Akinek a szelepfedélben lévő membránt cserélték a komplett szelepfedél cseréje nélkül, annak tartós maradt a siker, vagy idővel visszatért a probléma? Azt hallottam szervizes körökből, hogy egy ideig lehetett hozzá kapni külön is membránt, de utána a szelepfedelet alakították át úgy, hogy a probléma forrását küszöbölték ki. Ezért már csak a komplett szelepfedelet lehet kapni, külön a membránt nem.
Én is ilyen problémával küzdök, eszegeti szépen az olajat és dobálgatja a hibakódot is időnként.
Nekem van, néha használom is. Megfelelő programot kell hozzá telepíteni a telefonra. Iphonnal nem működik. Ebay-ről érdemes rendelni (kb. 1000 Ft), itthon baromi drágán adják.
Erről speciel nem tudok nyilatkozni, de az OP com interfész és program (kínai másolat) az biztosan működik. 6-8000 Ft körül van. Ugyanazt tudja, mint a hivatalos, legális OP-COM.
Szerintem addig ne vedd meg azt a bluetooth-os eszközt, amíg nem győződtél meg róla, hogy működik is.
Miért kell okoskodni még mindig? Ha van cikkszám, akkor bármelyik alkatrész üzlet meg tudja rendelni az opeltől. De ha az opel külön nem ad membránt, akkor ott van a jófogás, illetve az e-bay is. Azért nagyon nem mindegy, hogy ez miatt a kis szar miatt cserélni kell a komplett szelepfedelet, vagy nem.
Szia! Nekem Gyömrőn cserélte ki egy fiatal srác, ha küldesz egy levelet az itteni regisztrált címemre, akkor megírom a telefonszámát. 15 ezret kért a membránért, 10-t a szerelésért, plusz cseréltettem a szelepfedél tömítést is. A jófogáson találtam akkor, most őt nem látom, de ezt találtam: https://www.jofogas.hu/budapest/Opel_1_6_1_8_szelepfedel_uj_membran_63781481.htm?first=1
Persze, hogy szét lehet szedni, miért ne lehetne. A kérdés csak az, hogy lehet-e kapni új membránt külön, vagy csak a szelepfedéllel egyben. Opel EPC-ben meg lehet nézni, hogy van-e külön cikkszáma a membránnak, mert ha van, akkor valószínű rendelni is lehet külön. Nem gondolnám, hogy rosszindulató, lehúzós lenne a szerelőd, de én azért utánnanéznék ennek a helyedben. Lehet, hogy csak tájékozatlanságból, vagy a könnyebb út választása miatt akar rendelni komplett gyári új szelepfedelet.
Szia!Nekem is ez a membrán tömítés a problémám!Voltam szerelőnél azt mondta,hogy csak kompletten a szelepfedéllel együtt lehet cserélni és 110 ezret mondott rá!!De látom neked szét van szedve,most akkor ezt lehet így is??Vagy neked ki csinálta?2004 es z16xep a motorkódom!
Üdv Opelesek. Van egy 2006-os 1.7 cdti h astrám. Pár napja kezdte el hogy indításkor, gyújtáson nem alszik el a szerviz és az ESP lámpa, nem mutatja az üzemanyagszintet és nem indul. Nem teker, nem kattog, nem recseg, egyszerűen nem csinál semmit. Volt hogy csak simán visszavettem gyújtásról és másodszorra elaludtak a lámpák, üa szint rendben és indult de olyan is volt hogy nem segített, kulcs ki-be gyujtás, semmi. Eddig menet közben nem volt probléma csak indításkor. Egyre sűrübben csinálja ezt. Olvastam több helyen hogy menet közben hasonlókat tapasztaltak és a gázpedál nem reagált, de nekem eddig csak indításkor van probléma. Mi lehet a gond ? Valaki járt már így?
Na fogalmam sincs mi van a kulccsal. Próbáltam forrasztani az elemtartó lábazatát de nem hozott változást. Hozzáértő segítsége kell ez már biztos. Bár már az elemben is kételkedek lehet hogy régi vagy kisült vagy a fene tudja :)
Korábban beszéltünk róla hogy nem működik a kulcsról nyitás. Szó volt az áromkörlapjának a forrasztásáról is. Megnéztem, de nem látom egyértelműen hogy elvált volna róla az elemtartó talpa, igaz hogy picit mozog oldalra. De egy érdekesség, hogy szétszedett állapotban egy nagyon halványat megvillant a led(vagy égő) ami rajta van egyszer, aztán már nem. Akkor ez lehet, hogy tényleg a forrasztás miatt van így. Vagy csak gyenge az elem. Ezt mondjuk kétlem mert újonnan vettem ugye korábban bele.
ha gondolod megadom az elérhetőségét annak az embernek akitől vettem. Ez Németországból van. A szerelőm szerint is korrekt autó, nálam 2,5 , nem 3 éve valahogy így feb- Márc vettem. Mailban írok róla többet ott még javítani is tudom az elírásokat. anderejob kukac gmail pont com