Szia ne a 107 lovast hanem a 110lovast vedd mert a 107 lovas FAP-os és csak magadat szivatod vele minkettő euró 3 nem különböztetik meg ,hogy Fap-os e vagy sem ugyan az a besorolása.
Az én autóm is C5 2001-s évjáratú 2.2 HDi. Már négy éve van nálam és Magyarországon vásárolt céges autó volt. Már 364000 km van benne és mégis szuperúl müködik. Nem kell attol félni, ha dieeselt veszel, akkor most vegyél hidegben, Te indítsad, de izzítás nélkűl, ha indul akkor a krompesszió jó benne. Az biztos, hogy az enyém még az elmúlt télen -14°-ban izzítás nélkül könnyedén idult és egyenletesen járt mind a négy henger. Jók ezek a Francia dieesel motorok nagyon. Üdv: Gabi
Persze hogy tudom,el van mentve a VIP csoportba,de nem vagyok otthon és érdeklődtem,amúgy foglak keresni is nem úszod meg!Addig is dolgozz keveset,hogy ne érjen baleset!
Sziasztok segitséget szeretnék kérni egy 2001 -es c5 2.2 hdi tulaja vagyok. nemrég a kővetkező hibaüzenetet kaptam diesel adative minimum level . ezzel egyidőben villog a szerviz felirat majd elalszik
.annyit tudok kevés a eolis szintem elvittem feltőltőtték de azt mondták hogy ha akocsi nem üuemel akkor is bespriccel a fap fecskendő pedig akkor nem kéne. nézték a fap computert szerintük az csinálja vagy egy rövidzár valahol vagy elvan tőmődve a fap szürő .szerintetek mit csináljak kihez forduljak valakinek volt -e hasonlo hibája s mi volt a megoldás . előre is kössz a válaszokat email feko003@indamail.hu tel számom 06302283119 Csongrád
Nekem egy ilyesmi idős kombim van, ez a 3. hidraulikus autóm. El kell mondjam, a hidraulikával van a legkevesebb baj, egyszerűen csak olyan emberhez kell vinni, aki ért hozzá.
Mire figyelj? Szerintem csak dízelt szabad venni, de azt bizony érdemes átnézetni, mennyire van lestrapálva. Sok kis apróság baja lehet, ami bosszantó, de ezek nagy része könnyen javítható (pl. hátsó ajtón a kisablak nem nyílik, ilyesmi). Ha olyat sikerül kapni, amit nem kókányolt össze az előző gazdája, akkor szerintem nagyon fogod szeretni.
Kb fél éve irtam itt a fórumon erről egy elég hosszú bla blát a hidraulika elég strapabiró, nem értenek hozzá sok baromságot beszélnek, egy golyaláb 10eft de nagyon ritkán kell ,
Gábor pár kérdés gyorsban.Van eladó porlasztó csúcsod 2 literes hdi-be ha igen mennyiért,aztán klíma ventilátor nem hűtő csak ventilátor,hirtelen ezek?köszi a válaszodat előre is!
Mennyi idő a lapát(v. esetleg box) csere? Bár gondolom nem kevés,ha már a műszerfalat kell lebontani.Ha meg adnád a tel.számod inkább felhívnálak a részletek miatt.KÖszi!
Köszi a választ. Közben beszéltem a Gáborral (betg) és ő is azt mondta hogy ez akksi és ne parázzak. Hideg van lehet hogy szar is már az akksi, szólt a rádió égett a pilács hamar leszopja. Kell venni egy másikat és ok.
Hasonló, sőt mondhatni ugyanezeket produkálta nekem is nyáron /nem kicsit lettem ideges/ telefonos segítségkérés után kicseréltem az aksit és a probléma megoldódott.
Tegnap lecseréltük a hűtővizet fainul. Így szerintem nincs köze a dolognak a történethez. Este hazajöttem vele. Reggel elindultam melóba fél 6 kor 14 órakor végeztem. Bicskéről Pilisvörösvárra mentem fogászatra. Onnan hazajöttem megint Bicskére 16 óra után kb. Beálltam, kb két órát állt az autó és fél 8 kor nekiálltam kitakarítani az autót.
