Megoldódott a problémám. A gépkocsi önerőből lophatatlanná válását a nyomásszabályozó szelep letapadása okozta. Tisztítás és szűrőcsere után tökéletesen működik, minden érték normális és hibakód mentes :)
Szia azon0215! Már fél sikered van, mert van amikor a nyák sem passzol. Szerencsére az nekem is passzolt, nálam a kulcstollat kellett köszörülni ahhoz, hogy át lehessen barkácsolni, persze ez megoldható másolással is. Üdvözlet: birobandi
A béllel van probléma, vagy a nyelv méretével? Mert én hasracsapásra vateráról rendeltem egyet, és azonnal belepasszolt a NyÁK, és minden gomb a helyén. :-)
Igen, valóban 30 000 Ft. a gyári. A kici occo kinaival vigázzatok, mert ránézésre egyformák, de vagy 3 féle van belőle és vért lehet vele pisílni, ha nem ugyanaz a verzió. Üdvözlet: birobandi
Hali! Én is nemrég próbálkoztam vele de nem jött össze. Széttört és vehettem új házat amibe csak átraktam a panelt a nyelvet meg csak lemásoltattam 2000 ft-ért. Az új ház pedig 4500 a Vaterán.
Sziasztok! Segítsetek, kérlek. Hogy tudom szétszedni a bicskakulcsot, csak nyelvet szeretnék cserélni, de akármit csinálok, a rugós mechanizumsnál nem jön szét.
Szerintem oda valószinű csak fentről, a turbótól jöhet olaj erre. Nézd meg, hogy a turbóra csatlakozó vastag gumicső bilincse körül minden rendben van- e. Ha az laza, vagy rosszul van visszatéve, engedheti az olajat, appedig oda folyik..
Olajat látok rajta,kézzel taponthatot! Az elozmenyre nem is tudom mit mondjak,semmit nem vettem észre! Volt olyan h véletlenül egy kis benzin került a gazolajba,de nem hinnem,h emiatt van ilyen.
Szia ez a változó geometria szabályzó része ami vákummal működik , ez a rész szinte soha nem megy tönkre , vákumszelep ,vagy a vákuum rendszer álltalában a ludas, de lehet még sok minden más is , mi a gond?