Hali. Hát igen. Az amerikaiaknak ott van a Saleen, a briteknek az Ultima, németeknek vagy svájciaknak /?/ a Koenisegg, nekünk meg marad a bádogból készült Suzuki Stift, amivel már kiirtották a fél országot...
Azért ilyen hírek hallatán mindig mosolyra derül a szívem:
"A brit Ultima sportkocsigyártó saját rekordját döntötte meg a napokban. A 100 mérföld/órára, azaz 161 km/h-ra gyorsulás majd megállás idejét a korábbinál is erősebb, 685 lóerős V8-as Chevrolet motorral felszerelt Ultima GTR változattal sikerült a 10,3 másodperces rekord alá szorítani.
A könnyű építésű, de utcai használatra is alkalmas sportgép ezúttal 2,7 másodperc alatt érte el a 100 km/h-s tempót, az indulás után 5,8 másodperccel pedig már 161-el száguldott, igaz, csak egy pillanatig. Azután az autó állóra fékezése újabb 3,8 másodpercet vett igénybe, így a teljes folyamat 9,6 másodperc alatt lezajlott.
Ebben a versenyszámban korábban az Ultima GTR 640 lóerős változata már bizonyított, alaposan megverve a Caterham R500 Superlight és a McLaren F1 típusokat. Az újabb rekorddöntés céljáról az Ultima cég igazgatója, Richard Mallow így beszélt:"Új világrekordunkkal azt szerettük volna bizonyítani, hogy a GTR ma a messze a világ leggyorsabb sportkocsija." Persze lehet, hogy ezzel a svéd Koenigseggnél nem értenek egyet."
Félelmetes (ugyanakkor izgalmas :-)) ) belegondolni, hogy egy ilyen "szörnyeteget" meg lehet építeni egy garázsban!
Hali. Hát szomszédlány, az nincs.:)) Tanyán lakom, nincs szomszéd egy kilométeres körzetben. Jobb is, Csabán húzták a szájukat a szomszédok mikor poroltam, zörögtem a flex-el stb... Nekem az egyszerübb Cobra váz tettszik, van egy Factory Five prospektusom, az övéké is elég bonyolult. A cobraclub-os oldalon volt múltkor tervrajz 180 dollárért, ha jól emlékszem, de nemtudom melyik fajta. Na teszek fel képet a "veteményesröl". :)) A feketére most gyártok majd keménytetöt, meg sárvédö szélesítéseket.
sebaj. Kicsit kipihened magad, meg a tavasz is itt van már ... aztán újra elkezdhetsz gondolkodni valamin. (Tengeralattjárót - mit most itt Magyarországon egy pasas - azért ne épitsél, mert messze van a nagy viz! .)))
téged már láttunk! (Igaz, akkor nem veteményeztél...) Nem lehetne inkább a szomszédék lányáról küldeni képeket, amint ö veteményez?
Nekem vannak képeim Cobra vázakról, de sajna csak lépek, és nem tervrajzok. Nagyon sokféle Cobra vázat láttam. Láttam olyat is, ami zártszelvénye, mint a képen, amit feltettél. De láttam olyat is, ami egy dög nagy montsrum. A harmadik vátloztat a gardner Douglas-é, az fenn is van a kitcar.hu-n.
Hali. A csorvási Wenn bt-s fiúké ez a váz. A kitcar.hu-ról rá tudsz menni a honlapjukra. Voltam náluk múltkor, van kész autójuk is, szépen megépítették, csak nem tudták lemüszakiztatni. Azért van ez a váz is C vágányon. Ott is marad szerintem amíg nem változnak ezek a jogszabályok. Dehát ez a klubbunk fö célja.... Amúgy talán Rush Seven, németországból hozták, akarták gyártani öket, csak a bürokrácia keresztbe tett nekik. Holnap, mivel tavasz van, veteményezni fogok, majd teszek föl képet róla. :)))))
Látod FFU, mégis versenyző lesz belőled - legalábbis kár lenne kihagyni a lehetőséget, ha már a felszerelést (pl. a VERSENYCIPŐT) amúgy is be kell szerezned. Megnyugtathatlak, a sörhas (néhány extrém kivételtől eltekintve) a gokartból sem látszik ki. :-)) Amilyen harapós kocsid lesz, egyébként is kell egy kis versenyzői rutin, arról nem is beszélve, hogy elvégre sportegyesület is vagyunk, vagy mi ...
