Én is gondoltam rá, hogy szétszedem és javítom, van másik kettő darabokban. Csak ezek szabályzó nélküliek, én meg vissza akarom tenni a szabályzást. Van még egy kevés szántani való, ha azzal végzek akkor jön a keresés, és a javítás (persze ha nem lesz nagyon hideg).
Szimering kiszed csapágyak kiszed. Új csapágy gyűrű bele zsírral megtöm szimering bele, egyik csapágy fel a mankós tengelyre,azt kerék agy fel majd külső csapágy behúzás anyával.
Beállítok mikor nem kotyog és nem szorul. Sasszeg vissza porvédőbe zsír majd feltesz, kerék is vissza majd anyák is . Bak kivesz anya készre húz
Nekem semmi bajom a gyárival, működött rendesen. Megterhelő munkát nem végzek vele, homlokrakodózás meg soha nem is lesz. Ezt a tömböt se cserélném, csak valami eltört benne, a bal kihelyezett kör vezérlése rossz. Ha úszóban van a kar és rászáll egy légy, akkor lemegy emelésre, és nem tudok vele nyomatni. A másik két kör működik. A szivattyúból meg ki van nézve egy normálisabb minőség.
Szerintetek miért nem engedi el a vezérműtömb a nyomást,ezt abol gondolom,hogy mikor csatlakoztatnám a pótkocsi hidraulika gyorscsatlakozót össze nem bírom összenyomni,csak azután tudom mikor a billentőkart előrenyomom de nagyon erősen kell nyomni mert a nyomást alig birom leküzdeni szinte kattan egyet mikor elmegy a nyomás.Ez szerintetek mitől van?
Van 50-60ezerért fasza tömb amivel évekig gond nem lesz csak egy kis kutatás a neten. 1 újjal fog működni és profin. Némi átalakítást igényel a csövezés, de az is megvan oldva olcsón hidraulika tömlőkkel.
Van szivattyú 90ezerért németből a felfogatás is egyezik az mtzével egész nap homlokrakodózhatsz akkor se fog megállni, úgy mint a hidrosila 30-40perc munka után 1óra pihi, mert nem bír dolgozni Ja meg havonta cserélni, mert tönkremegy :)
csak ajánlani tudom azt a tömböt amit én is feltettem. Ma megcsináltam az O gyűrű szakadást az erő/helyzet szabályzóban és rájöttem h a kontra anya alá kell egy rézalátét h még véletlen se érjen az O gyűrűhöz így ha meghúzom nem szakítja, vagy deformálja el.
Visszatérve a tömbre meg a hidraulikára még mindig olyan tiszta olajcseppmentes mint ahogy feltettük 1 éve és a munkaeszköz is szépen megtartja nem engedi el az olajat! :)
Ilyen 200000-es tételekbe nem nagyon akarok belenyúlni, max 50000Ft,
Hidrosila tömb öcsém traktorján 3,5ha szántást, ugyanannyi tárcsázást bírt ki, a második föld megtárcsázása után én mentem hazahozni a tárcsát. Garancia, reklamáció: vigyük vissza, írjuk le a hibát, meg írjuk oda, hogy ki tette a gépre. Megírtam a levelet, mellé a szakmunkás bizonyítvány másolatát, tömb vissza a kereskedőhöz, szó nélkül adtak egy másik ugyanolyat.
szerintem nem hiszem félmillió lenne,hanem 1,5 vagy 2,5milla de ha nem tévedek egy fafejü ember és 5millió ez a gép,szerintem nem jól töltött ki ötszázért biztos megérné :-)
Valóban kevés ez az ár érte. De oda van írva a hirdetésbe,hogy családi okok miatt eladó. Egy telefont megérne az biztos. Amúgy valóban hihetetlen, hogy ennyi lenne az ára mint egy bukócsöves 50-esnek.
Szia,vagy nem tudja az árát vagy elirta szerintem van vagy 2,5milla ha 94es vagy 96os és elsö gazdás de fel kell hivni esetleg 1,5 milla de azért egy szar adnak nem jó gépet,amugy mi se adnánk oda a szürke gépet 2 milla alatt hiába harmad osztályu és három gazdás,de elég rendbe van és sok alkatrész van benne,a motor bika erös :-)
ugyan ilyet vettünk le csak pirosban :D vajon ha visszateszem elképzelhető h nincs baja, csak a régi tömb miatt nem volt jó? mert emelni jól emelt csak folyton leengedett menet közben is :s vagy valahol le tudják ellenőrizni h jó-e?
Ugyan úgy működik mint új korában, 18ezer üzemóra van benne.
Újkora óta hidraulika olajat használok, billenőpótkocsit nem adok kölcsön illetve nem kérek senkitől, így az olaj nem keveredik más olajokkal.
Véleményem szerint a hidrosila vezértömb sem rosszabb mint akármelyik másik, csak felszerelés előtt azzal kell kezdeni, hogy darabokra szétszedni, átnézni, mert előszeretettel hagynak benne fémforgácsot.
A gömbcsapokat felpolírozni, gumigyűrűket kicserélni, akkor van rá esély, hogy egy darabig jó lesz.
A szivattyúkkal nincsenek tapasztalataim mert mint mondtam sohasem kellett még cserélni.