Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

edumedix Creative Commons License 2011.09.22 0 0 5059

Mit kostál a csere? Emelve hallhato hol melyik? Már jártam ugy h másikat cserélték. Neked nem tünt fel a lengőkarnál? Nem merem megnézni,h amit belerakok milyen korut vehettem volna belöle!!!

Előzmény: betg (5055)
betg Creative Commons License 2011.09.22 0 0 5058

Szia szerintem nekem van

Előzmény: Hummer72 (5057)
Hummer72 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 5057

Üdv!

C5 II-be fényre sötétedő belső visszapillantót keresek.

bordóc5 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 5056

Sziasztok!

 

Na megint eljött az olajcsere légszűrő csere ideje c5 2.0 sx benzin 136 Le hol lehet beszerezni  a sevice anyagokat és milyen olajat légszürőt ,klímaszűrőt fékbetétet és olajszűrőt érdemes vásárolni

 

üdv bordó

betg Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5055

Szia

A gumik nem cserélödtek meg ,lehet hátsó kerékcsapágy

Előzmény: edumedix (5050)
silverghost Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5054

Egyszer próbáltam egy ismerős 2.2 C5-ét és nagyon tetszett a kocsi viselkedése. Nem érződött lomhának, persze egy rövid karika és a napi használat más műfaj, lényeg hogy tetszett a gépezet. Mintha üres lenne a motortér, se hang, se vibráció. A forma pedig izlés dolga.

Előzmény: zopeda (5051)
silverghost Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5053

Köszi, továbbadom, de szerintem már letett róla. Elég macerás egy ilyesmi műtét, bár pár éve építettem egy benzines BX-be XM szopó D motort és nagyon is kielégítő lett a végeredmény! Néha érdemes új utakon járni...

Előzmény: betg (5046)
zopeda Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5052

Bocs mégegyszer kérdezném:

Xantia 15"-os felni C5-re rakható?

(jó lenne...)

 

Köszi

zopeda Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5051

Szia bgaben!

 

Igen, egy 97'-es 1.9 TD Xantiám volt 2005-től 2011 júniusig. Kb 230 ezret tettem bele.

Nem volt rossz darab, az előző BX 1.7 TZD-hez képest sokkal kevesebb gondom volt vele, de nem volt olyan robbanékony.

A c5 2.2Hdi-t július óta hajtom, eddig kb 9 ezret raktam bele. Más, mint a Xantia, de egyre jobban megszokom, bár az első másfél hónapban mindig féltem, mikor tilt le a fedélzeti vmilyen hibával. Szerencsére eddig szuperál. Nekem a kocsiszekrény megszokásán kívül csak az furcsa, hogy első fokozatban nem túl robbanékony, gondolom a szabályozás ilyen. Így csak egyszer próbáltam elstartolni egy lámpánál, de csak hosszan csúsztatott kuplunggal megy, ezért semmi értelme. Ez nem egy sportautó, hanem egy úri limuzin (jó hogy kombim van)... Viszont Országúton fantasztikus. Ott  jó vele autózni. A fogyasztásra vigyázni kell, azért átlag 7 decivel többet eszik  a Xantiámnál. Szóval más... Meg kell szokni, ilyennek amilyen és nem érdemes hasonlítgatni az elődhöz, max majd a megbízhatóság terén. Bár sejtem ezen a téren nem lesz akkora minőségi ugrás. mint a BX és a Xantia között volt....

Ja! Nekem a Xantiában is hővédő üveg volt... (Vagy csak UV szűrős?? :))

Előzmény: bgaben (5028)
edumedix Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5050

Miért lenne minden a helyén! Két hátso lengőkar felujitva, másnap bugni kezdett a hátulja 70-45km/h-ig. Lassulás-guruláskor. Lehet a gumik megcserélődtek? Milyen csapágy van benne? Közös külső, külön belső ABS tárcsába? Min 30ez?

mihalusz Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5049

A C5-be mennyire macerás a generátor csere,házilag megoldható vagy mindenféleképpen műhely?

