Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 17724

Köszönjük az infót.

Kb. hihetetlen, hogy 2003 után még készülnek komoly felújítások majd.

315-öt elvileg kisírták anno maguknak a kulcsiak a 444 helyett, mert több szék van benne.

Előzmény: tic-tac-busz (17723)
tic-tac-busz Creative Commons License 2014.07.16 0 0 17723

A szürke csuklógumi, szövet erősítéssel készült, fém merevítéssel, állítólag jóval tartósabb, mint a gumi elődje.  A gumi nagyon keveset bírt az utóbbi időben.

AOA-315 lassan készülget, pár hét és újra az utcán lesz. Kell is mert szükség van a tartalék buszokra.

 

GMY-395 ma eltávozott Székesfehérvárra, teljes felújításra, a hírek szerint szeptemberben követi a HHR-812 is.

D 20 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 17722

No, csak nem meg lett törve, csak a média nem közölte le?

Előzmény: A_90 (17720)
htibor Creative Commons License 2014.07.16 0 0 17721

Gyalog, kamionok közt - Vagy járda kell, vagy jobb buszmenetrend

 

Eddig négy busz állt meg a Zsurló utcai végállomáson, az itteni üzemek dolgozóinak volt idejük a műszak átadására. Most átszervezték az ipari zóna buszközlekedését, itt csak egyetlen járat maradt, az se jó időpontban közlekedik.

http://feol.hu/hirek/gyalog-kamionok-kozt-1634279

A_90 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 17720

315 épülget, már van hátfala :))

Előzmény: D 20 (17719)
D 20 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 17719

Hmm...
AOA-303 a 2007(?)-es átvezénylése óta megkapta a 3. lakat+fényt.

 

Ez a '70-es évek végén kihalt (...) alupántolt viaszosvászon forgózsámoly harmonika is azt mutatja, hogy a fenébe, már a gumit nem gyártja semmi cég(?)...

A hátsó rsz. megvilágítás is tipusidegen lámpákkal lett kivitelezve...

 

Alter mélyfánk megjegyzésemért újfent elnézést...

 

AOA-315 még létezik vajon?

HumbiZozo Creative Commons License 2014.07.10 0 0 17718

A 20, 23, 35 úgy van összehangolva, hogy Újtelepről 30 percenként mindig jön busz a városba, és onnan vissza, igaz itt a Rómaira betérő 35-ös hosszabb menetidejű. A "sokszor zsúfolt" jelző is erősen túlzás, 1-1 kiemelt időszaki járaton kívül a csuklós sem indokolt az egész vonalra nézve. A 20-ason is legtöbbször pár utas van, így az egészen változtatni, sűríteni csak újabb terhelés a városi büdzsében. Fél óránként járó 20-as esetén minden második szinte percre pontosan együtt járna a 35-össel, mindegyik pár emberrel. Akkor egy mikrobusz is elég lenne.

A cikkben egyetlen jogos kifogás van, a körzeti iskola tényleg nem elérhető busszal, itt kellene megoldást találni egy teljes helyzetfelmérés után.

Előzmény: htibor (17717)
htibor Creative Commons License 2014.07.10 0 0 17717

Újtelepiek keresték meg szerkesztőségünket, kedvelt buszjáratuk a 20-as menetrendjének megváltoztatása érdekében. Pontosabban: azért, hogy a 20-as ne csak óránként járjon, mint az új menetrend megszablya, hanem ismét félóránként, ahogyan azt korábban megszokták az Újtelep lakói.

 

http://duol.hu/dunaujvaros/buszos-tapasztalatainkrol-1633216

Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.07.07 0 0 17716

Helyközi közforgalmú autóbuszjáratok alvállalkozásban történő üzemeltetése

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:227644-2014:TEXT:HU:HTML&src=0

89Ádám Creative Commons License 2014.07.07 0 0 17715

DUD-810 lett selejt.

Előzmény: BPO-105 (17713)
Aron_son Creative Commons License 2014.07.06 0 0 17714

HFY-836 már tavaly októberben nem volt forgalomban az Ügyfélkapu szerint.

Előzmény: BPO-105 (17713)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 17713

További észrevételeim, kérdéseim:

- szerintem az összes DAB-tól elbúcsúztak...

- ...ahogyan a Citóktól is

- BPG-697 és DUD-810 közül melyiket szórták ki? valamiért nálam még 2 van meg Dunaújvárosban

- nálam 19 fehérvári helyi kocsi van, gondolom az AOA-366 csak nálam van már forgalomban

- HFY-836-ot mikor selejtezték? szintén lemaradtam róla

- szerintem már Iveco sincs, de ezt majd valaki lehet, hogy elég gyorsan megcáfolja

Előzmény: BPO-105 (17712)
BPO-105 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 17712

Nem lenne célszerűbb a görög rondaságot külön szedni a Localóktól?

Bár azért annyira nem fontos, mivel egyedi jármű, és a legtöbben amúgy is ismerik a történetet...

Előzmény: htibor (17710)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 17711

Super.

Köszönöm.

