Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni,abban bízván hogy ti hátha már megéltétek a problémát és találtatok megoldást! 2066-os opel astra 1.4 em van. Idöközönként amikor kedve van,a műszerfal kijelzőre kiteszi a motorjiba jelet,villog,és nem megy egy henger. Majd leállítom kb 1 percre,és nem rángat,megy a henger,a jel az ott van,vagy eltünik vagy nem. Egyszerűen nem tudom mi okozza ezt. A multkór Hódmezővásárhelyre mentem meg se nyikkant,tele csomi,5 ember. De pl este a Deákig nem bírja,mármint a pályán elöjön a jel,henger és paff,leállítom a lámpánál és minden ok. De persz volt olyan hogy a leállítás ellenére sem müködött a henger. De ez kb1szer volt. Tavaly cseréltettem gyertyát,gyári opel,zsír új,majd ugyanekkor kicseréltettem a központi eolsztot,azt a feketé. Kérem ha valaki tapasztalt ilyet és sikerült megoldani írja meg nekem,kérem. Utálom hogy van egy ilyen autóm és így kell beülnöm hogy na mikor,hol kezdi........ Nagyon szépen köszönöm
Nekem egy 2000-es évjáratú 1.4-es G Astra Caravanom van. Nálam ugyanez a gond. De az az érdekes, hogy akkor gyűlik fel sok víz, ha esik az eső. Azonban a gond akkor súlyosabb, ha álló helyzetben van az autó. Ez bizonyára hülyeségnek hangzik első hallásra de valóban ez van. Esőben, ha kinyitom az ajtót, látni, hogy a karosszérián lévő gumitömítés utastér felé eső részén áll a víz. Ha annyi gyűlik össze akkor az elkezd lecsorogni a padlóra. Én már kipróbáltam minden megoldást. Annak ellenére, hogy a gumitömítés sértetlen és rugalmas, hibátlan, nincs kikeményedve, mégis arra gyanakodtam, hogy az a rossz. Mielőtt új kédergumit vettem volna "százmilliókért" vízfestékkel bekentem körbe a kasznin lévő tömítést és rácsuktam az ajtót. Gondoltam, ahol nem tömít ott majd nem fogok festéket látni az ajtón. Azonban mindenhol megvolt a nyoma. OK, gondoltam, akkor ragasztok az ajtóra egy gumitömítést, és megnézem mit művel akkor. Mert így ugyebár bőven kell már tömítenie még akkor is ha valami elkerülte a figyelmemet. De semmi javulás nem mutatkozott. A víz ugyanúgy jött be. Következő lépésként, arra gyanakodtam, hogy az ajtókárpit mögül jön a víz és az ajtó belsején lecsorogva jut be. Kárpitot leszedtem, de az alatta lévő fólia, sértetlen volt. Kivéve a hangfalak helyét és furatait. Ezeket próbaképpen eltömítettem és figyeltem. De a vizet nem nagyon érdekelte, ugyanúgy folyt be. Szóval a mai napig rejtély, hogy miért folyik be esőben a víz. Ráadásul a rejtélyt tovább növeli, hogy csak azon az oldalon folyik be amerre az autó lejt. Tehát ha úgy parkolok, hogy a kocsi egy kissé balra lejt, akkor az utasülés padlója vizesedik. Ha a kocsi jobbra lejt, akkor a vezető oldalán gyűlik a víz. Röhej és idegbaj!
1992-es astra f-em van és olyan hibája van, hogy amikor felkapcsolom a volágítást, bekapcsolom a rádiót vagy használom az indexet, akkor menet közben leáll. 4 szerelőnél volt az autó, mindegyik mást mondott. Az egyik azt mondta, hogy motorvezérmű-egység hiba. Segítsetek!!!! Köszönöm, előre is.
Az OPELHEZ való külső torx hoz szükséges kulcsokat vásároltam egy sorozatot Budapesten a SZÖGKER Kft nél a Bp. XX., Jókai u és Tátra u sajrán kb 2000.-Ft ért, ebben a "racsni ára"nincsen benne, gondolom az van otthon (nekem volt) csak a dugókulcsok, de ha nekik nincsen éppen akkor a Bp.XXI. csepel Bajáki Ferenc u 27 sz alatt a YATO kereskedőnél is megkapod kb ugyanennyiért, megéri mert az OPELEK hez ez állandóan szükséges, A dugók egy része akisebben 3/8 collos a nagyobbak az 1/4 collos racsira valók.
segitségre voln a szükségem: ASTRA f x14xe MOTORKÓDU példány 150.000 km el, néhány napja erősen elkezdett melegedni a motorom, közel a 100 fokhoz, , néhány hete cseréltünk mindent amit előirnak, vezérlés teljes minden cserélendő alkatrész, vizpumpa, generátor szij és feszitője, az összes szürő, és az olaj, gyertya is. kiderült hogy a kb 500 km es FEBI vizpumpa rossz, ki lett cserélve, utána szép csendes lett a motor és normális a hőmérséklet, de ma rámszóltak hogy egy hengerem nem megy, belül a kocsiban csak annit észleltem hogy kissé erőtlenebb az autó és mintha rezonálna az autó is mega kormány a kezemben.