Kitakarítottam és amikor álítom vissza az üléseket hallom hogy nagyon gyengén megy vissza az ülés erőtlenül, MINTHA merülne az akksi. Hoppá mondom akkor beindítom, de nemtudtam beindítani az autót és most sem tudom, mert hibaüzenetet ír ki, BREAKING Fault, ABS FAULT, Pessenger Airbag Deactivated kb ezekre emlkészem.
Plusz még ennek tetejébe nem is akar beindulni csak kattan eggyet és kész, közben villog minden amikor ráadom a gyujtást, mintha magától kapcsolgatná a dolgokat.
Levettem az akksit visszatettem de semmi. A hidraulika szivattyú is olyan erőtlenül pumpálja az olajat.
A központi zárat rányomom bezárja az ajtókat jól, viszont ha kinyitom akkor az első ajtókat nem nyitja ki csak a hátsókat.
Citröen aszisztancénak fingja sincsen. Betg-t sajna nem értem el, ilyen későn, de remélem ő majd tud majd okosat mondani. Remlélem csak az akksi purcant ki. Éjszaka rárakom töltőre hátha az a baja. Ha nem akkor nem tudom.
Ha ötlete van valakinek vagy tud segíteni vagy a porbléma okát az bármikor hÍvhat, vagy írjon egy sms-t és visszahívom.
Akadt egy kisebb problémám a csomagtér rolóval. Egyik estére egyszer csak úgy gondolta magát, hogy nem húzza vissza a rolót. Szabadon mozog a rúd, amire feltekeredik, csak nem húzza vissza. Szabad kézzel fel lehet tekerni. Hogyan lehetne orvosolni ezt a hibát? Egy 2001-es c5 kombiról van szó.
Ha megfelelő a programrészlet csere vagy felülírás és nem ész nélkül emelik az egyes értékeket, akkor nem feltétlénül olyan szörnyű a helyzet (leszögezném, hogy a gyári elvileg mindig a legoptimálisabb beállítás), amúgy meg a gyári motorok közel sem járnak ahhoz hogy spiccre járathasd, kérdezz meg bárkit, vagy olvass utána, hogy a motorvezérlő pragramja úgy van megírva, hogy ne tudd túlpörgetni a motort, de még a maximuma közelébe se mehess (még mindig gyári beállításokról beszélek). A teszpadokon mindig jóval nagyobb terhelésnek teszik ki az egyes motorokat (itt sem mennek el a maximumig), mint normál esetben kapnak.
Félreértés ne essék. Nem azt mondtam, hogy meg kell venni azt az autót, hanem azt, hogy meg kell nézetni egy szakemberrel (ajánlom betg kollégát!), hogy mit és hogyan módosítottak.
Szia tudom neked 1.6hdi van de hidd el nincs benne anyag közel távol nem bírja úgy mint a többi motor , természetesen mindenki olyat vesz amilyet akar de az biztos ,hogy 1,6hdi turbó bontva hiánycikk motor szintén nem porosodik a polcon , pl 2.0hdi motor nem kell senkinek egyszerűen nem megy tönkre ez a gyáraknak persze nem jó.
Hát az, hogy a már eleve spiccre járatott motorra rápakolnak még két lapáttal, ammeg az álmoskönyv szerint nem a hosszú élet titka.. Arról nem beszélve, hogy aki ilyet tesz szegény autóval, az nem egy nyugdijas vidéki tanitónéni. Magyarul abbiza valószinü hajtva volt, mint állat. Ugyhogy kikormolással nem lesz gondod, mással annál több..
Nah megnéztem a dájzel c5-t. Nagyon szép szép állapotban van azzal az egy problémával, hogy egyik éjjel el akarták lopni. A jobb oldalt tükörnél lévő kisablakot bezúzták, kinyitották az ajtót, a gyújtáskapcsolót szétbarmolták, de nem tudták elvinni. Így sajna nem tudtam kipróbálni sem.