Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5121

Hogy rossz dolgokat is írjak...2 hete szétnyílt a kuplung kinyomócsapágyam, kiestek belőle a golyók, így benézett az ablakon egy komplett lendkerék-kuplungszett csere, mindez 186000 kilométernél. Minden eredeti 2004-es dátumkódú volt benne. 

A legszebb az egészben, mikor hazaérve leállítás előtt betettem az autót egyesbe hopp beesett a kuplung...

Csere után az új kuplung elindulásnál ha kicsit hosszabban csúsztatom, finoman rángat. Nem tudom elhagyja-e, de a régi nem csinálta. Viszont mintha kicserélték volna az autót: terhelésváltásoknál, sebességváltáskor nagyon finoman működik, alapjáraton nem nyikorog, indítás-leállításnál is hangtalan, alacsony fordulaton haladva is összehasonlíthatatlan a járása. Mondjuk a ráfordított összegért el is várom :)

Előzmény: katana0626 (5113)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5120

Miért szeretnéd tisztítani? Remélem nem az alacsony szint jelzés miatt. :) A jeladó egyébként a motor mellett van a kerék irányába és ha kiveszed, komoly tócsa lesz a járgány alatt.

Előzmény: Birdiee (5119)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5119

Elég valószínű,hogy a motor lesz a ludas.Sajnos nem bírják sokáig a jó magyar utak miatt.Nekem 4 évet bírt amikor vettem egy alig futott órát,azóta megint cserélni kellett a motort.

 

Egy kérdésem lenne!

Tisztítanom kellene az ablakmosó jeladóját,mit kezdjek vele?Mivel tisztítsam mi az ami esetleg nem árt neki?A motort kivettem nemrég,azt hiszem láttam mellette a jeladót is így biztos megtalálom.Egyébként ha kiveszem a jeladót akkor kifolyik az össze ablakmosó folyadékom?Vagy a jeladó felülről lóg bele?Bocs ha hülyeségeket kérdezek.. :)Csak most töltöttem tele folyadékkal,és nem szeretném a fűre engedni...

Előzmény: savage57 (5118)
savage57 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5118

Helló mindenki! Egy kicsit pörgessünk a topicon. 2.2 hdi-m van 2001-es. Az elején már előfordult, hogy a km óra bemondta az unalmast és nem mozdult. A szerviz komplett műszerfal cserét javasolt. Akkor még nem ismertem ezt az oldalt, belementem. Most újra a km órával van baj , de most mutat, csak kb 10 km/órával kevesebbet, egyik napról a másikra. és ezt viszont kitartóan. Mi lehet a hiba? Megin az óra motorja, vagy jeladó, vagy valami más?

  

norbtoth Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5117

Keress egy autókereskedő barátot,akinek van árverési hozzáférése, figyeld ki mikor árverezik. Általában más néven vissza lehet vásárolni elég potom áron. Az árkülönbözetet úgyis be akarják vasalni rajtad. Ezt el tudod kerülni, ha nincs ingatlan a neveden és hivatalosan nem sokat keresel  ;)

Előzmény: mihalusz (5115)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5116

Nagyon sajnálom!:(((

 

Előzmény: mihalusz (5115)
mihalusz Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5115

Tisztelt márkatársak!Ezuton szeretném közölni azt a fájdalmas tényt hogy meg kell válnom szeretett autómtól( a bank visszaveszi).Szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget amit 2 év alatt nyújtott hogy én és a C5-öm minnél jobban kiismerje egymást.Mégegyszer köszönöm és kívánom hogy mindenkinek annyi öröme legyen az autójában mint nekem!

norbtoth Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5114

C5 2.0 HDI 180.000 Km-rel a műszaki vizsgán átment csont nélkül, úgy hogy semmihez nem kellett nyúlni. Vacak francia?

Kifogástalan fék, futómű, füst, minden ok a NKH vizsgasoron. Azért annyi baja van, hogy most fűteni kellett és a jobb oldalon hidegebbet fúj mint a balon ugyanilyan hőfokbeállítás mellett.

katana0626 Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5113

Nálam valahogy nem pörög a topic. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek rendben van a gépe szerencsére? Na mindegy, akkor magamnak vezénylek:-) vettem néhány órát a service.citroen oldalon, csak a biztonság kedvéért, mert a docbackup-on nem találtam a korábban mellékelt fogaskereket. Ott sem lett meg :-( , esetleg megvicceltek a szervízben ? Most már csakazértis megkeresem, hogy hova való, ha legközelebb arra járok megkérdezem a cikkszámát.

