Hát azért ne szerénykedjen, mert a netről is össze lehet szedni egy könyvnyire való anyagot, mégha igényesen akarjuk összeválogatni, akkor is!
A keszthelyi képek nagyon tetszenek, négy évvel ezelőtt egy karnyújtásnyira voltam a muzeumtól, de sajnos nem jött össze a látogatás. A gödöllői gyűjtemény pedig szerintem, egy igencsak kritizálni való összevisszaság. Én úgy vagyok vele, hogy akinek megadatott a lehetőség, hogy egy szép gyűjteményt össze tud hozni, azt akkor csinálja is meg úgy ahogy azt illik.Szép példa erre Lévay úr gyűjteménye,igazán példamutató tevékenység!Meg európában még egy van ami tetszik a Geldof museum belgiumban, na az asztán maga a tökély.
Kösz a képeket, a netesek szinte hiánytalanul megvannak.Nem is lehet másikakat találni szinte, csak ezeket.
Annyira azért nem csodás ám a képgyűjteményem, többnyire csak olyan képek vannak benne, amiket a netről "összelopkodtam" :-) Azért talán van közte olyan, ami nem mindenki számára ismerős. Ezek a képek vannak az R 30-35-ről:
Szép napot neked is ,már régen találkoztunk veled.Ehhez az RS témához csak annyit ,hogy mi is annak mondjuk,holott ez egy T-157/2 névre hallgató hidraulikus forgórakodó.
Köszönöm a válaszokat, majd továbbitom! Az az autos dolog valószinüleg a jó megoldás. Más mágneseket próbált már a tulajdonos 1,2,4 hengeres motorokhoz valót, de sehogy sem jött ki a megfelelő időzités.
A motor típusa F8/uV. Két hengeres, kétütemű. Valószínűleg a DKW F8, majd a későbbi IFA F8 személygépkocsik motorjával rokon. Tulajdonképpen ezekből fejlesztették a Trabant motort. Lehet, hogy veteránautós körökben lenne érdemes körülnézni.
Az 1., 5. és 6. képen ha nem tévedek RS-08/15 típus van. Ilyen traktor van egy ismerősnél, hiányzik a mágnese. Ez kéthengeres kétütemű benzines motorral megy, de javítsanak ki, ha rosszul tudom.
Hát pár százezret már lementettem :-) Meg egy pár ezret már magam is készítettem. Meg aztán előbb utóbb mindenről lehet találni a neten. Például a témaindító felvetéshez is próbáltam keresni, de nem túl sok RS-t találtam ballonos keréken.