Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tittadili Creative Commons License 2005.04.07 0 0 274
Hali. Lego nagyoknak.... :)) Csak idegesítésképpen tettem fel ezt a képet. :)) Ultima, 15-16 ezer font... / ha jól bogarásztam ki, az angollal /is/ hadilábon állok. /
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 273
800-asban még lehet Honda motor, mert az még abban a korszakban készült (asszem az első generációs Legend alapjaira épül a 800).
Előzmény: tittadili (271)
OldFox Creative Commons License 2005.04.06 0 0 272
Szia FFU!

Sztm a 3380 font csaloka. Az csak a 3. modul ara. Elotte van meg a rolling chassis meg a powered rolling chassis fazis, 19xx illetve 17xx fontert. Az is igaz viszont, hogy meg igy osszeadva sem tul draga, egy-ket Super 7 kit is kerul ennyibe. Ahogy neztem a kepeket, ebben van raadasul futes is, ami nagyon szimpi, lehet telen csuszkalni menni a teszko parkoloba :)

O.
Előzmény: FFU (263)
tittadili Creative Commons License 2005.04.06 0 0 271
Hali. A barátom Roverja 820-as, vagy miafene, olyan mint egy nagy Opel ascona. Abban 2 literes Honda motor van, bár lehet hogy ráfirkálták a Rover nevet a szelepfedélre. A BMW motort én is a diesel miatt tippeltem..
Előzmény: \X/VR6 (269)
acid Creative Commons License 2005.04.06 0 0 270
Feleségem már bele is szeretett. Fel van adva a lecke :-)
Előzmény: FFU (263)
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 269
Érdekes ez a Marlin, engem egy másik, hasonló jellegű angol prdoktumra emlékeztet erősen, ami a Strathcarron nevet viseli. Az superbike motorral készül.

A Rover javarészt saját fejlesztésű motorokat használ, tudtommal csak a 75-höz rendelhető 2.0 CDTi dízel BMW-eredetű, az összes többi saját. És vannak köztük kifejezetten jó konstrukciók is pl. az 1.8-as amit a Lotus Elise-be is építenek.

Strathcarron SC-5A
tittadili Creative Commons License 2005.04.06 0 0 268
Hali. Hát a rover motor az elég tág fogalom. Egy idöben például Honda motorokat raktak a Roverekbe.Most meg talán  BMw-t. Nekem nem tettszik az autó,nincs stílusa, nem lehet összehasonlítani az Attack-al mondjuk. Azt nagyon kitalálták...
Előzmény: FFU (263)
tittadili Creative Commons License 2005.04.06 0 0 267
Mármint a replika fogalmával, vagy hogy burkoltan mire célozgattam? / M W / :)))) Na jó, nem feszegetem a témát, még Roland azt hiszi kötözködnek a barátnöjével.. :))
Előzmény: Timy Baby (261)
Popov1 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 266

Rögtön megnéztem az oldalt, de szerintem amilyen jó segge van ennek az autónak olyan csúnya az eleje. A lámpája nagyon emlékeztet a 206CC-re. Szóval az elejével kapcsolatban másra számítottam. De egynek nem rossz :-) Én inkább maradnék még mindig a super 7-nél, de ez csak az én véleményem.

 

Hali

Előzmény: FFU (263)
FFU Creative Commons License 2005.04.06 0 0 265
Kimaradt az 5EXi builder linkje.
Itt van:

http://www.bradwoodmtrsport.plus.com/projectbusastripdown1.htm
Előzmény: FFU (264)
FFU Creative Commons License 2005.04.06 0 0 264
Bocs!, elfelejtettem (illetve közben olvastam) hogy a kocsinak van ajtókkal szerelt változata is.

És még valami. Egy angol pasas, aki alig fejezte be a Fury-ját, most áll neki a 5EIx épitésének. Ezen az oldalon lehet figyelni, hogyan halad. Ö motorkerékpár motorral akarja megépíteni az 5EXi-t.

Itt az építési naplója - hátha valaki kedvet kap, és itthon is megépíti:



Üdv!
FFU Creative Commons License 2005.04.06 0 0 263
Üdv leendö 'builderek',

láttátok a Marlin Cars új kit carját? A neve Marlin 5EXi.
Feltöltök róla egy képet is.

Szerintem nagyon jó áron van. Egy majdnem full kit motor nélkül 3.380 angol font, vagyis kb. 1,3 millió forint. (Azt nem sikerült megtalálnom az árlistában, hogy áfával, vagy áfa nélkül. Ha nélkül, akkor se olyan vészes, az angoloknál 17,5% az áfa. Kb. 100 ezer forint a szállítás)

Egy baja van, hogy Rover motorokhoz van tervezve. Viszont 150 fontért már láttam a net-en használt Rover motort.

Kellemes kis autó. Azért teszem fel, hátha valaki kedvet kap az építésre. A link:

http://www.5exi.co.uk/

és itt egy kép is a kit car-ról!


