Keresés

Részletes keresés

HáBé Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47731

Pálinkásat!

 

"visszatérve az éjszakai villamosozásra, ma a BKV illetékese nem zárta ki, hogy megvizsgálják ennek és a metró éjszakai közlekedésének lehetőségét is"

 

1. Hány éves vagy, királyfi?

 

2. Aki ma a BKV illetékese, az holnap mozgólépcső-szerelő lehet, úgyhogy aki átlátja ezt, az mára már azt mond, amit akar. Aki ma mozgólépcső-szerelő vagy fegyverkereskedő, az maholnap a BKV illetékese lehet, az pedig azért hordhat össze hetet-havat...

 

Mellesleg lenne létjogosultsága ismét az éjszakai villamosközlekedésnek. De hogy az általad megkérdezett illetékes előhozakodott a metróval is, az már a szkepticizmust kellene, hogy kiváltsa.

Előzmény: jazzcool1,2 (47730)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47730
visszatérve az éjszakai villamosozásra, ma a BKV illetékese nem zárta ki, hogy megvizsgálják ennek és a metró éjszakai közlekedésének lehetőségét is.
timetable Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47729
A 901-es több indulásában szolgálati funkciót is ellát, mikor elmegy az óbudai garázsig. Van olyan megállója a busznak, ahol közös peronos átszállás van más éjszakaira (923-asra pl. két helyen is), ez pedig nyilván jobb az utasnak. Az utasszám meg egyébként tényleg alacsony, a szóló busz az esetek 99%-ban simán elég szokott lenni.
Előzmény: Uezbeck (47714)
gunji jackdaw Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47728
Reggel a 1444 szép csilivilin próbázott a Bartókon, nem sokkal később a 1404 műszakis táblával tartott a kocsiszín felé, szintén utasok nélkül.
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47727

Szakmailag burkoltvágányon négyórás sötétüzemben kitérőcserét elvégezni kihívás, és egyben megtiszteltetés. Azonban nehézkes is egyben :-)

 

SzL

Előzmény: Sinbiciklis (47724)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47726
amúgy a villamosok működtetéséhez gondolom külön műszaki ügyelet is szükséges, és felkészültnek kell lenni buszpótlásra is 
Előzmény: Sinbiciklis (47724)
paca664 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47725

mert a kisebb javitásokat, (pl.kitérő csre) mikor, máskor végeznék el?

 

Ugyanúgy, mint nappal. Vágányzár alkalmával.

Előzmény: Sinbiciklis (47724)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47724
"szakmailag" pont neked kellene tudnod, hogy azért (is) nem villamos jár éjszaka, mert a kisebb javitásokat, (pl.kitérő csre) mikor, máskor végeznék el?
Előzmény: UV-gépes (47716)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47723
ez jól hangzik!:-)
Előzmény: GABORBP (47720)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47722
és magától el is aludt
Előzmény: 1190 (47718)
mk4047 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47721
Néha a nagykörúti utazóközönséget elnézve nekem is a "börtönbézé" jutott az eszembe:))
Előzmény: GABORBP (47720)
GABORBP Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47720
Tőlem akár UV is járhat...
Előzmény: mk4047 (47719)
mk4047 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47719
Nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy (úgy mint régen) szóló ICS járjon éjszaka a körúton.
Előzmény: jazzcool1,2 (47717)
1190 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47718
kigyulladt egy tatra(1-es) villamos teteje...
jazzcool1,2 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47717
nyugodt szívvel engednéd az éjszakába a Combinókat? csatolt ICS még oké, de az ugye ott már nem sokáig lesz.
Előzmény: UV-gépes (47716)
UV-gépes Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47716

szakmailag az a véleményem, hogy villamos kellene

 

bár lelkes környezetvédő vagyok, most nem a busz miatt, egyszerűen férőhely-kínálati probléma van a 906-oson, úgy látom. Ki tud pontos férőhelyszámot a csuklós buszra?

Előzmény: UV-gépes (47715)
UV-gépes Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47715

Megválaszolom Neked:

 

Nagykörút. Van értelme, mert a busz is úgy ki van tömve, hogy alig férnek fel rá , bizonyos bulizós napokon esélytelen is. Felvetettem pár kollégának így szilveszter után, hát, amit kaptam, nem tettem zsebre, mindenesetre szakmailag az a véleményem, hogy villamos kellene

 

1-es. Az éjszakai buszon (legalábbis azon, amivel a Hungáriában való végzésem után megyek) alig lézengenek, kb. 4-5 utas van csak. Csalóka persze a kép, mert csütörtökön vagy pénteken, már nem is tudom, alig fértem fel rá. Azt tudom elképzelni, ha már mindenáron villamos, hogy mondjuk csak azon a sűrű napon lenne, a többit busszal adnánk. Az is meglehet, csak egyedi eset volt az a tömeg, akkor meg tárgytalan. Inkább busz.

