Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gss Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110541

Urak! Opel felnit (ET 49 az ET 43 helyett) merjek felrakni télen?

Egyáltalán felmegy? nem ér bele vhova?

 

(antiszociális gyökér véleményét sejtem,nem kell beirni,ezért kezdtem igy a kérdésem)

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110540

CsacsaS-é az érdem, én gyakorlatilag csupán call-centeres voltam. A szívás része ilyen akciónak, főleg ha vissza is akarjuk tenni. A nehézségeket igyekeztem nem kihangsúlyozni, bíztam a kivitelezőben.:-)

 

... és a kételkedőknek: nem ritka az ilyen eset.:-(

 

Problémamentes nyaralást!

Előzmény: VChris (110514)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110539

" ...  Van különbség a jobb és bal oldali között ... "

 

Nincs.

Gyári 13 000.- körül van, pár ezerrel kevesebbért meg utángyártottak halmaza.

(55400725)

Előzmény: p.matyi (110538)
p.matyi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110538

Szevasztok!

Lenne még egy kérdésem ABS jeladó témában:

Nekem szükségem lenne egy jobb elsőre (legalábbis a hibakód alapján). Van különbség a jobb és bal oldali között, vagy teljesen kompatibilis egymással a két oldal. A neten található hirdetésekből nem derül ki, mert van aki megkülönbözteti, van ahol meg nem.

Köszi

alázógyík Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110537

Tudod jól, hogy GrandeFeritől még azt se szabad komolyan venni, amit kérdez. ;)

 

 

Előzmény: VChris (110532)
Grandeferi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110536

LOOOL.

 

 

Durván nyomod.... most az ugrott be mikor Gyíkéknál voltunk sütögetni és nem bírtad nézni a kézilabdát (ami rohadt fontos dolog vendégségben), bevágtál mindent/mindenkit a kocsiba és hazaszaladtál... :)

 

No de mindegy is....  aki letud fullasztani egy automata váltós kocsit az el tud törni egy kormány zárat is. 

Biztos nagyon sok volt bicajos gyúrás...  :D

 

 

Fejet a fallbaverős szmályli... mert most nem tudlak hova rakni?! 40 felett klimaxxolsz?

 

 

 

 

 

Előzmény: VChris (110532)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110535

nem allitom, hogy az uj corsa szep lenne, de azert erdemes osszehasonlitani az uj puntoval. mondjuk tovabbra is tartom, hogy az un. uj punto nem fog europaba jonni.

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110534

arrol van szo, igen. mint irtam, van akinek meg bejon, mert nem fut ra valami csunyasagra vagy nem tud rola. az en velemenyem az amit irtam, az alapjan amit tudok.

en nem ajanlanek senkit. egyreszt ne az legyen, hogy hozzam jon vissza valaki ha elegedetlen, masreszt meg szerintem nagyjabol te is tudod, hogy en milyen szervizekben voltam mar es mi a velemenyem roluk. most alfa szervizbe hordom a ket szarolaszt mar kb. 2-3 eve talan, azt hiszem, eddig bevalt, pedig nemcsak kotelezore jarok oda. aztan siman lehet, hogy erre racafolhatna valaki. mindenesetre en dijazom pl. a proaktiv hibakeresest.

aztan ugye vannak itt a topicon is emberek, akikhez az ember jarna szivessen, de a tavolsag ezt nem mindig segiti elo.

Előzmény: subcy (110531)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110533

Feri extrém humorral rendelkezik :)

ő is törzstag, Te is, sztem direkt senki nem akarja a másikat megbántani. Én Ferivel is csak viccelődöm még ha Ő velem nem :D


De hogy lásd kivel van dógód :D segítek kicsit.

 

Gugli, beír: grande punto steering lock broken

 

Itt pedig ami érdekes az a második hsz:

http://www.fiatforum.com/grande-punto/282420-steering-lock-fail-how-do-i-fix.html

 

Talán Hugoapi találkozott vele:

 

The first few Grande's had faulty steering locks, partly caused by the securing bracket being fitted incorrectly, but that was nearly 5 years ago now so it's unlikely to be the same fault (unless you've recently had any work done in that area that would've meant removing/refitting it... new PAS column maybe?).

