Keresés

Részletes keresés

Ízirájder Creative Commons License 2023.09.12 0 2 107740

2019-ben kevesebb előadással volt 79 ezer. Ebből azért már le lehet sajnos. 

Előzmény: Kormi76 (107736)
7-es troli Creative Commons License 2023.09.12 0 1 107739

Szabadteris dologhoz nem értek, de a többi részével kivételesen egyetértek.

 

Legyen akkor fix gazdas és/vagy állandó osztott hétköznap, akkor nemsok vizet zavarnak. Csak lehetőleg ne egy vonalra kerüljenek 

Előzmény: Kormi76 (107736)
7-es troli Creative Commons License 2023.09.12 0 1 107738

Buszoknális írtad, h a Debrecenből Pestre érkezett buszok közül lesz bérlés, de pl az sem volt helytálló info. Volvo oké, de BKV-s buszok lesznek, talán.

Előzmény: Kormi76 (107732)
7-es troli Creative Commons License 2023.09.12 0 2 107737

T660 azért szépen futott sokáig, nem most készült el,így egy nagygenerál igazán ráférne. És ha lenne pénz (ami nincs), piros fényezést is kaphatna.

 

875-6: voltak már az általad említett solarisos mérnökök? :)

 

Műszaki karbantartó személyzet: országos jelenség ennek a pályának az elhagyása, na meg a régi szakik nyugdíjba vonulnak, utánpótlás nincs :(

Előzmény: Kormi76 (107735)
Kormi76 Creative Commons License 2023.09.11 -3 1 107736

Knezevics Viktor úgy számol,hogy csak hétvégente kell a bérelt járműveknek besegíteni...ezen azért jót mosolyogtam.

Úgy fognak járni folyamatos üzemben mint a kisangyal.

Ez van,ha olyanra bízzák egy tömegközlekedési cég vezetését akinek semmi affinitása/képzettsége ehhez.

Ráadásul már nem is csak bérlésben gondolkoznak a GVM-ek kapcsán mert ha a SOR trolik meg is érkeznek a csuklós hiányt nem oldják meg.

 

A szabadtérivel kapcsolatban nem igazán értem mire gondolsz.

Tavaly 65,idén 63 ezer néző volt,színvonalas előadások voltak...ebből szűrted le,hogy elindult a lejtőn?

Előzmény: Ízirájder (107734)
Kormi76 Creative Commons License 2023.09.11 -5 0 107735

A T-660 üzemképes?

Jó ideje nem látom forgalomban.

T 459-et összetákolták,járogat 863 és a 706 is.

861,862,864,865 mind félre lett állítva pedig némelyik állapota aligha rosszabb mint egyik-másik 15tr-é.

876,875 Solarisokat meg sem kérdezem,előbbi ráadásul levizsgázott papíron forgalomban van így az amortizáció is ketyeg.

Utóbbiakról nem kérdeznek a cikkben de szerintem amúgy is beindult volna a terelés,ha szóba hozzák.

Írták páran,hogy a szerelőknek más dolga van,nem érnek rá stb.

1,5 éve érkezett a két jármű,érzékelhető kocsihiány van és két szinte teljesen felújított jármű ott álldogál.

Valaki írta,hogy addig sem használódnak ezzel szerinte el van intézve a dolog :-)

 

Nem tudom,hogy akik a többi Solaris felújításában és a 21AB-k trolivá alakításában részt vettek,elmentek a cégtől?

Esetleg már ők is a 15tr-ket tákolják?

Ízirájder Creative Commons License 2023.09.11 0 1 107734

Ezzel az SZKT mindig kvázi zökön szúrja magát, mert nem shuttle járat, nem kell felmutatni semmit, így korábban 2,5 ma már a városi cégeket érintő, de még nem nagyon kommunikált csóróság miatti rövid repnap okán 1,5 napig boldog-boldogtalan ingyen utazott az R1-gyel. A Mars téren konkrtan zöldséges kosarakkal szálltak fel. :) 

Más: a repnap konkrétan elindult a lejtőn, szervezésben, programban, kommunikációban. Lehet, hogy ugyanazt az utat járja majd be, mint amit a szabadtéri kezdett az elmúlt két évben? 

Megint más.

A háziújságnak nyilatkozott GVM ügyben a helyi vezért is. https://szeged.hu/cikk/vesztartalekkent-van-szukseg-berelt-trolikra-osszesen-negy-jarmure-kotne-szerzodest-az-szkt

Előzmény: Hy (107731)
T 6 Creative Commons License 2023.09.11 0 1 107733
Előzmény: Kormi76 (107732)
Kormi76 Creative Commons License 2023.09.11 -1 0 107732

Kiválóan tudsz visszakeresni...,persze a legeslegelső írásomat másolod be a támában amikor még a legilletékesebb helyeken sem választották ki egyértelműen a kölcsönzendő típust.

