Ha van benne részecskeszűrő, akkor annak a (részleges) eltömődése is okozhat ilyen hibát. Vidd egy olyan szerelőhöz, akinek vannak megfelelő autódiagnosztikai műszerei, szerintem gyorsan kideríti a hiba okát.
Segítségeteket szeretném kérni a következő problémára.Indulás után 10-20 km.-után kigyullad az ESP lámpa és csak újra indítására alszik el ilyenkor nem is működik. Voltam szak szervizben de sajnos a hibát nem tárolta. De olyan is van hogy 200 km ig meg semmi.
Kreatív ötleteket várok, de ha csak tudatlan vagyok, mondjátok el nyugodtan.
A szitu az hogy ősöreg bontószökevényekkel járok, mert azokban hiszek, viszont most nálam landolt egy Kia kulcsa. Valami eco csoda, innen már nekem fáj :(
szóval ez a mocsok dízel valahogy nem forog 3000 fölé. Ez normális? egyébként a megtett 400km alatt nem éreztem hiányát, de a vezetési élmény csak szeretne nulla lenni, de inkább negatív. Egy idő után végre rájöttem, hogy kell agyoncsapni a start/stop-ot, ami halálra idegelt a dugóban. Csak én érzem az autó tervezett életciklusát jelentősen befolyásoló tényezőnek a sok fölös indítgatást?! Fordulatra visszatérve: pályán így is ment 140-150et ami ott elég is volt, de hogy városból kiszabadulva nem lehet egy jóízűtt gyorsítani, ettől megőrülök. Kb olyan mint ha valami csökkentett módban futna. Egy darabig húz aztán mint ha elvágták volna. Meg amúgy is, mit villog nekem hogy váltsak már feljebb... 90-nél hisztizik a 6.-ért... LOL :D
Másik kérdésem: a műszerfal fényerejét lehet valahogy szabályozni? Ez a narancsos-pirosas semmilyenszínű de erős fény kipirítja a retinámat :S
Van egy eladó 2009. áprilisi üzembehelyezésű 1,6-os Pro C'eed-em, Limited Edition felszereltségű, 85.000 km-rel, 5 sebességes manuális váltóval. Garanciális, szervízkönyve szakszervízben vezetett. Első tulajdonosa vagyok.
Amennyiben érdekel írj mailt ide: fledermaus kukac freemail pont hu
Használtban gondolkodok..találtam párat ami 2010 évjáratú és kb 70000 km van bennük.Mindenképp ilyet szeretnék csak abba nem tudok dönteni h automata vagy hagyományos váltósat vegyek.....Köszi a választ.
Nem tudom, hogy újban, vagy használtban gondolkodsz-e.
Nekem 2008-as, 1.6 benzines, automata Cee'd-em volt, (szívócső-befecskendezéses motor, hagyományos, hidrós automata váltó) az megbízhatónak bizonyult. A mostani 1.6-os benzines az közvetlen befecskendezéses, a váltója meg DCT (VW-féle dupla kuplungos DSG-re hasonlít), erről nincs tapasztalatom.
Ez igy van, külföldön hamarabb került bele a dízelekbe a DPF, ott kötelezővé tették szerintem, mert onnan lehetett tudni néhány tipusról, hogy külföldi, mert volt benne DPF, a hasonló évjáratú magyarországiakban viszont nincs.
Novák Marcell:
nekem a nagy álmom az 1.6crdi automata váltóval de úgy néz ki ez csak álomkép :(
Abból gondoltam, hogy van benne DPF, mert 2006-2007-től csak Euro4-es autókat lehetett forgalomba hozni, amit dízeleknél általában a részecskeszűrő beeépítésével volt lehetséges elérni.