Keresés

Részletes keresés

bpi-211 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5204

Engem az egész leosztás meglep egy kicsit. De gondolom az 5X-es ap-s forgalmikat nem adják másnak, csak C2-nek. Akkor a 25 szóló sorsa így néz ki: 91 (csak 1 db), 96, 120, 124, 126, 130, 147, 170. A 25 csuki: 7E, 97E, 233E, de ebben nem volt meglepetés. :) A szólók közül csomó vonalra inkább mehetett volna Localo, így nem is fog jutni a maradékból az eddig beharangozott vonalakra (8, 11, 21, 22, 67, 91, 112, 178; a 21 kérdőjeles volt, de a többi közül sem fog jó párra jutni, pedig azokon inkább el tudnám őket képzelni a tömeg, terepviszonyok miatt...).

Előzmény: 18-09 (5203)
18-09 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5203

130-ason is Citaro?:o

siófoki35 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5202

De ha már vannak, akkor már valami olyan vonalra tenném őket, ahol kevesebb utas van.

Előzmény: ymuh (5201)
ymuh Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5201
Nem. Ahogy mashova sem. Csak a vastelepre, a motor meg valami BUSZba.
Előzmény: siófoki35 (5200)
siófoki35 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5200

Biztos, hogy jó döntés 240E-re a Localo?

puma87 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5199

Van benne realitás, hogy a 233E-n lesz C2-es. Párszor jött az elmúlt hétvégéken gyakolásként (mint ahogy OFF 280/435/7700A is).
Érdekes egyszeriben megváltozott a BKV marhasága? Miszerint 280-ason kívül más kocsi nem mehet a vonalon mert nem fér el reggelente a Sorompó - Dózsa - IV. - VIII. - Terv u szakaszon. (Igaz ez hazugság volt, mert nem egyszer jött reggel Volvo is és 435-ös is.)

Előzmény: V43-1050 (5198)
V43-1050 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5198

Ideje már főleg a 233E-nek a 0% alacsonypadlós buszok helyett jól jön pár! :)

Előzmény: b.chris (5194)
63-41 001-3 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 5197

 

 

 

FKU-911 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 5196

Az E-ken ne nagyon legyen több ap. a jelenleginél, és akkor oké.

Előzmény: b.chris (5194)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.22 0 0 5195
A 4es metro élesítésekor pedig megint szervezhetik át...
Előzmény: b.chris (5194)
b.chris Creative Commons License 2013.05.22 0 0 5194

27 csuklós Mercinek meg van a helye. http://www.bkk.hu/2013/05/7-es-buszcsalad-atszervezes/

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.22 0 0 5193

Gyönyörködtem már korábban is a modellekben, és jómagam is építek előregyártott "dobozos" dolgokat amiket csak ragasztgatni és festeni kell, illetve van terepasztalom is, így tudom mekkora munka és tehetség kell hozzá, és főleg kitartás és türelem! :)

Előzmény: rigomodell2 (5192)
rigomodell2 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 5192

Köszönöm!

Megtisztelő volt számomra a helyszín, az is, aki átadta, és az is, akinek átadta a munkámat.

 

Előzmény: Törölt nick (5191)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.21 0 0 5191

Volt szerencsém látni a munkáját, gratulálok!

Előzmény: rigomodell2 (5190)
rigomodell2 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 5190

 

Felkerült a képválogatás a honlapra

www.rigomodell.hu

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5189

Azt tudom, hogy az izzó/LED foglalatostól drága, ha cserélni kell a VDO kerek gomban, de "vicces", hogy egy új bomg izzóstól/ledestől kb 70%-a.... :))

Előzmény: 263.1 (5188)
263.1 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5188
Viszont az izzó bele drága, mármint a kerelbe. Ezért cserélték szerintem.
Előzmény: Törölt nick (5180)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5187

Igen azért ez egy érdekes dolog mikor 6 ajtót nyit 2 embernek télen. :-/

Előzmény: Törölt nick (5181)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5186

El tudom képzelni azt, hogy az ICO kapcsolóból 3 polcnyi dobozzal volt raktáron, emebből meg egy sem....

Előzmény: nemeza (5185)
nemeza Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5185

Akkor miért cserélték ki sok MAN-ban ICO kapcsolókra? A selejt Ikarusokból kerültek át?

Amúgy szerintem a MAN-ok ajtónyitó és leszállásjelző / visszajelző rendszerénél a 260-as Ikarusoké nagyságrendekkel fejlettebb..

A Mercedesek tényleg már a 400-asoknál is többet tudnak :)

Előzmény: Törölt nick (5180)
ymuh Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5184

Ez itt ugyan erősen OFF topic, de a megállok kihagyása nem minden vonalra érvényesek. Értsd, nem az van kiadva, hogy hol nem hagyhatsz ki, hanem az, hogy hol igen. A 18-as pont nem ilyen. 

Előzmény: Törölt nick (5183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5183

Mért kéne megállni, ha nincs ott senki, és nem piros M-es a megálló?

Előzmény: ymuh (5182)
ymuh Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5182

Tökmindegy, max. egyedizni illene, áthaladni amúgy sem szabad. Csak van akinél az egyedizés = áthaladás...

Előzmény: Törölt nick (5181)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 5181

Na azt tudom imádni, amikor valaki ösznyitóval halad végig este a 18-n...

Előzmény: Törölt nick (5172)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 5180

A kapcsolót egy német cég gyártja, már meg nem mondom melyik, annak idején rendeltem a magyar forgalmazótól. Arra viszont határozottan emlékszem, olcsóbb mint a világítós hagyományos, billenős ICO kapcsoló...

Előzmény: llac56 (5160)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 5179

Szabvány VDO gombok... ezért használja sok gyártó, még nem VDO szabvány műszerfalban is. Könnyebb egy beszálítótól berendelni 100.000.000 darab kapcsolót amit alkalmazok minden buszhoz, csereszabatos, olcsóbb, egyszerűbb.

Előzmény: 263.1 (5178)
263.1 Creative Commons License 2013.05.18 0 1 5178

Azok a piros kör alakú gombok elég elterjedtek amúgy, az MAN-eken is ilyen volt gyárilag 2001-ben!

Előzmény: llac56 (5160)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 5177

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 5176

Mindegy, hagyjuk... nem értek a villamoshoz annyira, buszüzemben és buszvezetésben pedig több tapasztalatot szereztem eddig mint villamos vezetésben. Utóbbiban konkrétan egy szép kerek szám: nulla, azaz 0 :)))

Előzmény: Törölt nick (5175)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.18 0 0 5175

Persze, hogy más mert sárga és sínen megy. 

 

Az a villamos más ahol annyira lámpára vannak szabva a dolgok, hogy 6-8 másodperces szabad jelzés is van míg a közútnak ennek többszöröse? Ha a villamos 2 másodpercet veszít lehet az már +1 lámpa. Busznál azért ez nem játszik ennyire.

Bocskai úton konkrétan 7 másodperces a szabad jelzés ideje és ha azon nem jutsz át, az másfél perc plusz.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!