Keresés

Részletes keresés

Irisbus Creative Commons License 2013.05.17 0 0 5114

Az már Csepelen is 2-3 éve nagy hulladék volt...

Előzmény: Törölt nick (5105)
Bpo-353 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 5113

Üdv!

 

Azt lehet tudni már hogy június 1.-től mely vonalakat kapja meg a vt-transman?

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.17 0 0 5112

Hú de egy hányadék autó az....

Előzmény: Törölt nick (5105)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5111

Illetve jó lenne, ha akkor betűvel írna ki mindent, amekkorával csak lehet. Mert ez így szarra se jó.

Előzmény: nemeza (5056)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5110

A legrosszabb Localo. Csak a 091 vetekszik vele.

Előzmény: Törölt nick (5105)
g86 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5109

Az infrakapu teljesen felesleges...

 

Erre majd térjünk vissza télen -27 fokban egy végállomáson álló buszon...

Előzmény: Dante001 (5106)
g86 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5108

Az infra egy gombnyomással kiiktatható.

Előzmény: flugosmotoros90 (5104)
nemeza Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5107

Szerintem jól fog az még jönni, főleg azokban az időszakokban, amikor nincs nagy tömeg. Télen is, nyáron is.

Tényleg nem kell akkora szabad hely neki szerintem. A Combinon is működik, pedig azon aztán van tömeg. De a 200-as Ikarusokon is lehetne valami alkotni a szintén off T5C5K-khoz hasonlóan..

Előzmény: Dante001 (5106)
Dante001 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5106

Nekem amúgy úgy rémlett hogy a tenderkiírásban is csak ennyi szerepelt, hogy legyen odazárás elleni védelem. Az infrakapu teljesen felesleges...

Előzmény: flugosmotoros90 (5104)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5105

KLN-093. Mi van vele? Nagyjából 2-3 hete futottam vele össze az 53-ason, és értékelhetetlen volt az utazás :/ Nagyon szét lett esve... Azóta megcsinálták? A 2.ajtó be volt ragadva :D

flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5104

Az infrás szenzorokról van szó, mert hiába van a sárga felfestés, az nem egyértelmű a Pestinek.

Bőven elég, ha odazárás elleni védelem van.

Előzmény: g86 (5102)
Dante001 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5103

Ami nem engedi bezárni az ajtókat? :)

Előzmény: g86 (5102)
g86 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5102
Pontosítsunk: milyen ajtószenzor?
Előzmény: flugosmotoros90 (5100)
nemeza Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5101

Nekem csak az 5-ösről és 9-esről vannak tapasztalataim, de hordanak VT-s egyenruhát azok a sofőrök, akiket látok. Legalábbis nem tűnt fel, hogy valami nagyon más lenne rajtuk.

Szerintem nagyjából sikerült megszoknia az utasoknak az új ajtó rendszert, de inkább a manuális zárást használják a sofőrök tömegben legalábbis, mert így gyorsabban/biztosabban lehet ajtót zárni.

Kérdés, mi lesz majd, ha az off metrón is bevezetik a szelektív nyitást.. :)

Érzésre sokkal kisebb területet kell szabadon hagyni az új Merciken, mint a régebbieken.

Előzmény: flugosmotoros90 (5100)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5100

Hát azért...khm....

Nem volt elegendő gyakoroltatás ez tisztán látszik. Ha lett volna, akkor kiderült volna, ki az aki nem alkalmas buszvezetésre. Azért akad olyan bőven.

 

Én megértem a BKV-sokat, persze azt nem lehet kijelenteni, hogy ez helyes magatartás. Az amit az az üzemegység csinál a járművezetőivel az a totális szégyen kategória. Kifejtettem máshol is, cáfolat nem érkezett rá, az a korrekt, ha ki van téve egy névsor, azon emberek neveivel, akikre juniústól nem számítanak. Ilyen névsor még nincs, talán kezd körvonalazódni az elbocsájtások rendszere, de még mindig név nélkül. Mire elküldik őket, addig a VT-nél fel fog töltődni a létszám, pl. olyanokkal, akik a Kazinczy utcánál 2 autót összetol az 5-sön. Ezzel szemben több éves rutinnak rendelkező járművezetőket tesz majd az utcára a BKV. Ráadásul a BKV-nál vannak a legjobban képzett járművezetők.

 

A másik az egyenruha kérdése: örülünk, hogy kaptak a VT-se, de azt hordani kéne. Ha a 40 fokos melegben a BKV-soktól elvárják (a félelemben tartás...szintén nagyon kedves dolog), akkor a klímás buszokon horjanak a VT-sek is nyakkendőt.  (jegyzem meg eddig is kellett volna, nem pedig ki mit talál otthon, vagy ex-BKV-s ingben vezenek sokan).

A másik az irányjelző kérdése, nem ártana oktatást tartani róla, hogy a használata mikor kötelező, mikor indokolt. (egyébként máig nem értem, hogy miért nem lehet megoldani, hogy a kormánykerék végállásba érve kapcsoljon ki. Sokszor látom, hogy a kocsi hátulja még egyenesben van, de már nem indexel, ilyenkor vagy kiteszik újra vagy nem. Ez egy ilyen prémiummárkánál alap dolog lenne, pláne egy csuklós busznál).

