Hmm tényleg érdekes, ott előttem próbálta ki, de M-zsák szolgáltatásnál nem hozta fel neki Kanadát, mint országot. Aztán megnézték a nagy szent könyvet és ott sem szerepelt benne, hogy M-zsákot lehet küldeni. 14kg lett a vége, így két 7kg-os küldök neki elsőbbségivel. Az az ezer forint már nem oszt nem szoroz a csomag és EMS között.
"$1.00 shipping for each additional eligible item you buy from xx."
nyilvan a szavakat ertem de most akkor ez az eligible ebben a mondatban mit jelent? mert ha bedobok kosarba ket itemet ugyanettol az eladotol, a vegosszeg (a szallitas) nem valtozik.
Ja igen, a Hu ügyfélszolgálat tényleg működik, csak éppen nem sok haszna van. Miután, részletesen leírtam nekik a bajom, linkekkel, item számokkal, szájbarágósan mindent, jön egy ilyen sablon szöveg vissza!
Persze, hogy a resolution centerrel kezdtem, de miután onnan is egy ilyen hasonló sablon szöveg jött, ez után irtam a Hu supportnak, mert féltem h nem értették teljesen jól az angol levelem, de mint kiderült, nem ez volt a gond. Szerintem, el sem olvasta a levelem végig, vagy figyelmesen, egyből nyomta a szokásos sablont a Hu support is, ahogy az angol.
"Köszönjük, hogy felkereste Ügyfélszolgálatunkat. Szívesen állok rendelkezésére.
Leveléből megértettem, hogy eBaytől kapott egy emailt, amiben arról tájékoztatják, hogy negatív visszajelzését törölték.
Amennyiben a vásárló nem kapja meg a terméket vagy az nem felel meg a leírásban megadottaknak, eBay mindig arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy nyissanak ügyet a Problémamegoldó Központban (Resolution Center) és ezúton próbáljanak közös megoldást találni
Továbbá, Ön csak abban az esetben részesül vevővédelemben, ha a Problémamegoldó Központban megnyitj az ügyet, és az ott megadottak szerint jár el.
Negatív visszajelzései azért kerültek törlésre a rendszerből, mert az eBay alapszabályzata alapján nem megengedett, hogy a vevő negatív visszajelzéssel gyakoroljon nyomást az eladóra, amennyiben az eladó nem hajlandó csereterméket küldeni vagy a termék vételárát visszafizetni. Az ilyen jellegű nézeteltérések tisztázására az ügyfelek a Problémamgoldó Központot (Resolution Center) használhatják.
További információt a visszajelzésekkel (Feedback) kapcsolatban és a szabályokról, az alábbi linken olvashat:
Továbbá, fiókja megvizsgálásakor, azt tapasztaltam, hogy Önnek január 22-ig áll módjában a Problémamegoldó Központban megadni a termék visszaküldését igazoló nyomonkövetési számot (Tracking number). Szeretném felhívni szíves figyelmét, hogy csak abban az esetben részesülhet vevővédelemben, és eBay csak abban az esetben garantálj a termék vételárának visszafizetését, amennyiben Ön megadja a nyomonkövetési számot Problémamegoldó Központban.
Remélem, az általam küldött információt hasznosnak találta. További szép napot kívánunk!
Röviden, összefoglalva: elkövettem azt a hibát, hogy vettem egy itemet egy 100%-os, de csak huszonakárhány értékeléssel bíró eladótól. A cucc nem volt a leírásnak megelelő, illetve fontos részleteket tudatosa elhallgatott az eladó a termék hirdetésekor, pedig rákérdeztem!
Cucc megjött és a csalódás is. Én nyitottam egy caset, escaláltam, de mivel nem volt reális megoldás visszaküldenem, az aru kissebb értéke és áfa megfizetése után, úgy döntöttem, lezárom a dolgot egy negativ adással.
Két nap után jött a lent csatolt dorgáló levél, és az eladó értékeléséről törölték az adott feedbackem.
Ezek után, nem vagyok meggyőződve, hogy a makulátlan eladók mind korrektek is és hogy az ebay tényleg védi-e a vásárlókat és nem csak a saját érdekeit tartja szem előttelőtt! Azt vonom le ebből, hogy ez ebay nem foglalkozik ténylegesen úgy a vevői védelemmel, mint hirdeti, és ha már kissé bonyolultabb üggyel van dolguk, szintén tesznek rá!
Csak mert kaptam egy ilyen dorgáló levelet és törölték a jogosan adott értékelésem egy átverős eladónak! Pedig nem is fenyegetőztem :)
Az is furi, hogy nincs benne a levélbe, hogy mit, miért, stb.
MC999 eBay policy violation:
After reviewing your eBay account, it appears that you have violated eBay's policy. As a result, we've taken the following action on your account: - The following Feedback you left has been removed:
This is an informational message only, not a warning on your account.
We understand you may not have known about this eBay policy, and we encourage you to review the Feedback policy guidelines by visiting the link above.
Future violations of eBay policies may result in the loss of member privileges, including restrictions of your buying and selling privileges and suspension of your account.
Thanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.
Igen, ki lehet zárni országokat. A lopós magyar postások és a sok ebay-es magyar paypal-es csaló miatt igen. Nekem a nyáron rengeteg mindent elloptak a postán (vagy a központi csomagelosztóban vagy a 62-es postán) , az irásbeli posta reklamációval semmire se mentem.
Magyaroszág megitélése nagyon rossz, pl nézd meg ezt:
De pl. van egy német eladó, aki a világ bármely országába szállít, kivéve csak Hungary-t. Elmondása szerint "a magyarok állandó cigánykodása" tett be neki.
Még egy kérdés, vajon azt látom valahol, vagy csak már licitálásnál, hogy egy adott termékre nem tudok licitálni, mert ki pl. ki vannak zárva a magyar vevők?
Az volna a kérdésem, hogy a németországi ebayről szeretnék vásárolni, és már több alkalommal a licitálásnál azt a hibát írja, hogy nem tudok rá licitálni, ugyanis az eladó kizárta a licitálók köréből a magyarországi vevőket, szállítást noha én ezt nem látom a termék leírásánál, szállításánál. TI találkoztatok már ezzel a problémával? Megj. nincs paypal regem, lehet, h ez a gond?
Számtalan oka lehet, hogy egy napig nem teljesítette a kérésed, nekem is van néha-néha olyan napom, amikor nem nagyon vagyok gépközelben. Figyelembe vetted az időeltolódást, a helyi esetleges ünnepnaokat, meg minden? Lehet, hogy pont akkor kelt fel :)
Csak első lépésben tud refundolni. Ha vitatja a case-t, akkor az összeg held-be kerül, amit majd csak a másik fél válasza után tud refundolni. ezért kérik, hogy zárd le a case-t.Nekem inkább az a gyanús, amikor szü nélkül, egyből jön a refund.