Sajnos nem kaptam javítási ötletet, csak korábban azt a szappanos vizeset, de még nem próbáltam ki. Egyébként a visszahúzó rugó gyengeségére gyanakodtam, de akkor az sem tuti. A szomszédom szerelő a Suzuki szervízben, majd rákérdezek.
Szeretnék érdeklődni Tőled, mivel asszony vett tegnap egy 1.5 Suzuki GS-t és ugyanolyan gondunk van a biztonsági övvel hátul mint amit Te említettél, találtál rá megoldást? Szétszedtem ma délelőtt a környéket, levettem a borításokat és megnéztem a mechanikát. Úgy vszem észre, hogy a visszacsévélés menne, a gurtni megvezető öntvény mintha megfogná a szíjat. A szíj már áll, a felcsévélőt kézzel megmozgatva érezni hogy húzna, de a megvezető nem engedi, minta a szíj szorulna benne. Próbáltam szappannal megkenni, de nem sok javulást tapasztaltam. Türelmes munkával vissza lehet tuszkolni az övet de ez mégsem megoldás egy izgő mozgó gyereknél aki a hátső ülésen be van kötve, de az öv lazán lóg rajta ha csak előrehajolás után visszadől. Annyit sikerült csak elérnem, hogy mire visszaszereltem a lebontott borításokat maradt két patentem, de nem tudom honnan hiányzik :-) Meg eltörött az egyik borításnak a fémrugós patentje :-(
Én se sürün mondok ilyet hogy a francia technika jobb ,mint a német de a sprinterünk ezt bizonyijja.hál istennek osztrák rendszámos "sajnos"nem vezethetem...
Az a 2,2boxrer nem olyan nagy tudomány ha benne van pár tonna.a mienk 2,8 hdi volt,és mivel rendszeresen kb 2 tonnát hurcibáltunk vele elfáradt kissé...Üresen olyat lépett.hogy 2 esben elkapart.:))))Hahun vot fent 2 napig,jöttek az ukránok,és vittték......most lregaább van egy hosszú sprinerünk ami hivatalosan 700kg -ot tud És nem megy de legalább megállni se lehet vele.Szerviz válasza:ez ilyen.
Az ilyen "nem látszó" dolgokról írt KKN nemrég. Ezek azok a kispórolt apróságok, amitől könnyebb, kevesebbet eszik(kisebb súly, magas fordulaton adja le a lőerő és nyomatékmaximumot) és jobban megy a swift a hasonló kisautóknál.
A motortérbe vmi hőálló hifis bitulap ha van ilyen, az utastérbe meg bármilyen jóminőségű kell. De ha nagyságrendi javulást akarsz, akkor komplett padló, tűzfal, ajtók és tető burkolás kell, ami 6 számjegyű összeg, a verda szét és összeszereléséről nem is szólva.
Nekem Gy UG8 van fent, menet közben nem hangos, de megállás előtt, éppen csak gurulva lehet hallani, ahogy a lamellát zárnak a forgástól. Nem olyan mint régen a nivák a "bütykösgumival" , de érezni és hallani is lehet. Cserébe télen is úgy lehet vele közlekedni, mint nyáron a GY F1 gumikkal.
Mi abban a fura, hogy egy kb 60%-al nagyobb motorú (gondolom üres) áruszállító alacsony fordulaton legyorsul nyomatékból? Főleg ha nagy hozzáértéssel elváltottál 5000-nél egy japán szívó benzinest, ami olyan 3800f/min FÖLÖTT kezd el menni... Ráadásul közel a maximális terhelhetőség volt benne súlyban.
Végiggondoltad ezt mielőtt leírtad, vagy csak a fikázás volt a cél?
A napokban felraktam a téli gumikat. Hát, a nyáriakhoz képest elég hangosak, és a nyáriaknál is zavart az, hogy ha vizes úton megyek akkor nagyon bejön az utastérbe a felcsapódó víz zaja.
Kérdés tudtok e valamilyen anyagot. ill céget ajánlani, amit használhatok vagy ahová fordulhatok kerékdob szigetelés ügyében.
Az egyik rokkanak Stiloja van és ott gyárilag le vannak szigetelve a dobok ilyen. szövet szerű anyaggal.