"visszatérve az éjszakai villamosozásra, ma a BKV illetékese nem zárta ki, hogy megvizsgálják ennek és a metró éjszakai közlekedésének lehetőségét is"
1. Hány éves vagy, királyfi?
2. Aki ma a BKV illetékese, az holnap mozgólépcső-szerelő lehet, úgyhogy aki átlátja ezt, az mára már azt mond, amit akar. Aki ma mozgólépcső-szerelő vagy fegyverkereskedő, az maholnap a BKV illetékese lehet, az pedig azért hordhat össze hetet-havat...
Mellesleg lenne létjogosultsága ismét az éjszakai villamosközlekedésnek. De hogy az általad megkérdezett illetékes előhozakodott a metróval is, az már a szkepticizmust kellene, hogy kiváltsa.
A 901-es több indulásában szolgálati funkciót is ellát, mikor elmegy az óbudai garázsig. Van olyan megállója a busznak, ahol közös peronos átszállás van más éjszakaira (923-asra pl. két helyen is), ez pedig nyilván jobb az utasnak. Az utasszám meg egyébként tényleg alacsony, a szóló busz az esetek 99%-ban simán elég szokott lenni.
"szakmailag" pont neked kellene tudnod, hogy azért (is) nem villamos jár éjszaka, mert a kisebb javitásokat, (pl.kitérő csre) mikor, máskor végeznék el?
bár lelkes környezetvédő vagyok, most nem a busz miatt, egyszerűen férőhely-kínálati probléma van a 906-oson, úgy látom. Ki tud pontos férőhelyszámot a csuklós buszra?
Nagykörút. Van értelme, mert a busz is úgy ki van tömve, hogy alig férnek fel rá , bizonyos bulizós napokon esélytelen is. Felvetettem pár kollégának így szilveszter után, hát, amit kaptam, nem tettem zsebre, mindenesetre szakmailag az a véleményem, hogy villamos kellene
1-es. Az éjszakai buszon (legalábbis azon, amivel a Hungáriában való végzésem után megyek) alig lézengenek, kb. 4-5 utas van csak. Csalóka persze a kép, mert csütörtökön vagy pénteken, már nem is tudom, alig fértem fel rá. Azt tudom elképzelni, ha már mindenáron villamos, hogy mondjuk csak azon a sűrű napon lenne, a többit busszal adnánk. Az is meglehet, csak egyedi eset volt az a tömeg, akkor meg tárgytalan. Inkább busz.
Az egyesre azért is gondoltam, mert ott jár a 901-es, de ott vannak a sínek is. Igaz, hogy jelenleg a buszok üzemanyagát még lelehett írni az adóból (valamennyi százalékát), ezért is járnak este a buszok, de ha már eljutunk oda, hogy villamost közlekedtetünk, akkor annyival kevesebb káros anyag szabadul a levegőbe. De ez csak egy ok, az éjszakai villamosok előnyére nézve. De ez csak az én nézőpontom. De szerintem ahol vannak sínek, s jár éjszakai járat, akkor az
A Nagykörúton lehet, hogy lenne értelme. A Hungárián jelenleg 30 percenként egy db 260-as jár. Ha ekkora a jelenlegi szükséglet, akkor nem valószínű, hogy kell villamos. A 47-es vonalán jelenleg nem sok minden tud járni, ha tudna akkor sem biztos, hogy lenne értelme villamost járatni utasforgalom és menetidő miatt.
Földobnék egy témát! Szerintetek mekkora igény volna visszaállítani az éjszakai villamos közlekedést? És mely vonalakon? Szerintem a Nagykörúton és az 1esen mindenképpen. A Körúton talán elég volna egy szóló ICS is. Az 1est nem tudom, milyen járgány kellene estére, de azt is használnák szerintem. Hogy Dél-Buda se maradjon esti villamos nélkül, sztem a 47-est is meglehetne csinálni, hogy éjjel is járjon. (persze, ha már úja a Deáktól járna). Meg egy extra ötlet ide: Mester utca- Pacsirta telep között közvetlen járat. Asszem az é31 járta ugyanezt az útvonalat. Csak ahhoz a Gubacsi útat sem ártana felújítani, mivel nem biztos, hogy sok utas arra vágy, hogy 10zel döcögjön a Dzsumbúj közepén. De ha az éjszakai 4-es6ossal összelenne hangolva, akkor az Erzsébetieknek is volna egy normális éjszakai járata. Vélemények?
Ez érdekes. Az Uv topikba 6-án tett be vki képeket, amin 3272-t magában vonszolják el Angyalföldről. Akkor hol volt mostanáig? Nov. 25-én még mind2 Angyalföldön volt.