Megváltam 2001 es c5 2000 benzines automata szeretnivaló járgányomtól.
Mível kereskedésbe számoltattam be és úgy gondoltam nem adnak többet érte ezért maradt egy garnitúra téli gumiszettem lemez felnivel és gyári dísztárcsával. gumi futásteljesitménytől függően egy telet bír.
Citroen C5 2.2 HDi 2001-s évjáratú 362000 km van benne. Három fővel + csomagtartó fullra pakolva, Kecskemét - Hohenthann + 1 falucska 50 km oda-vissza + Pandorfba kitérő = 1524 km. Kecskeméten induláskor fullra tankoltam és tankolás nélkűl vissza hozott úgy, hogy kb 1-1.5 liter gázolaj maradt benne. Ez a Francia autó, talán soha nem lesz eladó. Kapott egy dicséretet és egy puszit.
Szia ezt így nem lehet megcsinálni sok jó tanács de látni kell hozzá én valószínű életre tudom kelteni de autó nélkül nehezen, hétfőn hívjatok fel hátha telefonon tudok segíteni.
Vezérmű tengely jeladó hibánál is ez a jelenség. Teker, de nam ad üzemanyagot. Meg kell piszkálni, esetleg hűtőbe tenni (állítólag néha segít), aztán hátha indul. Vagy egy donorral cserélni. próbaképpen.
Biztosan igazad van, de mikor nem ismerte fel a sajátom a kulcsot, akkor az ecu-t sem lehetett lexiával lekérdezni, mert kommunikációs hibát írt. Amint betanítottam a kulcsokat, azonnal látta a motorvezérlőt is. Ugyanez volt a helyzet 306-os puggal is.
Ha jól emlékszem 300 körül szokta az önindító forgatni a motort, de az mindenképpen furcsa, hogy hol van jel, hol meg nincs. Érdemes lenne kivenni a jeladót és megnézni, a csatlakozójával egyetemben.
Pontosan nem tudom, hogy a BSI-nél találod-e meg, de a motorvezérlőben is látni kellene.
A szívó torokba fújjatok egy KIS féktisztítót és úgy indítsatok. Ha indulna, akkor egyértelmű üzemanyaghiány.
Ha az immo tiltana azt ki is írná a kijelzőre és a lexia sem tudna kommunikálni a motorvezérlővel. Valami apró hülyeség lesz ami miatt nem indul, de ilyen távolról nem hiszem hogy bárki meg tudja mondani a pontos diagnózist.
Vidd vissza az ismerőshöz és lexiával ne a hibákat nézze, hanem, hogy az immó milyen állapotban van, mennyi a rail nyomás, van-e fordulatszámjel. Ezekből lehetne indulni valamerre.
tankból leengedve az üzemanyag, kitisztítva, szűrő csere, gázolajjal feltöltve
összes biztosíték átnézve, mind jó
szivattyúk dolgoznak
vezérműszíj nem ugrott el, az is ellenőrizve
összes izzítógyertya jó
Olyan hangja van indítózáskor, mintha nem kapna üzemanyagot, valami letilthat.
Ha felrakom az aksi sarut, az ajtót kulccsal kinyitom és visszazárom, majd gombbal nyitom, akkor fel kell hogy ismerje a kulcsot?
A műszerfalon a rádió mellett lévő lakat piktogramú gombon a piros lámpa villogott, ameddig nem csináltam meg a zárás nyitást.
Ha a zár nyitásánál ismeri a kocsi a kulcsot akkor az imobilaser is tovább fogja engedni, ha a gyújtást ráadom és indítom?
Vagy az imobilaser miatt nem indul az autó?
Az én C5ömben mikor aksit cseréltünk jó egy éve a központi zár kinyitotta az ajtókat de nem tudtam elindítani a kocsit kiírta az imobilaser hibát, vártam picit, meg lezártam az autót és utána minden rendesen működött. Itt is vmi ilyen lehet? A kulcshoz járó kódot sehol sem találja az ismerős, hogyan lehet azt pótolni, ha tényleg az a baja? Lehetséges, hogy attól tiltott le, mert próbálkoztak a bikázással, meg addig nyösztették, míg teljesen lemerítették az aksit?
Megnézte egyik ismerős lexiával, semmi hibát nem ír a kocsi.
Érdekes egy eset, számomra, de lehet ebből mások is tudnak tanulni.
