Buszoknális írtad, h a Debrecenből Pestre érkezett buszok közül lesz bérlés, de pl az sem volt helytálló info. Volvo oké, de BKV-s buszok lesznek, talán.
Ezzel az SZKT mindig kvázi zökön szúrja magát, mert nem shuttle járat, nem kell felmutatni semmit, így korábban 2,5 ma már a városi cégeket érintő, de még nem nagyon kommunikált csóróság miatti rövid repnap okán 1,5 napig boldog-boldogtalan ingyen utazott az R1-gyel. A Mars téren konkrtan zöldséges kosarakkal szálltak fel. :)
Más: a repnap konkrétan elindult a lejtőn, szervezésben, programban, kommunikációban. Lehet, hogy ugyanazt az utat járja majd be, mint amit a szabadtéri kezdett az elmúlt két évben?
Kiválóan tudsz visszakeresni...,persze a legeslegelső írásomat másolod be a támában amikor még a legilletékesebb helyeken sem választották ki egyértelműen a kölcsönzendő típust.
Véletlenül sem azokat amikor már a konkrétumokról írtam a GVM trolik érkezése kapcsán mert onnantól minden úgy van/lesz ahogy leírtam.
:o)))))))))))))) Véletlen sem, mert én az Árkádba igyekeztem a 9-essel (szóló troli), és utánunk jött az R1-es csuklós_csápos, -1 lámpányi lemaradással- még meg is vártam, hogy hátemmegmijószág? A Repülőnapra mentek vele az utasok. Sajnos nem volt időm rá, hogy kipróbáljam, pedig kiváncsi lettem volna a fölcsápolásra! :o)
meg Lett kötve egy-egy szolgáltatási szerződés a várossal, SZKT és Volán részről. X ill Y tartalommal. Aki aláírta, az abban szereplő feltételeket, szabályokat megismerte és elfogadta.
A kötbérezés pedigugynolyan szabályok mellett zajlik. Az, hogy figyelik-e az ellenőrök a kijelzoket, nem tudom.
Sajnos az trolikon, villamosokon az utóbbi hetekben sűrűn tapasztalom a fekete, vagy töredezett szövegű kijelzoket :(
Na majd visszatér a régi tábla MAKKOSHÁZ 19 LUGAS UTCA :)
A kijelző jogos, bár új buszról írsz, nyilván ott garanciális szempontok is játszanak. Az életkor erősen más tészta. Mas a tervezett élettartama egy busznak, villamosnak, trolinak. Mondjuk, a 35 év az már erős troliban is igencsak. Villamosban nem annyira pl. De, ha tovább részletezed, látod, hogy vagy hasonló korú 15 tr-re költessz egy vagyont, hogy mehessen tovább a következő vizsgáig, vagy a még megfelelőt veszed bérbe, olcsóbb feltételekkel, ráfordítás nélkül. Lehet választani. Harmadik opció nincs, mert újra, a folyamatban lévő beszerzésen felül jelenleg nincs forrás. Sőt, inkább ezzel a sporolással lehet talán, valami önrész részt esetleg előteremteni, új járművek beszerzéséhez.
" Az SZKT levélben küldött kérdéseinkre válaszként lényegében elismerte, hogy gondolkoznak régi Ikarus-trolik bérlésében, és azt írták, hogy ez nem annyira az egyébként szerződés szerint legkésőbb 2024 márciusáig leszállítandó SOR-trolikkal van összefüggésben – melyek gyártásának előkészítése már folyamatban van –, hanem az idősödő csuklós Škoda 15Tr-ek kiváltása miatt kellhetnek, amíg előbbiek meg nem érkeznek. "
Vannak itt érdekes dolgok Szegeden. Volánbusznál ha a hátsó kijelzője nem működik egy új busznál, nem mehet ki a forgalomba. Szkt-s 35 éves lépcsős busz dolgozhat, (volánnál max. 20 év).
Ez az "amennyiben sikerül" szöveg persze viccnek is rossz, mert eddig sem a városon múlott a híd sorsa. A mindennek is másokra hárítása, mindenért is mások okolása a jelenlegi kurzus egyik alapköve. De hagyjuk is, mert amit ehhez még írnék, az nem e topik témája.
" A miniszter elmondta, a harmadik szegedi híd újbóli napirendre vételét jelentős gazdasági fejlesztésnek kell megelőznie."
A 3. híd építését mindig valaminek meg kell előznie... Ez a mondat két dologról árulkodhat:
1. A miniszernek fogalma sincs, hogy Szegedre milyen híd kéne, és miért.
2. Most a híddal akarnak idezsarolni egy magyar adófizetői pénzből támogatott, de külföldieknek profitot termelő, külföldieket foglalkoztató, környezetszennyező nagyüzemet, és ha erről az önkormányzattal nem sikerülne megegyezni, akkor erre lehet fogni, hogy miért nem épült a 3. híd, amit amúgy sem volt eszük ágában sem megépíteni.
De egy valaminek tényleg mindenképpen meg kell előznie a híd megépítését, a koncepció és a tervek alapoktól kezdődő felülvizsgálatának.
Igen. Mind ezt fűszerezi, hogy a TT-t, orosjázi vonatot is, szeptember 21-ig pótlózzák Rókus, V.hely közt alkalmanként. Ezen igazodjon el egy átlag utas! MÁV a poklra lesz küldve minimum.
Játék a szavakkal, ez ig3n erősen megy mostanság mindenben. Ebbeől megint az jön le, hogy a város a hibás, mert egy valami hiányzik, " Amennyiben sikerül Szegeddel megállapodni" , amúgy minden adott hozzá, mindenki benne van, már készen is lenne, csak hát ugye az a fránya város...
Igen. Már az első Qrbánkormány idején emlegették, közben megállt az M5 építése KK1/2_1házánál. Szerencsére befejezték 2006-ban a 6árig. Ezután belépett Románia az EU-ba, és sürgőssé vált a Szeged-elkerülő 43-as szakasz, a Móra híddal. átadás 2011. Azóta minden választás előtt igérgeti a qrmány, de kanyit sem ad rá. Helyette megépült a TT (megépült???), Déli híd meg sehol, cserében kivégezték a 165 éves déli vasutat, így Makó+ vonattalan tanyaközponttá degradálódott.
"Természetesen itt felmerül az újszegedi Tisza-híd kérdése is, amivel foglalkozunk természetesen, annak újra napirendre vételén dolgozunk– jegyezte meg. Lázár János azt mondta, intenzív kormányzati
tárgyalások zajlanak külföldi befektetőkkel, Szeged városával és a gazdaságszervező minisztériumokkal. Amennyiben sikerül Szegeddel megállapodni, akkor a városon belüli és a környékén megvalósítandó
infrastrukturális fejlesztéseket is meg kell fontolni, és a miniszter szerint akkor érdemben visszakerülhet a napirendre a híd kérdése."