A szürke csuklógumi, szövet erősítéssel készült, fém merevítéssel, állítólag jóval tartósabb, mint a gumi elődje. A gumi nagyon keveset bírt az utóbbi időben.
AOA-315 lassan készülget, pár hét és újra az utcán lesz. Kell is mert szükség van a tartalék buszokra.
GMY-395 ma eltávozott Székesfehérvárra, teljes felújításra, a hírek szerint szeptemberben követi a HHR-812 is.
Gyalog, kamionok közt - Vagy járda kell, vagy jobb buszmenetrend
Eddig négy busz állt meg a Zsurló utcai végállomáson, az itteni üzemek dolgozóinak volt idejük a műszak átadására. Most átszervezték az ipari zóna buszközlekedését, itt csak egyetlen járat maradt, az se jó időpontban közlekedik.
Hmm... AOA-303 a 2007(?)-es átvezénylése óta megkapta a 3. lakat+fényt.
Ez a '70-es évek végén kihalt (...) alupántolt viaszosvászon forgózsámoly harmonika is azt mutatja, hogy a fenébe, már a gumit nem gyártja semmi cég(?)...
A hátsó rsz. megvilágítás is tipusidegen lámpákkal lett kivitelezve...
A 20, 23, 35 úgy van összehangolva, hogy Újtelepről 30 percenként mindig jön busz a városba, és onnan vissza, igaz itt a Rómaira betérő 35-ös hosszabb menetidejű. A "sokszor zsúfolt" jelző is erősen túlzás, 1-1 kiemelt időszaki járaton kívül a csuklós sem indokolt az egész vonalra nézve. A 20-ason is legtöbbször pár utas van, így az egészen változtatni, sűríteni csak újabb terhelés a városi büdzsében. Fél óránként járó 20-as esetén minden második szinte percre pontosan együtt járna a 35-össel, mindegyik pár emberrel. Akkor egy mikrobusz is elég lenne.
A cikkben egyetlen jogos kifogás van, a körzeti iskola tényleg nem elérhető busszal, itt kellene megoldást találni egy teljes helyzetfelmérés után.
Újtelepiek keresték meg szerkesztőségünket, kedvelt buszjáratuk a 20-as menetrendjének megváltoztatása érdekében. Pontosabban: azért, hogy a 20-as ne csak óránként járjon, mint az új menetrend megszablya, hanem ismét félóránként, ahogyan azt korábban megszokták az Újtelep lakói.
A fánkok nekiállhatnak a vitarendnek, hogy hol 1-2-vel kevesebb/többnek kell lennie.
A vagyonleltár és tapasztalatom alapján kb. ez a mostani helyzet. Az 1 szem DAB és 2 db MB Cito a leltárban szerepelt, valóságban 1,5-2 éve nem közlekednek. Remélem látható lesz a kép beillesztés után.
Szia! Martonvásár v.a.-ról indulunk, Ráckeresztúr-Ercsi-Adony érintésével Dunaújvárosba, majd a köztes időben kétszer megjárjuk Kisapostagot és pihenünk összesen vagy két órát. 12:10-kor irány vissza Martonba, fordított sorrendben.
Szia htibor! A Viszlós Volvoval én voltam ott akkor. :D Nagyon patent gép, csak aznap meghülyült a lelkem. Folyamatosan kidobta az abs hibát és emiatt nem ment a tempomat és a retarder automata üzemmódban, csak manuálisan. Amint felszáradt minden, és sokkoltam egy áramtalanítással, minden baja megszűnt.
"A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne)"
Ez sose volt Pesten, ez az igazán érdekes. :) (Vagyis ez így nem igaz, sötétkéken még volt Pesten, de az átfestés óta nem járt fent.) A KAZ-049 volt csak újra Pesten, de azt meg visszafestették, nem is tudom, fotózta-e bárki világoskéken, a telepen kívül. A harmadik a KTX-217, ugyanez a történet: átkenték világoskékre, de végül nem ment fel Pestre.
"közben nem tudtam mit csinálnak"
A kisapostagi fordulójuk viszont megvan egy ideje, talán már a dunaújvárosi járat átvétele óta.
A másikaknak (a csere óta) nem tudom a napirendjét, de az egyiknek ott a pusztaszabolcsi betétjárat, van lovasberényi forduló is, szóval a Fehérvárra bejövőknél már színesebb a folytatás.