Keresés

Részletes keresés

flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5231

Azért nem írok e-mailt, mert nem tudok már pontos időpontot írni. Mást kellemetlen helyzetbe semmiképpen nem akarok hozni! A járat egyébként 5-ös, és Kossuth u. lakótelep az adott megálló. Gondolom a kiálló (ki volt törve) hátsó lökhárító miatt volt nemulass a garázsban.

 

Ami az elmúlt hetek tapasztalata, kizárólag az 5-ös vonalra vetítve:

  • egyszerűen nem megy a megállókba való beállás (értem én, hogy tolócsuklós, de ez nem mentség)...
  • mai eset, hogy totál hülye a FUTÁR-hoz, és eljön Palota irányába úgy, hogy nem tud menetirányt váltani, a rendszer meg beszél mindenféle hülyeséget (mert Pasaréti tér felé van beállítva), az emberek meg néznek (oktatáson mit csinált??), a menetirányítás számára sem tud pontos adatot szolgáltatni
  • mobiltelefonálás, ha szolgálati, ha nem.... elvonja a figyelmet nem is kicsit
  • nem tudják követni az utas által elviselhető fékezési görbét. Értsd sokszor darabosan, túl intenzíven fékeznek. Sokszor adódik a nem megfelelő követési távolságból.
  • Mivel nem állnak be egyenesen nem látják a hátsó ajtókat, és a kényzserzárást használva bizony előfordul az odacsukás, igaz azonnal vissznyitnak az ajtók.
  • Irányjelző használata sokaknál továbbra is opcionális és ami ettől fontosabb, hogy túlzottan élni akarnak a megállóból való kihaladási elsőbbségükkel, amiből bajok vannak.
  • Vonalismeret sokaknál a nullához közelít

Sok jó dolog is történt.

Voltak lelkes járművezetők, akik megmutatták a buszt az utasoknak, ha kérdeztek akkor válaszoltak, ezt jó volt látni.

A klíma mindig működik, a FUTÁR-ral sem szokott gond lenni. Sok olyan járművezető van, aki tényleg érdemes arra, hogy vezessen egy ilyen buszt, ráadásul egy ilyen forgalmas vonalon.

 

Tulajdonképpen az a baj, hogy nincs választási lehetőség és kényszerűen ilyen járművezetőket kell felvenni. Egyrészről tényleg kényszer, másrészről viszont a szolgáltató ilyen magas km díjért oldja meg, hogy a járművezetői be tudjanak állni a megállóba.....

 

 

Előzmény: Törölt nick (5229)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5230

Tudható, hogy hány Localo, és melyek jönnek át a Bogáncsba ? 

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5229

Járatot, és lehetőség szerint pontos helyet és időpontot kérek szépen az e-mail címemre! Köszönöm...

Előzmény: flugosmotoros90 (5219)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5228

A többség nem. Volt olyan akitől megkérdeztem a pirosnál, hogy ugyan az Astoriánál minek állt be az alapjárat mögé és várta meg amíg az elvégzi az utascserét és miért nem kerülte ki. A válasz "közöd?".... ja mondom ok. De sokan csinálják azt, hogy felgyorsítják 40-re, aztán a lámpáig, vagy az előtte a megállóban álló alapjáratig csak gurul, lemaradva követi, majd kigurulva megvárja amíg utascserét végez és követi tovább. Maximum a Rudasnál hagyja ott... legalábbis Buda felé. Pest felé pedig Budán szokták ezt eljátszani, de ott is a Rudasnál szakad le az E az alapjárattól általában.

Előzmény: nemeza (5220)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5227

Légyszíves e-mail címemre megírni az autóbusz forgalmi rendszámát, illetve ha tudod a járatszámot és a helyet és időt ahol láttad (kb. is jó). Köszönöm.

Előzmény: ymuh (5226)
ymuh Creative Commons License 2013.05.27 0 0 5226

Az mennyire normális, hogy egy adott busz a rendszámot igazoló matrica hűlt helyével, és a megállóból való elindulást követően 15 méterrel nyitott ajtók kiírással közlekedik? Továbbá az egyik ablaktábláján a ragasztás elengedett, újságpapírok tartanák a helyében az ablakot, a hátsó tengely körül popszegecsek tömkelege -nem-tartja a feszített lemezt, a lengő ajtók úgy lötyögnek hogy csak öröm nézni, és az egyik ajtószárnyon a kédergumi is hiánycikk. Ezt így valahogy nagyon nem kellene...... Simán megér egy NKH-s forgalomból kivonást.

JLA160 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5225

Valószínűleg a 96/296 54-es forgalmija lesz a megoldás.

Előzmény: JLA160 (5224)
JLA160 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5224

Peti, folytassuk itt, és ne a Társban.

Mivel másodszor még a javítást is sikerült rosszul leírnom, ezért inkább leírom itt helyesen, és nem rombolom tovább a másik topicot.

Tehát: Ellenőrizd a GTFS-ben. A 224-es 54-es forgalmija nem lehet egyenlő a 25-ös 54-es forgalmijával, mivel a 224/54 indulásaikor (11:18, 19:19), akkor a 25/54 vígan közlekedik.

 

A 25/55 = a 224/55-tel ez nem vitás, viszont az 54 máshonnan kell, hogy jöjjön.

fberci Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5223

Itt a megoldás, a júniusi szóló C2 adag megy a hegyvidékre. 22-esen például a GTFS alapján egy az egyben átveszik a jelenlegi Localos forgalmikat.

 

A  BKK szerint júliustól 44%-a a buszoknak alapcsonypadlós lesz, ehhez képest a 22-esen marad a 22%-os ap arány. Eközben a 86-osra még további ap-ket tesznek, úgyhogy az egyenletességen lenne mit javítani.

nemeza Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5222

Szerencsére már rég nem futottam össze ezzel a sofőrrel, de amúgy sem ez volt a jellemző szerintem.

Most meg szerintem csak futáros kocsik vannak a 7/173E-ken, illetve az 5-ösön is.

Előzmény: flugosmotoros90 (5221)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5221

Már aki.. azt imádom, amikor az összes sima hetes lehagy, ő meg dudolászik, elenged mindenkit, ráér.

Előzmény: nemeza (5220)
nemeza Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5220

De az E-ken azért jobban hajtanak, így érzésre, mint a lassúbuszokon.

Előzmény: Fradista Utazó (5211)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5219

Azt hiszem az MHU-711-nem sikerült ma fékezésre kényszerítenie. Innen üzenem a jármű vezetőjéne, hogy a kar a kormány bal oldalán az indexet működteti. Használata pofon egyszerű. Ha felnéz balra, akkor egy tükröt lát, amiben ellenőrizni tudja, hogy kijöhet-e. Ha indexel én leszek az első aki kiengedi.

Mondjuk nem véletlen volt a hátsó lökhárító jobb oldala kiállva a buszból. Azonnal le kéne venni a buszról, ha nem sajnáltam volna az autómat, már munkanélküli lenne, nem venné el mástól a helyet.

ymuh Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5218

Tessék kijavítani, nem hálaistenkedni, hogy jaj romlanak a kocsik....!

Előzmény: Törölt nick (5217)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5217
A motor ecu sem új probléma.
Előzmény: ymuh (5215)
bpi-211 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5216

Nem, hétköznap lesz 2 7700-as +5 Localo, kiiktatásban 3+4. Helyesebben remélhetőleg az egyik VT-s az MDV marad.

Előzmény: siófoki35 (5208)
ymuh Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5215

...a motor meg valami BUSZba.. Tehát igen, éppen a motor miatt jók, azon kívül hulladék, mind elrendezésileg, mint esztétikailag. De azokkal a motorokkal sincsen éppenséggel minden rendben, mert pl. a KOE-130 úgy sípol, hogy a 10. emeletről lehet hallani, ahogy közeledik. A hegyre meg csak lépésben, vagy jóval erőtlenebbül megy fel, mint más társai. 

De eltudnék képzelni eléggggé hard megoldást, hogy a motrokat beletákoljuk a 412-es kasztniba :)

Előzmény: antenn (5210)
bpi-211 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5214

Vagy egyszerűen az F3X, 4X-> VT-Andort, F5X-> VT-Bogáncsot jelent. Mert azt már én is hallottam máshonnan is, hogy a Localo-k egy jó része szépen átvándorol Bogáncsba. De a 91-es tényleg furcsává teszi az elméletet.

Előzmény: 18-09 (5213)
18-09 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5213

válaszolva a BKV-s #60335 hsz-re, ó346 úrnak!:) Mert ott már szerintem off...

 

Továbbra is úgy gondol, hogy félreértettél valamit. A GTFS-ből is látszik világosan. 91/291-esen megjelenik az 1 Citaro pl. A 11-esen továbbra sem, ahogy a 8, 22, 112 is kimarad egyelőre a buli. Gondolom ide az utolsó adag jön, vagy is kilesz szorva az Andor huszonötös adagjából 24+1 tarcsi. Ez lenne a leglogikusabb.

Meg azt sem tartom valószínűleg, hogy Andorból adjanak olyan viszonylatot, amelyhez Bogáncs "5 perc séta"... de ha valóban ennyi eszük van, akkor csak gratulálni tudok. De azért ez így tényleg erős lenne...persze lehet megy át Localo, de annak megint nincs túl sok értelme, mert a kiadás így is magas, tartalék autó meg nem lenne, hiszen két telephelyen kellene 1-1 kocsit tartalékba adni. Így meg talán elég az 1. Majd meglátjuk, vagy valaki megírja az igazságot addig:)

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5212

Hát ez az... 5-ösnek se kéne Citaronak lenni :D De ennyi erővel ott a békási 134-es is :D Ülj fel ott egy Citarora, 1 év múlva szét lesznek esve! De erről kizárlólag az útviszonyok tehetnek :(

Előzmény: Fradista Utazó (5211)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5211

Járnak ott most is Citarók, gondolom, attól, hogy nem 7E hanem 5 van ráírva, nem viseli jobban az útviszonyokat.

Előzmény: nemeza (5209)
antenn Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5210

Hegyi vonalakra, pont a motor miatt sokkal jobbak, mint valamelyik olajokádó Ikarus...

Előzmény: ymuh (5201)
nemeza Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5209

7E-re nem tennék Citarot. Arra AP-nek FJX-et és 280-ast - annak mindegy / azok meg bírják jeligére. Egészen addig, amíg a Blaha - Ferenciek táv ilyen gyalázatos állapotú..

Előzmény: bpi-211 (5204)
siófoki35 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 5208

Nem csak manókat visznek el?

Előzmény: bpi-211 (5206)
KápCity Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5207

Hova gondolsz, annál sz@rabb :D

Előzmény: 18-09 (5203)
bpi-211 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5206

Én is ezt mondom mindig (pl. a 153-as sem olyan hű de kihasznált a 240E-hez képest, de ott a 15, 102 páros is, mint opció). Egyébként júniustól már kevesebb lesz belőle. :) Júliustól meg majd meglátjuk...

Előzmény: siófoki35 (5202)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5205

A 22-esekre Júli 1.-el kerül 8 db C2-es.

Előzmény: bpi-211 (5204)
bpi-211 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5204

Engem az egész leosztás meglep egy kicsit. De gondolom az 5X-es ap-s forgalmikat nem adják másnak, csak C2-nek. Akkor a 25 szóló sorsa így néz ki: 91 (csak 1 db), 96, 120, 124, 126, 130, 147, 170. A 25 csuki: 7E, 97E, 233E, de ebben nem volt meglepetés. :) A szólók közül csomó vonalra inkább mehetett volna Localo, így nem is fog jutni a maradékból az eddig beharangozott vonalakra (8, 11, 21, 22, 67, 91, 112, 178; a 21 kérdőjeles volt, de a többi közül sem fog jó párra jutni, pedig azokon inkább el tudnám őket képzelni a tömeg, terepviszonyok miatt...).

Előzmény: 18-09 (5203)
18-09 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5203

130-ason is Citaro?:o

siófoki35 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 5202

De ha már vannak, akkor már valami olyan vonalra tenném őket, ahol kevesebb utas van.

Előzmény: ymuh (5201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!