Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poc2 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37905

1=2

Előzmény: Bakancs4 (37904)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37904

Ja , szűkös belül , de probléma megoldva : eladták . Ennyiért ? Naná . Lásd : Ape fórum ; Poc1

Előzmény: Alfred (37903)
Alfred Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37903

Jó, csábító! Most a Sulkyba szerettem bele, de ez az ár se rossz! Ez a műanyag karosszéria ami belül elég szűk, ugye?

Előzmény: Bakancs4 (37891)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37902

Ennél a kategóriánál nincs bonus-malus. 

Előzmény: Törölt nick (37899)
kerék bandi Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37901

Ez egy hengerfej gyártó kisiparos.ez a bolt már a 70-es években is itt üzemelt Bp. v ker jókai tér 6 sz.Utoljára 2 éve 4000ft ba került. Azt mondani kell, hogy a kisebbik aixam motorhoz kell a tömítés.

Előzmény: kjoni (37889)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 -1 0 37900

Ja ,persze célszerű néha a biztosító "körmére nézni", mert néha hagyják a magasabb díjat fizetni a régi "baleknak" míg egy friss kötés olcsóbb.Vagy a bónus a vétleneknek,jóval szerényebb volt mint egy újrakötés alacsonyabb alapdíja.Nem győztünk "szörfölni" a biztosítók között.Pláne míg drágább,komolyabb autónk volt,ez jó néhány ezres eltérés lehetett.Így a kisautónknál már kevésbé fáj,de elképedve olvasom a kiközölt több tízezres pofátlanságot.

üdv

Előzmény: Törölt nick (37899)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 -1 0 37899

A pár száz forintos eltérés nyilván annak köszönhető,a friss kötéshez képest,hogy  már három éve kötöttük,

káresemény nélkül,hál istennek.....

üdv

Előzmény: eddy7759 (37896)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.05 -1 0 37898

Nem tudom mikortól "szemtelenedtek el" a bíztositók,de nekünk a K&H-nál van, igaz 2015.09.03-án volt az 

éves fordulónap az éves díj 2616 ft +785 baleseti adó=3401 volt a fizetendő az Aixam Goldra/500.4/ segédmotorra .No majd később,hogy mit fundálnak ki......

Előzmény: m.fefike (37894)
eddy7759 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37897

Már kíváncsi voltam.

Mindegyik 4 kerekű smk és egy éves időszak.

 

K&H 2015- től és 2016 -tól

Allianz !!!

Előzmény: eddy7759 (37896)
eddy7759 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37896

Én az Allianz -al jártam meg! Tavaly 5400 volt az éves, most ősszel hogy lejárt, 23 ezer valahányszázat számoltak ki! Ez gondoltam vicc, az ott is hagytam őket.

Most a K&H -nál sikerült megkötni 3800 -ért balesetivel.

Ez szeptember végén volt, hogy azóta változott- e nem tudom.

Előzmény: m.fefike (37894)
Poc2 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37895

Nekem is 5ezer körül van adóval együtt.Most teljesen megbolondultak a biztosítók.A pumára tavaly fizettem 17ezret adóval,most meg 32ezerre emelték pedig nem volt semmi káresemény.Azt át is vittem máshova,de így is 21lett.A nagymotorra meg 3600 egy évre,az legalább tartja magát évek óta.

Előzmény: m.fefike (37894)
m.fefike Creative Commons License 2015.11.05 0 0 37894

Üdv mindenkinek!

Règen jártam itt mert külföldön dolgozom.

Csak ha otthon vagyok akkor hasznalom az aixam 400 om.

De most azèrt valami szîvenütött. Megkaptam a 2016 èvi bizti szerződèst hát 8525 forint baleseti adó nèlkül.

Nagyon règen 2500 ról indultam utana minden èvben emeltèk de ez már így nagyon durva, balesetem se volt sosem. Ti mennyi fizettek? Az lenne a kèrdèsem.Vagy tudtok e valami jót mire váltsak mert most lehet váltani èv vègèn. Köszi előre is.

Poc2 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37893

Érdekes ez az asszimetrikus röpsúly!

De könnyen lehet hogy abban a charly-ban comet varió van.Legalábbis a hátsó lehetne akár az is.Abból sem mindegyik lemez mint nekem.

Előzmény: Bakancs4 (37892)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37892

Ez rascal1 Lombardini LDW502-es motorral szerelt Casalinijében volt -- korábban nem Mitsubishi erőmű volt az olasz kocsiban , hanem japán .

A variátor francia , Hansen Sit Vario névre hallgatott . Lényegesen másképp vezette meg a primert , mint a kanadaiak .

Én ezt  2008-ban fényképeztem Bakaliban .

