Szia valószínű csak motor baja van, a 11v valószínű csak a műszer méri de ha egy próbalámpát ráteszel akkor nincs ott semmi, van ilyen motorom de nem tudom ,hogy a II. c5 ben is olyan van e mint az I-esben ezért kell hozzá minta.
Ma szép idő volt, rá is értem, hisz hétvége volt... Szóval, gondoltam utána járok a fényszórómósónak. Eredményes volt, szokták mondani a negatív eredmény is eredmény. Lökhárító le, szívattyú ki, teleszkópok ki. A szivattyú halott. Köszvetlen az aksiról táplálva semmi. Vezetékre rámér, meglepetés: állandó 11 volt körüli veszültség, ami a működtetésre felugrik 12.3 voltra. Szerintem az állandó 11V nem természetes... Szerinted? Ha nem akkor a BSM fényszóró mosó vezérlője is halott. Na gondoltam megnézem a teleszkópokat is. A két szelep teljesen külömböző nyomásra nyit, így teljesen felesleges azt várnom, hogy jól működjön. Ugyanis, ha az egyik kinyit, akkor a másik már nem fog, hisz már visszaesik a nyomás. Nos egyelőre kivettem a biztosítékot. Azzal valószínűleg nem hibázok... :) Szóval, ha szeretnék még az életbe fényszóró mosót, akkor kell egy BSM, egy motor, és két jó leleszkóp... Az elosztó és a csövek nem szorulnak cserére... :) Vannak neked ilyen dolgaid? És persze mennyiért? C5 II. 2007.09 2.0HDI 6 sebességes automata. Ha esetleg lenne valakinek egy rossz BSM-je és felajánlaná kisérleti célokra, azt megkösszönném!
Amikor beindítom a kocsit, akkor csak pár másodpercig tudtam állítani a klímát, utánna a ventillátor fordulatát jelző kis ikon lemegy nullára, de attól még ment a venti, de szabályozni nem tudtam.. Illetve az automata klímát sem tudom kikapcsolni.. csak a hőfokot tudom szabályozni és azt, hogy hová fujja a levegőt.. pár napja éreztem egy kis füstöt és megállt a venti is..
Kiszedtem az anyósüllés felől azt a kis szabályzó egységet, amin egy bazi nagy hűtőborda van. Szédszedtem és szét van benne égve a mosfet..(gondolom ez volt a füst)
Nem épp szakterületem az autóelektronika, de azt gondolom, hogy ez a kiégett mosfet csak a venti szabályzásáért felelős. Gondolom, hogy ha kicserélem akkor az automata klíma még nem javul meg..
Ma reggel szívóágra kerültem: odakint +15 °C, az úton szinte senki, kényelmes 95 km/h, tempomat bekapcsolva, gurulok egy városhatár felé fékezéskor az automata idegesen vált vissza. Bent a városban lámpánál fékezek, határozott visszaváltás, induláskor sebességváltó hibát ír ki, minden kontrollámpa világít ami az automatával kapcsolatos. A semmi közepén vagyok, menni kell, mintha nem engedne felváltani 4-be, 3000-el forog a motor kb 100-al megyek. Elengedett vagy 40 km-t, aztán kidobta üresbe, se előre se hátra. Pontosabban húzni-vonni lehet, csak ő nem vált semerre. Bevontattuk a miskolci szervízbe, bár én Betg mesterhez szerettem volna, de nem vállalta a vontató a pesti utat. Szerintetek mire számíthatok?
Ami a zenét illeti tényleg siralmasan szól gyárilag.Extrán nem csinálta,gáyriak maradtak ajtóban csak kalaptartót kivágtam és beleraktam 2 ovál pio-t amit erősítőről hajtok,illetve a csomagtartóba tettem egy 400w-os DLD mélyládát.Így már azért élvezhető.Szépen bevan állítva,nem veri szét az autót csak szépen szól.Az oválok nyagyot dobnak a hangzáson.Azok nélkül csapnivaló.Semmi magas hang semmi szép hangzás.Gányolás kivágni a kalaptartót de ez van..C5 I.széria!
