Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mr.C5 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 5259

Sziasztok,

Kaptam ma 4 liter mobil  super 2000 10W40es olajat ajándékba a kollégámtól mert az ő dízel verdájába nem jó. Az enyémbe jó e?
C5 2002 2.0SX beniznes 2003000 km ter van benne olajcsere így olcsón kijönne, még kell hozzá két liter és mehet a dolog. 

Mintha egyszer betg mondtad olna hogy 10W40es kell majd bele, de nem esküszöm meg rá.

Ez a 2003000km ter soknak számít kopás szempontjából egy benzines C5 be? Kb meddig mennek el ezek a motorok, a full motorgenerál előtt? 
Mibe fáj egy komplett motor generál ehhez a motorhoz? Esetleg egy használt motor bele külföldről? 

betg Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5258

Lehet de ez már önkinzás így vezetni, én kipróbáltam nekem 4.7 volt de kb 40 km bírtam aztán 150 mentem végig ,így aztán 7,4 lett az átlag (6 sebb váltóval)

Előzmény: bordóc5 (5250)
betg Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5257

Szia nincs az enyém is vacak.

Előzmény: Tibcsi37 (5251)
betg Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5256

Nem a 90 tempo nem káros 5fokozatban kb 1800forog a motor és kb itt van a nyomaték maximum is ezért ilyen kedvező a fogyasztás ennél a fordulatnál simán tud regenerálni a fap rendszer , ez a motor 1600-1700 fordulattól nyugodtan használható,

Előzmény: szilent (5253)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5255

Nem tudom HDI hogyan viseli, de szerintem itt is fontos a megfelelő gázáramlás és a kipufogó felmelegedése. Ha csak "pöfög" kifelé a füst, akkor bizony a lerakódás is ottmarad, mert túl kicsi a sebessége. Ha belegondolsz, a fap rendszer is csak nagyobb sebességnél működik, mert csak akkor elég meleg a kipufogó. ;)

Előzmény: gabi1955 (5254)
gabi1955 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5254

Kedves Szilent.

 

Lerakódások akkor keletkeznek szerintem, amikor nappal mennél az autópályán 130-140-l és nem tudsz folyamatosan menni csak 1-2 km-t, mert mindég elébed megy valaki. Tehát, gyorsítasz-lassítasz és ez így megy esetleg 100 km-n keresztül. De ha ráállsz egy kisebb 90 km-s sebességre és bizonyára ezt folyamatosan tudod tartani, s a motor sem erőlködik, így nem képződik korom. De ez csak az én szisztémám. Azért volt már olyan nem egyszer és nem kétszer, hogy Budapest, Nagykörösi uttól-Kecskemétre haza értem 25 perc alatt, de ezt csak éjszaka lehet megtenni, amikor gyér a forgalom.

Előzmény: szilent (5253)
szilent Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5253

 Egyébként hosszú távon (több 10.000km) nem kártékony az ilyen lassú, kifejezetten kiméletes menet? Gobdolok itt a turbó-kipuffogó rendszer lerakódására,ilyesmi...

Előzmény: betg (5248)
szilent Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5252

  Gratulálok  ehhez a szép teljesítményhez! Gondoltam,hogy nem rohangásztál ész nélkül,de ennek tudatában is nagyon szép teljesítmény ennyikét csöpögtetni a torkába 100km-ként!

 Persze dicséret jár a felkészitőnek és a mérnököknek is :) !

Előzmény: gabi1955 (5249)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5251

Szia betg!

 

Érdeklődnék, hogy jó állapotú bicskakulcsod nincs véletlenül? Az enyém már egy kissé vadregényes... Meg esetleg egy hátsó ablaktörlő kar is érdekelne kombira, ha van elfekvőben.

bordóc5 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5250

 

 

Szia !

 

4.5 literes fogyasztás lehetséges ???

 

 

 

 

 

 

Előzmény: betg (5248)
gabi1955 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 5249

kedves Márkatársak.