Üdv:CseF

katana0626 Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5112

Szia Gábor!

Azt meg hogyan kell :-) ?

CseF

Előzmény: betg (5111)
betg Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5111

Szia el kellett volna indítani az automata váltó újratanulást és megtanulja a te stílusodat és úgy vált, de egy idő után elvileg így is megtanulja ha mindig egyformán vezetsz.

Előzmény: katana0626 (5110)
katana0626 Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5110

Üdv Mindenkinek!

Kész a váltó.

Köszönöm Betg mesternek a váltót, Miskolcon kicserélték. Teszek be egy képet a régi hibájáról - ezt hogy csinálta az automata -  lehet rajta eszelni. Ez az olajszivattyú fogaskereke, hogy pontosan mi azt nem tudom, de majd kikukázom valahonnan.

Külön kértem, hogy ne piszkálják a vezérlést, nekem ez a második automata váltós autóm, a két váltó, váltás tekintetében hasonlóan viselkedett, ez az új vezérlés azonban más. Nem tudom, hogy jó-e nekem. Szépen lágyan vált, azonban 1700-es fordulat környékén nem igazán tudja, hogy mit csináljon, lökdösi a kocsit, ingatja a fordulatszámot +/- 100-al. Az mondjuk akár tetszhetne is, hogy enyhe gázpedál visszaengedésnél alapjárat közelire leejti a fordulatot visszaváltás nélkül, mintha szabadonfutó lenne. De pont az általában használt sebességtartományban 50/70/90 nagyon zavaró a lökdösődés, nem beszélve arról, hogy pont ez az állandó terhelésváltoztatás fárasztja a szerkezeti elemeket. Tud valaki olyan fórumot vagy szakembert aki alaposan ismeri ezt a vezérlés témát?

P.s.: az eredetit is megjavíttatom, úgyhogy ha valakinek kell egy 170 ezret futott automata C5 II-höz szóljon (vagy hallgasson örökre:) )

CseF.

Birdiee Creative Commons License 2011.10.03 0 0 5109

Köszi az infót.

Egyenlőre nem nyúlok hozzá mert nincs alkatrészem illetve megjavult.Gondolom átmeneti gyógyulásról lehet szó.Másnap megint próbáltam és minden gond nélkül lejött és fel is ment az ablak.Azóta is jó..Ha megint csinálja akkor betg mestert fel kell keresnem,mert nem állhat utcán lehúzott ablakkal..

Előzmény: norbtoth (5108)
norbtoth Creative Commons License 2011.10.02 0 0 5108

Szia!

Valószínűleg meggyűrődött a vezetősínben levő műanyag U profil.Érdemes kicserélni, mert az üveg befeszül, megszorul.Felhúzni úgy lehet, hogy kézzel kívül-belül megfogva kell segíteni, de a korrekt megoldás a csere, amihez szét kell szedni az ajtót.

Előzmény: Birdiee (5107)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.01 0 0 5107

Van valami tippetek,hogy miért megy fel nehezen a jobb hátsó ablakom? :( Ma lehúztam és istennek sem akart felmenni csak 1/3-ig.Aztán félóra alatt pici pöckölgetésekkel felkínoztam.Mintha megszorulna,megáll és vissza megy.Előtte abszolút semmi jelét nem adta,hogy szorulna bármi nem kínlódott.Szaladt fel is le is...Köszi a választ!

foldijo Creative Commons License 2011.10.01 0 0 5106

Szia a hűtőventillátor megy, én is a jeledóra gondoltam.

Esetleg lehet, hogy a termosztát nem műkődik rendesen?

Előzmény: betg (5105)
betg Creative Commons License 2011.09.30 0 0 5105

Szia meg kell nézni ,hogy működik e a hűtőventilátor , előfordul néha ,hogy a hőmérséklet jeladó tönkremegy és fals jelet ad .

Előzmény: foldijo (5104)
foldijo Creative Commons License 2011.09.30 0 0 5104

Sziasztok!

Egy ideje nem mentem az autoval mivel korházban voltam.

A mai nap elindultam vele eleinte semmi gond kb. 10 km mentem vele a hőfokmérő felugrott a pirosba a kijelzőn pedig ki irta

tulmelegedett a motor "ENGINE COOLANT TEMP. TOO HIGH".Vártam valamennyire vissza hült minden rendben rövid idő mulva ujra ugyan az a hiba.

Nagy nehezen haza értem kiegyenlitő tartályban a szint megfelelő.

Ha valaki talákozott ilyen hibával vagy van valami ötlete honnan induljak el, azt megköszönném.

