Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lord Vader Creative Commons License 2011.10.13 0 0 5139

Szia, ha téliek a gumik a felniken, akkor kb. 40e-t tudok adni a szettért...Bocs, nem alkudni akarok, de véges a büdzsé....

Előzmény: takigsx (5138)
takigsx Creative Commons License 2011.10.13 0 0 5138

Szia nekem  van a gyári 15-ös alufelnin, kb 85%-os gumival, az ára olyan 60 ezer ft.

Előzmény: Lord Vader (5136)
Lord Vader Creative Commons License 2011.10.13 0 0 5137

...illetve érdeklődnék betg kollégánál, hogy kb. mennyibe fáj nála (pénzben és időben) egy hátsó lengőkarcsapágy csere?

Lord Vader Creative Commons License 2011.10.13 0 0 5136

Sziasztok, keresek acél vagy alufelni garnitúrát, téli gumikat 195/65 r15 méretben (legalább egy párat). Tud valaki?

Birdiee Creative Commons License 2011.10.12 0 0 5135

Köszi kipróbálom!

 

Előzmény: LukácsiBálint (5134)
LukácsiBálint Creative Commons License 2011.10.12 0 0 5134

Hali!

 

Sonax koncentrátum+desztvíz megszünteti a csipogást.

 

Előzmény: Birdiee (5132)
betg Creative Commons License 2011.10.12 0 0 5133

A kerékjeladót ki tudom programozni és nem fog csipogni , az ablakmosó jeladót próbáld meg ,hogy lehúzod a csatlakozóját lehet hogy úgy nem ír hibát.

Előzmény: Birdiee (5132)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.12 0 0 5132

Az nem vészes összeg ha nem rólam lenne szó.Azért köszi az infót.Csak az idegesít,hogy amikor gyújtásra teszem azonnal csipog jelzi,hogy kevés a cucc.Persze spriccelésnél ugyanez.Őrületbe kerget.Mellette még a keréknyomás érzékelők is csipognak ahogy elérem a 30km/órát.Esküszöm kitépem a csipogót....:)

Előzmény: betg (5130)
mihalusz Creative Commons License 2011.10.12 0 0 5131

Köszi a tanácsot de 165000 a tartozás + 50000 havonta az azért sok!azért köszönöm a tanácsot!

Előzmény: betg (5124)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5130

Hiába tisztítod az egy vacak 2003 tól már más fajta van egy úszóval ellátott jeladó az jól működik ,a régi egy elektródás nyavaja amit megesz az ablakmosó pucolhatód de sosem lesz jó igazán ,a módositott úszós az hibátlan de drága kb 8000ft.

Előzmény: Birdiee (5119)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5129

Na ja ez szokásos gond de a bal oldal fűtöt jobban a kelleténél javítható erről írtam már egy párszor igaz már elég rég.

Előzmény: norbtoth (5114)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5128

Nem kell komplett órát cserélni csak a szervó motor ment tönkre vagy kezd tönkremenni én 10eft szoktam cserélni.

Előzmény: savage57 (5118)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5127

Ha leállás után nem lehet beindítani csak egy kis idő múlva akkor az 100% ,hogy nagynyomású rendszer hiba ugyan is ha nagy a nyomás vesztés akkor leállítja a motorvezérlő az autót, így van megírva a program biztonsági okokból.

Előzmény: orazso (5123)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5126

Ez váltónak a szivattyúja ez egy fogaskerék szivattyú 2 fogaskerékből áll ,ez elkopni szokott nem eltörni simán lehet anyag hiba is.

Előzmény: katana0626 (5113)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5125

Szia ez nekem való feladat ,hívj fel holnap, megcsinálom neked ,ez 99% hogy nagynyomású renszer probléma ilyet fap -tól nem csinál akkor csak korlátozza a teljesitményt.

Előzmény: orazso (5123)
betg Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5124

Hát inkább kérj kölcsön, de az életed végéig tartozni fogsz a banknak ha elviszik akkor jársz a legrosszabbul,szállítási költség ,tárolási költség végrehajtási költség ,áron alul eladják  ,kiadják egy behajtó cégnek és soha semmi nem lehet a neveden és nem évül el , van ismerősöm aki bankban dolgozik és pont ezzel foglalkozik.

Előzmény: mihalusz (5115)
orazso Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5123

Üdv Mindenkinek!Olyan problémám lenne az autóval,hogy nagyobb gázadásra egyszerüen leáll a motor.Ekkor hibajelzés.:ASR/ESP system fault.Pár perc várakozás után elindul és megy tovább.Aztán egy újabb nagyobb gyorsítás és megint leáll.A Fap műszer szerint tele van és ezt is írja mindig,ha leáll,ha nem.c5I 2.2HDI.Köszi a segítséget!!!!!!

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5122

Valaki esetleg?

 

2011.10.22 Campona Parkolóház 2. szint. Összfrancia autóstali.
http://www.carstyling.hu/forum_shower.php?id=8836

oszcilloszkop Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5121

Hogy rossz dolgokat is írjak...2 hete szétnyílt a kuplung kinyomócsapágyam, kiestek belőle a golyók, így benézett az ablakon egy komplett lendkerék-kuplungszett csere, mindez 186000 kilométernél. Minden eredeti 2004-es dátumkódú volt benne. 

A legszebb az egészben, mikor hazaérve leállítás előtt betettem az autót egyesbe hopp beesett a kuplung...

