Sziasztok Urak. Üregvédelem témában fordulok hozzátok. Ki mire esküszik? Melyi kaz az anyag amit ajánlanátok, és hallott e már valaki az üregvédő zsírról?
Nekem is vmi hasonló ragasztja oda a fóliát a Swiftre, és az hiányzik egy ~30cm-es részen. Oda szeretnék vmi pótlót. De ha jó a szélvédőtömítő, akkor veszek azt.
Szerintem bontóban megengedik, hogy lekaparj egy kicsit :)) Bár lehet mosolyognak először :) Nem tudom elég régi-e, de pl 98as megane ajtaján is ilyesmi cucc van, elég sokszor leszedték már a kárpitot, mégis ragad rendesen minden alatta.
Tudsz, tudtok valami elérhető árú tömítőpasztát, mert egy furat miatt lehet luxus lenne egy 1500 Ft-os tömítőpaszta megvétele (ami ráadásul utána amikor 3/4 év múlva újra kellene már régen beszárad, tönkremegy)?
Én csak szélvédő tömitőt használok ilyen célra,az sosem köt meg,nem ragaszt. Az fbs nem jó! Bármilyen festék,még akár körömlakk is jó. Tömíteni még jó a régebbi Renaultokon az ajtókárpit tömítésére szolgáló ragacs is.
Bocsi, hogy csak részben érinti a lakatolás témát, de hátha lenne praktikus tanács.
Szeretnék egy aktív rádió antennát beépíteni a régi kis autónkba (Skoda Favorit). Ennek a típusnak gyárilag elől a tetőn van elhelyezve, erre törekednék.
Meg lehet "házi" körülmények között úgy csinálni, hogy évek múlva se ázzon be, és ne rohadjon körbe a tető ahol a furat készül?
Az is tökéletes.Általában ahol két felület közé bejut a kosz,és nedvesség ott elektrolit képződés indul,ha nem tud mit korrodálni, akkor nem okoz kárt.
Muanyag lokharito 1mm vastag kromdiszitese szokott atrohadni merciken, en lekezeltem a hatuljat, igaz, nem ezzel a zsirral, hanem alvazvedovel, hogy birja meg sokaig.
villanyfuroba foghato drotkoronggal dolgozz amig el nem ered a femtiszta feluletet. Drotkefevel mire vegzel, az eletedet is megunod. A Ro55 meg az ilyen "csoda" szereket felejtsd el, az urak leirtak mar mit, hogyan. Mosd le, alapozd, aztan fesd, vagy ha biztosra akarsz menni, alvazvedozd.
Hali.Sajnos nincs felszerelésem hozzá.Egy restaurátor műhelyben,a kolégák dolgoztak vele.Tájékoztatásuk szerint,fémtartályos szervízpisztolyból,jó melegen kifújható.Ők is igy csinálták.A peremek,csatlakozások, is jól, esztétikusan lezárhatóak vele.Az üregekhez gumicsőből készült szondát használtak,aminek a vége több irányú kifúvásra van kiképezve.A hozzáférhető helyeken ecsettel,vagy spatulával is kenhető.Nem csak zárt üregben érdemes használni.Lökhárítók,díszburkolatok alá is érdemes kenni,ahol nem látható.Krómozott ,festett,alkatrészeket is érdemes vele kezelni pl:lökhárítók hátulja,vagy a kilógó csavarokra anyákra,az egész kasznin.Nagyon jól konzervál.Azért lejet,hogy van ennek megyar megfelelője is,érdemes utánanézni.