Ez egy hengerfej gyártó kisiparos.ez a bolt már a 70-es években is itt üzemelt Bp. v ker jókai tér 6 sz.Utoljára 2 éve 4000ft ba került. Azt mondani kell, hogy a kisebbik aixam motorhoz kell a tömítés.
Ja ,persze célszerű néha a biztosító "körmére nézni", mert néha hagyják a magasabb díjat fizetni a régi "baleknak" míg egy friss kötés olcsóbb.Vagy a bónus a vétleneknek,jóval szerényebb volt mint egy újrakötés alacsonyabb alapdíja.Nem győztünk "szörfölni" a biztosítók között.Pláne míg drágább,komolyabb autónk volt,ez jó néhány ezres eltérés lehetett.Így a kisautónknál már kevésbé fáj,de elképedve olvasom a kiközölt több tízezres pofátlanságot.
Nem tudom mikortól "szemtelenedtek el" a bíztositók,de nekünk a K&H-nál van, igaz 2015.09.03-án volt az
éves fordulónap az éves díj 2616 ft +785 baleseti adó=3401 volt a fizetendő az Aixam Goldra/500.4/ segédmotorra .No majd később,hogy mit fundálnak ki......
Én az Allianz -al jártam meg! Tavaly 5400 volt az éves, most ősszel hogy lejárt, 23 ezer valahányszázat számoltak ki! Ez gondoltam vicc, az ott is hagytam őket.
Most a K&H -nál sikerült megkötni 3800 -ért balesetivel.
Ez szeptember végén volt, hogy azóta változott- e nem tudom.
Nekem is 5ezer körül van adóval együtt.Most teljesen megbolondultak a biztosítók.A pumára tavaly fizettem 17ezret adóval,most meg 32ezerre emelték pedig nem volt semmi káresemény.Azt át is vittem máshova,de így is 21lett.A nagymotorra meg 3600 egy évre,az legalább tartja magát évek óta.
Csak ha otthon vagyok akkor hasznalom az aixam 400 om.
De most azèrt valami szîvenütött. Megkaptam a 2016 èvi bizti szerződèst hát 8525 forint baleseti adó nèlkül.
Nagyon règen 2500 ról indultam utana minden èvben emeltèk de ez már így nagyon durva, balesetem se volt sosem. Ti mennyi fizettek? Az lenne a kèrdèsem.Vagy tudtok e valami jót mire váltsak mert most lehet váltani èv vègèn. Köszi előre is.
Egy képet berakhatnál arról a műanyag pöcökről.Nem is hengeres,hogyan esztergálták?Egyébként a Comet varióban is olyanok vannak.A primer varióról is tehetnél képet.Kiváncsi vagyok miféle.
Sikerült esztergáltatni a csúszkát, igen benzines a járgány, 50C/3-is piagio motor van benne. A képen láthatóan volt elkopva már a csúszka. A motor blokkon lévő variátorba nem láttam semilyen csúszkát, az lehet hogy már teljesen el kopott?
Én úgy hefteltem meg a szét, hogy rajta volt a tengelyen a tárcsával és így a röpsúlyok megadták a pozíciót. A hefteléstől meg nem forrósodik fel annyira, hogy megolvadjon a műanyag súlytartó.
(azért a biztonság képpen az öregebb tartalék súlyokat használtam)
Ilyen lemezeket, mint amik képeken vannak a harangba szegecselve, tudok lézerrel vágatni, és CNC élhajlítóval hajlíttatni. Pár száz Ft-ból kijönne szerintem.
Csak azt kell kitalálni, hogyan lehet pontosan egyformán kiosztani a lemezeket. A rögzítést én inkább ponthegesztéssel csinálnám, a popszegecselés nekem nem szimpatikus, bár a célnak végül is megfelel.
Nekem is van 482-es motorú járgányom , de én is egyértelműen csak a tócsák fölött tapasztaltam csúszást . Illetve ez az Evo , ha kinn áll éjszaka az esőben akkor a reggeli indulás első 20-30 métere bőgő motorral lépésben zajlik . Utána semmi gond . Hogy a tócsán felfröccsen a víz azt értem -- de hogy álló jármű , lecsukott motorháztetővel bevizezze az erőátvitelt ?
---
Én se tapasztaltam csúszást normál üzemben , de a fordulatszámmérő egyértelműen dobja , hogy valami nem stimmel .
A forgás ellen meg kísérletezni kell , a módszered jó , és tényleg nem irreverzibilis átalakítás .