Engem az egész leosztás meglep egy kicsit. De gondolom az 5X-es ap-s forgalmikat nem adják másnak, csak C2-nek. Akkor a 25 szóló sorsa így néz ki: 91 (csak 1 db), 96, 120, 124, 126, 130, 147, 170. A 25 csuki: 7E, 97E, 233E, de ebben nem volt meglepetés. :) A szólók közül csomó vonalra inkább mehetett volna Localo, így nem is fog jutni a maradékból az eddig beharangozott vonalakra (8, 11, 21, 22, 67, 91, 112, 178; a 21 kérdőjeles volt, de a többi közül sem fog jó párra jutni, pedig azokon inkább el tudnám őket képzelni a tömeg, terepviszonyok miatt...).
Van benne realitás, hogy a 233E-n lesz C2-es. Párszor jött az elmúlt hétvégéken gyakolásként (mint ahogy OFF 280/435/7700A is). Érdekes egyszeriben megváltozott a BKV marhasága? Miszerint 280-ason kívül más kocsi nem mehet a vonalon mert nem fér el reggelente a Sorompó - Dózsa - IV. - VIII. - Terv u szakaszon. (Igaz ez hazugság volt, mert nem egyszer jött reggel Volvo is és 435-ös is.)
Gyönyörködtem már korábban is a modellekben, és jómagam is építek előregyártott "dobozos" dolgokat amiket csak ragasztgatni és festeni kell, illetve van terepasztalom is, így tudom mekkora munka és tehetség kell hozzá, és főleg kitartás és türelem! :)
Ez itt ugyan erősen OFF topic, de a megállok kihagyása nem minden vonalra érvényesek. Értsd, nem az van kiadva, hogy hol nem hagyhatsz ki, hanem az, hogy hol igen. A 18-as pont nem ilyen.
A kapcsolót egy német cég gyártja, már meg nem mondom melyik, annak idején rendeltem a magyar forgalmazótól. Arra viszont határozottan emlékszem, olcsóbb mint a világítós hagyományos, billenős ICO kapcsoló...
Szabvány VDO gombok... ezért használja sok gyártó, még nem VDO szabvány műszerfalban is. Könnyebb egy beszálítótól berendelni 100.000.000 darab kapcsolót amit alkalmazok minden buszhoz, csereszabatos, olcsóbb, egyszerűbb.
Mindegy, hagyjuk... nem értek a villamoshoz annyira, buszüzemben és buszvezetésben pedig több tapasztalatot szereztem eddig mint villamos vezetésben. Utóbbiban konkrétan egy szép kerek szám: nulla, azaz 0 :)))
Az a villamos más ahol annyira lámpára vannak szabva a dolgok, hogy 6-8 másodperces szabad jelzés is van míg a közútnak ennek többszöröse? Ha a villamos 2 másodpercet veszít lehet az már +1 lámpa. Busznál azért ez nem játszik ennyire.
Bocskai úton konkrétan 7 másodperces a szabad jelzés ideje és ha azon nem jutsz át, az másfél perc plusz.