Tegnap Pestre mentem és útközben elkezdett jobb hátulról kopogás hallatszani minden fékezésnél.Minél intenzívebben fékeztem annál sűrűbben és erőteljesebben kopogott valami.Fékbetét lehet?Megálltam az autóval úgy 15 percre és azóta semmi.Haza is jöttem vele,illetve még utána ismentem az autóval de semmi hang minden ok-nak tűnik.Mi lehetett ez ,van valami tippetek?Köszönöm!
2002-es évjáratú 2.0HDI C5 autóm van. A kérdésem az lenne, hogy találkozott-e már valaki olyan problémával, ha bezárja az autót nem csukódnak be autómatikussan a tükrök. Előtte lévő nap még semmi probléma nem volt vele, reggel viszont inditás után nem nyíltak ki a tükrök, csak az ajtóról lehet vezérelni őket.
Az economy móddal nem kell foglalkozni az automatikusan aktiválódik egy idő után és nincs köze az indíthatósághoz. Ha megint beindul a motor, el fog tűnni magától. Arra találták ki, hogy véletlenül ne lehessen lemeríteni az aksit. A többihez nem tudok hozzászólni, tényleg látni kellene a vasat.
Az aksi ki lett cserélve, mert az elsővel nem tekerte rendesen, a másodikkal meg hallható volt hogy jobban teker mint az elsővel. A másodikkal olyan hangja volt mint mikor az én C5ömet indítom. Másik aksi ki lett szedve és töltőn van.
Szűrő új, rendesen nyomja az anyagot, az izzítógyertyákat is megnézték, jók. Nem tankoltak benzint sem a kocsiba, mert arra is gondolt a szerelő, de most tanácstalan, de ma amúgy is ünnep van.
Meg folyamatosan economy mode-ban van a kocsi, ami a legutolsó indításkor eltünt, de most megint visszajött, mindegy, hogy milyen aksi van benne.
Azért köszi a segítséget, ha még vmi ötlet van szívesen várom.
Csak egy kósza kérdés. Cserélve lett az aksi, vagy csak töltve? Ugyanis ha beteg az aksi és nem tekeri elég intenzíven a motort, akár egy hétig is lehet próbálkozni, nem fog beindulni. Meg kell lenni a minimum 300-as fordulatnak, hogy a motorvezérlő vezérelje a befecskendezőket.
Van 1 2003as évjáratú 2.0HDI automata C5. Jöttek vele haza és megálltak pihenni. Azóta nem lehet beindítani az autót. Az akku sikeresen lemerült ecomony mode-ba került a kocsi. Fel lett töltve, majd kitörölték az összes hibát. A kocsi beindult, majd le lett állítva, mert a gázolajszűrő anyájánál eresztette a gázolajat. Ki lett cserélve a tömítés, meg lett húzva, de azóta sem lehet beindítani. Semmilyen hibát nem ír ki.
Szia ezek a benzinesek egy idő után szörnyű dolgokat művelnek és nagyon nehéz javítani , ha már öreg a motor és megkoptak a szelepek nem zárnak rendesen ezért a szívótorokban erős gázlengések alakulnak ki ettől teljesen meghülyül a map szenzor puffog durrog össze vissza jár a motor ,nem sok mindent lehet vele csinálni a szoftver frissités szokott segíteni , főtengely jeladó is tud ilyen gebaszt okozni , hengerfej felújítás , 5w40 olaj ennél sűrűbbet nem szabad .
Én is köszködök a benzines C5 -mel és szerintem a kocsinak szintén valamilyen szenzor hibája lehet. Jónak néznek ki csak fals adatot adnak és így hiába viszem el szakszervízbe "nem találtunk hibával" jövök el. Kérdezem hogy oszcilloszkóppal ki lehet egy egy szenzor hibáját szürni? Azaz biztos ki lehet csak hol találom meg hogy a szenzorok milyen jelet adnak ki? Esetleg ebben tud valaki segíteni? (2002 Benzin c5 1.8)
Szivesen elvinném Betq mesterhez is de többe kerülne a leves mint a hús! Esetleg debrecen környékén tudtok megbízható emberkét?
Az miért van, hogy tolatok és a kormány magától balra tekeredik? Mintha balra kormányozná, nem áll egyenesen, pedig ugy kéne maradnia. Ugyanez fékezésnél is tapasztalható, megáll az autó és balra tekeri ki a kormányt kb egy negyed fordulattal.