Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

John Zero Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5243

Mondjuk jobban jártál volna, ha még a határ előtt telitankolsz visszafele :-(

Ezt a dízelüzemanyag-árat kegyetlenül felnyomták most.

 

Előzmény: gabi1955 (5240)
foci000 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5242

Kedeve Ex társak.

 

Megváltam 2001 es c5 2000 benzines automata szeretnivaló járgányomtól.

 

Mível kereskedésbe számoltattam be és úgy gondoltam nem adnak többet érte ezért maradt egy garnitúra téli gumiszettem lemez felnivel és gyári dísztárcsával. gumi futásteljesitménytől függően egy telet bír.

3 mm max 4 a futó felület.

 

Ha érdekel hívj a 70/6374000 es számon.

gabi1955 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5241

Még annyit hozzá kell tennem, hogy Betg, kedves barátom tudománya is elősegítette ezt. Köszönet neki és Üdvözletem. 

gabi1955 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5240

Az én drága jó autóm!!!

 

Citroen C5 2.2 HDi 2001-s évjáratú 362000 km van benne. Három fővel + csomagtartó fullra pakolva, Kecskemét - Hohenthann + 1 falucska 50 km oda-vissza + Pandorfba kitérő = 1524 km. Kecskeméten induláskor fullra tankoltam és tankolás nélkűl vissza hozott úgy, hogy kb 1-1.5 liter gázolaj maradt benne. Ez a Francia autó, talán soha nem lesz eladó. Kapott egy dicséretet és egy puszit.

betg Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5239

Szia ezt így nem lehet megcsinálni sok  jó tanács de látni kell hozzá én valószínű életre tudom kelteni de autó nélkül nehezen, hétfőn hívjatok fel hátha telefonon tudok segíteni.

Előzmény: citroen_ds (5231)
Erikaviking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5238

Vezérmű tengely jeladó hibánál is ez a jelenség. Teker, de nam ad üzemanyagot. Meg kell piszkálni, esetleg hűtőbe tenni (állítólag néha segít), aztán hátha indul. Vagy egy donorral cserélni. próbaképpen.

Előzmény: citroen_ds (5231)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5237

Biztosan igazad van, de mikor nem ismerte fel a sajátom a kulcsot, akkor az ecu-t sem lehetett lexiával lekérdezni, mert kommunikációs hibát írt. Amint betanítottam a kulcsokat, azonnal látta a motorvezérlőt is. Ugyanez volt a helyzet 306-os puggal is.

Előzmény: xmbela (5236)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5236

Ha zárva az immó, attól még látja a motorvezérlőt.

Előzmény: Tibcsi37 (5234)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5235

Ha jól emlékszem 300 körül szokta az önindító forgatni a motort, de az mindenképpen furcsa, hogy hol van jel, hol meg nincs. Érdemes lenne kivenni a jeladót és megnézni, a csatlakozójával egyetemben.

Pontosan nem tudom, hogy a BSI-nél találod-e meg, de a motorvezérlőben is látni kellene. 

A szívó torokba fújjatok egy KIS féktisztítót és úgy indítsatok. Ha indulna, akkor egyértelmű üzemanyaghiány.

Előzmény: citroen_ds (5233)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5234

Ha az immo tiltana azt ki is írná a kijelzőre és a lexia sem tudna kommunikálni a motorvezérlővel. Valami apró hülyeség lesz ami miatt nem indul, de ilyen távolról nem hiszem hogy bárki meg tudja mondani a pontos diagnózist.

Előzmény: citroen_ds (5233)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5233

A nyomásra 300-320at láttam.

Fordultra, na ez az érdekes néha mutatott, néha nem de ami volt az 98 ha jól emlékszem, meg a mutató is mozgott indítózás közben.

Az imobilaser-t hol lehet megnézni? BSI menüponton belül van azt hiszem.

Köszi a segítséget.

Ha tudok több dolgot megírom.

Előzmény: xmbela (5232)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5232

Vidd vissza az ismerőshöz és lexiával ne a hibákat nézze, hanem, hogy az immó milyen állapotban van, mennyi a rail nyomás, van-e fordulatszámjel. Ezekből lehetne indulni valamerre.

Előzmény: citroen_ds (5231)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5231

Üdv Tibcsi37 és Betg!