Előzmény: Uezbeck (47711)
Uezbeck Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47714
Az egyesre azért is gondoltam, mert ott jár a 901-es, de ott vannak a sínek is. Igaz, hogy jelenleg a buszok üzemanyagát még lelehett írni az adóból (valamennyi százalékát), ezért is járnak este a buszok, de ha már eljutunk oda, hogy villamost közlekedtetünk, akkor annyival kevesebb káros anyag szabadul a levegőbe. De ez csak egy ok, az éjszakai villamosok előnyére nézve. De ez csak az én nézőpontom.
De szerintem ahol vannak sínek, s jár éjszakai járat, akkor az
Előzmény: GABORBP (47712)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47713
Laikusként kérdezem: biztos van/volna értelme visszaállítani, ha a 80-as években épp a z éjszakai vilik helyett vezették be a buszozást?
GABORBP Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47712
A Nagykörúton lehet, hogy lenne értelme.
A Hungárián jelenleg 30 percenként egy db 260-as jár. Ha ekkora a jelenlegi szükséglet, akkor nem valószínű, hogy kell villamos.
A 47-es vonalán jelenleg nem sok minden tud járni, ha tudna akkor sem biztos, hogy lenne értelme villamost járatni utasforgalom és menetidő miatt.
Előzmény: Uezbeck (47711)
Uezbeck Creative Commons License 2007.01.09 0 0 47711
Földobnék egy témát!
Szerintetek mekkora igény volna visszaállítani az éjszakai villamos közlekedést? És mely vonalakon?
Szerintem a Nagykörúton és az 1esen mindenképpen. A Körúton talán elég volna egy szóló ICS is. Az 1est nem tudom, milyen járgány kellene estére, de azt is használnák szerintem.
Hogy Dél-Buda se maradjon esti villamos nélkül, sztem a 47-est is meglehetne csinálni, hogy éjjel is járjon. (persze, ha már úja a Deáktól járna).
Meg egy extra ötlet ide: Mester utca- Pacsirta telep között közvetlen járat. Asszem az é31 járta ugyanezt az útvonalat. Csak ahhoz a Gubacsi útat sem ártana felújítani, mivel nem biztos, hogy sok utas arra vágy, hogy 10zel döcögjön a Dzsumbúj közepén. De ha az éjszakai 4-es6ossal összelenne hangolva, akkor az Erzsébetieknek is volna egy normális éjszakai járata.
Vélemények?
GABORBP Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47710
(Disznóság, hogy a 9:34-es felvonulást nem láttam, pedig a 9:39-kor induló metróval hagytam el az Örsöt)
Előzmény: GABORBP (47709)
GABORBP Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47709
10:45 körül.
Előzmény: _nyunyuka (47707)
rally forever Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47708

Így van, ez a kettő ugyanaz az ember :o)

 

R.

Előzmény: UV-gépes (47699)
_nyunyuka Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47707

Hány órakor fotóztad?

 

Én 09.34-kor voltam az Örsön, akkor gurultak ki a VJSZ-ből.

 

Rajtam kívül más is fotózta ugyanezt a beállítást, ki ismer magára?

 

Előzmény: GABORBP (47700)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47706
Ja, mert mint vki írta az UV-ban, Zugló>Örs>Élessarok>...> Angyalföld
Előzmény: Sinbiciklis (47705)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47705
Sejtettem, de mi abban a logika, hogy szálanként rángatják el Af.-ről?
Előzmény: mk4047 (47704)
mk4047 Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47704
Nem nehéz kitalálni, hogy Zuglóban tölthette az elmúlt napokat...
Előzmény: Sinbiciklis (47703)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47703

Ez érdekes. Az Uv topikba 6-án tett be vki képeket, amin 3272-t magában vonszolják el Angyalföldről. Akkor hol volt mostanáig? Nov. 25-én még mind2 Angyalföldön volt.

Előzmény: GABORBP (47700)
GABORBP Creative Commons License 2007.01.08 0 0 47702
Fehér útra bementek, aztán hogy onnan hogyan tovább azt nem tudom.
Előzmény: norbert85 (47701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!