Igy van, az ajtók akusztikailag csapnivalóak, a beépitett rádióval együtt. Sajnos én vájt-füllel vagyok megáldva, minden bajom van ezzel a vacakkal. Az előző Peugeot 406-ban volt egy jó PIO-m beépitve, gyönyörüen szólt. Ez a rádió most egy Partner teherautóban !!- produkálja ugyanazt! A2.-szériások audiója egyszerüen méltatlan az autóhoz!!! Amiért megbántam hogy ezt a tipust választottam- az csakis ez. Az ember szinte a fél életét itt tölti, és ilyen sz...al verik ki a szemét. És nem is 2 millás autóról van szó, ujan 5 milla felett volt. Boltban egy közepes-jobb rádió kb 50-ezer. Az autógyár, max 15-ért megkapná.. MEM ÉRTEM!! És ami a legnagyobb szemétség, hogy nem lehet kicserélni, mert komplett az egész vezérlőpanellel. Rohadjanak meg!!!!!
Nekem az első szériás bálna van, de erre jutottam én is. A 306-ban minimálisan kellett az ajtóhoz nyúlni és szépen szólt. Most a peugeotból a Hertz-eket átraktam a citromba, annak a gyárijait meg a peugeotba. Majd seggre ültem, hogy milyen szépen szólnak máshol a citrom gyári hangszórói. Na persze nem kell semmi extrára gondolni, de össze sem lehet hasonlítani a citrommal...
Én elméletileg többször is nekifutottam a dolognak de nem lehet, ill nem éri meg szerintem hozzányulni, akkora változtatásokkkal, és költséggel járna az átalakitása. C5II
Érdekelne hogy a C5 generátorát hány csavar tartja és hanyas kulcsok kellenek hozzá?Lehet hogy a kérdés hülyén hangzik de fontos lenne köszönöm!Esetleg egy rajz is jól jönne.
Mit kostál a csere? Emelve hallhato hol melyik? Már jártam ugy h másikat cserélték. Neked nem tünt fel a lengőkarnál? Nem merem megnézni,h amit belerakok milyen korut vehettem volna belöle!!!
Na megint eljött az olajcsere légszűrő csere ideje c5 2.0 sx benzin 136 Le hol lehet beszerezni a sevice anyagokat és milyen olajat légszürőt ,klímaszűrőt fékbetétet és olajszűrőt érdemes vásárolni
Egyszer próbáltam egy ismerős 2.2 C5-ét és nagyon tetszett a kocsi viselkedése. Nem érződött lomhának, persze egy rövid karika és a napi használat más műfaj, lényeg hogy tetszett a gépezet. Mintha üres lenne a motortér, se hang, se vibráció. A forma pedig izlés dolga.
Köszi, továbbadom, de szerintem már letett róla. Elég macerás egy ilyesmi műtét, bár pár éve építettem egy benzines BX-be XM szopó D motort és nagyon is kielégítő lett a végeredmény! Néha érdemes új utakon járni...
Igen, egy 97'-es 1.9 TD Xantiám volt 2005-től 2011 júniusig. Kb 230 ezret tettem bele.
Nem volt rossz darab, az előző BX 1.7 TZD-hez képest sokkal kevesebb gondom volt vele, de nem volt olyan robbanékony.
A c5 2.2Hdi-t július óta hajtom, eddig kb 9 ezret raktam bele. Más, mint a Xantia, de egyre jobban megszokom, bár az első másfél hónapban mindig féltem, mikor tilt le a fedélzeti vmilyen hibával. Szerencsére eddig szuperál. Nekem a kocsiszekrény megszokásán kívül csak az furcsa, hogy első fokozatban nem túl robbanékony, gondolom a szabályozás ilyen. Így csak egyszer próbáltam elstartolni egy lámpánál, de csak hosszan csúsztatott kuplunggal megy, ezért semmi értelme. Ez nem egy sportautó, hanem egy úri limuzin (jó hogy kombim van)... Viszont Országúton fantasztikus. Ott jó vele autózni. A fogyasztásra vigyázni kell, azért átlag 7 decivel többet eszik a Xantiámnál. Szóval más... Meg kell szokni, ilyennek amilyen és nem érdemes hasonlítgatni az elődhöz, max majd a megbízhatóság terén. Bár sejtem ezen a téren nem lesz akkora minőségi ugrás. mint a BX és a Xantia között volt....
Ja! Nekem a Xantiában is hővédő üveg volt... (Vagy csak UV szűrős?? :))
Miért lenne minden a helyén! Két hátso lengőkar felujitva, másnap bugni kezdett a hátulja 70-45km/h-ig. Lassulás-guruláskor. Lehet a gumik megcserélődtek? Milyen csapágy van benne? Közös külső, külön belső ABS tárcsába? Min 30ez?