Lesz autós forgalom bőven, mivel a TESCO hiper forgalma is ezen a kereszteződésen bonyolódik.
VT-s Ik435 már nem közlekedik (áll a telepen vagy a selejt nyílt placcon), ő a szerződéses Denso helyijárat egyike volt korábban, most már a HOMM kettő Setra S319NF háromtengelyessel busszal dolgozik itt.
Wow, kösz szépen a részletes leírást!:) Ha jól értelmezem, az Aszalvölgyi utat az összes videotonos gép érinti, akkor pedig ott napos-ajtósból ki lehet lőni az egyik irányból érkezőket, majd a másik irányba indulókat (feltéve, hogy nem akkora a forgalom, hogy az összes képbe belemenjen egy autó).
Még annyi, hogy még a jómúltkorában láttam egy 435-öst (a Viszlóé vagy VT-é, már nem tudom). Az megvan még valahol? Vagy annak köze sincs a műszakváltáshoz? :)
Előbbinél jellemzően VT-Arrivás vasak (jellemzően Ik250, 256, 263), magán Ik256-osok, Viszlós E91 és Alba Volán helyijáratok várhatóak, utóbbinál jellemzően Homm Kft. e-bay kuka(Setra S300-asok és társai) fordulnak elő.
A Videoton Ipari Parkhoz két irányból érkeznek és távoznak a buszok a Szent Flórián körúton és a buszok egy része Visteon-Bericap felé megy, a másik része pedig a Tesco Hipermarket mögött található kocsiállásos térre és onnan vissza.
Sóstó Ipari Parknál a város és a 63-as út felől érkeznek a buszok az Auchan előtti körforgalomhoz és jönnek tovább az Ipari Zóna felé, míg másik részük Várpalota és a 7-es főút irányából a várost elkerülő 8-as főútról az Amerikai fasoron érkeznek be az iparterületre.
Van még néhány olyan kocsi, ami kisebb üzemeket szolgál ki a város egyéb részén(Pl. Fevita), de a fenti kettő a legnagyobb.
Szfvár helyi járatokat érintő tervezett változások október 1-jétől, szeptember havi diákbérletek érvényességi idejének meghosszabítása, valamint szeptembertől a távolsági autóbuszokon Wi-Fi Internet elérés biztosítása:
Üdv! Ide is bepofátlankodnék, ha nem gond. :) Fehérvárra tervezek menni valamikor szeptember első hetében, ahol fő téma a műszakváltás lenne. Sok érdekes gépet láttam már onnét mindenféle blogbejegyzésekben... csak azt nem tudom, hogy tulajdonképpen hány ilyen gyár van, és hogy ezeket merre találom. Valaki tudna mondani ezekről valamit? Hála előre is!
Az uszodai tablókat én is sajnálom. Mire rástartoltam volna tevőlegesen, már eltüntették őket. Pedig sok faros meg 620/630-as csuklós is volt a kéápeken. Mindig sokáig bámultam úszás előtt, és hajszárítás helyett.
Újságkép vágó, azt én kotlottam elő a könyvtárból. Már digitalizáltak a könyvtárban az újságarchívumból full random, onnan van ez a kép is. Remélem, hogy idővel (kérésemre(?) digitalizálják a Liszt F. kerti 180-as képét is. A többi általam már előtúrt, megosztott újságból fotózott ON képpel egyetemben.
Az uszoda átadását követően az építésről volt egy fotósorozat a pénztár és az öltözők közötti folyosón. Sok képen látszott az autóbusz-állomás is, ahol Ikarus 60-66-180 típusok is több képen megjelentek. Sajnálom, hogy ez mára eltűnt, ott szinte minden akkori típus látható volt több képen, több nézetből. Volt több kép is 180-ról, így nem csak az a 2 kép létezik(létezett).
Ezen kívül még egyet ismerek, amely a Liszt F. kerti megállóban álló 180-asról készült, újságkép.
Öregszel, vagy csak a fényes nap vakított a szemedbe, ezért vagy ilyen rossz megfigyelő? :-) Az általad leírt rendszámok, ami ma az FJT-022-vel egészül ki, az LLE-643 helyett vannak kint.
Magyarország-Tatabánya: Buszok és távolsági buszok 2014/S 153-275608 Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban
Név, cím és kapcsolattartási pont(ok) Középnyugat-magyarországi Közlekedési Központ Zártkörűen működő Részvénytársaság
A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása: Maximálisan 6 db használt autóbusz beszerzése az Alba Volán Zrt. és maximálisan 6 db használt autóbusz beszerzése a Vértes Volán Zrt. részére.
Ajánlattételi vagy részvételi határidő 25.9.2014 - 09:00
+a ROP-os pályázat eredményeképpen elkezdődött a kijelzők beszerelése a helyközi kocsikba, ma reggel DUD-885 és HOG-474 már narancs színre kódolt kijelzőkkel közlekedett.