Úgy néz ki hogy csak megvesszük a kamion felnit ami kell a pótkocsira meg 4db használt 315/70/22.5 gumit!
120000Ft a 4db felni! Meg olyan 25000Ft 4db gumi!
Az azt jelenti hogy 220000Ft az egész! Ha a 3db jó kereket eltudom adni felnistől olyan 80000Ft-ért akkor csak szinte 20000Ft-al kell megpótolni az egészet!
Olyannal, fordulok hozzátok, hogy.: mtz-vel elkezdek emelni munkaeszközöket (eke,tárcsa), elkezd sírni a szivattyú illetve elkezdi vissza lökni a kart és fogni kell emelésnél. Hol keressem a hibát.?
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a TKP 8.5-ös turbóról tudna-e vki egy kis felvilágosítást adni...pl: hány Le plusz? milyen motorokon található meg? érdemes lenne e feltenni Mtz-re? Válaszokat előre is köszönöm.
A bal oldali az erőszabájzó,A jobb meg a helyzet szabájzó.A baloldalit előrenyomva kell tartani(kivéve a szántást)A jobb oldalit kell használni,Előrenyomva uszó hejzetben van ahogy húzod hátra fele úgy emeli helyzet szabájozáson a karokat.Ennyi
Szerbusztok Zoli vagyok néha szoktam olvasgatni a fórumot és az a benyomásom hogy itt páran képben vannak mtz ügyben. Ezért is hozzátok intézném a következő kérdést: hogyan működik helyesen az mtz 952.3 hidraulika rendszere mert ugye két kar van az ülés mellett de bármelyiket húzzuk hátra a hidraulika karok csak megemelkednek és azonnal vissza is engednek. Ahogy emlékszem a jobb oldali karral lehetett emelni az ülés felőlit nem használtuk mivel igazából nem is tudom mire való. Egy biztos eddig működött de egyszercsak ezt kezdte produkálni. Már az is komoly segítség volna ha el tudnád magyarázni pontosan melyik kar mire való. Előre is köszönöm: Zoli
Nem lehet ez úgy van hogy a két állásba van egy kis ütköző és a kart mindig ütközésig kell forditani.
Elég rég volt használva ez a váltókar és lehet berohadt és amikor kicsit fordítottam akkor átfordult a belseje, de most meg azért jó lenne ha lehetne használni ma mindenesetre léeszedem és hátha szét lehet szedni és megcsinálom.
Hát ezt eddig nem mondtad, hogy csak kettő rossz a másik kettő még szinte új.
Így megértem apád álláspontját, hogy nem akar belemenni nagyon.
Akkor ezt rágjátok át mégegyszer. Mondjuk sok darabárra a 60-80 ezer egy kamaz gumira, de a másik kettőt meg elkéne adni. Köztes időbe amíg el nem adod, áll bennük a pénz.
Egy tény, a kamion gumi jó, bírja a strapát. De a kamaz gumi is elég jó egy 6 tonnásra.
Főleg, hogy aszfalton megy többet és nem lényeg annyira a laza talajon való könnyebb vontatás. Mert arra 16/70 a király, aztán a 385-ös, utána a 365-ös, és a többi a rang legalján.
Most nem könnyítettem meg a választást tudom, de hát új információkkal gazdagodtunk és így más a dolog fekvése már.
Igaz csak a két elsőt kellene cserélni a pótkocsin mert arról válik lefelé a futófelület!
De ha a két hátsó 80-90% kamaz gumit felnivel eltudom adni olyan 60-70000Ft körül akkor már csak szinte a felni kerül pénzbe!
Igaz én nagyon rajta vagyok a fater nem akar bele felé menni! Jó mondjuk nincs sok 1.5/ha gyümölcsös meg 1.3/ha szántó! De azért elég sokat kell a pótkocsi!
Ha kiszámolod ugyanott vagy igaz? És melyik a tartósabb és erősebb?
Hát a kamion gumi. Ráadásként új! mélyágyas felnid is lesz rajta, tömlő nélküli gumival, nagyobb teherbírással. Egyszerű a képlet, ha ár/érték arányt nézel.
Vagy ajánlották hogy vegyek 4db zsír új kamion felnit mg pótra 30000Ft/db ára és veszek rá 20000-25000Ft használt vagy vágott kamion gumit és örök élet!
Az Mtz motorháztető magas gazt vagy napraforgószárat vagy kukorica górét vágni azért az már a gépet is fogja vagy terheli rendesen! Mondjuk én mindig 2-sort vágok vele mert 2m-s a szártépő!
Hát én három hete napraforgó kórét zúzok ,és szerintem az RZ típusú zúzót vedd meglepően jó csak ne járasd a földön ,és ne húzd a kerekét a keréknyomba ,mert lever a zúzó rotorja és eltöri a csapágyakat. Az MTZ motorháztető magas gazt is jól vitte csak akkor már kettesben kellett menni hogy ne racsnizzon a gardán. Szabadon futós és terhelés szabályozós gardánal vedd az kíméli a gép gardánját.