A tartólemez is megvan hozzá? Akkor elvileg adja magát, mert csak egy helyre tudod a lemezt felfogatni (ahova a sima öv alsó részét) és abba megy az öv háza.
Kinek van Farosba automata öv elöl? Bele szeretném szerelni azt ami már évekkel ezelőtt benne is volt, csak nem úgy áll alól ahogy kéne. Van valakinek az alsó felfogatásról fényképe?
Értem most már, most nem tudok már vele foglalkozni, más dolog lett, eddig nem enged semmi olajat, de valami biztos van vele legközelebb ha lesz időm megnézem. Legalább a fékrendszer új :)
Nem-nekem s100 van-főmunkahengert vettem mert indultam volna a garázsból és inditásnál kuplung kinyom de utána egyesbe sem tudtam tenni mert kb 3/4-ig ment be s próbálgatva a pedált mintha ki lenne támasztva kinyomhatatlan lett...pedig 116kg szinhússal próbálkoztam....:)-és nem,és nem-ezért irtam,hogy tán f.munkahenger cseréje mint megfejtés.
Üdv-igen,piszkált a motor a mhengereket meg párban kicserélem.Techweb-en láttam 5letet rá....olyan olajhűtő van a képen mint a Transporteré de mintha skoda lenne vmi rs...nem is tudom.
Olyan problémám hogy nehéz benyomni a kuplungpedált és fent fog. 2 hónapja bakon volt a kocsi, a héten le lett véve és mikor indulnák el ez a probléma előállt. Mikor odaálltam vele könnyű bolt benyomni és normális helyen fogott(még majdnem nagyon lent). A kocsin fékcsövek lettek cserélve csak, ha már kivettem a gyári fém fékcsöveket és ott volt mellette a kuplungé azt is kicseréltem. Le lett légtelenítve minden jó volt aztán még lett nyomkodva hogy szivárog-e esetleg valahol egyszer csak nehéz lett nyomni. Kinyomócsapágy vagy mi baja lehet? Kicsit érthetetlen számomra ez a probléma.
Múlt héten cseréltem én is mindkét oldalon. Megnéztem a munkahenger dobozát 1000MB-től Formanig jó mindenbe. Ami különböző lehet a légtelenítőnek a kulcsnyílása, abból van 2 vagy 3-rom fajta. Garde futómű van alatta? Piszkálva van a motor hogy olajhűtőt akarsz bele?
Üdv-vki meg tudja mondani,hogy a VW Transporter olajhűtője rávarázsolható-é egy s 100 blokkra?Lévén ez mellékáramkörös olajzás ammeg ha jól tudom főáramkörös....nem kinevetni csak egy 5let lenne hátha műxik-választ köszöntem.
Az biztos, hogy kicsit felmentek az alkatrészárak mostanában főleg a karoszéria elemeké. Én is egyet cseréltem másik ki lesz hegesztve, igaz sajnálnám kidobni amúgy is...
5000 Ft-ért olyan tipusra sem kapsz sárvédőt, aminek még gyártják ma is a karosszériaelemeit. Pl. Feliciára is 8000 Ft-tól indul egy utángyártott. Ötezerért olyan bontottat kapsz, ami még kb. hasonlít az eredeti formára, és sokat kell heggeszteni rajta.
Nekem szélesfutósra igértek egy pár új sárvédőt Szlovákiából, 18600Ft/db áron. Azonnal rábólintottam... - csak győzzem kivárni, míg ideér... :)
Persze neki lehet állni heggesztgetni, de az gyötrelmes, és kihívásokkal teli. Sok rutin kell hozzá, hogy elfogadható legyen az eredmény.