 

Nos, Betg-nek igaza van abban, hogy ovatosan vezetek. (Nem hajt a tatár - nem is az 5 találatos nyereményemet mentem felvenni - és plusszban egy árva fillér sincs a zsebemben ezeknek a kamerás szemeteknek oda adni). És egy kihívás volt az autómnak és nekem is, hogy meg tudjuk e járni tankolás nélkűl ezt az utat. Így a GPS kamionos módba állítva és megcsináltuk. 90 km/h sebességgel. Különben a tank 68 literes. Még azt hozzá kell tennem, hogy azért az autót is fel kell készíteni, hogy probléma mentes út legyen. Ugye a téli gumi használata kötelező november 1 - től a sogoroknál, azt is tudni kell, hogy a téli gumikat 0.3 bárral keményebre kell pumpálni, mint a nyári gumikat. Ezt bármelyik gumis elmondja nektek. Na tehát így jött össze ez az alacsony fogyasztás. Sok szerecsét nektek is egy ilyen hosszú úthoz. Üdv: Gabi

betg Creative Commons License 2011.11.08 0 0 5248

Szia a c5 nek 68literes a tankja Gabi úr extrém finoman megy így tud ilyen alacsony fogyasztást elérni .

Előzmény: szilent (5246)
betg Creative Commons License 2011.11.08 0 0 5247

Szia a hidraulikába total lds való 2600ft tudok adni , fékolaj dot4 , a hátsó olaj csepegés a résolajvisszavezető gumiharangnál szokott előfordulni nem nagy gond cserélni kell.

Előzmény: Viktorc5 (5245)
szilent Creative Commons License 2011.11.08 0 0 5246

  Űdv!

 

Mekkora a tankotok 70-75 liter?

Előzmény: gabi1955 (5240)
Viktorc5 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 5245

Helló mindenkinek!

 

Nekem is van egy c5 -ös (2001-es 2.0 16v). Idáig elég jól bevált, de most a szerelő észrevette, hogy a hátsó hídnál csepeg a hidraulikaolaj. Az lenne kérdésem valamelyikőtöktől aki szakértő az autóban, hogy így látatlanba tud-e mire gondolni. Szóval arra lennék kíváncsi , hogy esetleg valamilyen típushibáról lehet szó, vagy valamilyen állandóan kopó alkatrészről? Másik kérdésem, hogy hol kapok olcsóbban hozzá való olajat? + fékolaj melyik fajtát a legcélszerűbb beleönteni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

betg Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5244

Szia  de azért írd le azt is hogy mennyivel mentél  mert azt hiszik ,hogy valami csodát tettem az autóval.

Előzmény: gabi1955 (5240)
John Zero Creative Commons License 2011.11.07 0 0 5243

Mondjuk jobban jártál volna, ha még a határ előtt telitankolsz visszafele :-(

Ezt a dízelüzemanyag-árat kegyetlenül felnyomták most.

 

Előzmény: gabi1955 (5240)
foci000 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5242

Kedeve Ex társak.

 

Megváltam 2001 es c5 2000 benzines automata szeretnivaló járgányomtól.

 

Mível kereskedésbe számoltattam be és úgy gondoltam nem adnak többet érte ezért maradt egy garnitúra téli gumiszettem lemez felnivel és gyári dísztárcsával. gumi futásteljesitménytől függően egy telet bír.

3 mm max 4 a futó felület.

 

Ha érdekel hívj a 70/6374000 es számon.

gabi1955 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5241

Még annyit hozzá kell tennem, hogy Betg, kedves barátom tudománya is elősegítette ezt. Köszönet neki és Üdvözletem. 

gabi1955 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5240

Az én drága jó autóm!!!

 

Citroen C5 2.2 HDi 2001-s évjáratú 362000 km van benne. Három fővel + csomagtartó fullra pakolva, Kecskemét - Hohenthann + 1 falucska 50 km oda-vissza + Pandorfba kitérő = 1524 km. Kecskeméten induláskor fullra tankoltam és tankolás nélkűl vissza hozott úgy, hogy kb 1-1.5 liter gázolaj maradt benne. Ez a Francia autó, talán soha nem lesz eladó. Kapott egy dicséretet és egy puszit.

betg Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5239

Szia ezt így nem lehet megcsinálni sok  jó tanács de látni kell hozzá én valószínű életre tudom kelteni de autó nélkül nehezen, hétfőn hívjatok fel hátha telefonon tudok segíteni.

Előzmény: citroen_ds (5231)
Erikaviking Creative Commons License 2011.11.06 0 0 5238

Vezérmű tengely jeladó hibánál is ez a jelenség. Teker, de nam ad üzemanyagot. Meg kell piszkálni, esetleg hűtőbe tenni (állítólag néha segít), aztán hátha indul. Vagy egy donorral cserélni. próbaképpen.