Frike68 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5048

Köszi! Mely napszak lenne a neked a legmegfelelőbb?

Előzmény: betg (5045)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5047

Meg kéne mérni a töltést ,kábelezést megnézni ,de szerintem a generátor haldoklik.

Előzmény: mihalusz (5043)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5046

Szia a régebbi 2.0 hdi hez nem volt 6 sebességes váltó

A 100kw 136 le hez már 6 sebességes van de szerintem nem csereszabatos a régi helyére.

Előzmény: silverghost (5044)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5045

Szia hétfőn hívj ,túl hosszú lenne leírni.

Előzmény: Frike68 (5042)
silverghost Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5044

Sziasztok!

 

Jó volt kicsit olvasgatni a hozzászólások közt. Ez a most fejtegetett fogyasztás témakör (főleg a mai árak mellett) időről-időre előkerül az összes típus fórumon. Nos a turbo-D BX-emre vagyok mostanság kiakadva, mert újabban 4,8-al beéri, ha nincs sok városi forg. Pedig semmi nem változott az autón.

A lényeg, ami miatt írok az, hogy egyik kollégám elgondolkozott azon, mi lenne ha hat fokozatú váltóval vértezné fel a 2,0 HDI Berlingoját főleg a fogyasztás csökkemtése érdekében. (az csak hab a tortán, hogy ha fajlagosan kevesebbet forog a motor, akkor az olajcsere periódus is hosszabb lehet elvben, vagy ugyanannyi megtett kilóméter után frissebb lesz még a kenőanyag)

Szóval mivel ez a két literes motor van a C5-ben is megkérdezem, hogy szerelték-e a típust hat fokozatú váltóval és ha igen, bontottan nagyjából mi lenne az ára. Részletesebb kérdéseket majd később.

Egyébként nyolc év kihagyás után ismét van Xantiám :-)

A válaszokat előre is köszönöm és síma aszfaltot az uraknak!!!

mihalusz Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5043

Új fordulat az ügyben.Mikor elmentünk az autóért a haverom 75 Ah-ás akksiját áttettük az enyémbe.Igaz hogy a töltésjelző teljesen mínuszban vol de elindultunk,majd kb 10km megtétele után a töltésjelző stabilan beállt a középállásba.Vélemény?

Előzmény: betg (5038)
Frike68 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5042

Szia Gábor!

Nem válaszoltál, gondolom a hétvége nem ok. Kérhetném a segítséged abban, hogy merre keressem a hibát? BSM egységben lévő relét szeretném megnézni, de az egyik kábelcsatlakozó nem akart lejönni. PP1 a neve. Gondoltam, a sárga biztosító pecket felhúzom, akkor majd ki lehet húzni. Hát nem igen jött. Van még valami trükk? A fényszórómosó reléjéhez ki kell hajtani a + akkumulátor vezetékeket összefogó anyát? Vagy nem is a relé lehet a gond? Azt legalább ki tudnám mérni... Van ilyen reléd, és  mennyiért, ha ez a rossz? Vagy teljesen máshol keressem a hibát. Ha jó lenne, ezzel még csak az elektronikai része jönne rendbe. Arra gondoltam a szeleptányérok nem nyitnak rendesen vélhetően a korrózió miatt. Lehet javítani valahogy, vagy az egész teleszkópos egységet cserélni kell? Van ilyened, ha kell, és mennyibe kerülne? Köszi!

Előzmény: betg (5020)
Birdiee Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5041

Lehet,hogy a szénkefét kell cserélni ami persze egyben van a fesz.szabályzóval de megoldható az is.Legalábbis nekem kicserélték a szénkefét forrasztással.Így megúsztam 6ezerből.Ugyanígy leesett a tőltés néha-néha nagyobb gázra valamelyest visszament de aztán zéró semmi lent maradt a mutató.

