Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mykeman72 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 8202

Nem világos,hogy a Novol termék töltőalapozó,vagy csak füller/szórókitt/!!!Alapozót nem használunk kitt alá csak fémtiszta felületre kerülhet kitt! 1 komponensű alapozót 2K-s kitt alá felhordani szakmai öngyilkossság.

Sorrend:

zsírtalanítás

Csiszolás

zsírtalanítás

Kittelés

csiszolás

portalanítás-zsírtalanítás

Igényes munkák esetén töltőalapozó/spricc plasztik/

csiszolás portalanítás,zsírtalanítás

korr. alapozó,vagy kompakt primer

csiszolás,stb...

fedőbevonat.

 

 

Előzmény: zokni01 (8201)
zokni01 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 8201

hopá már az egyik ívet le is gitteltem.. na nembaj ha rossz lessz ujrakezdem
 ki tudnál javítani egy jó sorrendel meg hogy milyen termékekkel csináljam ? 

Előzmény: mykeman72 (8200)
mykeman72 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 8200

Rossz a sorrend ,és a hozzá való anyagok sem megfelelőek!

 

Előzmény: zokni01 (8199)
zokni01 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 8199

üdv holnap nekiugrok a küszöbök kittelésének vettem profix kittet és novol töltőalapozó füllert azon gondolkodom hogy szórógitt kellene még vagy elég ez a füller?? leírom hogy mijen sorrendben gondolom:
fémig csiszolás
zsírtalanítás (hígító jó?vagy ink valamilyen alkohol?)
budaprimer alapozó
füller
kitt( egy rétegben hordjam föl vagy több kis rétegben?)
füller
festés
spray-s anyagokkal dolgozom sajna nincs más lehetőség de szerintem ezzel is lehet szép munkát végezni kellő odafigyeléssel

Dreamer Creative Commons License 2012.05.29 0 0 8198

Még most lesz szerelve, ott leszek a beszerelésnél és tudok kordinálni az eseményeket, tehát egyből tudnánk tömíteni. Ja, lemezcsavaros, de azt gondolom, hogy írtam.

 

Tudnátok konkrét anyagokat is javasolni, hogy mit keressek a fényezős boltban?

 

Köszi!

Dreamer

Előzmény: niváskarcsi (8197)
niváskarcsi Creative Commons License 2012.05.29 0 1 8197

Heló.Sűrű alvázvédő,vagy bármilyen festék,előtte alkohollal vagy benzinnel zsírtalanítani.Üregvédö spray az üreges részekre.Ha csavarral tették fel a füleket,akkor hajtsd ki őket,kend meg a csavart és a furatot festékkel,majd tebb vissza.Ugyanezt kasznitömítővel is megteheted,Az a lényeg,hogy légzáró felületet hozz létre,a légnedvesség ne tudjon bejutni.

Ha szegecs,akkor zsírtalanítás,és alvázvédövel kenés.De ha szegecs jobban jársz ha csavarokra cseréled,mert az acél,nedvesség és alumínium,együtt egy komplett galvánelem.

Előzmény: Dreamer (8196)
Dreamer Creative Commons License 2012.05.29 0 0 8196

Srácok, erre tudtok írni valami okosat?

 

Dreamer

Előzmény: Dreamer (8183)
zlota Creative Commons License 2012.05.29 0 0 8195

Nincsenek róla képek!Én már vagy 6éve csináltam azóta már nincs is nálam a kocsi!

Az ismerősnek meg már alapozva+alvázvédőzve van.

A technikai szempontokat nézve melyik modszer az elfogadott, illetve melyik a jobb strapabíróbb?

Előzmény: vwopel (8194)
vwopel Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8194

Tegyél fel képekekt;)

Előzmény: zlota (8193)
zlota Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8193

Erről a kasznis kérdésemről nem tud valaki nyilatkozni?

Előzmény: zlota (8185)
no_holy_shit Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8192

 

nekem Pahiban lefujogattak vmi alapozpval

 

biztos van jobb megoldas is, de ez is ok par evig. gondolom te sem azert szerelteted, mert 5ekm-t mesz egy evben

Előzmény: Dreamer (8183)
matu13 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8191

Hát az biztos hogy ez elég komoly összeg és így nem nagyon éri meg lefújatni :(

zlota Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8190

Te jó ég!Nem tudtam, hogy ennyi egy külső fényezés... Lehet inkább eladnám kicsit olcsóbban,  vagy lefényeztetném csak az elejét!

Az biztos, hogy ennyivel  nem fog többet érni...

Előzmény: Liviati (8188)
matu13 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8189

Köszi!

Előzmény: Liviati (8188)
Liviati Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8188

3-500ezer FT kb.

Előzmény: matu13 (8186)
matu13 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8187

Még annyit hozzá fűznék hogy az eredeti (gyári) szín metál szürke!

matu13 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8186

Hali mindenkinek!

 

Én azzal a problémámmal fordulnék hozzátok hogy van egy peugeot 206-om ami sajnos idén januárban össze tört de hálistennek csak a kasztni és a jobb első kerék sérült komolyabban! És a kérdésem az lenne hogy az autó kasztnijának a 70%-a sérült és mennyibe kerülne az egészet átfúlyatni metál feketére, nem a pontos árra vagyok kíváncsi hanem csak megközelítőleg??

zlota Creative Commons License 2012.05.28 0 0 8185

Egy ismerősőm most kaszinzta ki a kocsiját, ami már eléggé szét volt, vett hegesztőt és majd 1 hónapig dolgozott rajta.

