Keresés

Részletes keresés

Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.10.08 0 0 85476

De viszont, ha pótkocsit billentek nem lövi vissza a kart..

Előzmény: Mtz-s gyerek (85475)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.10.08 0 0 85475

Meg ehhez még hozzá tartozik, hogy lassan emel és enged is mellette ..

Előzmény: mtz1221 (85471)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.08 0 0 85474

Szép estét!

 

Ha eléggé taknyol, akkor nem hiszem, amúgy meg lehet majd télen, mikor ráértek. :-)

Előzmény: Törölt nick (85472)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.08 0 0 85473

Szép estét!

 

Nem fogjátok megbánni, hidd el.

Ezekbe is 7,5 bár és megrakhatod a 6-tonnást amíg bírod, nem lesz velük gond.

H elbírod adni a 3-at akkor igen csak ennyibe lesz. De sokat látok kompletten hírdetve, nehezen fog elmenni szerintem.

 

Előzmény: Mtz 550E (85470)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.08 0 0 85472
Jó napot!
Már az öregem meg vette a javító készletet lehet nem fog az tavaszig várni.
Előzmény: MTZ Betyár (85444)
mtz1221 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 85471

Megnőtt a nyomás valamitől azért sir meg löki vissza,egy nyomásméréssel kellene kezdeni útána meg a nyomás állitócsavar körül

Előzmény: Mtz-s gyerek (85469)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.07 0 0 85470

Hali!

Úgy néz ki hogy csak megvesszük a kamion felnit ami kell a pótkocsira meg 4db használt 315/70/22.5 gumit!

 

120000Ft a 4db felni! Meg olyan 25000Ft 4db gumi!

 

Az azt jelenti hogy 220000Ft az egész! Ha a 3db jó kereket eltudom adni felnistől olyan 80000Ft-ért akkor csak szinte 20000Ft-al kell megpótolni az egészet!

Mert amúgy két új gumi 120000Ft lenne!

Előzmény: MTZ Betyár (85468)
Mtz-s gyerek Creative Commons License 2014.10.07 0 0 85469

Üdv Mindenkinek! :)

 

Olyannal, fordulok hozzátok, hogy.: mtz-vel elkezdek emelni munkaeszközöket (eke,tárcsa), elkezd sírni a szivattyú illetve elkezdi vissza lökni a kart és fogni kell emelésnél. Hol keressem a hibát.?

 

Köszönöm a válaszokat

Mtz-s gyerek

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.07 0 0 85468

Szép estét mindenkinek!

 

Nekem hesston szalag van ott.

Amúgy a lefogózáraknál a motorháztető nyugtatóján volt gyárilag gumi. Szerintem neked már nincs és ezér ér ahhoz a lemezhez a motorháztető.

 

Gumiügyben mire jutottatok?

Előzmény: Mtz 550E (85467)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.05 0 0 85467

Hali!

A motorháztető ahogy lezáródik a fülke elé oda nem szoktatok tenni szivacsot vagy valami gumit vagy ilyesmit hogy ne rázkódjon?

gjoni1978 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 85466
Előzmény: solacko (85465)
solacko Creative Commons License 2014.10.05 0 0 85465

Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a TKP 8.5-ös turbóról tudna-e vki egy kis felvilágosítást adni...pl: hány Le plusz? milyen motorokon található meg? érdemes lenne e feltenni Mtz-re? Válaszokat előre is köszönöm. 

mtz1221 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 85464

A bal oldali az erőszabájzó,A jobb meg a helyzet szabájzó.A baloldalit előrenyomva kell tartani(kivéve a szántást)A jobb oldalit kell használni,Előrenyomva uszó hejzetben van  ahogy húzod hátra fele úgy emeli helyzet szabájozáson a karokat.Ennyi

Előzmény: zo-lee86 (85463)
zo-lee86 Creative Commons License 2014.10.05 0 0 85463

Szerbusztok Zoli vagyok néha szoktam olvasgatni a fórumot és az a benyomásom hogy itt páran képben vannak mtz ügyben. Ezért is hozzátok intézném a következő kérdést: hogyan működik helyesen az mtz 952.3 hidraulika rendszere mert ugye két kar van az ülés mellett de bármelyiket húzzuk hátra a hidraulika karok csak megemelkednek és azonnal vissza is engednek. Ahogy emlékszem a jobb oldali karral lehetett emelni az ülés felőlit nem használtuk mivel igazából nem is tudom mire való. Egy biztos eddig működött de egyszercsak ezt kezdte produkálni. Már az is komoly segítség volna ha el tudnád magyarázni pontosan melyik kar mire való. Előre is köszönöm: Zoli

kavicsos64 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 85462

Így gondoltam én is ,hogy van két kis csap, amik lehet kipotyogtak, másként nem tudnád átfordítani más helyre .

Előzmény: shaggy86 (85460)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 85461

Négy sort viszek a napraforgóból ,és két rotoros zúzó. 6-7 esetleg felezve.

Előzmény: Mtz 550E (85451)
shaggy86 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 85460

Nem lehet ez úgy van hogy a két állásba van egy kis ütköző és a kart mindig ütközésig kell forditani.