Előzmény: Poc2 (37890)
Bakancs4 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37891

Mint írtam volt : a 3 kerekűeknél előfordulnak olcsóbb vételek , mint például ez is itt .

http://www.jofogas.hu/bekes/Amica_Mopedauto_50ccm_37996708.htm?first=1

 

Az Ape50-esnél ilyen nincs , és dízel mopedautóknál se -- pláne ha rendszámos .

Előzmény: Alfred (37815)
Poc2 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37890

Egy képet berakhatnál arról a műanyag pöcökről.Nem is hengeres,hogyan esztergálták?Egyébként a Comet varióban is olyanok vannak.A primer varióról is tehetnél képet.Kiváncsi vagyok miféle.

Előzmény: Árpád57 (37887)
kjoni Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37889

szia Hajdu Bihar  megye ez valami üzlet vagy van valami cég név vagy internet cim ?

 

Előzmény: kerék bandi (37888)
kerék bandi Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37888

Hol laksz? Bp.-en Jókai u 4.000ft.

Előzmény: kjoni (37885)
Árpád57 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37887

Helló Poc2

Sikerült esztergáltatni a csúszkát, igen benzines a járgány, 50C/3-is piagio motor van benne. A képen láthatóan volt elkopva már a csúszka. A motor blokkon lévő variátorba nem láttam semilyen csúszkát, az lehet hogy már teljesen el kopott?

Árpád57 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37886

Sziasztok

Sikerült esztergáltatni a kuplungba azokat a csúszkákat, de azért ha lenne kompletten jó olcsón akkor vevő lennék rá.Árpád

kjoni Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37885

Sziasztok érdeklődnek hogy holl lehetne beszerezni a kubota motorhoz hengerfely tomitest gyűrűt meg ami kell ja es olcsón  :-)

Lá He Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37884

1.5HÓNAPJA HELYEZTEM FORGALOMBA EGY MC1-ET. MINDENESTÜL 92000FT. VOLT. AZ AUTO 11 ÉVES

Előzmény: Miklós51. (37878)
Poc2 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37883

A képeken gyári megoldás van!Vagy ezt a szegecselést alkalmazzák,vagy eleve úgy van kisajtolva a harang,hogy benne vannak a pályák a súlyoknak.

Előzmény: WooDoo (37880)
eddy7759 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37882

Persze így ki kell szedni az egészet, hacsak nincs tartalékba egy komplett, mert a helyszínen képtelenség megoldani. :)

Előzmény: eddy7759 (37881)
eddy7759 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37881

Én úgy hefteltem meg a szét, hogy rajta volt a tengelyen a tárcsával és így a röpsúlyok megadták a pozíciót. A hefteléstől meg nem forrósodik fel annyira, hogy megolvadjon a műanyag súlytartó.

(azért a biztonság képpen az öregebb tartalék súlyokat használtam)

Előzmény: WooDoo (37880)
WooDoo Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37880

Ilyen lemezeket, mint amik képeken vannak a harangba szegecselve, tudok lézerrel vágatni, és CNC élhajlítóval hajlíttatni. Pár száz Ft-ból kijönne szerintem.

 

Csak azt kell kitalálni, hogyan lehet pontosan egyformán kiosztani a lemezeket. A rögzítést én inkább ponthegesztéssel csinálnám, a popszegecselés nekem nem szimpatikus, bár a célnak végül is megfelel. 

Előzmény: Poc2 (37877)
eddy7759 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37879

Na, ez sem rossz ...., csak egy kicsit macerásab megcsinálni.

Meg egy kicsit már ramatyabbul néz ki :)

De a harang a tengelyhez fixálásáról ő sem ír,

csak hogy a megfordulástól már halálra kopott szegény.

Előzmény: Poc2 (37877)
Miklós51. Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37878

Oda kell adni neki a 25 ezrest , intézze el az üzembe állitást ! Rögvest tiltakozna ! 

Előzmény: Törölt nick (37874)
Poc2 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37877

Na itt látszik miről beszélek:

http://www.pilotodyssey.com/PO/viewtopic.php?f=28&t=4027

Illetve az általatok felvetett problémáról is szó van.

Bakancs4 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 37876

Nekem is van 482-es motorú járgányom , de én is egyértelműen csak a tócsák fölött tapasztaltam csúszást . Illetve ez az Evo , ha kinn áll éjszaka az esőben akkor a reggeli indulás első 20-30 métere bőgő motorral lépésben zajlik . Utána semmi gond . Hogy a tócsán felfröccsen a víz azt értem -- de hogy álló jármű , lecsukott motorháztetővel bevizezze az erőátvitelt ?

---

Én se tapasztaltam csúszást normál üzemben , de a fordulatszámmérő egyértelműen dobja , hogy valami nem stimmel . 

A forgás ellen meg kísérletezni kell , a módszered jó , és tényleg nem irreverzibilis átalakítás .

 

 

Előzmény: WooDoo (37875)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!