 

Kocsival a fejlemények:

új aksi, teker rendesen, de nem indul

tankból leengedve az üzemanyag, kitisztítva, szűrő csere, gázolajjal feltöltve

összes biztosíték átnézve, mind jó

szivattyúk dolgoznak

vezérműszíj nem ugrott el, az is ellenőrizve

összes izzítógyertya jó

Olyan hangja van indítózáskor, mintha nem kapna üzemanyagot, valami letilthat.

Ha felrakom az aksi sarut, az ajtót kulccsal kinyitom és visszazárom, majd gombbal nyitom, akkor fel kell hogy ismerje a kulcsot?

A műszerfalon a rádió mellett lévő lakat piktogramú gombon a piros lámpa villogott, ameddig nem csináltam meg a zárás nyitást.

Ha a zár nyitásánál ismeri a kocsi a kulcsot akkor az imobilaser is tovább fogja engedni, ha a gyújtást ráadom és indítom?

Vagy az imobilaser miatt nem indul az autó?

Az én C5ömben mikor aksit cseréltünk jó egy éve a központi zár kinyitotta az ajtókat de nem tudtam elindítani a kocsit kiírta az imobilaser hibát, vártam picit, meg lezártam az autót és utána minden rendesen működött. Itt is vmi ilyen lehet? A kulcshoz járó kódot sehol sem találja az ismerős, hogyan lehet azt pótolni, ha tényleg az a baja? Lehetséges, hogy attól tiltott le, mert próbálkoztak a bikázással, meg addig nyösztették, míg teljesen lemerítették az aksit?

Megnézte egyik ismerős lexiával, semmi hibát nem ír a kocsi.

Érdekes egy eset, számomra, de lehet ebből mások is tudnak tanulni.

Ha esetleg tudtok vmit szívesen várom.

Köszi

További szép napot!

Előzmény: Tibcsi37 (5223)
Birdiee Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5230

Újabb problémám van.. :(

Menetközben gondol egyet és égnek áll a hátulja..Feldobja mint valami low rider...

csori01 Creative Commons License 2011.11.04 0 0 5229

Szia!

 

Köszi a segítséget.

Az utásításod szerint megcsináltam amit mondtál és a tükrök megjavultak.

Előzmény: betg (5227)
Birdiee Creative Commons License 2011.11.04 0 0 5228

Tegnap Pestre mentem és útközben elkezdett jobb hátulról kopogás hallatszani minden fékezésnél.Minél intenzívebben fékeztem annál sűrűbben és erőteljesebben kopogott valami.Fékbetét lehet?Megálltam az autóval úgy 15 percre és azóta semmi.Haza is jöttem vele,illetve még utána ismentem az autóval de semmi hang minden ok-nak tűnik.Mi lehetett ez ,van valami tippetek?Köszönöm!

betg Creative Commons License 2011.11.03 0 0 5227

szia tudod a számom.

Előzmény: csori01 (5226)
csori01 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 5226

Szia.

Aksi az fél éves saruk rendben vannak.

Kérdésem hogyan lehet újra tanítani?

Segitenél?

 

Előzmény: betg (5225)
betg Creative Commons License 2011.11.02 0 0 5225

Semmi extra újra kell tanítani néha előfordul,hogy elfelejti . Nem gyenge az aksid? saruk nem korrodáltak?

Előzmény: csori01 (5224)
csori01 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5224

Sziasztok!

 

2002-es évjáratú 2.0HDI C5 autóm van. A kérdésem az lenne, hogy találkozott-e már valaki olyan problémával, ha bezárja az autót nem csukódnak be autómatikussan a tükrök. Előtte lévő nap még semmi probléma nem volt vele, reggel viszont inditás után nem nyíltak ki a tükrök, csak az ajtóról lehet vezérelni őket.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5223

Az economy móddal nem kell foglalkozni az automatikusan aktiválódik egy idő után és nincs köze az indíthatósághoz. Ha megint beindul a motor, el fog tűnni magától. Arra találták ki, hogy véletlenül ne lehessen lemeríteni az aksit. A többihez nem tudok hozzászólni, tényleg látni kellene a vasat.

Előzmény: citroen_ds (5222)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5222

Szia!