 

Elég rég volt használva ez a váltókar és lehet berohadt és amikor kicsit fordítottam akkor átfordult a belseje, de most meg azért jó lenne ha lehetne használni ma mindenesetre léeszedem és hátha szét lehet szedni és megcsinálom.

Előzmény: kavicsos64 (85449)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85459
Előzmény: Mtz 550E (85457)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85458

Ezt én értettem. Az újakra gondoltam annyiért.

 

De most számoljunk, neked kell két új gumi az elsők helyett.

Azt írtad, oroszra mondtak 60.000/db. Akkor az 120.000.

 

Kamiongumihoz felni 30.000/db az 120.000 + 4 gumi ami 25.000/db mondjuk használt. Az 100.000. Összesen 220.000 forint.

 

120.000 kontra 220.000 A döntés a tiétek. :-)

 

Ettől függetlenül, mint mondtam a kamion gumi nagyon jó. Nekem is az van, csak kár hogy a régi 20-asok és nem a 22.5-esek.

Előzmény: Mtz 550E (85457)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85457

De én két db-ra gondoltam a 60-70000Ft-ot annyiért sztem ellehetne adni felnivel együtt!

Előzmény: MTZ Betyár (85456)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85456

Hát ezt eddig nem mondtad, hogy csak kettő rossz a másik kettő még szinte új.

Így megértem apád álláspontját, hogy nem akar belemenni nagyon.

Akkor ezt rágjátok át mégegyszer. Mondjuk sok darabárra a 60-80 ezer egy kamaz gumira, de a másik kettőt meg elkéne adni. Köztes időbe amíg el nem adod, áll bennük a pénz.

 

Egy tény, a kamion gumi jó, bírja a strapát. De a kamaz gumi is elég jó egy 6 tonnásra.

Főleg, hogy aszfalton megy többet és nem lényeg annyira a laza talajon való könnyebb vontatás. Mert arra 16/70 a király, aztán a 385-ös, utána a 365-ös, és a többi a rang legalján.

 

Most nem könnyítettem meg a választást tudom, de hát új információkkal gazdagodtunk és így más a dolog fekvése már.

Előzmény: Mtz 550E (85455)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85455

Igaz csak a két elsőt kellene cserélni a pótkocsin mert arról válik lefelé a futófelület!

De ha a két hátsó 80-90% kamaz gumit felnivel eltudom adni olyan 60-70000Ft körül akkor már csak szinte a felni kerül pénzbe!

Igaz én nagyon rajta vagyok a fater nem akar bele felé menni! Jó mondjuk nincs sok 1.5/ha gyümölcsös meg 1.3/ha szántó! De azért elég sokat kell a pótkocsi!

Előzmény: MTZ Betyár (85454)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85454

Gerike ajánlotta neked, követtem a dolgokat.

 

Ha kiszámolod ugyanott vagy igaz? És melyik a tartósabb és erősebb?

Hát a kamion gumi. Ráadásként új! mélyágyas felnid is lesz rajta, tömlő nélküli gumival, nagyobb teherbírással. Egyszerű a képlet, ha ár/érték arányt nézel.

Nkh-s műszakit felejtsd el, vidd maszekhoz.

Előzmény: Mtz 550E (85453)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85453

Hali mester!

Ma érdeklődtem 900R20 új gumi iránt!

Ajánlottak mitas márka=87000 Ft hosszmintás

                 orosz márka=60000 Ft hosszmintás

 

Ahhoz képest elég drágák!

Vagy ajánlották hogy vegyek 4db zsír új kamion felnit mg pótra 30000Ft/db ára és veszek rá 20000-25000Ft használt vagy vágott kamion gumit és örök élet!

Na szerinted?

Előzmény: MTZ Betyár (85452)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85452

Üdv!

 

Na milyen gumi lesz a kocsin?

Előzmény: Mtz 550E (85451)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85451

Az Mtz motorháztető magas gazt vagy napraforgószárat vagy kukorica górét vágni azért az már a gépet is fogja vagy terheli rendesen! Mondjuk én mindig 2-sort vágok vele mert 2m-s a szártépő!

Előzmény: kavicsos64 (85450)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85450

Hát én három hete napraforgó kórét zúzok ,és szerintem az RZ típusú zúzót vedd meglepően jó csak ne járasd a földön ,és ne húzd a kerekét a keréknyomba ,mert lever a zúzó rotorja és eltöri a csapágyakat. Az MTZ motorháztető magas gazt is jól vitte csak akkor már kettesben kellett menni hogy ne racsnizzon a gardán. Szabadon futós és terhelés szabályozós gardánal vedd az kíméli a gép gardánját.

Előzmény: Mobiles (85447)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85449

Szerintem igen ,nem lehet vissza forgatni a helyére? Kéne lennie egy csapnak hogy ne tudd túl forgatni a karját.

Előzmény: shaggy86 (85446)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85448

A tzknak a felnire van felfúrva a keréksúly ,venni kell négy nagy súlyt az 200 kg kb az elég lesz hogy a talajon maradjon a kerék.

Előzmény: Mtz 550E (85440)
Mobiles Creative Commons License 2014.10.03 0 0 85447

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék tőletek, hogy vízszintes vagy függőleges szárzúzót érdemes venni?

Kinek mi a véleménye? Előre is köszönöm a válaszokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!