Én egy nálam tapasztaltabbtól tudom, hogy a magyar posta tracking-jét nem fogadják el.
És lehet is benne valami hiszen mint eladó is csak akkor írják jóvá azonnal a vételárat a paypal egyenlegemen ha:
If you ship directly using USPS, UPS, or FedEx
Tehát bizonyítóerejű trackingnek - hogy feladtad - csak ezt fogadják el.
Szóval gondolom a visszaküldésre is igaz ez.
Alá is támasztanám egy esettel: Angliából vettem egy 13e. ft értékű item-et.
Megjött, hibás volt, visszaküldtem, az ebay nem fogadta el a magyar feladóvevényt, és a végén elbuktam a teljes vételárat plusz a visszaküldést is!!! (16e.)
Nem tudom, hogy mostanában változott-e ezzel kapcsolatban valami, de nekem korábban volt ilyen esetem, és case megnyitása után bármikor tudtam refundolni, pedig az összeg még jóvá sem volt írva a számlámon, "pending" státuszban volt. Pár nap kivárás után meg is tettem, és ezzel záródott a case, eszkallálásig már nem ment el az ügy.
Tényleg nem tudja. De ha úgy gondolod, hogy átver, akkor nyitsz egy újabb case-t vagy írsz a customer supportnak. A korábbi egyezségnek nyoma van, nem vész el nyomtalanul a lezárással.
Ők majd azt ítélik, hogy küldjem vissza és megkapom a refund-ot.
Viszont a magyar posta tracking-jét meg nem fogadja el az ebay csak a horror fedex stb. azzal meg nem küldöm vissza mert 3x annyiba kerül a posta mint a vételár volt.
Csak ha jol tudom nem a vasarlastol, hanem az eredetileg saccolt megerkezesi hataridotol indul. (Nem, nem tudom hogy melyik vegetol, az utolso nap lenne a logikus.)
Meg kell dicsérnem az eBay-t és az eladóit. A mai nem volt az én napom, egy 3,5 mm jack->3xRCA kábelt rendeltem, de nem néztem meg pontosan a tárgyleírást. Az első megrendelt és kifizetett csak 2xRCA, volt, a második meg 2,5 mm-es. Perceken belül kértem az első ügylet törlését, már vissza is küldték a pénzt. A második is azonnal válaszolt, hogy ne aggódjak, módosítják a csomagot és 3,5-öst küldenek. Ámen.
csak durrogok: emberem kuldott egy ujabb szamlat, mindig csak a fuvar osszegen van modosulas, az se nagy csak ugye nem ertem miert. azt is kiirta a licitnel, hogy orszagon kivuli (uk) szallitasnal mindenkeppen trackel kuldi ami plusz 6 gbp. tegnap elott jott is az email, hogy feladott statuszura valtozott. de track szam nincs, se az ertesitoben se a termekeknel (rendelesnel is nezetm mivel ez tobb teteles licit egy csomagban) ott sincs csak a statusz. mas vasarlasokkor megjelent, meg ha nem is mutatott semmit ebayon belul de legalabb volt egy szamom amivel tudtam keresni szallitoi oldalakon (no meg a postan reklamalni). de most sehol semmi. megint irjak neki hogy hol a szam? de meg az is gyanus hogy ra se tette, de a penzt azert elrakta. nem ertem miert kell valakibol igy kirugdalni az infokat, az minek ad el ha csak pup a hatan...
Igen, én mindig .com-ot használom. Most azzal szenvedek, hogy a 30 feltöltött terméknek az árához hozzáadom a shipping cost-ot és free-re állítom. A gond, hogy internationalnal nincs free......
Legelőször beiratkozni egy angol nyelvtanfolyamra.:-)
Másodszor használni a Google fordítót. / kis odafigyeléssel egészen használható fordításokat ad./
Harmadszor pedig nyitni egy ügyet az eBayon és akkor ő küld neked egy részleges,24 dolláros refundot, és akkor ő ad neked egy 5 csillagos feedbacket, cserébe elvárja, hogy te is így cselekedj.