Csere után az új kuplung elindulásnál ha kicsit hosszabban csúsztatom, finoman rángat. Nem tudom elhagyja-e, de a régi nem csinálta. Viszont mintha kicserélték volna az autót: terhelésváltásoknál, sebességváltáskor nagyon finoman működik, alapjáraton nem nyikorog, indítás-leállításnál is hangtalan, alacsony fordulaton haladva is összehasonlíthatatlan a járása. Mondjuk a ráfordított összegért el is várom :)

Előzmény: katana0626 (5113)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5120

Miért szeretnéd tisztítani? Remélem nem az alacsony szint jelzés miatt. :) A jeladó egyébként a motor mellett van a kerék irányába és ha kiveszed, komoly tócsa lesz a járgány alatt.

Előzmény: Birdiee (5119)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5119

Elég valószínű,hogy a motor lesz a ludas.Sajnos nem bírják sokáig a jó magyar utak miatt.Nekem 4 évet bírt amikor vettem egy alig futott órát,azóta megint cserélni kellett a motort.

 

Egy kérdésem lenne!

Tisztítanom kellene az ablakmosó jeladóját,mit kezdjek vele?Mivel tisztítsam mi az ami esetleg nem árt neki?A motort kivettem nemrég,azt hiszem láttam mellette a jeladót is így biztos megtalálom.Egyébként ha kiveszem a jeladót akkor kifolyik az össze ablakmosó folyadékom?Vagy a jeladó felülről lóg bele?Bocs ha hülyeségeket kérdezek.. :)Csak most töltöttem tele folyadékkal,és nem szeretném a fűre engedni...

Előzmény: savage57 (5118)
savage57 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 5118

Helló mindenki! Egy kicsit pörgessünk a topicon. 2.2 hdi-m van 2001-es. Az elején már előfordult, hogy a km óra bemondta az unalmast és nem mozdult. A szerviz komplett műszerfal cserét javasolt. Akkor még nem ismertem ezt az oldalt, belementem. Most újra a km órával van baj , de most mutat, csak kb 10 km/órával kevesebbet, egyik napról a másikra. és ezt viszont kitartóan. Mi lehet a hiba? Megin az óra motorja, vagy jeladó, vagy valami más?

  

norbtoth Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5117

Keress egy autókereskedő barátot,akinek van árverési hozzáférése, figyeld ki mikor árverezik. Általában más néven vissza lehet vásárolni elég potom áron. Az árkülönbözetet úgyis be akarják vasalni rajtad. Ezt el tudod kerülni, ha nincs ingatlan a neveden és hivatalosan nem sokat keresel  ;)

Előzmény: mihalusz (5115)
Birdiee Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5116

Nagyon sajnálom!:(((

 

Előzmény: mihalusz (5115)
mihalusz Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5115

Tisztelt márkatársak!Ezuton szeretném közölni azt a fájdalmas tényt hogy meg kell válnom szeretett autómtól( a bank visszaveszi).Szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget amit 2 év alatt nyújtott hogy én és a C5-öm minnél jobban kiismerje egymást.Mégegyszer köszönöm és kívánom hogy mindenkinek annyi öröme legyen az autójában mint nekem!

norbtoth Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5114

C5 2.0 HDI 180.000 Km-rel a műszaki vizsgán átment csont nélkül, úgy hogy semmihez nem kellett nyúlni. Vacak francia?

Kifogástalan fék, futómű, füst, minden ok a NKH vizsgasoron. Azért annyi baja van, hogy most fűteni kellett és a jobb oldalon hidegebbet fúj mint a balon ugyanilyan hőfokbeállítás mellett.

katana0626 Creative Commons License 2011.10.10 0 0 5113

Nálam valahogy nem pörög a topic. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek rendben van a gépe szerencsére? Na mindegy, akkor magamnak vezénylek:-) vettem néhány órát a service.citroen oldalon, csak a biztonság kedvéért, mert a docbackup-on nem találtam a korábban mellékelt fogaskereket. Ott sem lett meg :-( , esetleg megvicceltek a szervízben ? Most már csakazértis megkeresem, hogy hova való, ha legközelebb arra járok megkérdezem a cikkszámát.

Üdv:CseF

katana0626 Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5112

Szia Gábor!

Azt meg hogyan kell :-) ?

CseF

Előzmény: betg (5111)
betg Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5111

Szia el kellett volna indítani az automata váltó újratanulást és megtanulja a te stílusodat és úgy vált, de egy idő után elvileg így is megtanulja ha mindig egyformán vezetsz.

Előzmény: katana0626 (5110)
katana0626 Creative Commons License 2011.10.07 0 0 5110

Üdv Mindenkinek!

Kész a váltó.

Köszönöm Betg mesternek a váltót, Miskolcon kicserélték. Teszek be egy képet a régi hibájáról - ezt hogy csinálta az automata -  lehet rajta eszelni. Ez az olajszivattyú fogaskereke, hogy pontosan mi azt nem tudom, de majd kikukázom valahonnan.

Külön kértem, hogy ne piszkálják a vezérlést, nekem ez a második automata váltós autóm, a két váltó, váltás tekintetében hasonlóan viselkedett, ez az új vezérlés azonban más. Nem tudom, hogy jó-e nekem. Szépen lágyan vált, azonban 1700-es fordulat környékén nem igazán tudja, hogy mit csináljon, lökdösi a kocsit, ingatja a fordulatszámot +/- 100-al. Az mondjuk akár tetszhetne is, hogy enyhe gázpedál visszaengedésnél alapjárat közelire leejti a fordulatot visszaváltás nélkül, mintha szabadonfutó lenne. De pont az általában használt sebességtartományban 50/70/90 nagyon zavaró a lökdösődés, nem beszélve arról, hogy pont ez az állandó terhelésváltoztatás fárasztja a szerkezeti elemeket. Tud valaki olyan fórumot vagy szakembert aki alaposan ismeri ezt a vezérlés témát?

P.s.: az eredetit is megjavíttatom, úgyhogy ha valakinek kell egy 170 ezret futott automata C5 II-höz szóljon (vagy hallgasson örökre:) )

CseF.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!