Nem világos,hogy a Novol termék töltőalapozó,vagy csak füller/szórókitt/!!!Alapozót nem használunk kitt alá csak fémtiszta felületre kerülhet kitt! 1 komponensű alapozót 2K-s kitt alá felhordani szakmai öngyilkossság.
Sorrend:
zsírtalanítás
Csiszolás
zsírtalanítás
Kittelés
csiszolás
portalanítás-zsírtalanítás
Igényes munkák esetén töltőalapozó/spricc plasztik/
hopá már az egyik ívet le is gitteltem.. na nembaj ha rossz lessz ujrakezdem ki tudnál javítani egy jó sorrendel meg hogy milyen termékekkel csináljam ?
üdv holnap nekiugrok a küszöbök kittelésének vettem profix kittet és novol töltőalapozó füllert azon gondolkodom hogy szórógitt kellene még vagy elég ez a füller?? leírom hogy mijen sorrendben gondolom: fémig csiszolás zsírtalanítás (hígító jó?vagy ink valamilyen alkohol?) budaprimer alapozó füller kitt( egy rétegben hordjam föl vagy több kis rétegben?) füller festés spray-s anyagokkal dolgozom sajna nincs más lehetőség de szerintem ezzel is lehet szép munkát végezni kellő odafigyeléssel
Még most lesz szerelve, ott leszek a beszerelésnél és tudok kordinálni az eseményeket, tehát egyből tudnánk tömíteni. Ja, lemezcsavaros, de azt gondolom, hogy írtam.
Tudnátok konkrét anyagokat is javasolni, hogy mit keressek a fényezős boltban?
Heló.Sűrű alvázvédő,vagy bármilyen festék,előtte alkohollal vagy benzinnel zsírtalanítani.Üregvédö spray az üreges részekre.Ha csavarral tették fel a füleket,akkor hajtsd ki őket,kend meg a csavart és a furatot festékkel,majd tebb vissza.Ugyanezt kasznitömítővel is megteheted,Az a lényeg,hogy légzáró felületet hozz létre,a légnedvesség ne tudjon bejutni.
Ha szegecs,akkor zsírtalanítás,és alvázvédövel kenés.De ha szegecs jobban jársz ha csavarokra cseréled,mert az acél,nedvesség és alumínium,együtt egy komplett galvánelem.
Én azzal a problémámmal fordulnék hozzátok hogy van egy peugeot 206-om ami sajnos idén januárban össze tört de hálistennek csak a kasztni és a jobb első kerék sérült komolyabban! És a kérdésem az lenne hogy az autó kasztnijának a 70%-a sérült és mennyibe kerülne az egészet átfúlyatni metál feketére, nem a pontos árra vagyok kíváncsi hanem csak megközelítőleg??
Srácok, nem sokára gázosodik az autónk. Az LPG vezetéket alul viszik a benzincső mellett, de külön bilincselik 50 cm-ként.
Kérdésem, hogy a vezetékek kilépő nyílását (kb 25-30mm átmérőjű furat), és a lemezcsavarral felfogatott bilincsek furatát mivel lenne célszerű kezelni, hogy az utókor se okozzon gondot az autónak? Mármint pl. egy sós téli közlekedés után ne kezdjen el pöttyözni a furatok mellett?
Gondoltam a nem régen antenna kérdés miatt felvetett alváz tömítő anyagra, vagy rücsis alvázvédőre, de nem vagyok szakember ezért várnám a jó ötleteket.
Arra azért gondoljatok, hogy a gázszerelők csak minimálisat fognak vele "szarakodni" szóval egy hatásos, de instant megoldás kellene!
Óvatosan pontozd meg, a fúrótokmányt nehogy hozzáérintsd a fényezéshez. Miután kifúrtad a lyukat festékkel javítsd le, hogy ne rosdásodjon. Ragd fel a díszlécet.
a lakatosomnak minden műanyag elemet odaadtam, h ezeket próbálja fel, ha felrakhatók akkor van meg a munka.
csodával határos módon a lakatos nem hogy időben hanem hamarabb kész lett a megbeszéltnél. felhívott hogy azonnal vigyem el az autót mert megy nyaralni. szóval az átvétel kicsit kapkodós volt, nem lett észrevéve a hiba.
elkerült fényezőhöz, volt ott valami lakatos. fényezővel lebeszéltem, hogy a lakatossal furassa ki a lyukakat.
megnéztem az autót, voltak lyukak, csak most h felraknám a műanyagot derült ki, hogy nem furta fel az összeset.
2 lakatos nem bírta a lukas feladatot elvégezni, botrányos. az autón nincs műszaki, szóval nem egyszerű visszavinni, inkább fúrok én, ezért kérdeztem ezen a fórumon hogyan kell
küszöbcsere után a lakatos nem fúrta ki a küszöböt takaró műanyag elem rögzítéséhez szükséges lyukakat. hogy csináljam? simán kezdjem el furni vagy előtte üssek oda pontozóval, hogy ne kovályogjon a fúró, amíg belekap?
Elvben 24 órán belül csiszolás nélkül átfényezhető a bevonat,de inkább javasolnám,800-as,vagy 1000-es papírral átcsiszolni,és utána újrafényezni a felületet.
Ahhoz képest teljesen jó. A lakk se folyt meg, sikerült szépen kifújni a végső réteget.
Viszont ahol hátsó küszöbcsere volt, nem jól dolgoztam el a szórót, kicsit foltos maradt, a lakk persze még jobban kihozta.
Hogyan fújjam azt a részt le ismét? Elég 1000-es papírral felcsiszolni, vagy nem is kell, hanem csak fújjak rá a lakkra mondjuk holnap után, ha már teljesen megkötött?
A karosszériásokat szólítanám meg, régen foglalkoztam karosszéria javító szerszámokkal, jó német cuccok, ez a gépem megmaradt a felszámolásból, nekem nincs rá szükségem, néha használom ha olyan festeni valót vállalok, egyszerü praktikus kis szerszám. Ha valakit érdekel beszéljünk róla.