Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oljeg12 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 37817
Előzmény: Alfred (37815)
Poc2 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 37816

De van ám!Bakancs4 és oljeg12 lesz a te embered tapasztalat és tanács terén.Az ape topicban keresd őket,bár itt is jelen vannak.

Előzmény: Alfred (37815)
Alfred Creative Commons License 2015.10.27 0 0 37815

Ne röhögjetek ki, de megkívántam egy háromkerekű mopedautót! Van még olyan, hogy rendszám nélkül, ötven köbcentis, smk kötelezővel?

Kotit Creative Commons License 2015.10.26 0 2 37814

Úgy alakult (az életünk), hogy eladnánk az Aixamunkat: 16 éves, korának megfelelő állapotban van. A kilométer óra garantáltan 28.xxx km-t mutat! Azt meg én garantálom, hogy tutira nem annyit ment :)

A járgány napi használatban van, 250.000-t kérek érte. A részletesebb leírást, vagy akár az eladás okait érdeklődés esetén szívesen részletezem, akár magánban, akár itt.

(Megj: imádom azokat, akik hirdetnek egy fórumon és odaírják, hogy érdeklődni magánban, mert nem olvassák a fórumot.)

Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 37813

A beépített hidegindító-cső valóban ilyenféle kompressziós-kopásos hidegindítási problémákra utal .  Ettől még lehet porlasztócsúcs vagy beállítási probléma , de nagyon kicsi az esélye . Ha nagyon odavan a motor akkor gyűrűzéssel általában helyreállítható egészsége .

kjoni Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37812

Köszönöm a tanácsokat megfogom nézni az izzitást. az aku az rendben van az nem régi teker mint a szél. énis a kompreszióra gondolok mert hogy most kicsit nézelődtem a motortérben leltem egy kis csövet ami szerintem a hideginditó spray csöve lehetet :-( csak el volt dugva és a kormány alati kis polcon van a vége. esetleg porlasztó és adagoló gond nem lehet?

Előzmény: WooDoo (37811)
WooDoo Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37811

Először az izzítást ellenőrizném a helyedben. Ha tudsz szerezni egy egyenáramú lakatfogót, rá tudsz mérni az áramfelvételre. Ha nem tudsz áramfelvételt mérni, akkor vedd ki a gyertyákat és nézd meg felizzanak-e, amikor ráadod a gyújtást. Ha nem izzanak a gyertyák, adj rájuk direktben 12V-ot egy vastagabb vezetékkel, akkor kiderül, hogy a relé, vagy a gyertyák a rosszak.

 

Ha az izzítás jó, akkor reménykedhetsz abban, hogy az akku gyengélkedik, vagy valamilyen kontakthiba miatt nem kap elég áramot az önindító, és nem teker elég gyorsan. 

 

Ha jó az izzítás, és az önindító is gyorsan forgatja a motort, akkor meg kellene mérni a kompressziót.

 

Ha mostanában, a hideg beálltával indul nehezen a motor, akkor nem gondolnám , hogy az üzemanyag ellátással (szűrő, AC) lenne gond.

Előzmény: kjoni (37810)
kjoni Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37810

Sziasztok mitől lehet az hogy a kis kubuta nehezen indul :-( mit nézünk meg 

mrbass Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37809

Volt egy kis időm rá és szétszedtem, ha valakit érdekelne még rajtam kívül, H4-es foglalatú.

Előzmény: mrbass (37808)
mrbass Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37808

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene, milyen foglalatú izzó (tompított/távolsági) kell az aixam 500.4-es mopedautóba (2002-es) Sehol nem találom, még a gyári könyvében sem írják, csak azt hogy hány w-os.

P.Ági70 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37807

Rendben,megnézzük ezt is!

Köszönöm szépen! :)

Előzmény: zsolt117211 (37806)
zsolt117211 Creative Commons License 2015.10.25 0 0 37806

Sajnos az új szíjjak valamennyin megnyúlnak a használat során ez biztos! Ha van hézagoló alátét az első variátorban a tölcsér alatt és kopott már annyit az új szíj akkor annak az alátétnek a kivétele is segíthet. Vagy a váltón lévő variátor belső ék elszakadt, és nem nyit ki fordulatra. Első variátor szén persely kopott és a tengelyen össze vissza tekereg! Akár a szíj túlfutás az első variátoron is okozhat gondot. De ha nem gyorsul akkor a hátsó variátor lehet a hunyó. Ezt végig kell zongorázni. Sokat segítene ha képeket raknál fel a variátotrokról, hátha látunk valamit ami gondot okoz! De akár egy belső féltengely gumi harang szakadás miatti zsírosodás is okozhat bajt!

Előzmény: P.Ági70 (37803)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37805

Neked is kevés lenne a 84 ló ha nem közlekedésre kellene hanem száguldozásra .