 

Az aksi ki lett cserélve, mert az elsővel nem tekerte rendesen, a másodikkal meg hallható volt hogy jobban teker mint az elsővel. A másodikkal olyan hangja volt mint mikor az én C5ömet indítom. Másik aksi ki lett szedve és töltőn van.

Szűrő új, rendesen nyomja az anyagot, az izzítógyertyákat is megnézték, jók. Nem tankoltak benzint sem a kocsiba, mert arra is gondolt a szerelő, de most tanácstalan, de ma amúgy is ünnep van.

Meg folyamatosan economy mode-ban van a kocsi, ami a legutolsó indításkor eltünt, de most megint visszajött, mindegy, hogy milyen aksi van benne.

Azért köszi a segítséget, ha még vmi ötlet van szívesen várom.

Előzmény: Tibcsi37 (5221)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5221

Csak egy kósza kérdés. Cserélve lett az aksi, vagy csak töltve? Ugyanis ha beteg az aksi és nem tekeri elég intenzíven a motort, akár egy hétig is lehet próbálkozni, nem fog beindulni. Meg kell lenni a minimum 300-as fordulatnak, hogy a motorvezérlő vezérelje a befecskendezőket. 

Előzmény: citroen_ds (5218)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5220

Szia!

Sajnos 200km van közöttünk, a kocsi meg rokoné, holnap már indulna vissza németbe. Mást nem busszal megy, a kocsi meg itt marad.

Esetleg 1-2 tanács, hogy mit nézzenek meg rajta? 

Köszi

Előzmény: betg (5219)
betg Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5219

Szia hát így távolról csak találgatni tudok ezt látni kell

Előzmény: citroen_ds (5218)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5218

Szia Betg!

 

Van 1 2003as évjáratú 2.0HDI automata C5. Jöttek vele haza és megálltak pihenni. Azóta nem lehet beindítani az autót. Az akku sikeresen lemerült ecomony mode-ba került a kocsi. Fel lett töltve, majd kitörölték az összes hibát. A kocsi beindult, majd le lett állítva, mert a gázolajszűrő anyájánál eresztette a gázolajat. Ki lett cserélve a tömítés, meg lett húzva, de azóta sem lehet beindítani. Semmilyen hibát nem ír ki.

Mi lehet a baja, miért csinálja ezt?

Előre is köszi 

Üdv

betg Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5217

Szia vagy futómű gond , vagy fog egy kicsit valamelyik féktuskó.

Előzmény: Mr.C5 (5214)
betg Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5216

Szia  ezek a benzinesek egy idő után szörnyű dolgokat művelnek és nagyon nehéz javítani , ha már öreg a motor és megkoptak a szelepek nem zárnak rendesen ezért a szívótorokban erős gázlengések alakulnak ki ettől teljesen meghülyül a map szenzor puffog durrog össze vissza jár a motor ,nem sok mindent lehet vele csinálni a szoftver frissités szokott segíteni , főtengely jeladó is tud ilyen gebaszt okozni , hengerfej felújítás , 5w40 olaj ennél sűrűbbet nem szabad .

Előzmény: miki_sys (5215)
miki_sys Creative Commons License 2011.11.01 0 0 5215

Sziasztok!

Én is köszködök a benzines C5 -mel és szerintem a kocsinak szintén valamilyen szenzor hibája lehet. Jónak néznek ki csak fals adatot adnak és így hiába viszem el szakszervízbe "nem találtunk hibával" jövök el. Kérdezem hogy oszcilloszkóppal ki lehet egy egy szenzor hibáját szürni? Azaz biztos ki lehet csak hol találom meg hogy a szenzorok milyen jelet adnak ki? Esetleg ebben tud valaki segíteni? (2002 Benzin c5 1.8)

Szivesen elvinném Betq mesterhez is de többe kerülne a leves mint a hús! Esetleg debrecen környékén tudtok megbízható emberkét?

üdv.

Mr.C5 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 5214

Az miért van, hogy tolatok és a kormány magától balra tekeredik? Mintha balra kormányozná, nem áll egyenesen, pedig ugy kéne maradnia. Ugyanez fékezésnél is tapasztalható, megáll az autó és balra tekeri ki a kormányt kb egy negyed fordulattal.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!