Keresés

Részletes keresés

buta Elizabeth Creative Commons License 1999.12.13 0 0 239
Ha pipa vagyok, akár az eleven fába is.. egyébként úgy látom, eltűnt a válaszom a szervercsere alatt.Montreux nem vonz, Pori annál inkább, mivel Finnországban már jártam. Bécsbe akár mehetünk is, ha te tudod , mikor van koncert és bírom zsebbel...(engem elengednek, de mit szól az asszony nálatok? A párom inkább meghalna, mintsem jazzt hallgasson...)
Koncertre nem, csak klubokba vagy kávéházakba, ha épp a Belvárosban vagyok.Nem a gyerekek, hanem a jegyárak miatt.
Üdv,
Elizabeth
Előzmény: vitézlejszló (234)
Szilva Creative Commons License 1999.12.12 0 0 238
Nem találkozik valaki a Geröly Tomival és/vagy a Grencsóval a közeljövőben? Ill. nem lehet tudni, van-e emailjük nékik (azért mingyár utánanézek)?

A 'Jazz' topik halott, úgy látszik, egy hónapja felés sem szagoltak.

syrius Creative Commons License 1999.12.12 0 0 237
Szia, én is kezdő vagyok, de már megszoktam. Több jazzről olvashatsz a konzervatív lemezklub2-ben, de ide is be-becsúszik egy-két énekes, jazz-es. ŐK meg nem nagyon zavartatják magukat, miért is tennék, igaz másokat se nagyon "vesznek észre". Azért is MINDHALÁLIG JAZZ, most éppen Joey DeFrancesco muzsikál a ládából. Ki ismeri?
Előzmény: ReBoot (235)
békörmen Creative Commons License 1999.12.11 0 0 236
mé, van rá hely nem? kattincs a Jazz nevü topicra, barátom, ha mást akarsz látni, a jazzerek meg hadd csevegjenek arról , ami nekik teccik (nem feltétlenül jazzről, de hol van ez megirva? a topic-cimben talán? az csak aszongya hogy gyere ide)
ReBoot Creative Commons License 1999.12.11 0 0 235
Udv !
LEHET, hogy valamit felreertettem (t.i.: meg kezdo vagyok ezekben a "beszelgetosdikben"),
de pofatlansagnak tartom, hogy a fent nevezett Jazzerek... topic alatt alig talalok
a JAZZ-el kapcsolatos dolgot. Valaki irja, hogy felsirt a lanya, maskor, hogy lemegy az utcara, mittomenmegmi...
Most akkor mirol szol ez az egesz ?