Csepel a forda szerint így néz ki hétköznap: 6 nagyegységből reggel az 1-es és a 3-as háromkocsisként jár (1A, 1B, 3A, 3B), aztán a reggeli csúcsban 6 nagyegység van (1-6). A völgyidőszakban 4 kisegység (a 4-es és 5-ös szétszedve), délután 5 nagyegység (a 4-es kivételével), este pedig ismét a 4-esből és 5-ösből álló 4 db kisegység jár.
Engem az érdekelne, h a nosztalgia HÉV túra mikor lesz hivatalosan meghirdetve? Mert én írtam e-mailt a címükre már múlt héten és azt a választ kaptam, h majd ha meg lesz hirdetve nyilvánosan akkor szíveskedjek újra jelentkezni.
Sőt én továbbmegyek még extra megállókat is lehetne építeni azon a szakaszon, hiszen pl. ahol egy aluljáró is van a vonal alatt ott is elég közel van a házakhoz, ott is lehetne megálló még hely is van hozzá. Lenne rá igény szerintem is. Kerepesről is járnak Csömörre, nekik is jó lenne.
Köszi, tényleg elég hosszadalmas, de biztos szép lesz. Ablakai maradnak olyanok, mint voltak? Pont azon gondolkoztam, hogy lehet azért tart eddig, mert visszacserélik lehúzható ablakossá...
Csepeli: Elektra 1 Szentendrei: Belső szakasz Ba-Bm között Elektra 2 ; Szentendre D70 ; Pomáz és Budakalászon lehet csak jelzőberendezés van ebbe már nem vagyok biztos.
Persze és biztos lenne pénz is újra motorosra megcsinálni a bányai váltókat..... újra szolgálatot ellátni ott netán kezelhetné Csömör vagy Cinkota?? Az kicsit lenne csak vicces ;)