Előzmény: VChris (110532)
VChris Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110532

Ok, akkor három, na :)

 

De grandeferit ide sorolni még viccnek is rossz...

 

Lehet, hogy megkopott a humorérzékem a negyedik X környékén, de meglehetősen bunkó megjegyzésnek tartom a friss jogsis kollégákhoz hasonlítást, kiegészítve azzal, hogy magától nem szokik az törni (tehát én vagyok a balfax, aki eltörte), és főleg bunkóság ez attól, aki még matchboxot gurigatott, amikor én már vezettem...

Bocs. A humornak vannak azért határai.

Előzmény: alázógyík (110528)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110531

1x voltam, túlzás hogy megbízom bennük :)

Bravo-s topikot nem követem, de ott pl amikor olvastam azt ajánlották... lehet azóta más a helyzet. De most az érdi Fiat Szabóról beszélünk ugye?

Akkor melyik ajánlott ha így képben vagy? Fiat M3? Nero? Vagy inkább maszek? 

Előzmény: -ikszipszilonze- (110530)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110530

azt gondolom, hogy a korrektseg merceje nem abban dol el, hogy ott lehetsz -e vagy vihetsz -e magaddal alkatreszt, hisz manapsag az ugyfel sarkon fordul, ha ezeknek nem tesz eleget egy szerviz (nyilvan most itt arra nem ternek ki amikor az uffel` teszko olajjal jelenik meg pl). lehet, hogy az esetek tobbsegeben korrektek. amikor meg arrol van szo, hogy az ember ellenorzi a munkajukat akkor kiderul, hogy simlis, trehany banda, ahogyan ez tobb esetben ki is derult. nyilvan nem fogom reszletesen osszegyujteni ezeket, de eleg sok elegedetlen ugyfeluk van indexen innen es tul, viszonylag eleg egyertelmu helyzetekben. bravo topicon is tobben csalodtak mar. viszont az is igaz, hogy van aki meg nem, es eppen ezert felesleges reszletesen belemenni. aki elegedett veluk, az ugyis mar csak onigazolaskent is megvedi oket, mert az emberek mar csak ilyenek vagy siman az is lehet, hogy egesz egyszeruen naluk nem fordult elo problema.

szamomra az jott le, hogy nem oda kell vinni az autot, mert konnyen rafuthatsz valami csunyasagra veluk kapcsolatban. nem hianyzik ez senkinek sem. ha te megbizol bennuk es eddig elegedett voltal veluk, ezentul is vidd oda.

Előzmény: subcy (110522)
alázógyík Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110529

Szerintem kevesebbet kellene gyúrnod. ;)

 

Előzmény: VChris (110526)
alázógyík Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110528

"Van itt két rendes, segítőkész ember, rajtuk kívül az egész fórum annyit is ér, amennyit..."

 

Óóóóhh, hogy kapnád be! :))))

 

Én meg GrandeFeri az smafu? :D

 

 

Előzmény: VChris (110526)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110527

Én nem mondtam, csak kérdeztem :)

Ennyi erővel magam is balfaxnak hívnám, mert reggel nekem is feszült (tekerve volt a kormány és nehezen fordult a gyújtáskapcsoló), és onnan jött az ihlet, hátha ezért is lehet :) 

A Feri meg csak dumál, ahogy szokott...

Ne kapd fel a vizet ilyen hamar, egyszerűbb ha beírod hogy rutinos vezető vagy és erre figyelsz és akkor ezt is kizárjuk :) Ennyi.

Előzmény: VChris (110526)
VChris Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110526

Értem, szóval így látatlanból is én vagyok a balfasz...

 

Hát akkor azért pontosítsunk: Szinte SOHA nem szoktam beakasztani a kormányzárat, SOHA nem szoktam kulcs elfordításakor rángatni a kormányt. Egy évben ha 5-6 alkalommal véletlen bezárt, az már sok, de akkor is mindig óvatos mozdulattal szoktam kivenni... A véletlen évente néhány alkalommal történő beakadás során sem rángattam sosem.

 

Mert magától nem tud eltörni egy vékony kis rúd ugye, csak ha én vagyok balfasz...

 

De azért jól esik, hogy egyik nyíltan, a másik meg magában tekint balfasznak, és hasonlít friss jogsisokhoz...

