Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52425

A belső világítás és a központi zár az egy biztosítékon van.

Előzmény: Superbcsaba (52420)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52424

Szerintem nem az aksi alatti dugó lesz a ludas, hanem az ajtó. Az ablakemelő lemez körüli gumi lesz nálad is elöregedve, és onnan folyik be.

Előzmény: Superbcsaba (52414)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52423

Úgy tudom ki lehet. De ne kérdezd hogy, mert még nem csináltam. Egy új kar kb 15eFt.

Előzmény: boszem (52412)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52422

Oké

 

Előzmény: Sunny65 (52421)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52421

Majd írd meg mit tapasztaltál. Jópár csomópont van a kötegben, szét kell bontani a "bandázsolást", hogy hozzájuk férj.

Előzmény: Superbcsaba (52420)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52420

A biztosítékok jók. Már akkor észrevettem, hogy nem jó a belső világítás, mikor még hozzá sem nyúltam a komfortelektronikához. Tegnap este lementem az autóhoz és ahogy nyitottam a központi zárral semmi fény. Na és azóta sem. A hátsó ülésnél lehet egyedül kapcsolni a belső világítást a kapcsolójával.

Előzmény: Sunny65 (52419)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52419

Most feltételezem, hogy a biztosítót kizárhatjuk.

 

Lehet, hogy elég volt annyi, hogy a vezetékköteget megmozgattad amikor az elektronikát nézted és az említett csomópontoknál " már csa a lehellet" tartott.

Előzmény: Superbcsaba (52418)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52418

Köszi a segítséget!! Átnézem az általad javasoltakat, csak az a furcsa, hogy az aksi saruk levétele előtt még volt belső világítás, a visszarakás után pedig megszünt.

Előzmény: Sunny65 (52417)
Sunny65 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52417

Nézz csak szét jobban a komfort elektronika mellett, a padlón lévő vezeték kötegnél. A kötegben vannak vezeték csomópontok, ezeket úgy csinálták meg, hogy megcsupaszították a vezetékeket és összefogták őket, majd egy fém gyűrűt sajtoltak rájuk.

Nem sokáig bírják így, főleg ha kap egy kis nedvességet.

Én mind szétvágtam és ha kellett kicsit visszább blankoltam őket, majd összeforrasztottam és zsugorcsővel szigeteltem.

 

Eredetileg a szigetelés egy átlátszó " pvc sapka volt" már azon keresztül messziről látszott a zöld oxid, volt olyan ami totál szét volt "rohadva".

 

És a vezető mögötti padlón is vannak ilyenek, pl. ott van a csomagtér világítás pozítív közös csomópontja is...

Előzmény: Superbcsaba (52416)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52416

Még annyi adalék az előzőhöz, hogy most bányásztam ki a komfort elektronika dobozát, felnyitottam és belülről porszáraz, vagyis nem érte nedvesség.

Előzmény: Superbcsaba (52414)
boszem Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52415

Már csak az az érdekes, hogy sem a Bárdi sem az Unix keresöje hozza.

Csak billenökapcsolós vagy tempomat nélküli van...

Előzmény: 409 (52408)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52414

Sziasztok!

 

Elért engem is a VW és Skoda betegség, beázott a vezető ülés előtti lábrésznél. Na nem vészesen, de átütött egy kicsit a nedvesség. Kivettem az akksi alatti gumidugót és kitöröltem szárazra. Az akksi visszatétele óta viszont nincs belső világításom, nem megy a belső pipere tükrök világítása sem és a csomagtér világítás sem. Az elektromos ablakok szépen mennek, a központi zár hosszan történő megnyomása után felhúzza az ablakot. A jobb oldali tükröt lefelé mozgatja tolatáskor, tehát ez is működik. Mindezeket a komfort elektronika működteti. Kérdésem az lenne hozzátok, hogy ha jól tudom, akkor a belső világítást is, de létezik olyan, hogy a többi funkció múködik, csak a belső világítás nem a komfort elektronika miatt? 

 

Előrre is köszönöm segítőkész válaszaitok!!

boszem Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52413

Köszönöm!

