Egyenlőre nem nyúlok hozzá mert nincs alkatrészem illetve megjavult.Gondolom átmeneti gyógyulásról lehet szó.Másnap megint próbáltam és minden gond nélkül lejött és fel is ment az ablak.Azóta is jó..Ha megint csinálja akkor betg mestert fel kell keresnem,mert nem állhat utcán lehúzott ablakkal..
Valószínűleg meggyűrődött a vezetősínben levő műanyag U profil.Érdemes kicserélni, mert az üveg befeszül, megszorul.Felhúzni úgy lehet, hogy kézzel kívül-belül megfogva kell segíteni, de a korrekt megoldás a csere, amihez szét kell szedni az ajtót.
Van valami tippetek,hogy miért megy fel nehezen a jobb hátsó ablakom? :( Ma lehúztam és istennek sem akart felmenni csak 1/3-ig.Aztán félóra alatt pici pöckölgetésekkel felkínoztam.Mintha megszorulna,megáll és vissza megy.Előtte abszolút semmi jelét nem adta,hogy szorulna bármi nem kínlódott.Szaladt fel is le is...Köszi a választ!
akkor nem olvastál elég figyelmesen. Az enyémben (C5-III 2.0 HDI, hidrós, automata) kettőször is cseréltek bsi modult emiatt a hibamiatt. Az elsőt rutinból (polcon volt nekik alkatrész!!!) a másodikhoz kellett a C-Hungaria jóváhagyása, mert elvileg már a jó verziószámút kaptam. Végül engedték, így gariban ment mindkettő. Érdekes módon mindegyik 25-26ekm-t bírt ki. Most 90-nél járok, vagyis ebben már 40ezer van. (kopp-kopp-kopp)
Egy reset (kocsi újraindítása) után minden működik, de a hiba véletlenszerűen bír előjönni és ciki, ha pont olyan helyen döglik meg (felüljáró, előzés)...
Csütörtökön megyek haza,este ha átértem a határon fölhívlak,föltétlen már aktuális azt a szabályzót kicserélni,álandóan trüközni kell indításkor.Kell a hétre egy időpont ,előre is köszi taki ózdról.
Haza felé jövet olyat produkált a kocsi, amit még nem láttam és még itt sem olvastam :)
Menetközben minden neki állt villogni: az összes visszajelző lámpa (olajnyomás, abs, service, stb) illetve az összes külső izzó villogot, úgy néztem ki mint egy karácsonyfa vagy cocacola kamion :)
Újra indítás után imobilieser hibát írt ki. Kulcs ki, kulcs vissza és azóta nem csinált ilyet.
Na közben megtaláltam a "nagykönyv" ide vonatkozó részét:
AUTO-ADAPTÍV SEBESSÉGVÁLTÓ 4HP20
1. Vontatás A sebességváltó kenését a motor forgása biztosítja, ezért vontatáskor meg kell emelni a meghajtókerekeket.A vontatás mindezek ellenére lehetséges a meghajtókerekek talajon levo helyzetében is, de csak kivételes esetekben.
SÜRGÕS : Tartsa be az alábbi feltételeket.
Vontatás :
Maximum 100 km táválságon
70 km/h sebesség alatt
Sebességválasztó kar N helyzetben
Vízszintes, vagy maximum 5 °-os dolési szögben levo gépkocsi esetén, ha meg kell emelni a hátsó kerekeket
Szerintetek érdemesebb téli időszakra egy 0w-40 olajat (Mobil1) tölteni a gépbe, vagy jobb a megszokott total 5w-40. Illetve az olajkartert érdemes kitakarítani? 10éves lesz az autó
Nem én találtam ki, citroen service box írja valahol. De ha feltételezzük hogy járt közben a motor, akkor elméletileg kenése is van a váltónak. Elméletileg... :D
Küldök majd egy fényképet róla, ha legközelebb arra járok... :) A száma: 643477. Az egyest két félével szerelték ezzel, és régebben a 643459-el. Az enyémnek kék színű a felső burkolata kb a felétől a csatlakozóig. Azért gondolom, hogy a BSM-nek is van valami baja, mert a lexia a következőket írja: Állandó hiba: fényszórómósó kapcsolója. A hiba a BSM-en belül van, és törölni nem engedi, a BSI hivatkozik, hogy csak azon keresztül lehet. Arról meg fogalmam sincs, hogy hogy lehetséges.
Neked legyen igazad ,én már cseréltem váltót vontatás miatt igaz azt áthúzták a fél országon az automata váltós mondott rá mindjárt egy 400eft javítási díjat, brrr, kapott egy bontottat.