Marlin 5EXi
\X/VR6 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 262
A Koenigsegg svéd, nem német és nem is svájci.
Előzmény: tittadili (246)
Timy Baby Creative Commons License 2005.04.06 0 0 261

 

 

Tisztába vagyok vele.    :-)

Előzmény: tittadili (257)
FFU Creative Commons License 2005.04.06 0 0 260
A heggesztett vázhoz - éppen most szívok nagyokat... Fel kellene tennem (ideiglenesen) a müanyag héjat a vázra. A dolog az istennek se megy, mert az autó egyik oldala kb. 2 centivel hosszabb, mint a másik. Az angolok erre azt irták, hogy a kit car az kézi munka, soha nem lesz olyan, mint a gyári - pontosságban, ezzel szemben általában sokkal jobb a minösége, mint a gyári autókak. (A kit az nem lego... csak nehéz az embernek az elsö autónál leküzdeni azt az érzést, hogy csak összetolom, összepattintom, és minden illeszkedik.) Gondolom, ezért lehetnek 'bajok' a Ferrarival is, meg más kisszériás autóval. Vagy ki tudja.

SZAKIK!

kellene nekem némi segitség - három dologban.

Elsö kérdés: Tud valaki olyan tüzálló szigetelőpaplanról valamit, aminek az egyik fele fémfóliás (visszaverö anyag, pl. aluminium), az anyag nem nagyon hullatja magát? A motorháztetöt kellene belülröl höszigetelnem a kipufogó-leömlök felett, meg oldalt a katalizátor mellett. (Pont oda esik a katalizátor, ahol a pedálbox van, és megsülnek a lábaim, ha valamit nem találok ki.) Kb. fél-egy centi vastag anyagot bir el a hely.

A második kérdés: mivel lehet hozzáragasztani a szélvédö-üveget a muanyag kerethez úgy, hogy az ott is maradjon? Bár nagyon szilárd a váz, azért kicsit bitosan csavarodik, és abbol valami át fog menni a karosszériára is.

A harmadik: tudja valaki, hogy a SPARCO szilikon-csöveket, amiket a hütőviz vezetéséhez lehet használni, forgalmazza e valaki itthon - de nem aranyárban? A neten nem találtam semmit. Idomok kellenének (könyök, félkönyök, ilyesmi) lehetöleg kék színben. A neten ugyan meg lehetne venni Angliából, de a posta nagyon drága. (Igaz, a magyar importörök is olyan drágák néha, hogy inkább megéri Angliából megvenni, mert a portával együtt is olcsóbb.)

Kösz a segitséget!

tittadili Creative Commons License 2005.04.06 0 0 259
Hali. Ez így van. Vettem a Ferrari 355-ösröl egy könyvet. Az egyik képen tisztán látszik, hogy az új autón lóg az ajtó kb fél centit, ráadásul az ajtó teteje fut a hátsó sárvédövel, de az alja kiáll annyira, hogy árnyékot vet a sárvédöre. :))) A másik. Dodge Viper, olyan pontosan hegesztik a vázat, hogy a müanyag elemeket néhol 1-1.5 cm-es hézagoló lemezkékkel teszik fel, hogy valahogy álljanak rajta. Hát szóval...  Viszont egy 911-es, vagy 928-as Porsche szerintem nagyon precíz szerkezet. Odafigyelnek a részletekre. PL: magnézium ötvözetü kerékanya, olyan a súlya mint egy hatos anyának...
Előzmény: acid (258)
acid Creative Commons License 2005.04.05 0 0 258
Rossz nyelvek szerint nem csak a vaza kitcar, hanem az osszeszerelesi minosege is :-)
Előzmény: FFU (251)
tittadili Creative Commons License 2005.04.05 0 0 257
Timy Baby, és azt tudod-e, hogy mi a replika? Ha látsz valamit, ami olyan mintha/ hasonlít valamire, valakire /.... Csak úgy eszembe jutott... :)) 
Előzmény: Timy Baby (250)
OldFox Creative Commons License 2005.04.05 0 0 256
Szia!

Innen letoltheted:
http://totalcar.hu/tv/050402/

meg van egy csomo mas is (Impreza WRX, Maserati Quattroporte, Opel Speedster), csak meg kell oket keresni.

O.
Előzmény: tittadili (255)
tittadili Creative Commons License 2005.04.05 0 0 255
Hali. FFU, a Lamborghinik is space frame-re épülnek. Ezen a képen egy 91-es Diabló váza van ami pórul járt, szerintem leégett. Szombaton dél körül volt az a totalcar adás, amiben huzatták a Ferrarit a gyagyások... :)) / 300 km/h-val / Lehet, hogy ismétlik még az adást valamelyik reggel.
Előzmény: FFU (251)
Popov1 Creative Commons License 2005.04.05 0 0 254

Látom a barátnőm is hozzászólt a témához :-)

De Ő már kezdi kapizsgatni legalább, hogy mi az a kitcar és most már csak tényleg a közlekedési felügyeletnek kell elmagyarázni :-)

Timy Baby Creative Commons License 2005.04.05 0 0 252

Én is szoktam nézegetni a totalcar oldalát.

