Én egyelőre még nem vagyok elég profi, hogy be merjek ilyeneket rakni. Egyszer Cambridgen kaptam egy TCF-t, és állt egy jó darabig az egész északi oldal, mert nem oldott vissza a vágányút. Holnap este nem leszek ugyanis -ez itt a reklám helye- éjszakai teljesíménytúrán veszek részt. IPG
Exeter-t nyomtam tegnap, úgy kb 6órát. Kicsit untam a reggeli forgalmat, és kb 150-vonattal megtoldottam a menetrendet. Persze az éjszakai tehervonatokat sűrítettem. Az 1985-ös menetrend amúgy is 800 vonat/nap körűl volt. Így az éjszakás szolgálat sem unatkozik. Persze megszívtam mert 2-3 között kétszer is volt track hibám, és volt vonat aminek várnia kellett. (30-perc körül megoldják)
Akkor én egészen jó vagyok a 60%-os King's Crossommal >: ) Amúgy felülbírálom a korábbi kijelentésemet: a '85-ös menetrendben nem lehet sűríteni a délutáni csúcsot, 50 vonat van egy időben a pályán. Van olyan kemény, mint a reggel 6-os csúcs : )
Én az Exetert tanúltam meg, és egy két időszak kivételével egyedül is elírányítom (1985-menetrend 850vonat/nap). Én is sokat nézegettem a térképet, és találtam egy leírást a GWR-ről ahol rendes térképre is leltem. Küldöm e-mailban. Persze, a problémák, késések és a pályahibák miatt nem szoktam 70%-fölé kerülni, de a forgalom halad rendesen. Nézd meg ezt:GWR
Én most nekiestem elemezgetni ezeket a pályákat, gyakorlatilag annyi az eredménye, hogy Bristolt már átlátom, hogy mi van, Gloucestert is, Exetert is, már csak nagyobb helyismeret kellene. SwinDid már jól megy, Westburyt meg még tanulni kell. Aztán ez a régió egészen meg is lesz. :) Rajzoltam Google Earth alapján egy térképet a helybeli vasutakról, így már nagyjából tudom, hogy mi hol merre.
Találtam egy nagyon komoly szimulátort! Angol 1960-as évek (mechanical signalbox) toronyszimulátor, sajna fizetős. A próbaverzióval sem tudtam mit kezdeni annyira összetett. A profibb irányítóknak ajánlom:
Union Switch & Signal - Complete Rail Signalling and Control Solutions
US&S operations control center technology makes it possible to control train dispatching, bus supervision and station monitoring with a single integrated system.
Tegnap (nazareth-IPG-SnailSims) hálózati próbát tartottunk. A King's Cross-hoz csatlakoztunk mindannyian, ott chat-eltünk és közben próbáltunk ki mást is.
A King's Cross-hoz akartunk csatlakozni North London Line-nal, de valószínüleg prg-hiba miatt nem tudunk (saját gépemen sem működött). Aztán a North London Line-hoz sikerült King's Cross-t kapcsolni.
Az újebb scroll-os prgt is kipróbáltuk: Exeter-het bristol kapcsolódott, majd a Westbury-is csatlakozott a Exeter-hez! A chat itt nem egyértelmű nem mindenki lát mindnekit, de párhuzamosan működött a Kx-el.
Reméljük legközelebb többen leszünk. Ezetúl mindig közzétesszük, a topikban ha valaki hálózati játékot kezd. Csatlakozz!
A multor írtam, hogy ez egyik test-em alakalmával:
A bristolhoz szinkronizáltam az exeter, westbury, swindid és a gloucester-t. Az 50505-ös port után 50507, 50508, 50509, 50510 adtam meg sorban. A régi southampton-t nem tudtam szinkronizálni.
Tehát a NEW Simsig az úgy működik, hogy servert létrehozol, majd szinkronizálsz és ezt akár egy gépről is meg tudod tenni, úgy, hogy külső net IP-hez csatlakozol, sőt a server-kliens és server server-szinkron is működik. A scroll prg sokkal jobban megoldja a hálózatot, és nem kell egy valag port.
Alapból azt nem értem, hogy miért van szerver-kliens funkció, meg láncolás lehetőség is. Megoldható lenne a dolog szimplán egy szerverrel. Egy másik szerver csatlakozhat hozzá láncként, vagy egy kliens csatlakozhatna bármelyikhez kliensként. És így egy szerver tarthatná a kapcsolatokat egyszerre kliensekkel és egyéb szerverekkel is. Mint ahogy az állítólag működik is.
Mostmár tényleg elő kell vegyem a laptopomat, hogy kipróbáljam (...munkaidőben, de pszszszt!)
Ja, az a tehéncsordás pálya? Nekem az ilyen telefonoktól az idegeim készültek ki. Főleg ha korrektül akarod lekezelni a dolgot, és nem csak ránézel a vonalra, hanem kiveszed automatából a jelzőket (aztán meg visszateszed)
Kipróbáltam, hogy a Kx server és nll chained, de úgy nem ment. Fordítva igen és a Nll adta az ídőt. Minegyik portot felszabadítottam amit kért és mégsem. Én leszek a Nll ha kell, a kx nem megy még jól. A ICQ- pedig intézem.
Régi Kx? nekem a 2006.09.30.-as van meg. Volt régebbi is? Menetrendet küldjetek mert nincs hozzá olyan ami chained ben is műkszik.
Na ha én viszem a King's Crosst, Te pedig a North London Line-nal csatlakoznál, akkor nekem kell forwardolnom az 5600-as portot, Neked az 5700-ast. Asszem %)
Amúgy én ma megpróbáltam a saját KX-emhez csatlakozni a NLL-nal, de szegény szétszakadt. Lehet, hogy az új KX-hoz nem tud csatlakozni, csak a régihez (azóta Dalston slotos lett és a Cannonbury Down kétirányú). Azon felül mi ma hozzácsaptuk a menetrendünkhöz a West Coast Diversionst, ami még vagy 100 tehervonat, nagyrészt a NLL-ról(ra) jön(megy) Dalston Kingslandnél, tehát elvileg ennek a menetrendnek a NLL-on is kellene futnia... ha létezik rá.
Esetleg alkarom adtán próbálhatnánk egy KX-Cambridge-Peterborough-háromszöget is... A PBorough sem rossz (Cambridge-et nem ismerem).
Nos, ma este sikeresen elkeztünk egy izgi KX-t Nazarethtel, jelenleg hajnali három magasságában járunk, 74%-os eddigi eredménnyel (lesz ez még így se felkiáltással). Holnap este nyolc magasságában folytatjuk, aki akar, jöjjön. Majd a reggel hattól kezdődő fejezet lesz izgalmas, addig is akinek nincs gyakorlata, az még egy három órás szakaszban "gyakorolhat", mielőtt elkezdődnek a "rush hour"-ok.
Na közbe' kiderítettük, hogy lehet, hogy mégiscsak lehetne a gépem egyszerre szerver és chained is, csak ahhoz kellene egy rakatot port-forwardoljak... Meg Te is egyet.
Céges a net és nincs MSn-em úgy hogy, marad az e-mail. Azonkívül most próbáljuk a kimenő jelet tőlem, mert lehet, hogy a serverünk nem enged ki. Holnap tudok otthonról mindent! Örülök, hogy új taggal bővült a simsig-es tábor!