Az nem vészes összeg ha nem rólam lenne szó.Azért köszi az infót.Csak az idegesít,hogy amikor gyújtásra teszem azonnal csipog jelzi,hogy kevés a cucc.Persze spriccelésnél ugyanez.Őrületbe kerget.Mellette még a keréknyomás érzékelők is csipognak ahogy elérem a 30km/órát.Esküszöm kitépem a csipogót....:)
Hiába tisztítod az egy vacak 2003 tól már más fajta van egy úszóval ellátott jeladó az jól működik ,a régi egy elektródás nyavaja amit megesz az ablakmosó pucolhatód de sosem lesz jó igazán ,a módositott úszós az hibátlan de drága kb 8000ft.
Ha leállás után nem lehet beindítani csak egy kis idő múlva akkor az 100% ,hogy nagynyomású rendszer hiba ugyan is ha nagy a nyomás vesztés akkor leállítja a motorvezérlő az autót, így van megírva a program biztonsági okokból.
Szia ez nekem való feladat ,hívj fel holnap, megcsinálom neked ,ez 99% hogy nagynyomású renszer probléma ilyet fap -tól nem csinál akkor csak korlátozza a teljesitményt.
Hát inkább kérj kölcsön, de az életed végéig tartozni fogsz a banknak ha elviszik akkor jársz a legrosszabbul,szállítási költség ,tárolási költség végrehajtási költség ,áron alul eladják ,kiadják egy behajtó cégnek és soha semmi nem lehet a neveden és nem évül el , van ismerősöm aki bankban dolgozik és pont ezzel foglalkozik.
Üdv Mindenkinek!Olyan problémám lenne az autóval,hogy nagyobb gázadásra egyszerüen leáll a motor.Ekkor hibajelzés.:ASR/ESP system fault.Pár perc várakozás után elindul és megy tovább.Aztán egy újabb nagyobb gyorsítás és megint leáll.A Fap műszer szerint tele van és ezt is írja mindig,ha leáll,ha nem.c5I 2.2HDI.Köszi a segítséget!!!!!!
Hogy rossz dolgokat is írjak...2 hete szétnyílt a kuplung kinyomócsapágyam, kiestek belőle a golyók, így benézett az ablakon egy komplett lendkerék-kuplungszett csere, mindez 186000 kilométernél. Minden eredeti 2004-es dátumkódú volt benne.
A legszebb az egészben, mikor hazaérve leállítás előtt betettem az autót egyesbe hopp beesett a kuplung...
Csere után az új kuplung elindulásnál ha kicsit hosszabban csúsztatom, finoman rángat. Nem tudom elhagyja-e, de a régi nem csinálta. Viszont mintha kicserélték volna az autót: terhelésváltásoknál, sebességváltáskor nagyon finoman működik, alapjáraton nem nyikorog, indítás-leállításnál is hangtalan, alacsony fordulaton haladva is összehasonlíthatatlan a járása. Mondjuk a ráfordított összegért el is várom :)
Miért szeretnéd tisztítani? Remélem nem az alacsony szint jelzés miatt. :) A jeladó egyébként a motor mellett van a kerék irányába és ha kiveszed, komoly tócsa lesz a járgány alatt.
Elég valószínű,hogy a motor lesz a ludas.Sajnos nem bírják sokáig a jó magyar utak miatt.Nekem 4 évet bírt amikor vettem egy alig futott órát,azóta megint cserélni kellett a motort.
Egy kérdésem lenne!
Tisztítanom kellene az ablakmosó jeladóját,mit kezdjek vele?Mivel tisztítsam mi az ami esetleg nem árt neki?A motort kivettem nemrég,azt hiszem láttam mellette a jeladót is így biztos megtalálom.Egyébként ha kiveszem a jeladót akkor kifolyik az össze ablakmosó folyadékom?Vagy a jeladó felülről lóg bele?Bocs ha hülyeségeket kérdezek.. :)Csak most töltöttem tele folyadékkal,és nem szeretném a fűre engedni...