Vannak ott elég jó gépek....

amik igencsak jól néznek ki 

FFU Creative Commons License 2005.04.05 0 0 251
A baj az, hogy a közlekedés felügyelet se tudja, mi az a kit car.

Most ebédelek, és közben olvastam a totalcar-on egy Ferrari 'élménybeszámolót'. És lám-lám, a Ferrarinak is space frame a váza (vagyis zártszelvény, mint a kit car-oknak).

Üdv!
Előzmény: Timy Baby (250)
Timy Baby Creative Commons License 2005.04.05 0 0 250

 

Sziasztok!!!

Én is ott voltam a  múltkori gyűlésen és megmondom őszintén,sokmindenhez nem is

tudtam hozzászólni. Először még azt sem tudtam,mi az a kitcar.  :-)

De legalább már azt is tudom.

tittadili Creative Commons License 2005.04.05 0 0 249
Hali. A csajomnak egy T-34 est kellene vegyek valahol.. :)) Nincs egy hónapja sem, hogy belökött az árokba egy Puntót a Golfjával.... Ha lesz egyszer Cobrám, esetleg utas lehet... :)) Valahol olvastam egy Ferrari rajongó / és tulajdonos / írását. Azt írta, nem kell egy ilyen autóba zene, meg utitársnö, mert csak összekarmolja a tüsarkúval a kárpitot, meg a csivitelésétöl nem lehet élvezni a motorhangot... :))
Előzmény: acid (248)
acid Creative Commons License 2005.04.05 0 0 248
Na azert megneznem a haziasszonyt amint viszi az oviba a gyereket egy cobraval,  aztan helyben megfordul es irany a tesco :-)))
Előzmény: tittadili (246)
Popov1 Creative Commons License 2005.04.05 0 0 247

Szia!

 

 

Én is olvastam a totalcar.hu-n nem semmi. Elég fazonos kis járgány :-)

Előzmény: HGéT (245)
tittadili Creative Commons License 2005.04.05 0 0 246

Hali. Hát igen. Az amerikaiaknak ott van a Saleen, a briteknek az Ultima, németeknek vagy svájciaknak /?/ a Koenisegg, nekünk meg marad a bádogból készült Suzuki Stift, amivel már kiirtották a fél országot...

Előzmény: HGéT (245)
HGéT Creative Commons License 2005.04.04 0 0 245
Sziasztok!

Azért ilyen hírek hallatán mindig mosolyra derül a szívem:

"A brit Ultima sportkocsigyártó saját rekordját döntötte meg a napokban. A 100 mérföld/órára, azaz 161 km/h-ra gyorsulás majd megállás idejét a korábbinál is erősebb, 685 lóerős V8-as Chevrolet motorral felszerelt Ultima GTR változattal sikerült a 10,3 másodperces rekord alá szorítani.

A könnyű építésű, de utcai használatra is alkalmas sportgép ezúttal 2,7 másodperc alatt érte el a 100 km/h-s tempót, az indulás után 5,8 másodperccel pedig már 161-el száguldott, igaz, csak egy pillanatig. Azután az autó állóra fékezése újabb 3,8 másodpercet vett igénybe, így a teljes folyamat 9,6 másodperc alatt lezajlott.

Ebben a versenyszámban korábban az Ultima GTR 640 lóerős változata már bizonyított, alaposan megverve a Caterham R500 Superlight és a McLaren F1 típusokat. Az újabb rekorddöntés céljáról az Ultima cég igazgatója, Richard Mallow így beszélt:"Új világrekordunkkal azt szerettük volna bizonyítani, hogy a GTR ma a messze a világ leggyorsabb sportkocsija." Persze lehet, hogy ezzel a svéd Koenigseggnél nem értenek egyet."

Félelmetes (ugyanakkor izgalmas :-)) ) belegondolni, hogy egy ilyen "szörnyeteget" meg lehet építeni egy garázsban!

Üdv.:
KG
tittadili Creative Commons License 2005.04.04 0 0 244
Hali. Hát szomszédlány, az nincs.:)) Tanyán lakom, nincs szomszéd egy kilométeres körzetben. Jobb is, Csabán húzták a szájukat a szomszédok mikor poroltam, zörögtem a flex-el stb... Nekem az egyszerübb Cobra váz tettszik, van egy Factory Five prospektusom, az övéké is elég bonyolult. A cobraclub-os oldalon volt múltkor tervrajz 180 dollárért, ha jól emlékszem, de nemtudom melyik fajta. Na teszek fel képet a "veteményesröl". :)) A feketére most gyártok majd keménytetöt, meg sárvédö szélesítéseket.
Előzmény: FFU (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!