Na úgy néz ki, a kiselektroller bicikli lesz. A nagyelektroller kismotorka. A kötelező üllőprizmát hogyan fogják megoldani az első keréken? Fényvisszaverős gumival még senkit se láttam. Bicikliseket ugye szeretik basztatni ennek hiánya miatt (is). Az is olyan cuki, hogy az elektrollerek 90%-a koromfekete. Oldalról semmi se látszik belőlük, ami látszana az lent van a picsában az útszinten, a hátsó lámpájuk is. A prizma is csak egy kis szar. Az első lámpa pont szembedurrantja az autóst.
Remélem elöl-hátul is van fék, mert ha csak egy van rajta, akkor szintén nem felel meg a biciklinek.
Remek hasonlat, és szó szerint. Mégis mi másért kell azt a pár csomagot abban az embernyomorító szarban vinni, mint a rabszolgahajcsárok reklámozásáért. Vihetné negyedakkorában, valami emberbarátibb kialakításban. Érdekes, a postásoknál nem ilyen szarral kell ugrabugrálni, ott a bringára van szerelve minden, plusz van egy válltáskájuk.
Általában a felfüggesztés a gyenge pontja ezeknek a barkács táskáknak.
Magam is varrtam már ilyen egyoldalas oldaltáskát, de a felső akasztó rögzítése házi módszerekkel elég körülményes, és sajnos nem tartós. VAgy az textilanyag nem bírja, vagy a kampó adja meg magát (műanyaggal próbálkoztunk).
Pedig számtalan jó ötletem lett volna. De a libák döglenek. :-D
Köszi az ötleteket. Givit néztem, az tűnik eddig a legjobbnak minden szempontból. Decathlonban nem láttam kemémytokost. BAsil van most is, de pont nem keménytokos fajta, és nem is láttam belőle még ilyet. De persze lehet hogy van..
Jópofa, de nem teljesen ilyet keresek. Olyat ami nem a csomagtartóból akad ki, hanem egy tartó konzolból. Amik eddig legjobbak, azok a motoros táska megoldások, de igen horror áruk van.
nekem Basil van, eddig ez a legjobb és ha valami megmakkan rajta(túlterhelt kampó eltörik) akkor kb. minden pótalkatrész rendelhető vagy van már Givi is (a motoros gyártók is ráálltak a bringákra, amióta motor árban vannak :) ) és persze a decathlonosok sem rosszak.
Ma is láttam pár Volt-ost azzal a budiméretű tákolmánnyal a hátukon. Sajnálom aki kénytelen ezeknek gürizni, mert nincs jobb lehetősége.
Szerencsétlenekből reklámmajmot csinálnak, még véletlenül sincs senkinek se olyan bringája amin azt a szart lerakhatná, pl az első kerék fölé, mint a Hase-féle tandemeken az utas. Gerincdoki se szólt fel sehol még ezügyben (bár minek is tenné, ő dörzsöli legjobban a kezét...) Nem, nem csak büdipesten van kékdobozos biciglista, mindenfelé, és nem kell ezerrel tökön-paszulyon átmenni, mivel ígyse-úgyse kap több kiszállítanivalót vidéken, így kényelmesen is mehet. Nagyon buli lehet szembe és oldalszélben, de párás melegben is. A modernkori rabszolgaság ikonjai.
Láttam már hayabusával is kékdobozost, meg bukósisakos rollerest is. Csajt viszont még nem kékdoboz alatt bringát hajtva görnyedni.
Nekem 4-5 éve van egy decthlonos oldaltáskám. Nem merev (bár a bicikli felőli oldalán mintha vastagabb lenne a bélés), de elég tartós és egy mozdulattal levehető, a pántjával oldaltáska lesz belőle. Van egy felhajtható "füle", hogy oldaltáskaként viselve ne a sáros oldala nyomódjon az emberhez, ennek a cipzárja akad. Illetve a pánt többször lejött a tépőzárról, be a küllők közé, de túlélte.
"Sajnos az Árpád híd északi felére (kerékpárút, gyalogosforgalom tilos) is kitaláltak a futók, kutyasétáltatók, csoportban szigetre sétálók és társaik. :("
Elég keményre van fújva, hogy ne tudjon belemarni a szegély, kátyúperem, de azért igyekszem ezeket kerülni, amennyire lehet.
"Jön a tavasz, egyre több örömöd is lesz benne."
Nekem a tél is okés volt már az új gumikon, most azért az első jó időkkel megjelentek azok is az úton bringán, akiknek nem ártana a közlekedéssel kapcsolatos ismereteiket kicsit felfrissíteni.
Rákosrendező egy szar hely átkelés szempontjából, de mivel a vonatok 20-40 km/h-val mennek, nem is lenne olyan tragédia, ha az emberek mindkét irányba el tudnák forgatni a fejüket a nyakukon. Nyugatiból jön a vonat, ok, megvárom, közben elnézve Istvántelek felé látom, hogy onnan is jön egy szerelvény. Első vonat el, harcostárs meg is indul a vágányokra, aztán takarásból ott a meglepi másik vonat... elég nagy szerencséje volt.
Sajnos az Árpád híd északi felére (kerékpárút, gyalogosforgalom tilos) is kitaláltak a futók, kutyasétáltatók, csoportban szigetre sétálók és társaik. :(
Láncbontó szerszámmal ki tudsz nyomni egy csapot majdnem teljesen (a túloldali külső láncszemben azért maradjon benne), és akkor szétjön. Ha gyakran kell szétszedni, akkor érdemes patentszemet tenni bele, azzal egyszerűen szétszakasztható.
Amikor veszel egy új láncot, az nincs összeakasztva, át tudod fűzni az első váltón és a hátsó lámcfeszítőn, és egy csap bepréselésével (vagy patentszem összeakasztásával) összerakod.
Még egy lehetőség, a jobbfajta első váltókon van egy pici csavar amivel a keretet szét lehet akasztani az alsó végénél.
Sziasztok! Váltószereléssel kapcsolatban lehet kérdezni? Hogyan kerül be (ki) a mezei MB első váltójába a lánc? a váltó gyakorlatilag egy kerek, ennek belsejében fut a lánc. Hogyan cseréljük? Köszi.