Én is javítgattam már anno, és meglepődtem, hogy ő kicsit másként csinálta.

Adott egy folt rozsda, kivágta flexxel 2szer akkor részen, majd lemezt jókora átedéssel rátett és részben vagy egészben körbehegesztette.

Én meg pontosan vágtam ki belevaló lemezt és azt hegesztettem be.

Melyik volt szakszerűbb?Az egyszerűbbet már tudom, hogy melyik lett volna...

mogyikft Creative Commons License 2012.05.27 0 0 8184

Kösz, ma megvolt, azt hiszem most már nekem megfelel.

Előzmény: mykeman72 (8176)
Dreamer Creative Commons License 2012.05.27 0 0 8183

Srácok, nem sokára gázosodik az autónk. Az LPG vezetéket alul viszik a benzincső mellett, de külön bilincselik 50 cm-ként.

 

Kérdésem, hogy a vezetékek kilépő nyílását (kb 25-30mm átmérőjű furat), és a lemezcsavarral felfogatott bilincsek furatát mivel lenne célszerű kezelni, hogy az utókor se okozzon gondot az autónak? Mármint pl. egy sós téli közlekedés után ne kezdjen el pöttyözni a furatok mellett?

 

Gondoltam a nem régen antenna kérdés miatt felvetett alváz tömítő anyagra, vagy rücsis alvázvédőre, de nem vagyok szakember ezért várnám a jó ötleteket.

 

Arra azért gondoljatok, hogy a gázszerelők csak minimálisat fognak vele "szarakodni" szóval egy hatásos, de instant megoldás kellene!

 

Előre is köszi!

 

Dreamer

Liviati Creative Commons License 2012.05.27 0 0 8182

Óvatosan pontozd meg, a fúrótokmányt nehogy hozzáérintsd a fényezéshez. Miután kifúrtad a lyukat festékkel javítsd le, hogy ne rosdásodjon. Ragd fel a díszlécet.

Előzmény: soma_zoli (8181)
soma_zoli Creative Commons License 2012.05.27 0 0 8181

visszavini, vicces, mondom miért:

 

a lakatosomnak minden műanyag elemet odaadtam, h ezeket próbálja fel, ha felrakhatók akkor van meg a munka.

 

csodával határos módon a lakatos nem hogy időben hanem hamarabb kész lett a megbeszéltnél. felhívott hogy azonnal vigyem el az autót mert megy nyaralni. szóval az átvétel kicsit kapkodós volt, nem lett észrevéve a hiba.

 

elkerült fényezőhöz, volt ott valami lakatos. fényezővel lebeszéltem, hogy a lakatossal furassa ki a lyukakat.

 

megnéztem az autót, voltak lyukak, csak most h felraknám a műanyagot derült ki, hogy nem furta fel az összeset.

 

2 lakatos nem bírta a lukas feladatot elvégezni, botrányos. az autón nincs műszaki, szóval nem egyszerű visszavinni, inkább fúrok én, ezért kérdeztem ezen a fórumon hogyan kell

Előzmény: vwopel (8178)
Elvis74 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 8180

Van egy olyanom is, de a két szerszám teljesen másra való, nem mindent lehet megoldani a ragasztóssal.

Előzmény: bexxter (8174)
vwopel Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8179

Nekem tetszik. Annó jó lett volna:-(

Előzmény: bexxter (8174)
vwopel Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8178

Üss oda.

De ha ezzel se vagy tisztában akkor inkább vidd vissza:-/

Előzmény: soma_zoli (8177)
soma_zoli Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8177

sziasztok

küszöbcsere után a lakatos nem fúrta ki a küszöböt takaró műanyag elem rögzítéséhez szükséges lyukakat. hogy csináljam? simán kezdjem el furni vagy előtte üssek oda pontozóval, hogy ne kovályogjon a fúró, amíg belekap?

mykeman72 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8176

Elvben 24 órán belül csiszolás nélkül átfényezhető a bevonat,de inkább javasolnám,800-as,vagy 1000-es papírral átcsiszolni,és utána újrafényezni a felületet.

Előzmény: mogyikft (8175)
mogyikft Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8175

Lefújtam az autót (20 éves, szóval ezért mertem).

Ahhoz képest teljesen jó. A lakk se folyt meg, sikerült szépen kifújni a végső réteget.

Viszont ahol hátsó küszöbcsere volt, nem jól dolgoztam el a szórót, kicsit foltos maradt, a lakk persze még jobban kihozta.

Hogyan fújjam azt a részt le ismét? Elég 1000-es papírral felcsiszolni, vagy nem is kell, hanem csak fújjak rá a lakkra mondjuk holnap után, ha már teljesen megkötött?

Előzmény: mykeman72 (8152)
bexxter Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8174

Akkor már inkább a ragasztós fényezés nélküliek, hasonló áron.. nem?

Előzmény: Elvis74 (8173)
Elvis74 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 8173

Üdv Mindenkinek.

A karosszériásokat szólítanám meg, régen foglalkoztam karosszéria javító szerszámokkal, jó német cuccok, ez a gépem megmaradt a felszámolásból, nekem nincs rá szükségem, néha használom ha olyan festeni valót vállalok, egyszerü praktikus kis szerszám. Ha valakit érdekel beszéljünk róla.

További szép napot.

Ja és olyan 80.000 forint lenne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!