2.0 SX az autó

 

üdv. szepi

 

 

Fogash Creative Commons License 2011.09.30 0 0 5103

akkor nem olvastál elég figyelmesen. Az enyémben (C5-III 2.0 HDI, hidrós, automata) kettőször is cseréltek bsi modult emiatt a hibamiatt. Az elsőt rutinból (polcon volt nekik alkatrész!!!) a másodikhoz kellett a C-Hungaria jóváhagyása, mert elvileg már a jó verziószámút kaptam. Végül engedték, így gariban ment mindkettő. Érdekes módon mindegyik 25-26ekm-t bírt ki. Most 90-nél járok, vagyis ebben már 40ezer van. (kopp-kopp-kopp)

 

Egy reset (kocsi újraindítása) után minden működik, de a hiba véletlenszerűen bír előjönni és ciki, ha pont olyan helyen döglik meg (felüljáró, előzés)...

Előzmény: LukácsiBálint (5096)
takigsx Creative Commons License 2011.09.28 0 0 5102

Csö Gabi!

Csütörtökön megyek haza,este ha átértem a határon fölhívlak,föltétlen már aktuális azt a szabályzót kicserélni,álandóan trüközni kell indításkor.Kell a hétre egy időpont ,előre is köszi taki ózdról.

Előzmény: betg (5098)
Birdiee Creative Commons License 2011.09.28 0 0 5101

Pont ezt csinálta nekem is pár éve!

Rendesen megijedtem..Többet nem fordult elő szerencsére.. (kopp-kopp) :)

Előzmény: LukácsiBálint (5096)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.28 0 0 5100

Nyilván nem én találtam ki. A Peugeot és a Citroen is ezt az ajánlást adta ezekhez a váltókhoz. Persze a váltókkal tényleg meg kellene beszélni. :D

Előzmény: betg (5097)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5099

Köszi Betg.

Az akku sarukat megtisztítom. Milyen sorrendben szedjem le őket?Nem feledi el a rádió kódot ha aksi nélkül lesz?

A többi leírt dologról fogalmam sincs, hogy mi lehet ezért ha újra villogni kezd akkor hívlak.

Előzmény: betg (5098)
betg Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5098

szia aksi sarú ,kábelezés ,testkábel ,stb stb váltónál testkábel, bsm modul + tápja ,sok mindent végig kell nézni.

Előzmény: LukácsiBálint (5096)
betg Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5097

Nagyon tudományos,, kérdés ,hogy a váltó is tud e erről?

Előzmény: Tibcsi37 (5095)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5096

Haza felé jövet olyat produkált a kocsi, amit még nem láttam és még itt sem olvastam :)

 

Menetközben minden neki állt villogni: az összes visszajelző lámpa (olajnyomás, abs, service, stb) illetve az összes külső izzó villogot, úgy néztem ki mint egy karácsonyfa vagy cocacola kamion :) 

 

Újra indítás után imobilieser hibát írt ki. Kulcs ki, kulcs vissza és azóta nem csinált ilyet.

 

Mitől lehetett ez?

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5095

Na közben megtaláltam a "nagykönyv" ide vonatkozó részét:

 

AUTO-ADAPTÍV SEBESSÉGVÁLTÓ 4HP20

 

1. Vontatás A sebességváltó kenését a motor forgása biztosítja, ezért vontatáskor meg kell emelni a meghajtókerekeket.A vontatás mindezek ellenére lehetséges a meghajtókerekek talajon levo helyzetében is, de csak kivételes esetekben. 

SÜRGÕS : Tartsa be az alábbi feltételeket.

Vontatás :

  • Maximum 100 km táválságon
  • 70 km/h sebesség alatt
  • Sebességválasztó kar N helyzetben
  • Vízszintes, vagy maximum 5 °-os dolési szögben levo gépkocsi esetén, ha meg kell emelni a hátsó kerekeket
Előzmény: betg (5083)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.09.27 0 0 5094

Köszi. Akkor marad a szokott total 9000.

Előzmény: betg (5093)
betg Creative Commons License 2011.09.26 0 0 5093

szia 5w40,  0w40 nem való bele

Előzmény: LukácsiBálint (5091)
Misklan Creative Commons License 2011.09.26 0 0 5092

Szia Betg!

 

Akkor kérnék egyet, újat. A héten, de legkésőbb jövő héten megyek Pestre és beugranék hozzád.

Ha már tudom mikor, előtte jelzem neked. Így jó?

 

Előre is köszi

 

Zsolt

Előzmény: betg (5080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!