De ahogy nézem a csatlakozást az autó alatt, lehet még csavarokat sem ártana hozzá nézni. Tapogattam és nem érzek a szárakon anyákat, a G alatt ez mennyire szokványos?
Szia! Elég régi a hozzászólásod, de most láttam csak. Az én problémám is ez, szervízek válasza, éljek vele így! A megoldás, kulcs ki, vársz kb egy percet, vissza és indul, az ok, hogy az immo nem tudja valamiért beazonosítani a kulcsot, és kell az egy perc, hogy elfelejtse az elöző értéket és akkor indulni fog.
A héten vásároltam egy Astra H 1,4-es GTC benzin-gáz üzemű autót 2007-es évjárat. A tapasztalatom az lenne (gázt még nem használtam), hogy néha nem indul elsőre az autó. 2-3 másodpernyi indítás után megállok, várok picit, majd újra próbálkozok és akkor már pöcre indul. Volt, hogy reggel elsőre beindult, majd délben amikor indítani akartam, megint csak másodszorra sikerült de akkor mindig rögtön indul. Ez teljesen természetes vagy lehet gond, mondjuk a gyertyával vagy akksival?? A vásárlásnál az eladó valamit magyarázott, hogy mivel LPG üzemű is az autó, így az indítás tovább tart. Lehetséges ez?
Valószínűsítem, hogy a membrán attól szakad el, idő előtt, mert megnövekedett a kartergáz a motor kopottságából adódóan. Ez a membrán éppen a kartergáz valamilyen szintű szabályozását látja el a szelepfedélben, a katergáz visszavezető cső és a motor közt. Természetesen az olajfogyasztás ettől nem fog megszűnni.
Akinek a szelepfedélben lévő membránt cserélték a komplett szelepfedél cseréje nélkül, annak tartós maradt a siker, vagy idővel visszatért a probléma? Azt hallottam szervizes körökből, hogy egy ideig lehetett hozzá kapni külön is membránt, de utána a szelepfedelet alakították át úgy, hogy a probléma forrását küszöbölték ki. Ezért már csak a komplett szelepfedelet lehet kapni, külön a membránt nem.
Én is ilyen problémával küzdök, eszegeti szépen az olajat és dobálgatja a hibakódot is időnként.
Nekem van, néha használom is. Megfelelő programot kell hozzá telepíteni a telefonra. Iphonnal nem működik. Ebay-ről érdemes rendelni (kb. 1000 Ft), itthon baromi drágán adják.
Erről speciel nem tudok nyilatkozni, de az OP com interfész és program (kínai másolat) az biztosan működik. 6-8000 Ft körül van. Ugyanazt tudja, mint a hivatalos, legális OP-COM.
Szerintem addig ne vedd meg azt a bluetooth-os eszközt, amíg nem győződtél meg róla, hogy működik is.
Miért kell okoskodni még mindig? Ha van cikkszám, akkor bármelyik alkatrész üzlet meg tudja rendelni az opeltől. De ha az opel külön nem ad membránt, akkor ott van a jófogás, illetve az e-bay is. Azért nagyon nem mindegy, hogy ez miatt a kis szar miatt cserélni kell a komplett szelepfedelet, vagy nem.
Szia! Nekem Gyömrőn cserélte ki egy fiatal srác, ha küldesz egy levelet az itteni regisztrált címemre, akkor megírom a telefonszámát. 15 ezret kért a membránért, 10-t a szerelésért, plusz cseréltettem a szelepfedél tömítést is. A jófogáson találtam akkor, most őt nem látom, de ezt találtam: https://www.jofogas.hu/budapest/Opel_1_6_1_8_szelepfedel_uj_membran_63781481.htm?first=1