kevésbé fontos, kevesebb pénzt jelentő emberek voltak ott vendégként. Az más kérdés, hogy ők pont ugyanolyan vendégek, ugyan úgy értékeléseket adnak itt-ott, ugyanúgy viszik a resort jó vagy rossz hírét.
A turistákért folyó nagy verseny - az én olvasatomban - pontosan azt jelentené, hogy még jobb szolgáltatás, még alacsonyabb áron, nem pedig az ellenkezője. Nem lehet, hogy a nagy versenynek pontosan az ellenkezője igaz, és turista van bőven, megszokták, hogy úgyis jönnek, mint légy a sz.rra, és ezért veszik lazábbra a dolgokat?
Az, hogy víz ne legyen, nem nagyon szokott előfordulni, de én az ételmérgezésre gondoltam valójában. Tudni kell, hogy nagy verseny van kinn a túristákért ezért spórolnak ott a hotelek, ahol tudnak. És sajnos ez a minőség rovására megy. És ez nem csak Dominikán van így, hanem sok más helyen is. Az viszont igaz, hogy mostanában itt mintha az átlagnál nagyobb lenne a baj.
Most elszomorodtam az Ifa Villas hotelben történtek miatt. Mi november 18-án indulunk 2hétre... Hát már nem tudom mit gondoljak. Nagyon nagyon sajnálom ami Veletek történt,ez tényleg szomorú....álomnyaralásból rémálom nyaralás :(
Ilyen esetben az utazásszervezőnél reklamálni vagy ilyesmi nem lehet? Egyszer itt írta valaki (talán entüd rajob), hogy a nagy német utazási irodák utasaira azért figyelnek jobban oda kint, mert, ha nem megfelelő a szolgáltatás, visszatérítés jár. Ez nekem már akkor is urban legend jellegű volt, de hátha van valóság alapja.
Már csak azért, mert ugyan az IFA egy olcsóbb kategóriás hotel, de azért annyira mégsem, hogy ez beleférjen.
Én még sosem olvastam itt olyant, hogy kajától tömegesen betegek lettek volna. Szerinted az is előfordulhat bárhol, hogy napokig nincs melegvíz, hideg is csak a reggeli-esti órákban?
Ez igaz. Ugyanakkor a magyarok nagy része ebbe a szállodába megy, így már kevésbé vicces a dolog. És egyébként sem vicces. Rengeteg pénz, nagy álom...és, amit kapsz egy rémálom.
szia!! Mi is az IFA -ban voltunk - szerdán jottünk haza és épp ezzel a problémával küzdünk mint ahogy ti is!! Mi pedig elég erős gyomrú család vagyunk, de ott mindannyiunkat letett a gyomorprobléma. Mi az első 4napban érzetük csak ott jól magunkat, a többi 10 nap az szenvedés volt . A kislányunknak ráádásul a szája is kisebesedett , de annyira hogy még inni is szenvedés volt neki :-( . Most mind a 3an betegszabadásgolunk és bízunk benne hogy minnél hamarabb rendbejövünk :-( . Ebbe hotelba még ingyen se mennénk vissza.
Én köszönöm a beszámolód :) most kicsit megnyugtattál, olvastam hideget - meleget a Hotelrôl a bookingon ... lenne még pár kérdésem, ha nem veszed zokon:
- Olvastam olyat is, hogy sós volt a csapvíz a Hotelben? Igaz ez?
- Kirándulni hol voltatok és kivel?
- A strandon stoppolósak az ágyak vagy van belôlük bôven?
Köszi az emlékeztetőt. :-) Maga a Hotel egy épületegyüttes D blokkja. A bookingon található képeknek abszolút megfelel, de igazából inkább apartman kategóriába sorolnám. A konyha felszereltsége elegendő egy könnyebb ebéd kivitelezéséhez, az ágy teljesen oké, a légkondicionáló remekül működik, a net is szinte mindig. A kert gondozott és bájos, a medence tiszta. A strand két irányból is megközelíthető, becsekkolásnál adnak segítségül egy térképet, amin be is jelölik. Az egyik út a reggeliző hely (Kat’s Corner) mellett visz el és 4 perc a strandig, a másik a Los Corales Village-en keresztül kb. 5 perc. Szerintem teljesen rendben van ez a táv, a strand kárpótol ezért a pár száz méterért. :-) Jelenleg nincsen sok tengeri fű, de azt a keveset is takarítják reggel. Szóval tiszta és csodaszép a partszakasz itt. A reggelihez 50 métert kell sétálni, a már fent említett helyre. 3 féle menüből tudsz választani. Isteni jó mindegyik és maga a hely is nagyon hangulatos szerintem. Nem beszélve arról, hogy fülig ér a szája mindenkinek, miközben elkészítik a reggelit, miközben kihozzák Neked és miközben elviszik a tányérod. Bevásárolni mi a San Juan Shopping Centerhez mentünk a Jumbo-ba az itteni tömegközlekedéssel. Kalandos volt, mire a buszozás “know how”-jára rájöttünk, de nem nagy ördöngősség és a helyiek mindenféle lepattanópénz igénye nélkül, mosolyogva, kedvesen segítettek. Ha kiváncsi vagy bármilyen részletre kérdezz nyugodtan. :-)
Még egy régebbi (augusztusi bejegyzésre szeretnék csak írni - csak ritkán nézem a fórumot)
Mindenek előtt köszönjük a dicsérő szavakat!
Az árakkal kapcsolatban: Sajnos nagyon sokszor előfordul, hogy valaki kér egy ajánlatot és azt mondja, hogy fix a dátum vagy csak xy szálloda jó.
Kiküldjük az ajánlatot és utána néha kiderül, hogy kapott kedvezőbb ajánlatot, de nem minden paraméter egyezik. (más indulási nap, éjszaka szám, járat, stb esetleg szálloda) Nagyon sok kis apróság befolyásolja az árat, amire sokszor nem is gondolnak az utazók, ezért szoktuk megkérdezni, hogy kapott-e jobb árat? (mert általában a jobb ár mögött más paraméterek vannak). A biztosítások lehet, hogy drágábbak, de olyan biztosítót szoktunk javasolni, akik zökkenőmentesen fizetnek, ha gond van. Bocsánat, nem okoskodásnak szántam a bejegyzést, csak fontosnak tartom kiemelni, hogy a fenti paraméterek sajnos nagyban is befolyásolhatják 1-1 iroda ajánlatát.
Őszintén sajnálom, ami történt veletek, ezt még olvasni is szörnyű. Milliókért betegséget venni, ez ......ráadásul ott, ahová álmai utazására ment az ember.
Azt javaslom, hogy írd meg ezt a tripadvisoron is, több okból is hasznos lehet.
Mi elég sok programot néztünk, győzzünk majd választani.. :) Montana Redonda hegyre is szeretnénk menni, tudod esetleg oda, hogy tudunk eljutni? Esetleg jár arra valami helyi busz vagy azt is csak szervezetten lehet megközelíteni?