Vannak gépek, amiken állandóan (automatán) megy, ha jól tudom. Az AF447-nél sem az volt a baj, hogy nem volt bekapcsolva, hanem, hogy olyanok voltak a körülmények, hogy nem volt elégséges a fűtés. Talán volt valami konstrukciós hiba is a csőben, hogy víz került valahova, már nem emlékszem.
A levegő sűrűsége függ a hőmérséklettől. Lehet, hogy a mérési pontosságot befolyásolná a fölöslegesen melegített levegő. Vagy nem.
na de most is van Pitot-cso futes... :-|
en csupan a bekapcsolasan (ON/OFF) morfondirozok, ezen az egy mozdulaton, semmi bonyolultabbon, egyszeruen keptelensegnek tunik, hogy ezt ne lehessen ertelmesen mashogy, csak kezzel, checklist-tel
na de majd biztos elmagyarazza valaki, kell, hogy legyen valami oka, meg ha en nem is ertem
ha megsincs, akkor gyorsan szabadalmaztatni kell, meg persze ki kell talalni falami fasza roviditest neki, mittudomen BMCAPTHS (BiMetall-Controlled Automatic Pitot Tube Heating System) :-))) tovabb roviditve APH, megis csak a repulesben vagyunk
Gondolom a szükségtelen, állandóan magas hőterheléstől tönkremenne az anyaga? Biztos van benne nem csak fém, hanem gumi és plasztik is, ami kiszárad vagy elöregszik .
jo, akkor legyen mellette egy bimetal is, es csak a fagypont kornyeken kapcsoljon be
akarhogy nezzuk, nem erzem egy kivitelezhetetlen feladatnak, plane ahhoz kepest, amekkora gebaszokat okozni bir...
> Az nekem is magas, hogy miért kell kapcsolni a pitot cső fűtést? Miért nem automatikus.
Gondolom a szükségtelen, állandóan magas hőterheléstől tönkremenne az anyaga? Biztos van benne nem csak fém, hanem gumi és plasztik is, ami kiszárad vagy elöregszik .
A fotó közepén az a félbe vágott fehér robot arc a belőle kiálló három gombóccal vagy Dali stílusú műalkotás vagy a formatervező horrorfilm-rendezőből képezte át magát, de mindenképpen száműzetést érdemelne Szibériába. Szegény sztyuvi behozza a kávét és nem csak magára önti ijedtében, de még rémálmai is lesznek. Úgy tűnik az oroszok még LCD képernyő áradattal sem tudnak kulturált kabint készíteni.
Az nekem is magas, hogy miért kell kapcsolni a pitot cső fűtést?
Miért nem automatikus.
Pár gép már leesett amiatt mert a pitot cső befagyott, a műszer túl nagy sebességet mutatott, a pilóta nem csinált kereszt ellenőrzést hanem visszavett a gázból, elfogyott a sebesség nagy magasságon és gép lepottyant.
Ebből én fel merem tételezni, hogy a repülőgép csak jelzi valahogyan(pl:villog, sípol, akármi) ha felszállás közben kimarad valami és ezt ugye a gép vissza is jelzi a sárga felirattal.
Azért ott komolyabb gond van szerintem a pilótaképzésben, ahol le kell írni a pilótáknak, hogy a pitot-cső fűtését be kell kapcsolni amikor esik a hó és piszok hideg van (de azt amúgy is be kell kapcsolni a nyár kellős közepén is, nem?). Ez nem olyasmi ami magától értetődik?De mivel az utolsó 16 repülésből 15-nél bekapcsolták, így csak benne van.
Az Air France pilótái is kerülgették a 10 km magas hegyet az óceán felett, amikor elment a sebességadat, ugye.