Véletlenül sem azokat amikor már a konkrétumokról írtam a GVM trolik érkezése kapcsán mert onnantól minden úgy van/lesz ahogy leírtam.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: T 6 (107724)
Hy Creative Commons License 2023.09.11 0 0 107731

:o)))))))))))))) 
Véletlen sem, mert én az Árkádba igyekeztem a 9-essel (szóló troli), és utánunk jött az R1-es csuklós_csápos, -1 lámpányi lemaradással- még meg is vártam, hogy hátemmegmijószág?
A Repülőnapra mentek vele az utasok. Sajnos nem volt időm rá, hogy kipróbáljam, pedig kiváncsi lettem volna a fölcsápolásra!
:o)

Előzmény: T 6 (107726)
T 6 Creative Commons License 2023.09.11 0 1 107730

Ellenőrök figyelik. Mondjuk, a hátsót konkrétan nem írom alá, de a belsőt, jegy érvényesítő készüléket, automatát többnyire nézik.

Előzmény: 7-es troli (107729)
7-es troli Creative Commons License 2023.09.11 0 2 107729

meg Lett kötve egy-egy szolgáltatási szerződés a várossal, SZKT és Volán részről. X ill Y tartalommal. Aki aláírta, az abban szereplő feltételeket, szabályokat megismerte és elfogadta.

 

A kötbérezés pedigugynolyan szabályok mellett zajlik. Az, hogy figyelik-e az ellenőrök a kijelzoket, nem tudom.

 

Sajnos az trolikon, villamosokon az utóbbi hetekben sűrűn tapasztalom a fekete, vagy töredezett szövegű kijelzoket :(

Na majd visszatér a régi tábla MAKKOSHÁZ 19 LUGAS UTCA :)

Előzmény: kimaradt (107727)
T 6 Creative Commons License 2023.09.11 -1 1 107728

A kijelző jogos, bár új buszról írsz, nyilván ott garanciális szempontok is játszanak. Az életkor erősen más tészta. Mas a tervezett élettartama egy busznak, villamosnak, trolinak. Mondjuk, a 35 év az már erős troliban is igencsak. Villamosban nem annyira pl. De, ha tovább részletezed, látod, hogy vagy hasonló korú 15 tr-re költessz egy vagyont, hogy mehessen tovább a következő vizsgáig, vagy a még megfelelőt veszed bérbe, olcsóbb feltételekkel, ráfordítás nélkül. Lehet választani. Harmadik opció nincs, mert újra, a folyamatban lévő beszerzésen felül jelenleg nincs forrás. Sőt, inkább ezzel a sporolással lehet talán, valami önrész részt esetleg előteremteni, új járművek beszerzéséhez. 

Előzmény: kimaradt (107727)
kimaradt Creative Commons License 2023.09.11 0 1 107727

" Az SZKT levélben küldött kérdéseinkre válaszként lényegében elismerte, hogy gondolkoznak régi Ikarus-trolik bérlésében, és azt írták, hogy ez nem annyira az egyébként szerződés szerint legkésőbb 2024 márciusáig leszállítandó SOR-trolikkal van összefüggésben – melyek gyártásának előkészítése már folyamatban van –, hanem az idősödő csuklós Škoda 15Tr-ek kiváltása miatt kellhetnek, amíg előbbiek meg nem érkeznek.  "

 

Vannak itt érdekes dolgok Szegeden. Volánbusznál ha a hátsó kijelzője nem működik egy új busznál, nem mehet ki a forgalomba. Szkt-s 35 éves lépcsős busz dolgozhat, (volánnál max. 20 év).

Kettős mérce él és létezik?

Előzmény: 7-es troli (107722)
T 6 Creative Commons License 2023.09.11 0 0 107726

:) Évente egyszer előfordul arra, hogy tele van, üde színfolt.

Véletlen sem keverted össze a 9-essel? Melyik irányban láttad? Lehet a Cédrusba, vagy az Árkába igyekeztek sokan. XD

Előzmény: Hy (107725)
Hy Creative Commons License 2023.09.11 0 0 107725

Meglepett, hogy szombat délelőtt az R1-en tömött Skodarusz mászkált a Bakayn.
:o)

T 6 Creative Commons License 2023.09.10 -1 2 107724

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=164978893&t=9049702

Meg-meg persze.... "de miért hoznának ide a magaspadlós,klímátlan járműveket Pestről?

Érdekességként örülnék neki de nem tartom valószínűnek."

Előzmény: Kormi76 (107723)
Kormi76 Creative Commons License 2023.09.10 -5 0 107723

Quod dixi,dixi....,amit mondtam,megmondtam :-)

Előzmény: 7-es troli (107722)
7-es troli Creative Commons License 2023.09.10 0 0 107722
Gábrisvitéz Creative Commons License 2023.09.10 0 4 107721

Ez az "amennyiben sikerül" szöveg persze viccnek is rossz, mert eddig sem a városon múlott a híd sorsa. A mindennek is másokra hárítása, mindenért is mások okolása a jelenlegi kurzus egyik alapköve. De hagyjuk is, mert amit ehhez még írnék, az nem e topik témája.