 

A ajtó szenzorokat ki kell kötni. A budapesti utazóközönség nem alkalmas semmi ilyen extra használatára. Napjában 10x kell szólni, hogy álljanak arrébb, és ha egy kicsit ingerültebben szól a járművezető, akkor höbörögnek. Többször előfordul, hogy 3-4 visszanyitás is előfordul. Az még nem világos, hogy miért kézi ajtónyitást alkalmaznak, miért nem csak az engedélyezőt.

 

Teszem hozzá rosszabra számítottam.

Előzmény: padorjan (5094)
KápCity Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5099
tibo8502 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 5098

Medve a 240E-n. 

Jó végre valami normális busszal is utazni errefelé. 

=D Doma Creative Commons License 2013.05.15 0 0 5097

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.15 0 0 5096

"Akik az oldalablakot törték be, azokat elkapták, gyorsított eljárással 1 év börtönt kaptak 2 évre felfüggesztve, a másik két eset (graffiti és karc) sajnos nincs meg. Hiába adtuk le a biztonsági kamerák felvételeit, kicsi az esély, hogy valamikor elkapják őket.
De tegnap megint befújták az egyik busz belső burkolatát hátul. :("

Szomorú. :( 

Előzmény: padorjan (5094)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.15 0 0 5095

Már első nap voltak rongálások ? Ablakbetörésről hallottam, de hogy már firkáltak is..

Előzmény: padorjan (5094)
padorjan Creative Commons License 2013.05.15 0 0 5094

vlm Tibor írása és fotói az új Merci buszok forgalombaállításáról

Tiborról sokan tudják, hogy marha jó fotós, azt talán kevesebben, hogy hétköznap tömegközlekedéssel - azon belül is buszokkal - foglalkozik. Friss posztjában részletesen taglalja , hogy új munkahelyén első feladata 150 busz és több száz sofőr forgalomba állítása volt, ezzel[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

tirdi Creative Commons License 2013.05.15 0 0 5093
Maxesz Creative Commons License 2013.05.14 0 0 5092

De még így is akad olyan, aki megszokásból száll le, holott az Aranynál/Deáknál akart volna. :)

Előzmény: FKU-911 (5086)
tirdi Creative Commons License 2013.05.14 0 0 5091

Állítólag a Jókainál kigyulladt egy 150-es (valószínűleg MAN)

Két kép a nyomokról:

http://indafoto.hu/tirdi/image/18593707-997788b0/user

http://indafoto.hu/tirdi/image/18593709-e154cef7/user

g86 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 5090

Majd lesz.

 

Vagy nem. Meglátjuk.

Előzmény: John Howard (5089)
John Howard Creative Commons License 2013.05.12 0 0 5089

Majd lesz. Igen, a 3G rendszert is tudja használni "végszükség esetén". De nem is maga az adatátvitel a kellemetlen járművezetői szemmel, hanem a letöltött zip-fájlok kicsomagolásának az ideje, mert ekkor maga a fedélzeti rendszer nem használható, ráadásul utána még újra is indítja magát, úgyhogy a 4-5 percnyi bootolás után még újra be is kell jelentkeznie a járművezetőnek mindkét szám beírásával.

Előzmény: g86 (5087)
John Howard Creative Commons License 2013.05.12 0 0 5088

Melyik mondatomat nem értetted?

 

"Amikor a gyújtást lekapcsolod (Bosch-kulcsot kiveszed)..."

 

Logikai VAGY kapcsolatot képzelj a kettő közé. Miután ez a topik - most talán javarészt - az új Mercedes Citaro buszokról szól, az első felét vedd figyelembe; a zárójeles részt a könnyebb értelmezés, és az Ikarusos analógia miatt írtam csak le.

 

"Még akkor is, ha a mechanikus telepfőkapcsolót kapcsolod ki a Citaro ládaterében, mert az autovillamossági hálózata így van kialakítva."

 

Vagy írjam lassabban? Szóval nem igaz, hogy semmi sincs áram alatt, mert az OBU és környezete tőled függetlenül gondoskodik a saját tápellátásáról.

 

A napközbeni frissítések csak akkor töltődnek le, ha a gyújtás levétele után az OBU "megtalálja" a telephelyi WiFi-t. Hatalmas mennyiségű adat tud ilyenkor lejönni, ezért a WiFi 54 Mbit/sec sebessége kell, nem elég a GSM/HSDPA 14,4 Mbit/sec elérése; ami az előbbin egy-két perc alatt lejön, az a telephelyen kívül 10-12 perc is lehet(ne), ezért "utcán" nem frissít az OBU.

Előzmény: Laca96 (5084)
g86 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 5087

A VT-nél nincs telephelyi wifi, 3G-n közlekednek az adatok. De részleteket nem tudok.

Előzmény: John Howard (5080)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 5086

De legalább most már felveszik a felszállni vágyókat.:)

Előzmény: Maxesz (5074)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 5085

Mindegyik ilyesmi bemondás lett.

Előzmény: puma87 (5072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!