Ide írjon mindenki, akinek van valamilyen ötlete, hogy hogyan kell egy brikettálógépet megépíteni! Szerintem pár okos ötlettel közösen mindent meglehet valósítani! Hajrá!
Nekem is vannak hidraulikus alkatrészeim, és vezérlőpanelem ( amit át kell drótozni a géphez) is hozzá......talán minden, ami kell egy kisebb méretű brikettpréshez. És a második hengerrel még merőlegesen elhelyezett előtömörítőt is lehet szerkeszteni.....jobb hatásfok. akit érdekel...
"A tökéletesebb égés érdekében az alsó égőtérbe másodlagos levegő befúvás is történik, így az általában haszontalanul távozó de éghető szénmonoxid is elég. Ezzel a nagyon magas 1500-1800°C- os égéssel jó hatásfok érhető el. Az Attack DP faelgázosító Standard és Profi változata egyaránt, a jónak mondható 85% os hatásfokot is eléri."
na figyelj,most menj ki a frisslevegőre, sétálgass egy kicsit, és közbe -Nagyon fontos!!- mondogasd magadban hogy 'A Faelgázosító kazán hatásfoka 90%,A Faelgázosító kazán hatásfoka 90%...'
majd két három óra múlva menj be a lakásba, helyezd magad kényelembe egy fotelban, és ismételd át miket tanultál a kinti séta során
sziasztok régota figyelem a topikot és lenne egy kérdésem Ha veszek egy hilti furoszárat kb 40mm est és abbol alakitanám ki a csigát , használtam 2-3000 böl megvan , csak egy hüvely kell gyártatnom .motorom az van 2,2 Kw hajtómüves.van remény hogy összejön? elég sok fürészporom van és jo lenne valami tömörités neki.köszönöm
nagyon közelről nem láttam gépet dolgozni, de szerintem semmi melegítés nem kell neki. a nyomástól, es a súrlódástól hevül föl annyira a csőszakasz, hogy akár meg is égeti a brikettet......gondolom én.......
én pelletet készítek falevélből, de amikor kiköpi a gép, több, mint 100 fokos, és csak 2 cm-en halad keresztül ......
Hali! Ez jó ötlet lenne: fagáz generátort szerelni az autóra!!! Csak a yardokkal meg az APEH nevű barátommal ne találkozzon senki, mert a fagáz is jövedéki adó köteles...
Boldog, békés, egymást segítő, sikeres Újesztendőt kívánok minden Fófórumozónak!
Eőször is gratulálok a kpfenyő megépített gépjéhez. Ez az amiről beszélünk és beszélnünk kell. Ahogy írta mennyi kísérletezés eredményeként alakult ki, amit aki nem próbál meg nem is sejti, csak azt gondolhatja "mi van ebbe különleges???"
Pedig az, mert két egyforma elképzelés nincs, mindenki saját ötletével bírkózik mindaddig, míg az eredmény meg nem születik. Ezeket csak azért írom, mert én is végigjártam a vizes papírtégla gyártás minden szintjét, míg kialakult a végleges állapot, ami már tökéletesnek mondható. Nagyon sok levelet kapok és időmtől függöen megválaszolok, de sokan visszaélnek a segítő szándékkal.
Volt olyan érdeklődő, aki meg akarta venni a gépemet, de mikor megmondtam, hogy az anyag mibe kerül elhülve azt mondta, "ezt én kihozom tizedéből". Igen, úgy már könnyű, ha mások szellemi és fizikai képességéből koppintva csinálunk másolatot, hulladék anyagokból, nem kell kísérletezni.
Ennek ellenére továbbra is segítő készséggel állok azok rendelkezésére, akik nem üzleti alapon akarnak vele foglalkozni, mert nekem sem üzlet, csak egy hasznos tevékenység.
Látszik , hogy olvasol, csak nem érted mit olvasol.
Én nem azt kérdőjeleztem meg, hogy laborban mit tudnak a kazánok. Csak azt otthoni körülmények közt is tudják e??
Te is ezt írod.
"Igaz az is hogy ezt az eredményt otthol nem lehet produkálni egy kazánnál!"
Akkor mi is a gond????
Megsúgom, nagyon kevés autó van ami tudja a katalógus által leírt fogyasztást.
Következik ez a mérési szabványból, mert ugye azt is laborban mérik, az autóban meg van erre egy külön program, a teszt idejére, ami minden beállítást a tesztnek állít be. Utcai körülmények közt ez nem működik.
Csak érteni kéne hozzá. Akkor tudnád.
Amúgy ezeket nem én mérek csak informálódom.
De te legyél abban a hitben, hogy az autógyártók nem ferdítenek. A profitért mindent.