Előzmény: T 6 (107714)
Csüllög Imre Creative Commons License 2023.09.10 0 4 107720

" A miniszter elmondta, a harmadik szegedi híd újbóli napirendre vételét jelentős gazdasági fejlesztésnek kell megelőznie."

 

A 3. híd építését mindig valaminek meg kell előznie... Ez a mondat két dologról árulkodhat:

 

1. A miniszernek fogalma sincs, hogy Szegedre milyen híd kéne, és miért. 

2. Most a híddal akarnak idezsarolni egy magyar adófizetői pénzből támogatott, de külföldieknek profitot termelő, külföldieket foglalkoztató, környezetszennyező nagyüzemet, és ha erről az önkormányzattal nem sikerülne megegyezni, akkor erre lehet fogni, hogy miért nem épült a 3. híd, amit amúgy sem volt eszük ágában sem megépíteni. 

 

De egy valaminek tényleg mindenképpen meg kell előznie a híd megépítését, a koncepció és a tervek alapoktól kezdődő felülvizsgálatának. 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (107711)
Hy Creative Commons License 2023.09.10 0 2 107719

Azaz nincs.
Ezért pusztítják szándékosan, hogy jól rábusszunk!

Előzmény: T 6 (107718)
T 6 Creative Commons License 2023.09.10 0 2 107718

🙂 Nem akarok belemenni. Több válasz közül lehet választani.

- Van, de nem ő a felelős.

- Van, de nem szabad gondolkodnia.

- Volt, de elbocsájtották.

- Volt, de lettette a lantot.

Előzmény: Hy (107717)
Hy Creative Commons License 2023.09.10 0 0 107717

Ezért tettem be!
Sajnos nincs felelős vezetője a Magyar közlekedés irányításnak.

Előzmény: T 6 (107716)
T 6 Creative Commons License 2023.09.10 0 1 107716

Igen. Mind ezt fűszerezi, hogy a TT-t, orosjázi vonatot  is, szeptember 21-ig pótlózzák Rókus, V.hely közt alkalmanként. Ezen igazodjon el egy átlag utas! MÁV a poklra lesz küldve minimum.

Előzmény: Hy (107715)
Hy Creative Commons License 2023.09.10 0 0 107715
T 6 Creative Commons License 2023.09.10 0 3 107714

Játék a szavakkal, ez ig3n erősen megy mostanság mindenben. Ebbeől megint az jön le, hogy a város a hibás, mert egy valami hiányzik, " Amennyiben sikerül Szegeddel megállapodni" , amúgy minden adott hozzá, mindenki benne van, már készen is lenne, csak hát ugye az a fránya város...

Előzmény: Gábrisvitéz (107712)
Hy Creative Commons License 2023.09.09 0 2 107713

Igen. Már az első Qrbánkormány idején emlegették, közben megállt az M5 építése KK1/2_1házánál.
Szerencsére befejezték 2006-ban a 6árig.
Ezután belépett Románia az EU-ba, és sürgőssé vált a Szeged-elkerülő 43-as szakasz, a Móra híddal. átadás 2011.
Azóta minden választás előtt igérgeti a qrmány, de kanyit sem ad rá. Helyette megépült a TT (megépült???), Déli híd meg sehol, cserében kivégezték a 165 éves déli vasutat, így Makó+ vonattalan tanyaközponttá degradálódott.

Előzmény: Gábrisvitéz (107712)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2023.09.09 0 3 107712

Nekem úgy tűnik, hogy ez csak játék a szavakkal. Bár ne így lenne. Mikor is ígérték meg először ezt a hidat? 1998. Egy negyed évszázaddal ezelőtt ...

Előzmény: 1047 005-2 (107711)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.09.07 0 0 107711

"Természetesen itt felmerül az újszegedi Tisza-híd kérdése is, amivel foglalkozunk természetesen, annak újra napirendre vételén dolgozunk– jegyezte meg. Lázár János azt mondta, intenzív kormányzati

 

tárgyalások zajlanak külföldi befektetőkkel, Szeged városával és a gazdaságszervező minisztériumokkal. Amennyiben sikerül Szegeddel megállapodni, akkor a városon belüli és a környékén megvalósítandó

 

infrastrukturális fejlesztéseket is meg kell fontolni, és a miniszter szerint akkor érdemben visszakerülhet a napirendre a híd kérdése."

 

 

 

https://www.delmagyar.hu/helyi-kozelet/2023/09/harom-hidfejlesztes-van-tervben-csongrad-csanadban

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!