Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

121121 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4737
PÁR MINI HOFFER. MÉG PÁR RITKASÁG.
bbeci Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4736

Hát azért ne szerénykedjen, mert a netről is össze lehet szedni egy könyvnyire való anyagot, mégha igényesen akarjuk összeválogatni, akkor is!

A keszthelyi képek nagyon tetszenek, négy évvel ezelőtt egy karnyújtásnyira voltam a muzeumtól, de sajnos nem jött össze a látogatás. A gödöllői gyűjtemény pedig szerintem, egy igencsak kritizálni való összevisszaság. Én úgy vagyok vele, hogy akinek megadatott a lehetőség, hogy egy szép gyűjteményt össze tud hozni, azt akkor csinálja is meg úgy ahogy azt illik.Szép példa erre Lévay úr gyűjteménye,igazán példamutató tevékenység!Meg európában még egy van ami tetszik a Geldof museum belgiumban, na az asztán maga a tökély.

Kösz a képeket, a netesek szinte hiánytalanul megvannak.Nem is lehet másikakat találni szinte, csak ezeket.

Előzmény: haflinger (4735)
haflinger Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4735
Ezeket a képeket a gödöllői gépgyűjtemény R 30-35-öséről készítettem:
Előzmény: haflinger (4734)
haflinger Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4734
Pár saját fotó a keszthelyi Majormúzeumban kiállított makettről:
Előzmény: haflinger (4733)
haflinger Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4733
Annyira azért nem csodás ám a képgyűjteményem, többnyire csak olyan képek vannak benne, amiket a netről "összelopkodtam" :-) Azért talán van közte olyan, ami nem mindenki számára ismerős.
Ezek a képek vannak az R 30-35-ről:


Előzmény: bbeci (4732)
bbeci Creative Commons License 2009.01.04 0 0 4732

A csodás képgyüjteményében akadna-e esetleg HSCS R 30-35 traktorról néhány kép, amit fel tudna tenni?

Előre is köszönöm!

Előzmény: haflinger (4731)
haflinger Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4731
Még az ősszel szó volt a MIA motoros MOTA targoncáról. Egy 1972-es Volán újságban találtam róla egy jó képet.
dutrancs Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4730
Vagy egy Csonka motorét.Abba volt balra és jobbraforgó is.
Előzmény: rali (4727)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4729
Szép napot neked is ,már régen találkoztunk veled.Ehhez az RS témához csak annyit ,hogy mi is annak mondjuk,holott ez egy T-157/2 névre hallgató hidraulikus forgórakodó.
Előzmény: D705 (4728)
D705 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4728

SZIASZTOK KEDVES GÉPÉSZ URAK!!!

                                 MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK!!!

Valóban kevés található a széles kerekű RS-ből,íme 1 bővítés.

 

 

 

rali Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4727
Meg lehet próbálni ráagyalni két Babetta elektronikkus gyújtást is.
Előzmény: bbeci (4726)
bbeci Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4726
Köszönöm a válaszokat, majd továbbitom! Az az autos dolog valószinüleg a jó megoldás. Más mágneseket próbált már a tulajdonos 1,2,4 hengeres motorokhoz valót, de sehogy sem jött ki a megfelelő időzités.
Előzmény: rali (4725)
rali Creative Commons License 2009.01.03 0 0 4725
A DT 75 mágnesét rá lehet applikálni, Vagy az Ural motorkerékpárét.
Előzmény: bbeci (4718)
B-csabi Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4724
Akkor valszeg tudom olyan kőr alakú mágneses gyújtás
Előzmény: haflinger (4723)
haflinger Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4723
A motor típusa F8/uV. Két hengeres, kétütemű. Valószínűleg a DKW F8, majd a későbbi IFA F8 személygépkocsik motorjával rokon. Tulajdonképpen ezekből fejlesztették a Trabant motort. Lehet, hogy veteránautós körökben lenne érdemes körülnézni.
Előzmény: B-csabi (4722)
B-csabi Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4722
Ha megmondod mi a típusa akkor talán.
Előzmény: bbeci (4718)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4721
Neked is.Régen írtál már!!
Előzmény: kis59 (4720)
kis59 Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4720
Mindenkinek Boldog Új Évet kívánok!
endrebá Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4719
Szerintem mérnök úr, nagy tehetség vagy a Tetrisz játékban... (is)
Előzmény: mérnökferi (4716)
bbeci Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4718

Az 1., 5. és 6. képen ha nem tévedek RS-08/15 típus van. Ilyen traktor van egy ismerősnél, hiányzik a mágnese. Ez kéthengeres kétütemű benzines motorral megy, de javítsanak ki, ha rosszul tudom.

Nem tud-e valaki ilyen tipushoz mágnest, eladót?

Előzmény: haflinger (4712)
dutráslaci Creative Commons License 2009.01.02 0 0 4717
Gratula!!! Nem semmi SZK-géppark!
Előzmény: mérnökferi (4716)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4716
Aki látott ennél több SZK-t, ennél kisebb helyen (kettőnek még a "szoknyáját" is fel kellett hajtanom) annak egyet adok :-)
mérnökferi Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4715
A festés kivételével teljesen fel lett újítva (hengerek felfúrva, új dugók, új főtengely stb.) aztán így becsülték meg !!!! :-(
endrebá Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4714
Kis fogyasztás és önsúly, megfordítható üléspozíció, ezerféleképp variálható kardánkihajtás mindkét irányba - szóval van szegénykémnek előnye is...
Előzmény: haflinger (4713)
haflinger Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4713
Ezeket a képeket a Kis-Balaton környékén készítettem, ahol nagyon kedveltek a nádaratásban a ballonos kerekű RS-ek.
Előzmény: haflinger (4712)
haflinger Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4712
Úgy tűnik az RS-nél inkább az ikerkerekes megoldást favorizálták.
Előzmény: haflinger (4711)
haflinger Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4711
Hát pár százezret már lementettem :-) Meg egy pár ezret már magam is készítettem. Meg aztán előbb utóbb mindenről lehet találni a neten. Például a témaindító felvetéshez is próbáltam keresni, de nem túl sok RS-t találtam ballonos keréken.
Előzmény: endrebá (4709)
dutrancs Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4710
Igen, nem kispályás a fiú!!
Előzmény: endrebá (4709)
endrebá Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4709
Lenyűgöző a képbőség (bármilyen témában)
Előzmény: haflinger (4701)
haflinger Creative Commons License 2009.01.01 0 0 4708
Szép veterán traktorokat, melléjük ügyes segítőket kívánok nektek az új esztendőben!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!