Előzmény: Poc2 (37802)
P.Ági70 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37804

Köszi!Megnézzük! :)

Előzmény: Poc2 (37800)
P.Ági70 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37803

A fékeket néztük mi is,úgy néz ki.hogy rendben van!A kipufogót ajánlották még,hogy nézzük meg!A szíjat kipróbáljuk,remélem jó lesz!Köszönöm a segítséget! :)

Előzmény: Bakancs4 (37801)
Poc2 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37802

Egy régebbi eszmecserénk jutott eszembe erről a cikkről:

Gondolnád, hogy ez a legjobb pizzafutár-autó?

Legalábbis a világ egyik legnagyobb pizzakészítő cége szerint. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

84Le miért is kevés egy 770kilós autóba?Főleg pizzát kihordani.

Előzmény: Bakancs4 (37801)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37801

ki kellett cserélni!A teljes fékrendszert,variátor szíjat,első lengéscsillapítókat,szűrőket,rezonátor csövet stb.A problémám annyi,hogy szerelés előtt simán ment 55-60 km/h most viszont éppen hogy 40 km/h!!!

 

Ezek közül a variátorszíj illetve a fék tudja befolyásolni a sebességet . Egyrészt én is visszatenném kísérletképp a régi szíjat , illetve meg kell nézni a felújított fék nem szorul-e ?

Poc2 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37800

Meg a szélessége is!

Előzmény: somi1955 (37798)
P.Ági70 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37799

Oké!Köszi a választ! :)

 

Előzmény: somi1955 (37798)
somi1955 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37798

Mérd meg a két szíjat,( ha megvan a régi)a hossza erősen befolyásoló tényező.

Előzmény: P.Ági70 (37797)
P.Ági70 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37797

Üdv.Mindenkinek!

Van egy Aixam 500.4-es mopedautónk!Elég leharcolt állapotban vettük(mint utólag kiderült)ezért elég sok mindent ki kellett cserélni!A teljes fékrendszert,variátor szíjat,első lengéscsillapítókat,szűrőket,rezonátor csövet stb.A problémám annyi,hogy szerelés előtt simán ment 55-60 km/h most viszont éppen hogy 40 km/h!!!

Mi lehet a gond????

Előre is köszi!Ági

Fekuzsa Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37796

Sziasztok!

"Eladósorba" lépett az Aixamom...

400 E körül gondoltam.

Magyar papíros, rendszámos, 400-as kéthengeres diesel, variátoros, könnyűfém felnis, napfénytetős.

Motor jól indul, a variátor nem hangos, és nem rángat.

Adatlapomon megtaláljátok a Facebook-os címemet, vagy 06304375274

A jármű Fóton található.

Üdv

Zsuzsa

eddy7759 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 37795

Nekem eddig még sosem lazult meg, csak a jobb oldali tartóbakot törte le :( de az valószínű hogy az első gumibak gyengesége miatt volt. Amióta egy Trabi gumibak van benne, nincs problémám.

De hogy el fér-e az valóban kérdéses. Talán ha nem oldalt van a hűtő, akkor van esélye. De szerintem akkor már a motortartó sem stimmel és gyárilag nem tudok róla hogy 3 hengeres motorral kiadtak volna ilyen Ligiert.

Előzmény: Malaguszti (37791)
Poc2 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37794

Így már értem!A másik cikket is nem sokkal az előtt olvastam hogy linkelted,de nem rémlett semmi úgyhogy átfutottam még 2x.

Előzmény: Bakancs4 (37793)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37793

Rossz linket szúrtam be , ezt volt a tényleges a szándékaim szerint -- erre vonatkozott , hogy a mopedautó mindig pörgeti a motorját , nem lehet alacsony fordulattal gyötörni :

 

A nyomaték öl, nem a fordulat

Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: Bakancs4 (37781)
imy59 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37792

Sziasztok! Én már egyszer sokat fizettem ennek a Maglódi  úri ? ember hibájából! Akit tudok az le beszélem hogy tőle vásároljon.

Előzmény: Törölt nick (37787)
Malaguszti Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37791

Ez a kéthengeres lombimoci is alig fér el benne, ráadásul olyan nehéz, hogy ha nem húzzuk meg a rögzitőcsavarjait időnként képes kirázni magát a helyéről.

Előzmény: eddy7759 (37790)
eddy7759 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37790

mondjuk szépen néz ki, de a három hengeres motorról ellőhetett volna egy fotót :)

Tudom, hogy van a lomberdininek  ilyen motorja, de ha tényleg az lenne benn, az már nem segédmotor kategória,

meg a 3 literes fogyasztás is kérdéses lehet.

Előzmény: Malaguszti (37789)
Malaguszti Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37789

Ez is érdekes lehet :

3 hengeres friss műszakival :)

3 Liter/100km

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ligier/js_rc/ligier_js_rc_162-9301503

Poc2 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 37788

Na meg annak a 2.3L-nek is örülnénk sokan.Bár én halgassak,mert nekem egyszer annyi jött ki.Illetve 200km-re 4.6L. De akkor egyenletes sebességgel mentem szinte végig városon kívül.

Előzmény: Törölt nick (37787)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!