Előzmény: citroen_ds (5231)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5237

Biztosan igazad van, de mikor nem ismerte fel a sajátom a kulcsot, akkor az ecu-t sem lehetett lexiával lekérdezni, mert kommunikációs hibát írt. Amint betanítottam a kulcsokat, azonnal látta a motorvezérlőt is. Ugyanez volt a helyzet 306-os puggal is.

Előzmény: xmbela (5236)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5236

Ha zárva az immó, attól még látja a motorvezérlőt.

Előzmény: Tibcsi37 (5234)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5235

Ha jól emlékszem 300 körül szokta az önindító forgatni a motort, de az mindenképpen furcsa, hogy hol van jel, hol meg nincs. Érdemes lenne kivenni a jeladót és megnézni, a csatlakozójával egyetemben.

Pontosan nem tudom, hogy a BSI-nél találod-e meg, de a motorvezérlőben is látni kellene. 

A szívó torokba fújjatok egy KIS féktisztítót és úgy indítsatok. Ha indulna, akkor egyértelmű üzemanyaghiány.

Előzmény: citroen_ds (5233)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5234

Ha az immo tiltana azt ki is írná a kijelzőre és a lexia sem tudna kommunikálni a motorvezérlővel. Valami apró hülyeség lesz ami miatt nem indul, de ilyen távolról nem hiszem hogy bárki meg tudja mondani a pontos diagnózist.

Előzmény: citroen_ds (5233)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5233

A nyomásra 300-320at láttam.

Fordultra, na ez az érdekes néha mutatott, néha nem de ami volt az 98 ha jól emlékszem, meg a mutató is mozgott indítózás közben.

Az imobilaser-t hol lehet megnézni? BSI menüponton belül van azt hiszem.

Köszi a segítséget.

Ha tudok több dolgot megírom.

Előzmény: xmbela (5232)
xmbela Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5232

Vidd vissza az ismerőshöz és lexiával ne a hibákat nézze, hanem, hogy az immó milyen állapotban van, mennyi a rail nyomás, van-e fordulatszámjel. Ezekből lehetne indulni valamerre.

Előzmény: citroen_ds (5231)
citroen_ds Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5231

Üdv Tibcsi37 és Betg!

 

Kocsival a fejlemények:

új aksi, teker rendesen, de nem indul

tankból leengedve az üzemanyag, kitisztítva, szűrő csere, gázolajjal feltöltve

összes biztosíték átnézve, mind jó

szivattyúk dolgoznak

vezérműszíj nem ugrott el, az is ellenőrizve

összes izzítógyertya jó

Olyan hangja van indítózáskor, mintha nem kapna üzemanyagot, valami letilthat.

Ha felrakom az aksi sarut, az ajtót kulccsal kinyitom és visszazárom, majd gombbal nyitom, akkor fel kell hogy ismerje a kulcsot?

A műszerfalon a rádió mellett lévő lakat piktogramú gombon a piros lámpa villogott, ameddig nem csináltam meg a zárás nyitást.

Ha a zár nyitásánál ismeri a kocsi a kulcsot akkor az imobilaser is tovább fogja engedni, ha a gyújtást ráadom és indítom?

Vagy az imobilaser miatt nem indul az autó?

Az én C5ömben mikor aksit cseréltünk jó egy éve a központi zár kinyitotta az ajtókat de nem tudtam elindítani a kocsit kiírta az imobilaser hibát, vártam picit, meg lezártam az autót és utána minden rendesen működött. Itt is vmi ilyen lehet? A kulcshoz járó kódot sehol sem találja az ismerős, hogyan lehet azt pótolni, ha tényleg az a baja? Lehetséges, hogy attól tiltott le, mert próbálkoztak a bikázással, meg addig nyösztették, míg teljesen lemerítették az aksit?

Megnézte egyik ismerős lexiával, semmi hibát nem ír a kocsi.

Érdekes egy eset, számomra, de lehet ebből mások is tudnak tanulni.

Ha esetleg tudtok vmit szívesen várom.

Köszi

További szép napot!

Előzmény: Tibcsi37 (5223)
Birdiee Creative Commons License 2011.11.05 0 0 5230

Újabb problémám van.. :(

Menetközben gondol egyet és égnek áll a hátulja..Feldobja mint valami low rider...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!