Előzmény: mihalusz (5036)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5040

Szia nézd meg az adatlapomat ,hívj fel szóban egyszerűbb.

Előzmény: zola831 (5029)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5039

Szia

Kiadom neked , egy bizonyos km után a legtöbbel ingen sok gond van amikor még a többi motornak semmi baja , ez tapasztalat igaz ,hogy hozzám nem a jó autók jönnek mert az miért jönne.

Előzmény: molnartiby (5030)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5038

Szia

 

Meghalt a generátor 99%

Előzmény: mihalusz (5036)
betg Creative Commons License 2011.09.17 0 0 5037

Szia neked milyen c5-őd van ami 2tonna? 2.2hdi1550kg

Előzmény: edumedix (5032)
mihalusz Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5036

Üdv mindenkinek.Na szóval az a gondom hogy a töltésjelzőm teljesen nullára leesik menetközben.Az akkumulátorral van baj vagy a generátor nem tölt vissza,és ha az utóbbi akkor generátor csere vagy más baj is lehet?A segítséget előre is köszönöm!

riolit12 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5035

Tisztelt Fórumtársak!

 

Eladósorba került a család nagy megbecsülésnek örvendő C5 kombija. Főbb paraméterei a következőek: Citroen C5 2003 2,2Hdi SX., 191 000 Km, az autó Debrecenben található. A felszereltsége SX (6 seb váltó, Hydractive 3+ stb). Ebben a fórumban gondolom pontosan ismert, hogy ez mit takar. 

 

Minden alkatrész a szervízintervallumának megfelelően lett cserélve. Az elvégzett szervízlátogatások számlái megvannak.   Részecskeszűrő ki lett tisztítva, folyadék utántöltés 3000 km-el ezelőtt volt. Nyári gumi alufelnin, a téli (Michelin Pilot Alpin) acélon. 

 Az eladás előtti műszaki átvizsgálás díját természetesen állom. 

Érd: szepeja@gmail.com

 

 

unomma Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5034

Horvát Adria 1500 km, Műszer szerint 4.9, teletankos mérés szerint 5.7.- 1.6 HDI. Volt minden, autópálya, város, hegyi út. Nem rossz.

John Zero Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5033

Nekem 6,4 liter gázolaj a legutóbbi telitank-telitank adat, kb. 950 km-es távolságon 61 liter, 70-80% autópálya vagy városon kívüli út + légkondi.

(2.0 literes dízel)

 

Azért az szép, hogy szinte 1000 km-t meg lehet tenni egy tank gázolajjal!

 

edumedix Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5032

Tehát hogy mértem. Telitank és azonos kut! A müszer nem megbizhato, de igy is inkább tájékoztato az adat. Nagyon vigyázva, inkább 70 mint 90, lejtő gurul, és a lehető legkevesebb fékezéssel! Tul bonyola h igy lehessen átlagban vezetni, tehát a 6-7 közti szerintem a 2t-hoz bőven jo.

Ha vaalaki elötted szar . . .szik, és rálépsz oda a jo fogyasztás. Xantia 1100-1200km/tank nagyon jo volt. azt akartam venni de nem volt 7-év körüli, tényleg kemény kis auto!

Előzmény: zopeda (5027)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5031

Szia betg!

 

Megjött ma levegőszelep és már be is szereltem. Köszönöm még egyszer!

molnartiby Creative Commons License 2011.09.16 0 0 5030

Mint 1,6HDi tulaj kikérem magamnak, hogy sok baj lenne vele, vagy hogy nem túl jó.

Tényleg nem olyan erős, mint egy 2l-es, de a PUG206 1,4HDi-mhez képest dinamikusabb.

Fogyasztása (4,6-5 l/100km) vegyes, elővárosi közlekedés esetében.

Dolomitokban 6,8l/100km lett (két település között hegyre fel-völgybe le), nem neki való a hegymászás....

 

Előzmény: betg (5005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!