 

Előzmény: 409 (52408)
boszem Creative Commons License 2016.11.07 0 0 52412

Olyan nekem is van, ami miatt kattog a relé :) Ezért is szeretném cserélni.

Ki lehet tisztitani? Èn úgy tudtam, hogy valami összeég benne, ezért ad fals jelet a relének.

Előzmény: atos19881101 (52404)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52411

Én is. Azért mondom, amit mondok. Vissza is küldtem. Azonnali bukta tutira.

Előzmény: superbfanatic (52410)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52410

Üdv!

Én igen! És Te? Nem akarok senkit győzködni...mindenki nagykorú azt csinál amit akar.

Előzmény: skt15 (52409)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52409

Próbáltál már 3000-est?

Na az messze van a normál halogéntől

Kb. olyan gyorsan kiszúrják, mint pl. egy 8000-est.

Előzmény: superbfanatic (52406)
409 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52408

8L0 953 513 S  3U-29015228 alvázszámig, utána 3U0 953 513 B

Előzmény: boszem (52402)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52407

Szerintem nem ezen kellene spórolni. Jó dolog látni, de gondolni kellene a szemben közlekedőkre is.

Előzmény: superbfanatic (52405)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52406

Üdv!

3000K a halogén színhőmérsékletének felel meg, ezt veszik ki a rendőrök legutolsónak.

Előzmény: skt15 (52391)
superbfanatic Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52405

Üdv!

Az első felkapcsolásnál kibukik ha nincs szintező. 8 év alatt sok mindenért megállítottak, de a Xenonért egyszer sem!

 

Előzmény: T.Szaby (52398)
atos19881101 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52404

Van egy bontottam, ha érdekel. Tisztítást igényel, mert néha kattogott a relé tőle!

Előzmény: boszem (52402)
szrol1 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52403

Sziasztok!

 

Végezetül megvettem az új Superb-hez az új alaptartót. Korábban gondolkodtam, hogy csak adaptert veszek hozzá, de a lustaságom győzött.

 

Ezért a Superb II-höz való, új állapotban lévő alaptartómat eladom.

 

Alaptartó: http://www.tartozektrend.hu/termek/1ST071126@0-0/skoda_eredeti_zarhato_alaptarto__

 

Ha érdekel, akkor kérlek jelezd felém! Üdv!

boszem Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52402

Sziasztok!

Megadta magát az indexkarom. Valaki meg tudja mondani, mi a cikkszáma?

Mindenhol csak olyat találok, aminek a végén ott a "SET-RES" billenőkapcsoló.

Nekem viszont ilyen kellene:

T.Szaby Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52401

Annyi látszik, hogy ennek a projinak nem opálos a lencséje.

Előzmény: skt15 (52400)
skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52400

Superb-en a lámpa eleve úgy néz ki, mintha mosós lenne. Ezt nem veszik észre.

A projektoron viszont egyből látszik, hogy utólagos.

Előzmény: T.Szaby (52398)
TraguAre Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52399

"Nagy autó, projektoros simán lehet gyári is a xenon."

 

Amíg rá nem néznek a lámpára közelebbről.

Előzmény: T.Szaby (52398)
T.Szaby Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52398

Ezt nekem is mondták, hogy Superbbel nem kellene a mosó meg szintező. Nagy autó, projektoros simán lehet gyári is a xenon.

Előzmény: skt15 (52396)
T.Szaby Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52397

Én belefogtam a xenonosításba. Szegeden van egy srác aki ilyennel foglalkozik. Szétszedte a lámpákat, projektorokat kicserélte d2s foglalatú hellákra. Igényesen dolgozik. Ég és föld a különbség. Nagyon jó a xenon. Kiszerelt projektorok már nem voltak csúcs formában. Valamennyit javított volna a xenon abban is de így az igazi a javulás. Még vissza van a fényszóró mosó bekötése és automata szintező beüzemelése.

skt15 Creative Commons License 2016.11.06 0 0 52396

Superb-bel sose csíptek meg a rendőrök. Fabia-val meg szinte egyből. (Hiába 4300-asment a projektoros lámpába)

Tehát a típuson sok múlik.

Előzmény: Varshi (52394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!