 

Kb. ismét rájöttem, miért is nem fórumozok én itt egy jó ideje, és miért is volt kár ismét leírni ide bármit is...

 

Van itt két rendes, segítőkész ember, rajtuk kívül az egész fórum annyit is ér, amennyit...

Grandeferi Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110525

Nem akartam Én írni, :) de nekem is ez volt első gondolatom.... főleg h van 4-5 friss jogsis kollégám.

 

Szaaal, az úgy csak úgy, simán azért nem szokik törni... 

Előzmény: subcy (110524)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110524

amikor kicsit zárás után meg van tekerve a kormány és feszül indításkor, na lehet akkor nem kellene erőltetni, hanem a kormányon mozdítani hogy ne legyen feszes fordítani a kulcsot. Nem tudom érthető-e :) de lehet ezért is törött amit törött.

Előzmény: VChris (110517)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110523

egyszerű: felhívod őket és megkérdezed ezt a dolgot és szépen ideírod :)

Előzmény: Habi úr (110520)
subcy Creative Commons License 2014.07.09 0 0 110522

Naaa, ezt most miért? Idáig az volt Fiatos fórumokon, hogy ők egy korrekt szakszerviz... most akkor? Én is voltam náluk 2012-ben, a munkafelvevő teljesen korrekt volt, vihettem alkatrészt amit akartam és ott is lehetett lenni. Szóval mi a probléma velük mostanság?

Előzmény: -ikszipszilonze- (110521)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2014.07.08 0 0 110521

az hogy a fiat szabo adja, szerintem epp eleg nagy atveres onmagaban. :)

igen sok negativ velemeny van roluk. mondjuk a forgalmuk is nagy, a negativ velemeny pedig hamarabb fulekre talal.

Előzmény: Habi úr (110520)
Habi úr Creative Commons License 2014.07.08 0 0 110520

Sziasztok!

 

Más is kapott a Fiat Szabótól sms-t mostanában?

 

"Ez az SMS 1x munkadíjmentes szervizre és 16.290 Ft műszaki vizsgára jogosít, mely 2014.09.30-ig érvényes....."

 

Mi ebben az átverés?

zgi521 Creative Commons License 2014.07.08 0 0 110519

ha vkit erdekel a tempomatos vegkifejletunk:3. nekifutas, + fiat mo. bevonasa utan a kormany elotti kapcsolokonzol (index,ablaktorlo) lett cserelve gariban. Tehat nem fekpedal, nem templmatkar, nem ecu stb..  

alázógyík Creative Commons License 2014.07.08 0 0 110518

Szép történet. :)

Örülök, hogy van 1-2 ilyen remek, segítőkész ember, mint Hugoapi és CsacsaS.

 

 

Előzmény: VChris (110514)
VChris Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110517

Hát igen, nekem is ez jutott eszembe, tekintve, hogy két hét múlva megyünk vele 1200 km-re nyaralni... Na ha ott történik, az garantált szívinfarktus, plusz pár havi fizetés...

Amúgy nekem is megfordult a fejemben, hogy ha menet közben törik, akkor mi van, de szerintem a mechanika olyan, hogy ha MAR állásban van, akkor nem tud beugrani a zárba. De mivel állóhelyzetben volt, STOP állásban, így beugrott, törött és ottmaradt. Aztán az egy dolog, hogy szétbontás után visszatoltuk, de ugye a kulcs ettől még nem volt fordítható, tehát a problémát csak a bontás oldotta meg.

Amúgy nem öngól, mert nagyon nem volt egyszerű történet sem leszerelni, sem pedig aztán megbontani. Ezt lopásnál nem lehet pár perc alatt megcsinálni, tehát mivel láttam a folyamatot, biztosíthatlak, hogy jól meg van csinálva. Túl jól :)

Előzmény: subcy (110516)
subcy Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110516

Ez szívás. Elég kellemetlen lett volna mondjuk külföldön :S

De nézzük a jó oldalát: még jó hogy álló helyzetben ment tönkre "magától". Bár nemtom menet közben tönkremehet-e, remélem nem akadhat be sehogysem.