Sebaj, ha kicsi a kocsi. A lényeg, hogy a sörhas az nem látszik ki. (Az most derék felett van, vagy derék alatt van?) Nem csak a 150 centivel, meg a sörhassal van gond. Kell vennem egy olyan cipöt is, ami elég keskeny, hogy a pedálboxba beférjen mind a két lábam. Érdekes lesz, mert akkor már kell egy cipötartó is. Utcai cipö - egy másik cipö a vezetéshez...
A kép beszurása miatt ne aggodj, mint láthatod, és is elbénáztam. Nem elég, ha feltöltöd a képet, utána még be is kell szurni. (Ha a feltöltés után figyelmesen megnézed, mi van odairva, akkor megtalálod a beszurni parancsot is. Én is itt toltam el elsöre.) Szia!
Hali. Mi ez a pangás itt? A Szerintem a Fury, meg a Cobra is 1.50 cm magas embereknek való. Ha látsz képen egy Cobrát, azt hiszed, hogy nagy autó, ha viszont ül benne valaki, az deréktól felfelé kilóg... :)) Próbáltam képet feltenni egy jobb sorsra érdemes Seven vázról, de úgylátom ezt még gyakorolnom kell...
SZia, az ülés alatt nincs semmi, csak maga az üvegszálerösitésü müanyag, meg az üléspárna. Az egész kb. 3 centi vastag. (kb. 7 mm az ülés-héj, a többi a párna).
Vagy én vagyok magas, vagy kicsi a kocsi. Sebaj, csinálok egy periszkópot is, amivel a szálvádökeret alatt ki tudok nézni.
De lesz itt még méretprobléma más is. Elég macerás beleülni a kocsiba, bár ém már megtanultam. De ahány ismerösöm eddig beleült, az mind lerugott valamit. Vagy csak én fogom használni a kocsit, vagy kénytelen leszek vaslemezzel megoldani az utasülés oldalát, egyébként egy-kettöre szétrugdossák a munkám gyümölcsét.
Vérzik a szivem, de biztos nem tudok elmenni Pestre kocsinézöbe.
Roland vagyok, én is csatlakoztam az egyesülethez 26.-án és hallottam, hogy szerveznétek egy látogatást az egyik tagtársunkhoz jövőhéten, aminek nagyon megörültem. Számíthattok a részvételemre, remélem megint sokan összejövünk majd.
Sziasztok. Én vagyok az a kopasz emberke, aki a Ferrari 355-ös replikákat építgeti. :) Jelenleg.... Idén szeretnék belecsapni egy 427-es Cobrába is... Ha valakinek segítségre van szüksége, kérdése van üvegszálasmüanyag témába, az forduljon hozzám bizalommal, ha tudok segítek.
a következö gyülésre - megigérem - E L V I L E G a Fury-val fogok menni.
Amugy azért is jó autó (vagy trike-ot, repülöt, hajót, tengeralattjáról, bringát - mit hagytam ki) épiteni, mert valami QRVA jó érzés az ilyesmi.
Az ember gürcöl a hideg garázsban, állandóan beletérdel a csavaranyákba (qrva jó érzés az is : ( beletenyerel a fémforgácsba, stb. - és egyszer csak eljut oda, hogy ilyet lát, mint a képen.
Tegnap este feltettem a Fury-ra a motorháztetöt! Nagy nap volt! Már egészen autó formája van a dolognak! Ha be tudom szurni, akkor itt van két két az 'aranyoskámról'!!!!
Tegnap este feltettem a Fury-ra a motorháztetöt! Nagy nap volt! Már egészen autó formája van a dolognak! Ha be tudom szurni, akkor itt van két két az 'aranyoskámról'!!!!
Ha valaki elmegy autónézöbe, készitsen annyi fotót, amennyit csak bir. Szivesen elmennék és is, de az hat óra utazás oda-vissza, és kb. 10 ezer a benzin. (Soha ne vegyetek Mondeo-t!)