KIC-427 5,5 hónap babusgatás után ma reggel óta újra rója köreit a megyében. A váz megerősítése végett búcsút inthetnek a kedves utasok az alacsonypadlónak, a megszokásból közlekedők egy dobogóval találhatják szemben magukat, amin ma már le is térdelt pár ember. De a helyén maradt korlát és leszállásjelző így legalább nagyjából szemmagasságban van.
Bárki tud érdemi infót írni arról, hogy hova került a HFY-836? Visszaolvastam, a telepről elkerült, de nem volt róla szó, hogy hova. Tudja valaki esetleg? Köszönöm!
A HZT-963 lakat&fény. Belül is megújult. Viszont abban nem vagyok biztos, hogy az ablakok fölött is hozzányúltak volna. Első 10 perc nézegetés után a véleményem a kívülről szép lett, belülről még nem láttam.
1. LXY-232 még napi szinten dolgozik, a többi "maradék" Ik200-as tartalékok tartalékja, de hogy mennyi van belőle...?
Reggeli csúcs előtt kukkants be a Viszló martoni telepén és akkor talán láthatsz belőlük. :)
2. Várd meg a jövő hetet, nyáron 4, iskolai időszakban 5 VT-Arrivás Ik263-as dolgozik ott a 8236/8240-es vonalakon.
A délelőttöt leszámítva mondhatni minden vonathoz van rá és elhordás Besnyő/Iváncsa felől, nappali fények mellett max. egy délutáni hosszú etapban tudod mindet lekapni, mert hajnalban/reggel a 4-ből 3, iskolás időszakban 5-ből 4 beközlekedik Dunaújvárosba és csak apránként térnek vissza a térségbe. (Interaktív kommunikációt a dolgozó gkv-kal merek ajánlani, hogy ne legyen belőle konfliktus)
Reggel 7:15-7:30 magasságában Pusztaszabolcs felől várhatsz egy skyblue magán Ik260-ast is bejárati útnál, ami törpéket visz Pusztaszabolcsról Beloianniszba iskolába és üresen visszamegy, majd valamikor délután is megteszi ezt a kanyart, de erről majd Balázs1 topictárs vélhetően több infóval rendelkezik. :)
A 435-ösért viszont kár. Jobban elnézegetve a környéket különben ebből inkább felhős időt kivárós lövölde lesz valamelyik barátságosabb úton, mert nem szeretném erőltetni a lakott területen kívül vagy annak határán levő, főút mellőli árokból fotózgatást. :)
Lesz autós forgalom bőven, mivel a TESCO hiper forgalma is ezen a kereszteződésen bonyolódik.
VT-s Ik435 már nem közlekedik (áll a telepen vagy a selejt nyílt placcon), ő a szerződéses Denso helyijárat egyike volt korábban, most már a HOMM kettő Setra S319NF háromtengelyessel busszal dolgozik itt.
Wow, kösz szépen a részletes leírást!:) Ha jól értelmezem, az Aszalvölgyi utat az összes videotonos gép érinti, akkor pedig ott napos-ajtósból ki lehet lőni az egyik irányból érkezőket, majd a másik irányba indulókat (feltéve, hogy nem akkora a forgalom, hogy az összes képbe belemenjen egy autó).
Még annyi, hogy még a jómúltkorában láttam egy 435-öst (a Viszlóé vagy VT-é, már nem tudom). Az megvan még valahol? Vagy annak köze sincs a műszakváltáshoz? :)
Előbbinél jellemzően VT-Arrivás vasak (jellemzően Ik250, 256, 263), magán Ik256-osok, Viszlós E91 és Alba Volán helyijáratok várhatóak, utóbbinál jellemzően Homm Kft. e-bay kuka(Setra S300-asok és társai) fordulnak elő.
A Videoton Ipari Parkhoz két irányból érkeznek és távoznak a buszok a Szent Flórián körúton és a buszok egy része Visteon-Bericap felé megy, a másik része pedig a Tesco Hipermarket mögött található kocsiállásos térre és onnan vissza.
Sóstó Ipari Parknál a város és a 63-as út felől érkeznek a buszok az Auchan előtti körforgalomhoz és jönnek tovább az Ipari Zóna felé, míg másik részük Várpalota és a 7-es főút irányából a várost elkerülő 8-as főútról az Amerikai fasoron érkeznek be az iparterületre.
Van még néhány olyan kocsi, ami kisebb üzemeket szolgál ki a város egyéb részén(Pl. Fevita), de a fenti kettő a legnagyobb.
Szfvár helyi járatokat érintő tervezett változások október 1-jétől, szeptember havi diákbérletek érvényességi idejének meghosszabítása, valamint szeptembertől a távolsági autóbuszokon Wi-Fi Internet elérés biztosítása: