csak ajánlani tudom azt a tömböt amit én is feltettem. Ma megcsináltam az O gyűrű szakadást az erő/helyzet szabályzóban és rájöttem h a kontra anya alá kell egy rézalátét h még véletlen se érjen az O gyűrűhöz így ha meghúzom nem szakítja, vagy deformálja el.
Visszatérve a tömbre meg a hidraulikára még mindig olyan tiszta olajcseppmentes mint ahogy feltettük 1 éve és a munkaeszköz is szépen megtartja nem engedi el az olajat! :)
Ilyen 200000-es tételekbe nem nagyon akarok belenyúlni, max 50000Ft,
Hidrosila tömb öcsém traktorján 3,5ha szántást, ugyanannyi tárcsázást bírt ki, a második föld megtárcsázása után én mentem hazahozni a tárcsát. Garancia, reklamáció: vigyük vissza, írjuk le a hibát, meg írjuk oda, hogy ki tette a gépre. Megírtam a levelet, mellé a szakmunkás bizonyítvány másolatát, tömb vissza a kereskedőhöz, szó nélkül adtak egy másik ugyanolyat.
szerintem nem hiszem félmillió lenne,hanem 1,5 vagy 2,5milla de ha nem tévedek egy fafejü ember és 5millió ez a gép,szerintem nem jól töltött ki ötszázért biztos megérné :-)
Valóban kevés ez az ár érte. De oda van írva a hirdetésbe,hogy családi okok miatt eladó. Egy telefont megérne az biztos. Amúgy valóban hihetetlen, hogy ennyi lenne az ára mint egy bukócsöves 50-esnek.
Szia,vagy nem tudja az árát vagy elirta szerintem van vagy 2,5milla ha 94es vagy 96os és elsö gazdás de fel kell hivni esetleg 1,5 milla de azért egy szar adnak nem jó gépet,amugy mi se adnánk oda a szürke gépet 2 milla alatt hiába harmad osztályu és három gazdás,de elég rendbe van és sok alkatrész van benne,a motor bika erös :-)
ugyan ilyet vettünk le csak pirosban :D vajon ha visszateszem elképzelhető h nincs baja, csak a régi tömb miatt nem volt jó? mert emelni jól emelt csak folyton leengedett menet közben is :s vagy valahol le tudják ellenőrizni h jó-e?
Ugyan úgy működik mint új korában, 18ezer üzemóra van benne.
Újkora óta hidraulika olajat használok, billenőpótkocsit nem adok kölcsön illetve nem kérek senkitől, így az olaj nem keveredik más olajokkal.
Véleményem szerint a hidrosila vezértömb sem rosszabb mint akármelyik másik, csak felszerelés előtt azzal kell kezdeni, hogy darabokra szétszedni, átnézni, mert előszeretettel hagynak benne fémforgácsot.
A gömbcsapokat felpolírozni, gumigyűrűket kicserélni, akkor van rá esély, hogy egy darabig jó lesz.
A szivattyúkkal nincsenek tapasztalataim mert mint mondtam sohasem kellett még cserélni.
Ja igen ezt említeni akartam hogy amikor keresgélem sehol nem láttam ilyen típusút :s viszont van még svéd gyártmányú tömb is de az már 200e környékén van
A hidrosilat én is elvből kizártam elég sok "jót" olvastam róla h rájöjjek h azt kerülni kell
akkor nem értem miért a kisebb teljesítményű tömböt szeretnél bele tenni főleg meg ha ilyen nehéz dolgot emel a gép. Viszont a szivattyú míg hideg a gép csak addig jó :s Vonópad alá tettem egy bakot gond nélkül felemelte a gépet és meg is tartja:D télen h felújítottuk a munkahengert régi típusú van benne kicseréltük a tömböt meg a szivattyú ha valamit felemelek mondjuk a talajmarót 2-3 nap mire teljesen leenged :D munka közben soha nem kellett ráemelnem a 2000l-es permetezőre én meg vagyok elégedve vele eddig :)
Most szivattyú terén egy AS - NS32-esben gondolkodok
üdvözlet komoly kérdésem lenne.mtz 82-vel unhz500rakódót hajtatott faterom,tegnap elött,(traktor napi szinten van használva,kaszálás,rendsodrás,meg ez a rakódó).Na most előre járt traktorral és nemtudta újra elindítani a tlt-t sehogy sem.Elvittük a markolót helyére,leraktuk,.traktort leállítotuk,hogy majd megnézzük másnap( de ugyebár gurulóra índul a gép) :D és nemsukerült beröffennie mert ugy meg tüzött a kerék hogy üresbe nem lehet mehuzni sem előre!2 napja áll:/ Szerintetek? 2 dolog öszefügg? tlt-be belül valami elszáll és az kihathat a kerekekre???valamint jo ábrákat nem tudnátok küldeni erröl a részről mert sajna a könyvbe alig van valami.köszi (bocs a megfogalmazásért,vagy ha túl részletes voltam de nem akartam semmit kihagyni) hogyan tovább?
Mindig összejön valami dolog amit javítani kell! Meg arra lettem figyelmes hogy szártépőt felakasztottam a kardánt rádugtam és ahogy ketyeg a gép, a gépen vagy gépbe a kardáncsonk rezeg szemmel láthatóan!
Meg reggel indítom a gépet többször észre vettem hogy valami hang jön a darázsderékból is de a kardánt bekapcsolom akkor meg elhallgat!
Állóhelyben csak a kardán forog, meg a váltóig a nyelestengely.
Visít ez furcsa, kotyogó hangot szoktak adni, abból lehet tudni, hogy lógnak a csapágyak végig ezekben a hajtásokban....
Nincs nagyon ráállítva a hajtó fékszalag? Annak a sürlódását hallod? Bár ilyet én még sosem tapasztaltam.
Olyan "visító" féle, vinnyogós hangot a főtengely támcsapágy ad, amelyik nincs még szarrá kopva.
Az ülés alatt kapcsold ki a kardánhajtást!
Akkor a váltó végéig forog csak a tengely benne, de a hátsóhídban a kardánhajtás bolygóműve nem forog áll az egész. Hallgasd meg, hogy akkor is van-e a hang.
Hali! Mtz 550E állóhelyben ketyeg a gép és hátulról valami visító vagy vinnyogó hang hallatszik! Ma pótkocsizás közben! De nem mindig? Szerintetek mi csinálhat ilyet?