Nem egyforma képet raktál föl.Melyik a te géped?Amit én írtam az a piros RK 05-ös szekérre igaz,a másik képen másfajta gép van,esetleg más évjáratú.Azon lehet,hogy van műanyag bevonat,de ott a szíjtárcsa is más.
Hello!Nekem is van ilyen gépem,nemrég vettem rá dörzstárcsát Szegeden,a szevafém boltjában.(5000FT környéke)Tömör alumínium tárcsa,nincs rajta műanyag bevonat.Amikor felszereltem,az volt a probléma,hogy a dörzskerék nekifeszült a nagy ékszíjtárcsának,viszont a kis ékszíj megcsúszott,így nem ment a gép hátra.Mivel a kis szíjat nem lehet másképpen feszíteni,csak a motor előre csúsztatásával,így tettem.Ezután persze annyira megfeszült a nagy szíj is,hogy induláskor már elindult a gép.Ezért a szíjfeszítő görgőn kellett lazítani.Úgy állítottam be,hogy kiengedett karnál nem megy a gép,de ha ráfeszítem a szíjfeszítő görgőt 6 kapával sem csúszik meg a szíj.A hátramenetet adó kis ékszíj állandóan forgatja a dörzskereket,de jól működik a tolatás is.Üdv
ilyen 5.5 le 4ütemű blokkot esetleg a 3éves kisfiamnak vennék jácani:) 4ütembe minimum 8Lovassal tudsz dolgozni!!!ezért szeretnék egy erősebbet most néztem hogy 10lóvas gépek még mennek a kf 04 hajtóművel... igen értem én amit irtál... igazad is van de ha venék egy ilyen 5.5 blokkot sehol nem vagyok mivel a 151s 2ütetmű robim elásssa ezt a földalá!!!most egy 12 lovas is jolenne már csak ugye akárhogyis gonolom váltó lenne a legjobb szántásnál is mer ha még egy felezőt tennék rá nem tudom mit érnék vele.... robi 250t váltó lenne jo és arra egy ilyen blokkot akkor lenne a tuti gép. csak télleg ahogy nézegetem akkor már diseles egytengelyes uj kistrakik vanak 260.000körül
segitségetek kérem arrol hogy ha veszek egy kf 04 es hajtóműt kompletten amin van egy 4lovas brigs motor és ha én a brigs motort leszedem rola és veszek egy ilyen: http://vaszkoshop.hu/spd/KGM-0011/Briggs-Stratton-TA-L8-A-benzines-motor briggs motort rátudom szerelni tengely nem tudom milyen most a 4lovas brigssen robi 151s gépem van és másodiknak szeretnék egy briggs gépet de ujat és erre a blokkra gondoltam... segitsetek léci hogy lehet ezt megoldani bevásárolni nem szeretnék...
Nem csak a sebesség és a súly szerintem az alapokon bukott ötlet mikor már megírtam a hozzászólást akkor kezdtem el rajta agyalni hogy szerintem egyáltalán fel se szerelhető arra a tipusú lehajtásra ha esetleg mégis ráerőszakolná fél méteren belül lefulladna.
Én is úgy vagyok vele mint az előző hozzászóló! Szerintem is kicsi a géped hozzá. Ha ilyenekre akarod használni a gépet érdemesebb volna váltani eggyel nagyobb kategóriájú gépre.
Gumis témához annyit fűznék hozzá robi traktorokon járókerék gumija 4 PR-es általában pótkocsira 4 PR-nél keményebb gumit tanácsos tenni mert rakottan eléggé puhára tud lapulni a lágy gumi és kiszúrhatja bármi Nekem nagypótkocsin 8 PR -es targonca 400x8 as sima gumik vannak a kicsi pótkocsin meg 350x8 as 4 PR-es
Egy más téma meghozták a felezőt az M-forg Kft-től kicsi átalakítás után lett használható a cucc hézagolásokkal voltak gondok de megoldottam jó választás volt nagyon.
Figyelj szerintem ne cseréld fel a kettőt. Mivel amit veszel az direkt pótkocsira való(Elméletileg másnak kéne legyen mint a traktorra való gumi). Könnyen lehet, hogy a pótkocsira való gumi a traktor kerekein nem tenné sokáig.
Akkor valaki szélesebbet rakott rá az idő során,még egy hete sincs nálam jó kis kocsi szombaton már kipróbáltma gyorsabb vele a gép mint a simson kerekessel.Valaki az elektromosságot is leszedte gondolom besz*rt neki valami nem értett hozzá és leszedte az egészet.Eddig gumi terén még a tegnapi a legjobb árban ,szerintem veszek abból kettőt és rárakom a kapára ami a kapán van az már kopottab azt meg rárakom a kocsira.
Érdeklődnék, hogy van-e valaki közületek, aki hobby-kert nagyságú szőlőben rotációs kapát is igénybe vesz a munkák során?Mik a tapasztalatok, milyen munkák végezhetők robival, milyen adapterek szükségesek.Kezdő vagyok, így kell a jó tanács, mint egy falat kenyér...Köszönöm az esetleges válaszokat!