Aki rám szólt az szerint valamelyik hengerem nem megy. Kérdésem miként állapitanátok meg hogy melyik a hibás (?) henger. Glimlámpás , pl fáziskereső módszer kimutathatja hogy melyik henger ami nem megy vagy csak a gyertyakábel lehuzás alapján lehet megállapitani, hogymelyik nem megy. Nem szeretném feleslegesen szétszedni a motor boritást meg a kábelezést ha nem muszáj. Mi lehet még az oka ha egy henger nem megy? Köszönöm a válaszokat Tisztelettel: lacusska
mpi 2001 motor kod akk.olyan panaszom van rá,hogy hidegen ki ki hagy egy henger .hidegen az alapjárat nem megy fel csak 950 re nem tudom ez jo-e.elvitem szerelőhöz azt mondta hogy a negyedik hengerben gyujtás kimaradást irt ki a gép ,de nem jött rá hogy mi. a hibát nem birta törölni.ami cserélve volt gyertya gyári iridiumos.ki takaritoták a fojtó szelepet,benzin szürő,levegő szürő,olaj,gyertya kábel.van amikor hidegen sokáig jár alapjáraton megál egy henger,leálitom ujra inditom megy mind csak egyenetlen az alapjárat mintha ki ki hagya.melegen minden jo.mi lehet a hiba??????100000km van az autoba ez biztos.valaki el tudná-e válalni.kiskunfélegyháza közelébe. válaszotokat elöre is köszi.
megint volt szerelönél de az auto nem jo. csere gyujto trafo gyári gyertya kábel szett,befecskendezök ultrahangos tisztítása. kompresszio mérés 13 bár hiba 2 4 henger gyujtás kimaradás. rakok fel egy linket 1 km után hogy járt alapjáraton remélem valaki segít
ma voltam szerelőnél (kettőnél, mert ott volt nála egy másik is). Nem derült ki, hogy hol folyik el a hűtőfolyadék... A buborékolást is ellenőrizte, mégis azt mondta, hogy "nem hengerfejes" (miközben nézte a kiegyenlítő tartályt, nagy gázt adatott és hirtelen kikapcsoltatta a motort néhányszor). Kérdéseikre válaszoltam, miszerint nem párásodik az utastér abnormálisan és nem érzek fura, édeskés szagot fűtéskor. Az olajpálcán nem vettek észre hűtővizet, csak az olajbetöltő kupakján látott fehéres kicsaspódásra csóválták a fejüket. Kivették a gyertyákat, azokon sem tudtak vizet kimutatni.
Abban maradtunk, hogy Opel szervízes ismerősre várunk 2 hétig, mert akkor ér haza, de valószínűleg leveszik majd a hengerfejet, tömítést cserélnek és megsíkoltatják.
Én meg nem szeretném megbontatni, csak utolsó lehetőségként. Addig elviszem még egy szerelőhöz és esetleg cseréltetek kiegyenlítő-sapkát. Ez van :-(
Köszönöm a gyors reagálást. Közben még olvasgattam és talán a TC-on volt egy olyan tanács, hogy meg kell nézni, hogy a kiegyenlítő tartályban gázadáskor jönnek-e fel buborékok (hengerfej-gyanú szerintük). Nos, közben megnéztem, és az van, hogy igen :-( Gázadáskor noha kicsik, de jönnek fel buborékok...
A kipufogót nem vettem észre, hogy abnormálisan gőzölne. A kiegyenlítő kupakja elég keményen zár, illetve nincs nyoma mellette folyásnak (nem tudom, hogy milyen módszerrel lehetne tüzetesebben vizsgálni.
Egyébként az olajpálcán a fehéres szutymó hideg időben megjelenik és az olajbetöltő kupakján is, de erről azt írták, hogy "normális" Opel-jellemző. Az autót rossz kötülmények között használom, azaz napi kétszer 6 kilométer belvároson keresztül, azaz hidegben alig éri el a víz az üzemi hőmérsékletet.
Ha bármilyen további tanács / vélemény van, megköszönöm.
Sziasztok! Egy véleményt kérnék: Astra G 1.2, 2004-es hűtővizét kb havonta pótolnom kell mintegy fél literrel. Nem sokat járok vele, kb 300-350 km/hó. A vezetékeknél/csatlakozásoknál nem tapasztaltam folyást, és az autó alatt sem vettem észre "tócsát". Az autóban mindössze 65 ezer km van. Elképzelhető, hogy hengerfej-problémája van? Mit kellene még megnézni, illetve milyen probléma jöhet még szóba? A válaszokat előre is köszönöm.
Van egy 7 éves G Astrám 60e kilométerrel.... elégedvett vagyok vele, de van egy nagy gondom, mégpedig az, hogy kirázza a leleket az emberből annyira kemény a futóműve.
Főleg a kerszetirányú úthibák borzalmasak.
A céges kocsim szintén G Astra van már benne vagy 180e km tökéletesen kezeli a úthibákat...mintha nem is ugyanaz az autó lenne.
A guminyomás és a lengéscsillapítók rendben.
Kérdésem : Mitől lehet ez a nagy különbség a két autó között és mivel lehetne lágyabbá tenni a futóművet ?
Hali, nekem egy olyan problémám van 96-os F astra 1.4 C14NZ, hogy ha az üzemanyag szint jelző 1/4-ed alá megy, akkor el kezd rángatni, de leginkább akkor amikor fordulok vele...Most amikor voltak ezek a nagyon hidegek, akkor tökéletesen működött, pedig negyed alatt volt az üzemanyag, de amint jöttek a jobb idő -5,0+-ok, egyből el kezdte ezt a rángatásos dolgot, már ki lett cserélve az AC az üzemanyag szűrő, eddig ezekre gyanakodtam, nem tudom, hogy az Aktívszéntartálynak lehet-e hozzá köze... remélem sikerül megoldást találnunk...
mi lehet a hiba oka 1,4 8V f astra 2000 es kiadásu, a világitás felkapcsolásakor csak reflektor van, nem lehet tompitottra kapcsolni, a távolsági visszajelzö lámpa is világit, kormány kapcsolo hiba vagy van valahol egy relé ami meghibásodhat?