-Téli: 195/65 R15 VREDESTEIN Snowtrac 2. Nem volt épp a legolcsóbb, de tökéletes volt! Havat vagy vizes, csúszós utat észre sem lehetett venni. Két szezont használtam, addig jó volt. De a 3. szezonban el kezdett csúszkálni az autó, pedíg a profilmélység még elment volna, de gondolom, hogy öregedett a gumi vagy valami... Idén már másikat kell vennem (valszeg jövő héten elintézem).
-Nyári: Először 215/40 R17-es Dayton gumik voltak fent. Ezekkel stabil volt az autó, de kicsi volt a profilmagasságuk (ez egész kerék hülyén nézett ki a kocsin, mintha valami 13 colos kerék lenne, pedig 17-es volt), minden kis úthiba érződött..
Volt fent 225/45 R17-es Pirelli és Bridgestone is. Ezekkel a tapadással nem volt gondom, viszont ahogy a sima, jó minőségű útról lementem valami rosszabbra (Magyarországon ezt nem nehéz) akkor instabil lett az autó. Össze-vissza akart menni. Túl szélesek ..
A következő valami 215/45-ös vagy 50-es lesz, persze 17 colos..
Szia itt szerintem a gumi minőségével van probléma írd meg milyen gumi van rajta , a tapadást sokkal nagyobb mértékben befolyásolja az adott anyag minősége mint a tapadási felület nagysága ,ha kiszámolod egy 195/65r15 és egy 205/65r15 között a különbséget, nem jelentős. Egy ügyfelemnek 2.2hdi gyári méret 215/55r16 szinte új Kinai!!! gumikkal szárazon tökéletes vizesen egyszerűen életveszélyes az autó annyira csúszik , most felkerültek ideiglenesen 195/65R15 gumi felnivel enyhén kopott michelin és vizesen is lehet közlekedni ,miután újraépítettük az autó elejét mert a kinai gumi vizesen egy jeges úthoz hasonlóan viselkedett , kipróbáltam és hihetetlenül csúszós vizesen.
Nyárit télire? Vagy a nyári 195 65 r15 öst nagyobbra? Nincsenek elkopva pedig. Szerintem ez a 195 65 r15 gumi egy forintot nem ér a c5 re független attól, hogy nekem is az van rajta de még a téli is az. Nem stabil az autó nagyon. Nyáron nagyobbat akarok majd venni rá, 17", dehát az nem lesz kevés pénz.
Leesett az eső és valami gebasz van a fékkel, ahogy jobban fogom a féket egyből darál ez a rohadt abs. Reggel még semmi baja sem volt. Mondjuk akkor nem is esett az eső, de száraz úton tökig nyomtam a féket és abs nélkül állok meg, meg amikor vészfékezek akkor is nagyon ritkán kapcsol be az abs, most viszont vizes az út aztán szinte csak csúszik, mintha havon menne.... Mi lehet a gond?
Tavaszra tervezem az autóm fiatalitását (96-os td xantia) az,hogy dizel francia lesz nem kérdés. Ezek a 2 és 2,2 hdi-k fogyasztásra kb mettől meddig esznek illetve menetteljesítményben jelentős különbség van a két motor közt?Ahogy olvasgatom a fórumotokat némi apróbb elektronikai hibákat leszámítva probléma mentesek az autók.
Nálam is most jött elő az, hogy a kombi hátsó ajtó folyamatosan a fejemre csukódik (2005-ös C5). Ez valami időjárás miatt is lehet? Na mindegy, hát akkor jön a csere.
A pénteken a Tőled vásárolt termosztátot betettem, sajnos nem az a probléma, holnap kicserélem a jeladót remélem akkor a javulás útjára lép a gép. Te hogyan szoktad legegyszerűbben légteleníteni a víz rendszert?
Köszi a választ, ettől tartottam. Az üveg gyönyörűen nyílik, de az ajtó jön vissza rendesen. Megérdeklődtem az árát és nem annyira tetszik az a darabonként 20-27 ezres. Azt hiszem némi átalakításon fog átmenni a hátulja, mert ennyit biztosan nem költök rá.
A kombi hátsó ajtót 2db rugós teleszkóp emeli az üveget meg két normál teleszkóp mind a 4 teleszkópot cserélni kell különben semmi értelme, a múlt héten csináltam épp egy autót kicseréltük mind a 4 teleszkópot most magától felemelkedik és nem esik a fejedre.
Az üveghez lehet kapni utángyártottat és tökéletes ,de viszont az ajtóhoz csak gyári van.
Mivel az ajtót üveggel együtt nyitod ezért kell annak a teleszkópját is cserélni.
Bontottal próbálkoztam de soha nem lett jó van egy jó pár db de egyik sem túl jó, ezért ebből újat kell venni.
A cseréjéhez félig le kell bontani a tetőkárpitot ,mert kis seger gyűrű fogja a teleszkóp végét.
ha egyértelmüen repedt a cső akkor lehuzod levágyz belőle 1cm-ert és bármely autós boltba kapsz csövet minta után egyébként kb 5mm es vastagfalu olajáló cső, kicserélni egy laikus is tudja nam kommentálom. az olajszintet kell még ellenőrizni !
Tavaszra tervezem az autóm fiatalitását (96-os td xantia) az,hogy dizel francia lesz nem kérdés. Ezek a 2 és 2,2 hdi-k fogyasztásra kb mettől meddig esznek illetve menetteljesítményben jelentős különbség van a két motor közt?Ahogy olvasgatom a fórumotokat némi apróbb elektronikai hibákat leszámítva probléma mentesek az autók.