Most a GM-nél amúgy is áll a bál a gyújtáskapcsolók miatt, remélhetőleg ennek az egységnek köze nincs hozzá és egyedei eset volt, nem hallottunk ilyen hibát még.

Az meg hogy egyben van gondolom azért is kell hogy nehezebb legyen ellopni a vasat. Bár ha könnyen lejött, akkor megint csak öngól valahol :S

Előzmény: VChris (110515)
VChris Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110515

Lemarad a fotó, ami már a visszaszerelés után készült.

A szívás ezután jött, a kormányburkolat visszaszerelése.

A képen látható szerkezet a zár és a kormányzár egybeépítve, csavarok nélkül, roncsolással bontható szerkezetbe. Ezen belül a kormányzárat mozgató mechanika tört el. Csak úgy, magától...

VChris Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110514

Újabb szívás a Grandéval c. teleregény n+1-edik epizódja következik.

Tegnap délelőtt a városban minden gond és bármiféle rossz előjel nélkül leparkoltam, majd amikor el szerettem volna indulni, kulcs nem fordul el, kormányzár lezárt, nem akad ki a kormány mozgatására sem... Első gondolat: próbáljuk pótkulccsal, hátha megkopott a kulcs. Telefon, haza (mert szerencsére legalább a városban történt), majd pótkulccsal vissza, kulcs azonban nem mozdul a zárban. Vasárnap van. Gondolkodás, telefon: Hugoapi mester ismét hasznos segítséget adott, örök hála neki. Ezután pedig jött CsacsaS mester, aki megvalósította, neki is örök hála, kifejezhetetlen. Már a bontás sem volt egyszerű, tartogatott meglepetéseket, de sikeresen le lett szerelve a teljes zárszerkezet, ami egybe van építve egy roncsolás nélkül bonthatatlan szerkezete a kormányzármozgató mechanikával. És a kulcs a zárban kiszerelt állapotában sem fordult, a helyszínen itt most sakk-matt volt. Az autó így szétbontott kormánnyal éjszakázott az út szélén egy parkolóban, mert ugye a Dualogic váltó miatt vontatni sem lehet, ha nincs gyújtás, mert nem lehet üresbe tenni. Reggel a megbonthatatlan szerkezetet elvittem egy specialistához, aki egy kis roncsolással, de szétszedte a szerkezetet. A kormányzár mozgató mechanika el volt törve... Az összeszerelést ismét CsacsaS mester valósította meg, amiért ismét kiemelt és kifejezhetetlen hálával tartozom. Ha szétbontás nem volt egyszerű, akkor az összeszerelésről nem is tudom, mit mondjak. Elméletileg elég egyszerű a történet, de ezt az autót olyan hihetetlen "prémium" anyagokból rakták össze, hogy azt egyszer max. szét lehet szedni, de utána összerakni már kisebbfajta művészet. CsacsaS elképesztő türelemről és szakértelemről tett tanúbizonyságot, de összerakta. Nem a szerkezet összeszerelése volt nehéz, az hellyel közzel percek alatt megvolt, ellenben a burkolat visszaszerelése a "prémium" olasz gyártástechnológiának köszönhetően maga a horror...

Hát így jártam, köszönhetően Hugoapinak és egy önzetlen és segítőkész barátnak, kb. tizedéből megúsztam, mintha szakszervizhez fordultam volna, akik először is számláztak volna nekem kiszállást, trailert, majd ezek után meg sem próbálva bontani a bonthatatlant, rendeltek volna 100+e Ft-ért komplett kormányzár - zár - gyújtáskapcsoló - kódolt kulcs alaktrészt hetek alatt Olaszországból...

Örök hálám a segítőimnek.

Ha pedig valakinek egyszercsak nem fordul a kulcs a zárban, akkor azért vegyen egy mély levegőt...

kisfitti Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110513
Koszi. Ezt nem tudtam. Hogy milyen okos ez can- bus. :) a thalicska nem tudta ezt. Ott kellett jonehany aksis reset. Utana radiocode, radioallomas programozas.
Előzmény: Grandeferi (110512)
Grandeferi Creative Commons License 2014.07.07 0 0 110512

Az akku alatt az ECU-t értem... :DDD

 

Rhdt diklexilya! 

Előzmény: Grandeferi (110511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!