Helló mindenki! Egy kicsit pörgessünk a topicon. 2.2 hdi-m van 2001-es. Az elején már előfordult, hogy a km óra bemondta az unalmast és nem mozdult. A szerviz komplett műszerfal cserét javasolt. Akkor még nem ismertem ezt az oldalt, belementem. Most újra a km órával van baj , de most mutat, csak kb 10 km/órával kevesebbet, egyik napról a másikra. és ezt viszont kitartóan. Mi lehet a hiba? Megin az óra motorja, vagy jeladó, vagy valami más?
Keress egy autókereskedő barátot,akinek van árverési hozzáférése, figyeld ki mikor árverezik. Általában más néven vissza lehet vásárolni elég potom áron. Az árkülönbözetet úgyis be akarják vasalni rajtad. Ezt el tudod kerülni, ha nincs ingatlan a neveden és hivatalosan nem sokat keresel ;)
Tisztelt márkatársak!Ezuton szeretném közölni azt a fájdalmas tényt hogy meg kell válnom szeretett autómtól( a bank visszaveszi).Szeretném megköszönni mindenkinek a segítséget amit 2 év alatt nyújtott hogy én és a C5-öm minnél jobban kiismerje egymást.Mégegyszer köszönöm és kívánom hogy mindenkinek annyi öröme legyen az autójában mint nekem!
C5 2.0 HDI 180.000 Km-rel a műszaki vizsgán átment csont nélkül, úgy hogy semmihez nem kellett nyúlni. Vacak francia?
Kifogástalan fék, futómű, füst, minden ok a NKH vizsgasoron. Azért annyi baja van, hogy most fűteni kellett és a jobb oldalon hidegebbet fúj mint a balon ugyanilyan hőfokbeállítás mellett.
Nálam valahogy nem pörög a topic. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek rendben van a gépe szerencsére? Na mindegy, akkor magamnak vezénylek:-) vettem néhány órát a service.citroen oldalon, csak a biztonság kedvéért, mert a docbackup-on nem találtam a korábban mellékelt fogaskereket. Ott sem lett meg :-( , esetleg megvicceltek a szervízben ? Most már csakazértis megkeresem, hogy hova való, ha legközelebb arra járok megkérdezem a cikkszámát.
Szia el kellett volna indítani az automata váltó újratanulást és megtanulja a te stílusodat és úgy vált, de egy idő után elvileg így is megtanulja ha mindig egyformán vezetsz.
Köszönöm Betg mesternek a váltót, Miskolcon kicserélték. Teszek be egy képet a régi hibájáról - ezt hogy csinálta az automata - lehet rajta eszelni. Ez az olajszivattyú fogaskereke, hogy pontosan mi azt nem tudom, de majd kikukázom valahonnan.
Külön kértem, hogy ne piszkálják a vezérlést, nekem ez a második automata váltós autóm, a két váltó, váltás tekintetében hasonlóan viselkedett, ez az új vezérlés azonban más. Nem tudom, hogy jó-e nekem. Szépen lágyan vált, azonban 1700-es fordulat környékén nem igazán tudja, hogy mit csináljon, lökdösi a kocsit, ingatja a fordulatszámot +/- 100-al. Az mondjuk akár tetszhetne is, hogy enyhe gázpedál visszaengedésnél alapjárat közelire leejti a fordulatot visszaváltás nélkül, mintha szabadonfutó lenne. De pont az általában használt sebességtartományban 50/70/90 nagyon zavaró a lökdösődés, nem beszélve arról, hogy pont ez az állandó terhelésváltoztatás fárasztja a szerkezeti elemeket. Tud valaki olyan fórumot vagy szakembert aki alaposan ismeri ezt a vezérlés témát?
P.s.: az eredetit is megjavíttatom, úgyhogy ha valakinek kell egy 170 ezret futott automata C5 II-höz szóljon (vagy hallgasson örökre:) )