 

Azonnal ki is nyomtattam.....................:-))

 

-----------------------------------------

 

Most már csak ilyenből kellene még 23 db, a többi 23 Volánról............:-))

 

 

Előzmény: htibor (17710)
htibor Creative Commons License 2014.07.02 0 0 17710

Jogos. jogos. jogos, késő  volt már...

 

v2.0:

Előzmény: D 20 (17709)
D 20 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 17709

Nincs értelme találgatni.

Motorjára kéne költeni, amennyiben nem az a plusz szolgáltatás, hogy szélcsendben elindulása után zsákba lehetne gyűjteni a füstjét... :)

Lehet, ha lesz valami a múltkorában írt 6levetett csuklósról Fehérvárra, akkor esetleg dobnak le valamit ide is, amit kétlek, dehát kitugggyyaaa. :)

Előzmény: Aron_son (17708)
Aron_son Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17708

Lejár a lízing (?)

Előzmény: D 20 (17707)
D 20 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17707

A KBK-783-mal sem számol...
Direkt-é, vagy véletlenül nem?

Előzmény: htibor (17702)
D 20 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17706

Fehérvár travel-é(?)

Előzmény: Snake-Mojzi (17705)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17705

Akkor jól láttam, hogy nem láttam a leltárban az IHX-885-öt.

Előzmény: htibor (17702)
D 20 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17704

A 442-vel már nem számolnak, vagy mi...

Előzmény: D 20 (17703)
D 20 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17703

Hűje v'ok, meg tudomisén, de nekem a Dújv helyi 280-as állományra 11db vala.

Előzmény: htibor (17702)
htibor Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17702

A fánkok nekiállhatnak a vitarendnek, hogy hol 1-2-vel kevesebb/többnek kell lennie.

A vagyonleltár és tapasztalatom alapján kb. ez a mostani helyzet. Az 1 szem DAB és 2 db MB Cito a leltárban szerepelt, valóságban 1,5-2 éve nem közlekednek. Remélem látható lesz a kép beillesztés után.

Előzmény: RIKA424 (17701)
RIKA424 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 17701

Ebből a sok oldalból tudnál készíteni egy egyszerűsített Fleet matrixot ?

 

Valami ilyet :

 

http://www.planespotters.net/Airline/Air-France

 

Az elkészítés után közreadni itt ?

Előzmény: htibor (17699)
Mihál Creative Commons License 2014.06.30 0 0 17700

Viszlónak van egy 260-asa MKZ-101 rendszámmal (kétajtós, NDK módi szerint), ma láttam. Nem tudom azelőtt mi lehetett.

htibor Creative Commons License 2014.06.30 0 0 17699

Aki jelenlegi állománylistát akar magának, az a VOLÁN 2014.04.30.-i vagyonleltár tervezetéből a 40. oldaltól kezdődően kiszedheti:

http://www.albavolan.hu/letoltes/reszveny/av_2_alba_volan_beolvad_vagyonmerleg_leltar.pdf

BPO-105 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17698

Erre a 263-asra nincsenek szavak.

 

Más: AAI-562, AAI-598, AIJ-230 és BOS-813 mikor kerültek a Volánhoz?

Előzmény: htibor (17692)
Hekoauto Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17697

Szia! Martonvásár v.a.-ról indulunk, Ráckeresztúr-Ercsi-Adony érintésével Dunaújvárosba, majd a köztes időben kétszer megjárjuk Kisapostagot és pihenünk összesen vagy két órát. 12:10-kor irány vissza Martonba, fordított sorrendben. 

Üdv. Olivér

Előzmény: Mihál (17694)
Hekoauto Creative Commons License 2014.06.27 0 0 17696

Szia htibor! A Viszlós Volvoval én voltam ott akkor. :D Nagyon patent gép, csak aznap meghülyült a lelkem. Folyamatosan kidobta az abs hibát és emiatt nem ment a tempomat és a retarder automata üzemmódban, csak manuálisan. Amint felszáradt minden, és sokkoltam egy áramtalanítással, minden baja megszűnt.

Előzmény: htibor (17692)
Balázs1 Creative Commons License 2014.06.26 0 0 17695

"A 263-as a színe miatt érdekes (mintha félig még mindig Bp-en lenne)"

 

Ez sose volt Pesten, ez az igazán érdekes. :) (Vagyis ez így nem igaz, sötétkéken még volt Pesten, de az átfestés óta nem járt fent.) A KAZ-049 volt csak újra Pesten, de azt meg visszafestették, nem is tudom, fotózta-e bárki világoskéken, a telepen kívül. A harmadik a KTX-217, ugyanez a történet: átkenték világoskékre, de végül nem ment fel Pestre.

 

"közben nem tudtam mit csinálnak"

 

 

A kisapostagi fordulójuk viszont megvan egy ideje, talán már a dunaújvárosi járat átvétele óta.

 

A másikaknak (a csere óta) nem tudom a napirendjét, de az egyiknek ott a pusztaszabolcsi betétjárat, van lovasberényi forduló is, szóval a Fehérvárra bejövőknél már színesebb a folytatás.

Előzmény: Mihál (17694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!