HSJ 470 még mindig tartalékként rohad a garázsban? Ha jól emlékszem régebben írta valaki, hogy futáros, igaz a kijelzője így sötét lett. Esetleg épp a két rendszer összedolgozásán ügyködnének? (Már csak ezt a kocsit kéne lefotóznom:)
Nem ezt éreztem soknak, a Kosztolányi és a Sasadi közti 5-6 perces megállótávon rendszertelenül, de folyamatosan, 3-10 másodpercenként sípolt egyet. Tegnap egyébként már nem csinálta, úgyhogy szerencsére megjavították.
A klímahasználathoz meg annyit, hogy az utast nem igazán érdekli, hogy miért nem megy, jó esetben nem ő kell ezzel foglalkozzon. De most már legalább tudom, hogy ha legközelebb ilyesmit tapasztalok, akkor érdemes a sofőrhöz fordulni.
Azt hiszi, hogy kimoderáltattad a BKV buszairól általában c. topikból, közbe csak a modi vágta ki, magától, hisz' az ott Off téma, és erre harapnak nagyon mostantól.
Lehet, hogy üzemképessé tehetőek, de pl. tavaly ősszel is inkább újra bevetették az LLT-328-ast a 114-esen, mintsem hoztak volna egy KAZ-t.
Pláne, hogy a 159 új Merci mellett ezek a kocsik már őskövületnek számítanak. De ha a sofőrök olyan lendülettel törik az új kocsikat, mint azt tapasztaljuk, inkább adnék a kezükbe 260/263-ast...
Jó, majd a jövő héten visszatérünk rá, ha sikerül vele utazni. De remélem, hogy megcsinálták, hiszen olyan állapotban nem igazán alkalmas utasszállításra, beleértve az idegesítő csipogást is.
Valaki megmondaná, hogy mi a 25. Citaro az MHU- s sorozatból? Mert a listámat az eddig beírt és általam látott kocsikból készítettem el, és 24 db. van meg eddig :/
801-809, 811-812, 814-818, 820-825, 827-828 = 24 db